سوالات متداول مویک 3

هلی شات مویک 3 یکی از جدیدترین هلی شات های تخصصی برند dji است که در اواخر سال 2021 از آن رونمایی شده است . این هلی شات نسخه بروزشده ی مویک 2 پرو می باشد و یکی از حرفه ای ترین هلی شات های این روزهای بازار است . خصایص و ویژگی های آن هر کاربر علاقه مند و مشتاق را به خرید آن سوق می دهد . اگر برای کارهای تخصصی خود به دنبال خرید یک هلی شات همه چیز تمام هستید مویک 3بی شک بهترین انتخاب است . با ما همراه باشید تا در ادامه به سوالات متداول پیرامون مویک 3 بپردازیم و اطلاعات بسیار خوب و جامعی راجع به آن به دست آوریم . 

سوالات متداول مویک 3
0 461

سوالات متداول هلی شات مویک 3

سوالات متداول مویک 3 ، طرح و پاسخگویی به آن ها پیرامون رونمایی و عرضه این هلی شات مطرح می شود . هلی شات مویک 3 یکی از جدیدترین هلی شات های تخصصی برند dji است که در اواخر سال 2021 از آن رونمایی شده است . این هلی شات نسخه بروزشده مویک 2 پرو می باشد و یکی از حرفه ای ترین هلی شات های این روزهای بازار است . خصایص و ویژگی های آن هر کاربر علاقه مند و مشتاق را به خرید آن سوق می دهد . اگر برای کارهای تخصصی خود به دنبال خرید یک هلی شات همه چیز تمام هستید مویک 3بی شک بهترین انتخاب است . با ما همراه باشید تا در ادامه به سوالات متداول پیرامون مویک 3 بپردازیم و اطلاعات بسیار خوب و جامعی راجع به آن به دست آوریم .

سوالات متداول مویک 3

  • محصول

مویک 3 در مقایسه با DJI Mavic 2، چه ارتقاء عمده ای دارد؟

DJI Mavic 3 جدیدترین پهپاد مصرف کننده پرچمدار DJI است. ویک 3 در مقایسه با Mavic 2 ،  عملکرد دوربین به طور قابل توجهی ارتقا یافته است و یک دوربین 4/3 CMOS Hasselblad و یک دوربین تله معادل 24 میلی متری سبک وزن دارد . Mavic 3 قادر به ضبط ویدیوهای 5.1K/50fps و 4K/120fps است و Mavic 3 Cine حتی از رمزگذاری Apple ProRes 422 HQ پشتیبانی می‌کند و کیفیت تصویر بالاتر و انعطاف‌پذیری بیشتری را در طول پردازش پس از پردازش ارائه می‌دهد. علاوه بر سیستم دوربین، Mavic 3 همچنین یک تجربه پرواز به طور کامل ارتقا یافته را ارائه می دهد. زمان پرواز به 46 دقیقه افزایش یافته است و O3+ جدید برد انتقال ویدئو را تا حداکثر فاصله 15 کیلومتر افزایش می دهد. سنجش موانع به یک سیستم واقعاً همه جهته، با APAS 5.0 قوی‌تر و RTH پیشرفته‌تر توسعه داده شده است تا به کاربران آرامش خاطر بیشتری در طول پرواز بدهد.

برای استفاده از DJI Mavic 3 چه اپلیکیشنی لازم است؟

برنامه DJI Fly.

DJI Mavic 3 Series چند نسخه دارد و چه تفاوت هایی با هم دارند؟

DJI Mavic 3 در دو نسخه عرضه می شود: DJI Mavic 3 و DJI Mavic 3 Cine. در مقایسه با Mavic 3، DJI Mavic 3 Cine از رمزگذاری Apple ProRes 422 HQ پشتیبانی می‌کند و دارای یک SSD داخلی 1 ترابایتی برای ذخیره‌سازی اطلاعات با سرعت بالا است.

آیا DJI Mavic 3 Cine از کنترل از راه دور DJI RC-N1 پشتیبانی می کند؟

بله .

آیا DJI Mavic 3 از DJI Goggles یا DJI Motion Controller پشتیبانی می کند؟

آموزش تصویربرداری هوایی
خواندن مطلب

خیر

مویک 3

  • دوربین

هنگام استفاده از قفل گیمبال داخلی در DJI Mavic 3 باید به چه نکاتی توجه کنم؟

DJI Mavic 3 دارای قفل گیمبال داخلی برای جلوگیری از لرزش گیمبال 3 محوره و دوربین است و یک لایه ایمنی اضافی در هنگام حمل و نقل و ذخیره سازی اضافه می کند. اقدامات احتیاطی برای استفاده:
1. دمای کارکرد نرمال قفل گیمبال 10- تا 40 درجه سانتیگراد (14 تا 104 درجه فارنهایت) است. اگر دما خارج از این محدوده باشد، ممکن است به درستی قفل یا باز نشود. برنامه DJI Fly از شما خواسته می شود که از آن در محدوده دما استفاده کنید. برای استفاده اضطراری در شرایط خاص، می توانید به صورت دستی سه محور را بدون آسیب رساندن به خود گیمبال بچرخانید، اما این اقدام توصیه نمی شود.
2. قفل گیمبال داخلی ممکن است در اثر ضربه خارجی باز شود. در این حالت هواپیما را روشن کرده و سپس خاموش کنید تا دوباره قفل شود.
3. پس از قفل شدن گیمبال، ارتعاشات در هر محور ممکن است رخ دهد.

کارآمدترین راه برای صادرات فایل ها از SSD داخلی DJI Mavic 3 Cine چیست؟

برای اتصال هواپیما از طریق پورت USB-C از کابل دیتای Lightspeed DJI 10Gbps در جعبه استفاده کنید. مطمئن شوید که سرعت نوشتن دستگاه ذخیره سازی شما بیشتر از 700 مگابایت بر ثانیه است. کابل های داده دیگر توصیه نمی شوند زیرا ممکن است انتقال فایل ها بیشتر طول بکشد زیرا انتقال با سرعت بالا ممکن است پشتیبانی نشود.

چگونه می توانم از دوربین تله DJI Mavic 3 استفاده کنم؟

دوربین تله فقط در صورت استفاده از حالت کاوش در دسترس است. هنگامی که حالت کاوش فعال شود و زوم دوربین از 7 برابر بیشتر شود، Mavic 3 به طور خودکار به دوربین تله تغییر می کند.

آیا حالت Explore از حالت Pro پشتیبانی می کند؟

خیر

آیا می توانم با حالت کاوش عکس های RAW بگیرم؟

خیر

آیا حالت Explore از ویدیوی ضبط شده با کدگذاری Apple ProRes پشتیبانی می کند؟

خیر

مویک 3

  • کنترل از راه دور و انتقال تصویر

محدوده انتقال DJI Mavic 3 چقدر است؟

هنگام استفاده از کنترل از راه دور DJI RC Pro یا DJI RC-N1، حداکثر برد انتقال 15 کیلومتر است.

چگونه می توانم فید انتقال ویدئو را روی 48/50/60fps تنظیم کنم؟

هنگامی که ضبط ویدیو روی 30 فریم در ثانیه یا بالاتر در هر رزولوشن تنظیم شود، نرخ فریم فید زنده انتقال ویدیو به طور خودکار بسته به قابلیت رمزگشایی تلفن همراه و پهنای باند انتقال به 48/50/60 فریم در ثانیه تغییر می کند.

آیا هر کدام از نسخه های Mavic 3 از کنترل همزمان توسط چندین کنترل از راه دور پشتیبانی می کند؟
خیر

  • عملکرد پرواز

آیا پروانه های مورد استفاده در DJI Mavic 3 به روز رسانی شده اند؟

تفاوت کوادکوپتر و کوادروتور
خواندن مطلب

ساختار پروانه طراحی جدیدی را به کار می گیرد که لبه های آن از مواد نرم تری ساخته شده است. این کار نه تنها باعث کاهش سر و صدا در حین پرواز می شود، بلکه در صورت بروز حادثه آسیب کمتری به افراد یا اشیا وارد می کند.

هنگام استفاده از پروانه DJI Mavic 3 به چه نکاتی باید توجه کنم؟

برای اطمینان از ایمنی، پروانه ها را به موقع تعویض کنید، به خصوص اگر هر پروانه ای آسیب دیده یا بد شکل باشد.

چگونه پروانه های DJI Mavic 3 را به درستی وصل کنم؟

ملخ ها را با علامت خاکستری روی موتورها با همان علامت ها وصل کنید و دو تای دیگر را بدون علامت خاکستری روی موتورهای مربوطه وصل کنید. برنامه DJI Fly همچنین قبل از برخاستن یک پیام ارسال می کند.

زمان پرواز DJI Mavic 3 چگونه اندازه گیری می شود؟

زمان پرواز در یک محیط آزمایش کنترل شده اندازه گیری شد. شرایط ویژه آزمایش به شرح زیر است: بدون باد، در سطح دریا، سرعت پرواز ثابت 32.4 کیلومتر در ساعت، APAS خاموش، AirSense خاموش، پارامترهای دوربین تنظیم شده روی 1080p/24fps، حالت ویدیو خاموش، و پرواز از باتری 100٪ به 0٪ باتری. نتایج ممکن است بسته به محیط، سناریو استفاده و نسخه سیستم عامل متفاوت باشد.

مویک 3

  • ایمنی پرواز و سنجش موانع

در مقایسه با نسل قبلی، سیستم حسگر onmidirectional در DJI Mavic 3 چه ارتقایی دارد؟

DJI Mavic 3 می تواند موانع را در همه جهات با دقت فوق العاده تشخیص دهد. دوربین‌های حسگر چندگانه با گستره تشخیص وسیع‌تر به Mavic 3 کمک می‌کنند زودتر به موانع پاسخ دهد. در محیطی با نور خوب، Mavic 3 می‌تواند سریع‌تر و روان‌تر از موانع جلوگیری کند و فیلم‌های پایدار را با خیال راحت حتی در هنگام پرواز به سمت عقب یا به سمت عقب ضبط کند.

ActiveTrack 5.0 چه پیشرفت هایی نسبت به نسخه قبلی دارد؟

ActiveTrack 5.0 سوژه ها را ردیابی می کند که آیا هواپیما به جلو، عقب، چپ یا راست حرکت می کند. ActiveTrack 5.0 که با جدیدترین فناوری تشخیص سوژه تعبیه شده است، از چندین حسگر بینایی به طور همزمان برای تشخیص یک سوژه، متمایز کردن آن از سایر اشیاء و قفل کردن سوژه در کادر استفاده می کند. Mavic 3 قادر به ردیابی در همه جهات و تنظیم زوایای ردیابی به آرامی برای نتایج طبیعی تر است. به لطف محیط جدید و الگوریتم‌های حسگر سوژه، Mavic 3 زودتر به حرکات سوژه و اطلاعات محیط پاسخ می‌دهد و مسیر ردیابی بهینه‌تری را از قبل برای ضبط فیلمی صاف و پایدار برنامه‌ریزی می‌کند.

آموزش کالیبره کردن قطب نما کوادکوپتر اسپارک
خواندن مطلب

Advanced RTH در مقایسه با نسخه قبلی چه پیشرفت هایی دارد؟

DJI Mavic 3 در مقایسه با 20 متر نسخه قبلی خود حداکثر فاصله سنجنده رو به جلو 200 متر در طول RTH دارد. در حین پرواز، Mavic 3 از فناوری پیشرفته سنجش محیطی برای تعیین ایمن ترین و کم مصرف ترین مسیر پرواز برای بازگرداندن پهپاد به نقطه اصلی خود استفاده می کند.

  • ویژگی های هوشمند

آیا در مقایسه با نسخه قبلی، QuickTransfer Mavic 3 ارتقا یافته است؟

با پروتکل جدید Wi-Fi 6، انتقال داده ها حتی سریع تر است و سرعت دانلود تا 80 مگابایت بر ثانیه می رسد. علاوه بر این، در مقایسه با DJI Mini 2، Mavic 3 به طور خودکار سریع ترین حالت انتقال را بر اساس محیط بی سیم بدون تغییر دستی به حالت Wi-Fi انتخاب می کند و استفاده از آن را آسان تر می کند.

  • تجهیزات جانبی

چگونه می توانم از شارژر قابل حمل DJI 65W استفاده کنم؟

شارژر قابل حمل DJI 65W دارای کابل USB-C 65 واتی برای شارژ باتری Mavic 3 است. با یک پورت USB-A دیگر و یک کابل داده USB-C موجود در بسته، می تواند همزمان کنترل از راه دور را نیز شارژ کند. توصیه می شود برای شارژ باتری پرواز هوشمند Mavic 3 از کابل USB-C استاندارد استفاده کنید.

شارژ کامل باتری پرواز هوشمند DJI Mavic 3 چقدر طول می کشد؟

تقریباً 96 دقیقه هنگام استفاده از شارژر قابل حمل DJI 65W.

ویژگی های برجسته کیف حمل قابل تبدیل DJI چیست؟

کیف حمل قابل تبدیل DJI را می توان بین یک کیف دوشی و کوله پشتی برای مطابقت با نیازهای حمل و نقل کاربران تبدیل کرد.
1. پیکربندی کیف شانه فضای کافی را برای Mavic 3 و لوازم جانبی آن فراهم می‌کند و شکل راحت‌تری را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود اقلام به راحتی در دسترس باشند.
2. پیکربندی کوله پشتی فضای کافی را برای Mavic 3 و لوازم جانبی آن به همراه یک لپ تاپ 16 اینچی و سایر اقلام کوچک برای استفاده روزانه فراهم می کند که آن را برای سفرهای کوتاه مناسب می کند.

آیا می توانم از شارژرهای دیگری با پورت USB-C برای شارژ باتری Mavic 3 استفاده کنم؟

بله . با این حال، برای اطمینان از کارایی شارژ، ما همچنان استفاده از شارژر قابل حمل DJI 65W را توصیه می کنیم. شارژرهای دیگری با توان 60 وات یا بالاتر که از پروتکل PPS/PD پشتیبانی می کنند نیز توصیه می شود.

آیا می توانم Mavic 3 را مستقیماً از طریق درگاه USB-C داخلی بدنه هواپیما شارژ کنم؟
بله

شما علاقه مندان گرامی جهت استعلام قیمت روز مویک 3 و خرید این هلی شات با مجموعه جهان آرسی در ارتباط باشید . خرید کوادکوپتر می تواند خریدی بسیار هیجان انگیز و مهیج باشد . به کمک مویک 3 می توانید پرواز فوق العاده پایدار و استیبل در کنار عکاسی و فیلم برداری هوایی با کیفیت را تجربه کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.