بهترین اسکوتر برقی آفرود سال 2023

اسکوتر های برقی مخصوص آفرود دارای بدنه ای فوق العاده مستحکم و بادوام هستند و معمولا از چرخ های بزرگ تر از مدل های معمولی بهره می برند. علاوه بر آن طراحی اسکوتر های آفرود به گونه است که می توانند بدون آسیب دیدن یا افت عملکرد روی ناهموار ترین سطوح حرکت کنند و امکان سواری روی چمن ، سنگ ریزه ، سخره و … را در اختیار شما قرار دهند .

بهترین اسکوتر برقی آفرود سال 2023
0 515

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید ) :

بهترین اسکوتر برقی های آفرود 2023

بهترین اسکوتر برقی آفرود سال کدام است ؟ اگر فکر می کنید مهارت های شما در زمینه کنترل اسکوتر برقی به میزان کافی بهبود یافته است و سواری با آن روی سطوح معمولی کوچه و خیابان جذابیت گذشته را ندارد ، به شما پیشنهاد می دهیم با استفاده از مدل های مخصوص آفرود تجربه های جدیدی برای خود رقم بزنید .
اسکوتر های برقی مخصوص آفرود دارای بدنه ای فوق العاده مستحکم و بادوام هستند و معمولا از چرخ های بزرگ تر از مدل های معمولی بهره می برند. علاوه بر آن طراحی اسکوتر های آفرود به گونه است که می توانند بدون آسیب دیدن یا افت عملکرد روی ناهموار ترین سطوح حرکت کنند و امکان سواری روی چمن ، سنگ ریزه ، سخره و … را در اختیار شما قرار دهند .

ما در مقاله بهترین اسکوتر برقی های آفرود 2023 قصد داریم چهار نمونه از بهترین اسکوتر های برقی مخصوص مسیر ها آفرود را به شما عزیزان معرفی کنیم و اطلاعاتی مختصر و مفید در رابطه با هر کدام ارائه دهیم . خرید اسکوتر برقی می تواند بسیار مهیج و دوست داشتنی باشد و اوقات بسیار خوب و خوشی را برای شما و اطرافیانتان ایجاد کند .

بهترین اسکوتر برقی آفرود سال

بهترین اسکوتر آفرود سال

  1. Epikgo Sport

در حال حاضر اسکوتر های با کیفیت و درجه یکی وجود دارند که به شما اجازه می دهند سواری بدون نقص روی مسیر های معمولی را تجربه کنید ، اما اسکوتر آفرود Epikgo Sport  شما را به حاکم مطلق تمام سطوح و مسیر ها تبدیل خواهد کرد .
این اسکوتر برقی به یک موتور قدرتمند ژیروسکوپی با توان 400W مجهز شده است تا به راحتی بتواند به هر سمتی که شما دستور می دهید حرکت کند . این موتور همچنین از شتاب درجه A برخوردار می باشد که اجازه می دهد اسکوتر حتی با شیب 15 درجه به آسانی حرکت کند .

راهنمای خرید اسکوتر برقی
خواندن مطلب

ویژگی مثبت دیگر اسکوتر Epikgo Sport چرخ های فوق العاده با کیفتی است که برای آن در نظر گرفته شده است . به طور کلی طراحی عالی و بدون نقص این چرخ ها باعث شده است از گشتاور ارتقا یافته ، شتاب بیشتر ، و مانور پذیری دقیق برخوردار باشند و سواری های ایمن و لذت بخش در مسیر های آفرود را در اختیار کاربران قرار دهند .

  1. Halo Go Hoverboard

اسکوتر Halo Go  برای مسیر های جنگلی ، چمن ، صخره ، خیابان و پارک طراحی شده است و می تواند به عنوان یک اسکوتر برقی در تمام این مکان ها عملکرد مطلوبی داشته باشد .
این مدل مخصوص آفرود به یک موتور فوق قدرتمند با توان 5000W مجهز شده است و به شما اجازه می دهد تحت هر شرایطی سواری های روان و هیجان انگیز را تجربه کنید . از سوی دیگر ظاهر جذاب و مدرن این دستگاه در کمترین زمان ممکن توجهات را به سمت شما جلب خواهد کرد و باعث افزایش اعتماد به نفس شما را در طول سواری خواهد شد .
جالب است بدانید این مدل تنها برای مسیر های آفرود طراحی نشده است و با ارائه سرعت خیره کننده 11 کیلومتر بر ساعت می تواند تنها با یک بار شارژ کردن مسافت 20 کیلومتر را پشت سر بگذارد و گزینه ای ایده آل جهت استفاده های روزمره در مسیر های معمولی محسوب شود .
استحکام بدنه و مقاوت بالا تحت شرایط سخت یکی دیگر از ویژگی های برجسته Halo Go است . در این اسکوتر برقی صفحه اصلی و چرخ ها توسط گارد های مخصوص تحت محافظت قرار گرفته اند و جای هیچ گونه نگرانی در مورد آسیب دیدن آن ها وجود ندارد .

  1. Swagtorn T6
ساختار اسکوتر برقی ها به چه صورت است ؟
خواندن مطلب

با وجود اسکوتر برقی مستحکم و غول پیکر مخصوص مسیر های آفرود دیگر لازم نیست خود را به جاده های مسطح و کسل کننده محدود کنید . در عوض می توانید از مدل هایی همچون مدل فوق کمک بگیرید و سواری آسان و بدون دردسر را روی صخره ها ، تپه ها، علف و سایر سطوح ناهموار تجربه نمایید .
اسکوتر آفرود Swagtorn T6 دارای بدنه ای مقاوم از جنس آلومینیوم می باشد و در تولید آن از مواد اولیه تایید شده توسط گواهینامه UL استفاده شده است تا به راحتی بتواند در برابر شوک و نفوذ آب مقاومت کند .
در این مدل دو تایر بدون تیوب 10 اینچی به کار گرفته شده است که هر کدام از استحکام کافی برای حرکت روی ناهموار ترین سطوح برخوردار هستند . از سوی دیگر Swagtorn T6 می تواند حداکثر وزن 190 کیلوگرم را جابجا کند که برای یک اسکوتر برقی با زاویه حرکتی 30 درجه فوق العاده سنگین است .

  1. Street Saw Rock Saw

بهره گیری از تایر های 10 اینچی در Street Saw Rock Saw باعث شده است این اسکوتر برقی مخصوص آفرود فوق العاده بزرگ به نظر برسد . جالب است بدانید این تایر ها از لحاظ مقاومت نه تنها با تایر های مخصوص دوچرخه های کوهستان برابری می کنند، بلکه دارای شیار های عمیق تری هستند تا اسکوتر بتواند روی مسیر های پوشیده از برف ، علف و حتی صخره ها حرکت کند .
این مدل از بدنه ای سنگین و فوق العاده مستحکم برخوردار است ، و در هنگام حرکت روی سطوح سخت به راحتی دچار آسیب دیدگی نمی شود . اسکوتر برقی فوق به موتور های دو قلو با توان 800W مجهز شده است و محدودیت حداکثر وزن در نظر گرفته شده برای آن برابر با 135 کیلوگرم است .
در میان تمام اسکوتر های مخصوص مسیر آفرود ، Rock Saw به احتمال فراوان سریع ترین مدل موجود است که امکان حرکت با حداکثر سرعت بین 15 تا 16 کیلومتر بر ساعت را فراهم می کند . این اسکوتر همچنین قادر است مسافت 20 کیلومتری را تنها با یک بار شارژ شدن پشت سر بگذارد . خرید اسکوتر برقی می تواند لحظات بسیار مهیجی را برای شما خلق کند .

نکات مهم در استفاده از اسکوتر برقی
خواندن مطلب

بهترین اسکوتر برقی آفرود سال

سخن پایانی

تمام اسکوتر هایی که در مقاله بهترین اسکوتر برقی های آفرود 2023 به آن ها اشاره شد می توانند روی سطوح ناهموار و زمخت بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند و از تبدیل شدن اسکوتر سواری به یک فعالیت خسته کننده جلوگیری می کنند . بنابراین اگر شما قصد دارید هیجان و لذت سواری آفرود با اسکوتر های برقی را تجربه کنید، توصیه می کنیم یکی از این مدل ها را برای خود انتخاب نمایید .
همچنین جهت مشاهده جدیدترین اسکوتر های برقی به فروشگاه حضوری جهان آرسی مراجعه بفرمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.