مقایسه مویک ایر 2S و مویک ایر 2

مقایسه مویک ایر 2S و مویک ایر 2 بی شک می تواند به انتخاب شما در خرید هلی شات بسیار کمک کند . هلی شات ایر 2S یکی از جدیدترین هلی شات های تخصصی برند DJI است که در اواسط سال 2021 و در بحبوحه همه گیری کرونا از آن رونمایی شد .

مقایسه مویک ایر 2S و مویک ایر 2
0 616

مقایسه هلی شات مویک ایر 2S و مویک ایر 2

مقایسه مویک ایر 2S و مویک ایر 2 بی شک می تواند به انتخاب شما در خرید هلی شات بسیار کمک کند . هلی شات ایر 2S یکی از جدیدترین هلی شات های تخصصی برند DJI است که در اواسط سال 2021 و در بحبوحه همه گیری کرونا از آن رونمایی شد . این مدل با قابلیت های بسیار چشم گیر موجب شد تا کاربران زیادی از نقاط مختلف دنیا به آن توجه خاصی مبذول داشته باشند . البته باید بدانید که این مدل تحت عنوان ایر 2s رونمایی شد اما از آنجایی که شباهت بسیار زیادی به سری مویک ایر 2 و مویک ایر دارد تحت عنوان مویک ایر 2S نیز شناخته می شود . کمپانی dji در بازه های زمانی مختلف و متناسب با نیاز و بودجه کاربران از هلی شات های بسیار پرقابلیت رونمایی می کند که می تواند برای تفریح و سرگرمی عموم و یا اجرای پروژه های تخصصی مورد استفاده قرار گیرد . مثلا همین ایر 2 اس با توجه به همه ی ویژگی های خوبی که دارد می تواند به هم برای یک تفریح و سرگرمی بسیار باکیفیت و هم برای اجرای پروژه های تخصصی مورد استفاده قرار گیرد .

مقایسه مویک ایر 2S و مویک ایر 2

معرفی اجمالی ایر 2 اس

خوب است در ابتدا و قبل از اینکه بخواهیم ایر 2 اس را با مدل های پیشین آن مقایسه کنیم به معرفی کوتاهی از آن بپردازیم . مویک ایر 2s در رده ی هلی شات های تخصصی DJI قرار می گیرد و وزنی حدود 500 گرم دارد . ابعاد آن نیز 18*25 سانتی متر می باشد . این محصول در دو پکیج استاندارد و کمبو ارائه شده است و بی شک پیشنهاد کارشناسان جهان آرسی همیشه و همیشه خرید پک کمبو است چرا که در پکیج کمبو اقلام و قطعات اضافی مثل باتری یدک ، کیف ، هاب شارژ ، ملخ یدک و … ارائه می شود که ارزش آن ها در داشتن یک پرواز عالی بسیار بالاست .
همچنین از نظر اقتصادی نیز زمانی که کمپانی این اقلام را در قالب پک کمبو به شما ارائه می کند بی شک مقرون به صرفه تر است تا اینکه بخواهید در آینده آن ها را به صورت مجزا تهیه کنید . دوربینی که بر روی کوادکوپتر مویک ایر 2s قرار گرفته است 20 مگاپیکسل 5.4k می باشد . این دوربین بر روی یک گیمبال سه محوره سوار است که می تواند در حین پرواز تمامی خطا و لرزش ها را خنثی کند و خروجی بسیار صاف و باکیفیت چه در قالب عکس و چه فیلم به شما ارائه کند . بی شک اگر برای مصارف شخصی و خانوادگی و یا اجرای پروژه های تخصصی می خواهید عکس و فیلم بگیرید از نتیجه نهایی شگفت زده خواهید شد .
برد رادویی این مدل در حالت CE معادل 8 کیلومتر است و به جرات می توان گفت برد رادویی آن با مدل های بالاتری مثل مویک  2 پرو برابری می کند . برد پروازی عمودی آن نیز 500 متر است . مدت زمان پروازی مویک ایر 2 اس معادل سی دقیقه است و در پکیج کمبو مجموعا سه باتری وجود دارد و حدودا 90 دقیقه تایم پروازی مفید خواهید داشت . این باتری ها در عرض هر کدام 60 دقیقه مجددا شارژ می شوند .
شما کاربران گرامی می توانید براحتی در دمای 0 الی 40 درجه با این هلی شات پرواز کنید . ایر 2 اس دارای 8 گیگ فضای داخلی می باشد و می توانید عکس و فیلم هایتان را در آن ذخیره کنید . همچنین اگر به فضای بیشتری نیاز داشتید این پرنده تا 256 گیگ رم را ساپورت می کند . پایداری هلی شات مویک ایر 2S در باد تا میزان 38 کیلومتر بر ساعت است و از آنجایی که مجهز به gps بسیار دقیق می باشد بسیار پایدار و نرم پرواز و خود را حفظ می کند .

مشخصات فنی فانتوم 4
خواندن مطلب

مقایسه مویک ایر 2S و مویک ایر 2
این مدل از چهار عدد موتور براشلس ساخته شده است و همانطور که می دانید در تهیه و ساخت مدل های تخصصی از موتور های براشلس استفاده می شود . سرعت مویک ایر 2s تا حداکثر به 68 کیلومتر بر ساعت می رسد . این هلی شات برای پرواز در محیط های داخلی و خارجی مناسب است .
اطلاعات پروازی به واسطه نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه شما قابل مشاهده است و از آنجایی که بسیاری از کاربران به ریموت کنترل مانیتور دار علاقه دارند می توانید این مدل را به ریموت کنترل مانیتور دار نیز ست کنید . البته این ریموت کنترل را به صورت مجزا باید تهیه کنید . مویک ایر 2S از جلو ، عقب ، بالا و پایین مجهز به سنسور های عدم برخورد با موانع است از این روی با خیالی آسوده پرواز کنید و نگران هیچ چیزی نباشید . مویک ایر 2S در یک رنگ طوسی ارائه و عرضه شده است .

حال که به صورت کاملا تخصصی با ایر 2S آشنا شدید زمان آن رسیده است که تفاوت های این مدل را با مویک ایر 2 بررسی کنیم . مقاله مقایسه مویک ایر 2S و مویک ایر 2 می تواند به بسیاری از کاربران کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشند یا نسبت به تعویض مویک ایر 2 خود اقدام کنند .

مقایسه مویک ایر 2S و مویک ایر 2

مویک ایر 2 هلی شات بسیار محبوبی بوده است اما خب در زمان ارائه و فروش نقاط ضعفی داشته که کاربران به آن توجه می کردند . مثلا مویک ایر 2 از قسمت بالا و یا پایین فاقد سنسور های عدم برخورد می باشد . از این حیث در ادامه تلاش کردیم تا به صورت موردی به مقایسه این دو مدل بپردازیم .

اسباب بازی کنترلی چیست ؟
خواندن مطلب

ابعاد و وزن

طبق اطلاعات اعلام شده از طرف کمپانی از لحاظ ابعاد و وزن بین مویک ایر 2S و مویک ایر 2 تفاوت خاصی اعمال نشده است و فقط ایر 2S در حدود 25 گرم سنگین تر است که نکته قابل توجهی نیست .

مقایسه مویک ایر 2S و مویک ایر 2

سنسور های عدم برخورد با موانع

فاحش ترین اختلاف مویک ایر 2S و مویک ایر 2 در این است که مویک ایر 2 فقط و فقط از قسمت جلو و عقب دارای سنسور است اما در ایر 2 اس آپدیت هایی صورت گرفته و این سنسور ها به قسمت بالا و پایین دستگاه نیز اضافه شده است و ایر 2 اس از جلو ، عقب ، بالا و پایین دارای سنسور عدم برخورد می باشد .

مقایسه مویک ایر 2S و مویک ایر 2

جنس گیمبال

جالب است که بدانید در ایر 2S همانند مویک 2 پرو جنس گیمبال از آلومینیوم است و خب بی شک مقاومت بسیار بالاتری دارد اما در مویک ایر 2 جنس گیمبال از پلاستیک فشرده است .

مقایسه مویک ایر 2S و مویک ایر 2

کیفیت فیلم برداری

در هلی شات مویک ایر 2 کیفیت فیلم برداری 4k بوده اما در ایر 2S با توجه به بروزرسانی های انجام شده کیفیت فیلم برداری به 5.4k رسیده است . این تنها مدلی است که تا به امروز در میان محصولات dji به چنین قابلیت دست پیدا کرده است . هم چنین از سنسور یک اینچی در ساخت این درون استفاده شده که باعث میشود تصاویر با نویز کمتری به گیرنده ارسال شود .

مقایسه مویک ایر 2S و مویک ایر 2

کیفیت عکاسی

همچنین لازم بذکر است در مویک ایر 2 کیفیت عکاسی 12 مگاپیکسل بوده اما در ایر 2S این میزان به 20 مگاپیکسل رسیده است . از این روی می توانید تصاویر و عکس های بسیار باکیفیتی را ثبت و ضبط نمایید و از نتیجه نهایی لذت ببرید .

راهکار های جلوگیری از سقوط کوادکوپتر
خواندن مطلب

ACTIVE TRACK

در هلی شات مویک ایر 2 شاهد اکتیو ترک 3 بوده ایم اما در ایر 2S و به واسطه آپدیت های انجام شده شاهد اکتیو ترک 4 می باشیم .

سیستم انتقال تصاویر

سیستم انتقال تصویر سبب انتقال تصویر از هلی شات به ریموت کنترلر می باشد و هرچقدر ارتقا یافته تر باشد ، باعث می شود تصاویر با سرعت و کیفیت بالاتری به اپراتور برسد. در مویک ایر2 از ocusync 2.0 و در ایر2 اس از ocusync 3.0 استفاده شده است .

حال که بطور کامل و در مقاله مقایسه مویک ایر 2S و مویک ایر 2 تفاوت های این دو مدل را برایتان بازگو کردیم و ویژگی های ایر 2 اس را به طور تخصصی برایتان شرح دادیم وقت آن رسیده تا متناسب با بودجه و نیازتان بهترین مدل ممکن را انتخاب کنید . بی شک چه ایر 2 اس و چه هلی شات مویک ایر 2 به نوبه خود خوب هستند و باید میان تفاوت های آن ها مقایسه و یکی را برگزنید .

مقایسه مویک ایر 2S و مویک ایر 2

خرید ایر 2S

شما کاربران گرامی می توانید جهت آگاهی از قیمت روز مویک ایر 2 اس با کارشناسان جهان آرسی در ارتباط باشید . همچنین اگر می خواهید به صورت کاملا فنی از ویژگی های دستگاه مطلع شوید و یا انواع هلی شات ها را از نزدیک رویت کنید می توانید از فروشگاه حضوری ما نیز دیدن کنید . همچنین لازم بذکر است تمامی محصولات dji به صورت کاملا اورجینال و پلمپ به همراه گارانتی سلامت ، ضمانت اصالت کالا ، آموزش و خدمات پس از فروش جامع و کامل به شما کاربران گرامی عرضه می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.