از کجا هلی شات بخرم ؟

هلی شات و یا کوادکوپتر نامی آشناست چرا که در دهه گذشته به وفور در بخش های مختلفی از کار و تفریح ورود کرده است و امروزه کمتر کسی می تواند بگوید که نمی داند کوادکوپتر چیست . اما از کجا هلی شات بخرم ؟

از کجا هلی شات بخرم ؟
2 1,037

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید ) :

از کجا کوادکوپتر بخرم ؟

از کجا هلی شات بخرم ؟ آشنایی با بهترین فروشگاه هلی شات در ایران

هلی شات و یا کوادکوپتر نامی آشناست چرا که در دهه گذشته به وفور در بخش های مختلفی از کار و تفریح ورود کرده است و امروزه کمتر کسی می تواند بگوید که نمی داند کوادکوپتر چیست . کوادکوپتر ها پرنده های عمود پرواز چهارموتوره ای هستند که معمولا به دوربین مجهزند و از این روی می توانید تجربه پرواز و عکاسی و فیلم برداری هوایی خوبی با آن ها داشته باشید . در سال های اخیر و با ورود کوادکوپتر ها به بازار ایران فروشگاه ها و مجموعه های مختلف حضوری و فیزیکی زیادی برای فروش کوادکوپتر پدید آمده اند که امروز سعی بر آن داریم تا نسبت به معرفی فروشگاه جهان آرسی به شما اقدام نماییم .

هلی شات چیست ؟

هلی شات کلمه ای نام آشنا در زمینه عکاسی و فیلم برداری است اما بسیاری از افراد به صورت دقیق نمی دانند که به چه معناست ! هلی شات یک کلمه ی دو قسمتی است که هلی در بخش اول آن به معنای هلیکوپتر و شات در قسمت دوم آن به معنای عکاسی و تصویر برداری است . البته این عکاسی و فیلم برداری به صورت هوایی و از زاویه دید آسمان اتفاق می افتد که بسیار منحصربفرد است یا به معنای دیگر اسم دوربین پرنده را هلی شات یا کوادکوپتر می گویند .

معرفی کوادکوپتر اسپارک
خواندن مطلب

چه برند هایی در ایران وجود دارند ؟

در زمینه ارائه و فروش انواع کوادکوپتر برند های متنوعی در ایران وجود دارند . البته باید بدانید که کوادکوپتر ها به سه گروه کوادکوپتر های هابی ، نیمه حرفه ای و حرفه ای طبقه بندی می شوند و از این روی برند های متنوع بنامی در این زمینه وجود دارد . مثلا می توانیم به سایما ، DJI ، SJRC ، ZLRC ، JJRC و شیائومی و … اشاره کنیم .

از کجا هلی شات بخرم ؟

از کجا پهپاد بخریم ؟

پاسخ به این سوال یکی از مهم ترین قسمت هایی است که می توان به آن پاسخ داد . با توجه به تنوع و تعدد فروشگاه هایی که در این زمینه می توان یافت به کدام مجموعه می توان اعتماد کرد ؟ با یک سرچ ساده در گوگل بی شک با شرکت جهان آرسی روبرو خواهید شد . مجموعه جهان آرسی از سال 1392 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است . بخشی از خدمات ما عبارتند از : فروش انواع کوادکوپتر ، هلی شات ، اسکوتر برقی ، هواپیما کنترلی ، هلیکوپتر کنترلی و تعمیرات تخصصی این تجهیزات میباشد . جهان آرسی با داشتن تیم متخصص همراه با کارشناسان مجرب سعی کرده است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید . اگر شما نیازمند تجهیزات تخصصی هستید که در فروشگاه نیافتید کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نموده تا با بررسی دقیق نیاز شما بهترین تجهیزات مورد نیازتان را در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه نماییم .

چرا جهان آرسی ؟

اصرار و پافشاری ما بر بهترین بودن، جهان آرسی دلایل زیادی دارد. پریماتوی امکان تهیه انواع برندها و بهترین محصولات را فراهم کرده است. در حقیقت شما می توانید به روزترین هلی شات ها را از برندهای روز دنیا تهیه کنید. از طرف دیگر قیمت محصولات جهان آرسی نیز کاملا مناسب هستند. اما مهم ترین ویژگی ما را باید در پشتیبانی بی نظیر آن دید.

تری کوپتر چیست ؟
خواندن مطلب

جهان آرسی امکان تهیه قطعات یدکی برای خریداران را فراهم کرده است. شاید این موضوع در ابتدا چندان مهم نباشد. اما باید بدانیم که هلی شات دستگاهی بسیار حساس است و در صورت خرابی قطعه نمی توان به سادگی قطعه جایگزین را پیدا کرد. به همین دلیل فروشگاهی که امکان پشتیبانی و تهیه قطعات یدکی را فراهم کند، بهترین گزینه برای خرید هلی شات به شمار می رود.

جهان آرسی ، بهترین فروشگاه تخصصی فروش کوادکوپتر و هلی شات

در این مقاله سعی کردیم بهترین برندهای هلی شات را معرفی کنیم. همچنین بهترین فروشگاه خرید کوادکوپتر در ایران را نیز معرفی کردیم. اگر معیارهای مختلف از قبیل قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش را در نظر بگیریم همچنان با اطمینان می گوییم که جهان آرسی بهترین مرجع برای خرید هلی شات است. در انتها پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با جهان آرسی به وبسایت مربوطه مراجعه کنید.

فروشگاه حضوری شرکت جهان آرسی این امکان را برای مخاطبان و علاقه مندان به خرید کوادکوپتر فراهم می کند تا پس از رجوع و بررسی کوادکوپتر های موجود و بازدید آن ها از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوند و متناسب با نوع نیاز و بودجشان بهترین کوادکوپتر را به همراه گارانتی سلامت ، آموزش ، خدمات پس از فروش جامع و کامل شامل تعمیرات و تامین قطعات تهیه کنند . البته ما به اقصی نقاط ایران نیز ارسال داریم و به صورت تلفنی با از طریق سایت نیز امکان خرید وجود دارد .

بسیاری از علاقه مندان به خرید پهپاد پس از آشنایی با فروشگاه و خرید و رضایتی که داشتند ما را به دوستان و آشنایانشان نیز معرفی کردند و این امر بی شک دلگرمی بزرگی برای ماست چرا که اعتماد و رضایت شما کاربران گرامی بزرگترین سرمایه ماست .

تفاوت اسپارک و اسپارک کمبو
خواندن مطلب
2 نظرات
  1. غلامرضاخواجه می گوید

    باسلام چراپهپاد جمر می کند وبرای جلوگیری ازاین مشکل چکاربایستی بکنیم پهبادi9Max خریدم جمرکرد وبامشکلاتی جستجوکردم وپیدا کردم ولی بدیوارخورده بود وخواب شدآیالوازم این مدل رادارید

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام، وقت بخیر
      جمر در مناطقی فعال است که پرواز ممنوع است و نباید پرواز کنید و راهکاری برای آن نیست .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.