مقایسه مویک مینی 2 و مویک مینی 1

مقایسه مویک مینی 2 و مویک مینی 1 به صورت کامل و تخصصی در این مقاله به وقوع خواهد پیوست . مویک مینی 1 و مینی 2 از محصولات بسیار پرطرفدار و پرفروش کمپانی DJI هستند . هلی شات مویک مینی 1 در سال 2019 طراحی و رونمایی شد و امروزه به دلیل جایگزینی مدلی جدیدتر تولید این محصول متوقف شده است .

مقایسه مویک مینی 2 و مویک مینی 1
0 666

مقایسه هلی شات مویک مینی 2 و مویک مینی 1

مقایسه مویک مینی 2 و مویک مینی 1 به صورت کامل و تخصصی در این مقاله به وقوع خواهد پیوست . مویک مینی 1 و مینی 2 از محصولات بسیار پرطرفدار و پرفروش کمپانی DJI هستند . هلی شات مویک مینی 1 در سال 2019 طراحی و رونمایی شد و امروزه به دلیل جایگزینی مدلی جدیدتر تولید این محصول متوقف شده است .
DJI MINI 2  که به صورت محاوره ای از آن به نام مویک مینی 2 یاد میکنیم دارای بروزرسانی های بهترین نسبت به مویک مینی 1 می باشد و دارای رنج قیمتی بالاتری نیز است .
ما بر آن شدیم تا در این مقاله به صورت تخصصی به بررسی ویژگی های این دو مدل و مقایسه آن ها با یکدیگر بپردازیم . اگر قصد خرید هلی شات را دارید با ما همراه باشید .
این مدل ها از نظر رنج قیمتی زیر بیست میلیون تومان قرار می گیرند . درست است که در سال گذشته بسیاری از کمپانی ها به دلیل همه گیری کرونا با کاهش تولید و فروش مواجه بودند اما DJI ماه های بسیار شلوغی را پشت سر گذاشته و از مدل های بسیار متنوع و جدیدی رونمایی کرده است .

مقایسه مویک مینی 2 و مویک مینی 1

فوق العاده سبک و آسان در پرواز

شاید اگر DJI واژه “Mini 2” را بر روی بازوی جلویی و سمت راست مینی یا نماد “4K” را بر روی لنز دوربین درج نمی کرد باید جزئیات بیشتری را بررسی می کردید تا بتوانید این دو محصول را از هم تشخیص دهید.
اما DJI Mini 2 جمع و جورتر طراحی شده یعنی کاهش ابعاد و همچنین قابلیت تا کردن پایه های آن که حمل و جابجایی این پهپاد را آسان میکند. مینی 2 همانند مویک مینی اصلی دارای 249 گرم وزن می باشد که نیازی به ثبت آن در آژانس هواپیمایی فدرال نمی باشد .

مقایسه مویک ایر 2 با مویک 2 پرو
خواندن مطلب

مقایسه مویک مینی 2 و مویک مینی 1

هلی شات های مویک مینی 1 و مینی 2 با دارا بودن رنج قیمتی مناسب و همراه داشتن پکیج کمبو برای کاربران تازه کار و آماتور بسیار مناسب هستند . از آنجایی که این دو مدل به gps و بازگشت به خانه دقیق مجهز است و می تواند پرواز بسیار هوشمند و پایداری داشته باشد می توانید عکس و فیلم های هوایی بسیار باکیفیتی را نیز برای مصارف شخصی و تفریحی ثبت و ضبط نمایید .

در ادامه مقاله مقایسه مویک مینی 2 و مویک مینی 1 می خواهیم تفاوت های این دو مدل را به صورت موردی مقایسه کنیم :

دوربین مویک مینی 1 با مینی 2

کیفیت ویدئو در مویک مینی 2.7K است، در حالی که DJI Mini 2 توانایی فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد و فیلم هایی با کیفیت بالاتر را برای کسانی که به دنبال محتوای حرفه ای تر هستند، ارائه می دهد .
 DJI Mini 2 همچنین از زوم دیجیتال 4 برابر پشتیبانی می کند و گزینه های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد . هنگام ضبط خانواده ، دوستان یا حیوانات خانگی، می توانید با خیال راحت سوژه خود را بدون پرواز در نزدیکی آن ضبط کنید .
 Mavic Mini فقط از فرمت JPEG پشتیبانی می کند، در حالی که DJI Mini 2 از JPEG و RAW در حالت عکس و عکسبرداری با زمان پشتیبانی می کند و انعطاف پذیری بیشتری را برای پردازش پس از آن فراهم می کند .

دوربین مویک مینی 1 و مینی 2

میزان سرعت و مقاومت در باد در مویک مینی 1 و مینی 2

مویک مینی 2 دارای یک پیشرانه پیشرفته با افزایش قابل توجه در حداکثر سرعت پرواز و مقاومت در برابر باد است ، که امکان پرواز بر روی مختصات مورد دلخواه و شرایط عکسبرداری ویژه را فراهم می کند .
 سرعت Mavic Mini حداکثر 13 متر بر ثانیه است ، در حالی که Mini 2 می تواند تا 16 متر بر ثانیه پرواز کند . مقاومت در برابر باد سطح 4، در مقایسه با مقاومت در برابر باد سطح 5 اطمینان حاصل می کند که Mini 2 می تواند در برابر انواع شرایط نامساعد مقاومت کند .

رونمایی از مویک پرو پلاتینیوم
خواندن مطلب

مقایسه مویک مینی 2 و مویک مینی 1

مقایسه مویک مینی 2 و مویک مینی 1

مقایسه مویک مینی 2 و مویک مینی 1

پایداری در سیستم انتقال تصویری

فناوری پیشرفته OcuSync 2.0 اکنون برای DJI Mini 2 در دسترس است و دامنه انتقال آن را با مقاومت بیشتری در برابر تداخل سیگنال های خارجی افزایش می دهد .
 ویژگی OcuSync 2.0 به DJI Mini 2 امکان تنظیم خودکار بین دو فرکانس را می دهد که حداکثر فاصله انتقال Mini 2 را برای انعطاف پذیری بیشتر تا 10 کیلومتر افزایش می دهد . پرواز بدون نگرانی هرگز به این آسانی نبوده است .

مقایسه مویک مینی 2 و مویک مینی 1

مود های هوشمند پروازی

مویک مینی 2 و Mavic Mini به لطف برنامه بصری DJI Fly ، عملکرد بازگشت به خانه و انواع دیگر ویژگی های هوشمند طراحی شده برای ایجاد یک پرواز آسان ، به یاد ماندنی و بسیار سرگرم کننده را برای خلبانان مبتدی ارائه می دهد . DJI Mini 2 همان قابلیت QuickShots که در مویک مینی به کار گرفته شد را ارتقاع داده و ویژگی بومرنگ را به آن اضافه کرده است .
هایپرلپس و پانوراما نیز به این پهپاد جدید Mini 2 اضافه شده اند و امکان فیلمبرداری با کیفیت و فیلم های سطح هالیوود را برای مبتدیان فراهم می کنند . Mini 2 همچنین شامل Enhanced Photo کاملاً جدید است .
این امکان را برای شما فراهم می کند تا عکس های بهبود یافته خودکار را مستقیماً در برنامه DJI Fly بارگیری کنید که تقریباً بلافاصله در شبکه های اجتماعی قابل اشتراک هستند .

مقایسه مویک مینی 2 و مویک مینی 1

باتری مویک مینی 2 و مینی 1

ظرفیت باتری در مینی 2 حدودا یک دقیقه افزایش پیدا کرده است اما این نکته را در نظر داشته باشید که این ظرفیت به خودی خود برای کاربران فقط یک عدد است و ظرفیت باتری لیتیومی در موضوع مداومت پروازی مطرح می‌شود که همانطور که دیدیم حتی با این وجود DJI MINI 2 یک دقیقه هم بیشتر از مویک مینی پرواز می‌کند .

باتری مویک مینی 1 و مینی 2

ریموت کنترل مویک مینی 2 و مینی 1

یکی از تغییرات اصلی در مینی ۲ ریموت کنترل آن است . علاوه بر شکل ظاهری ریموت کنترل ، برد رادیویی ، قدرت ارسال تصویر و همچنین ظرفیت باتری آن نیز ارتقا پیدا کرده است . در ریموت کنترل نسخه قدیمی برد رادیویی ماکزیمم تا 4 کیلومتر بود اما در نسخه جدید بورد رادیویی تا 10 کیلومتر افزایش پیدا کرده است . ظرفیت باتری در رادیو کنترل مویک مینی 1800mAh بود اما در ریموت مینی 2 دارای باتری با ظرفیت 5200mAh قرار داده شده است .

مقایسه تمامی سری هلی شات های مویک
خواندن مطلب

ریموت کنترل مویک مینی 1 و مینی 2

پکیج هلی شات مویک مینی 1 و مینی 2

در پکیج استاندارد مویک مینی 1 و مینی 2 تفاوتی وجود ندارد اما در پکیج کمبو بارزترین تفاوت فاحش این دو پکیج در این دو محصول حذف گاردهای محافظ ملخ از پکیج مینی 2 است .
بجای این گارد ها قفل ملخ در پکیج قرارداده شده است . حال اینکه کدام یک از این محصولات کاربردی تر هستند به سلیقه کاربران بر می گردد . البته از نظر کارشناسان ما از آنجایی که در پکیج مویک مینی 1 وجود گارد ها چندان مورد استفاده قرار نمیگرفت چرا که تایم پروازی را به نصف کاهش میداد از این روی شاید حذف آن ها در مینی 2 کاری اصولی و درست بوده است .

پکیج کمبو مویک مینی 1 و مینی 2

DJI MINI 2 در مقایسه با سایر سری های مویک

در جدول زیر بصورت کامل تفاوت هلیشات مینی 2 را با دیگر پهپادهای سری مویک جز به جز آورده شده است. با مقایسه DJI MINI 2 با دیگر محصولات DJI Mavic Series متوجه این می‌شوید که این پرنده با اینکه اختلاف قیمتی چشمگیری با سری مویک دارد اما در موضوعات تکنیکال بسیار پیشرو بوده و اساسا از نظر فنی شباهت‌های متعددی با مویک ایر 2 دارد .

مقایسه مینی 2 با سایر مویک ها

مویک مینی 2 یا مویک مینی 1 ؟

خب از آنجایی که طراحی و تولید مینی 2 نسبت به مویک مینی 1 جدیدتر است و خب تولید مویک مینی 1 نیز متوقف شده و در دسترس نیست بی شک با بودجه ی زیر 20 میلیون تومان خرید مینی 2 کمبو از همه لحاظ انتخاب بسیار درستی است . با خرید این پک مجموعا سه باتری دارید که هر کدام 31 دقیقه پرواز می کند و مجموعا 90 دقیقه می توانید پرواز کنید .
کیفیت دوربین این مدل 12 مگاپیکسل 4k است که بی شک هم برای مصارف شخصی و خانوادگی و هم برای مصارف تجاری و حرفه ای می تواند مناسب باشد . برد رادیویی طولانی نیز کمک می کند تا هر کجا که دوست دارید هلی شات را بفرستید . کمپانی DJI یکی از مطرح ترین برند های روز بازار در زمینه طراحی و تولید هلی شات های تخصصی می باشد که بی شک خرید از این برند می تواند حس و تجربه خوب را برایتان تداعی کند .

شما کاربران گرامی می توانید جهت خرید مینی 2 با کارشناسان مجموعه جهان آرسی در ارتباط باشید . جهان آرسی مفتخر است تا تمامی مدل های برند dji را به همراه گارانتی سلامت و خدمات پس از فروش جامع و کامل به شما کاربران گرامی ارائه کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.