سوالات کاربران درباره مویک ایر 2

سوالات کاربران درباره مویک ایر 2
3 927

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید ) :

سوالات مشتریان درباره مویک ایر 2

سوالات کاربران درباره مویک ایر 2 : هر آنچه که قبل از خرید DJI MAVIC AIR 2 باید بدانید !

مویک ایر 2 یکی از جدیدترین هلی شات های DJI است که به تازگی رونمایی شده و نسخه بروز شده ی مویک ایر می باشد . بازوهای تاشو این کوادکوپتر حمل و نقل آن را بسیار آسان کرده است . مشخصه های فنی و امکانات پروازی این مدل آن را بسیار معروف و محبوب کرده است . مویک ایر 2 یکی هلی شات تخصصی برای مصارف حرفه ای و تفریحی می باشد و بدون هر گونه پیش زمینه و مهارت قبلی می توانید با آن پروازی بسیار پایدار را تجربه کنید . مویک ایر 2 با کیفیت دوربین 48 مگاپیکسلی و مدت زمان پروازی 34 دقیقه ای با دارا بودن مود های هوشمند پروازی کاربردی از جمله POI ، ACTIVE TRACK ، FOLLOW ME و … می تواند پرواز بسیار پایدار و هیجان انگیزی را تجربه کنید .

مویک ایر 2 ساخته شده است تا باعث ایجاد خلاقیت در سازندگان محتوای ویدئویی در سراسر جهان شود . Mavic Air 2 مجهز بخ سیستم انتقال تصویر به روز شده ocusync 2 ، زمان پرواز بالا ، عملکرد دوربین بسیار قوی و موارد دیگر می باشد ! بیایید مستقیماً وارد جزئیات شویم :

  • اطلاعات اصلی :
اکتیو ترک چیست ؟
خواندن مطلب

سوالات کاربران درباره مویک ایر 2

تفاوت بین مویک ایر و مویک ایر 2 در چیست ؟

مویک ایر 2 دارای عملکرد دوربین به روز شده ، سیستم انتقال تصویر قویتر ، زمان پرواز بیشتر و تجربه پرواز راحت تر با برنامه DJI Fly است . Mavic Air 2 عکسهای 48 مگاپیکسلی ، فیلم 4K / 60fps ، SmartPhoto ، قابلیت HDR ، FocusTrack ، OcuSync 2.0 و حداکثر 34 دقیقه زمان پرواز را ارائه می دهد  .

برای مویک ایر 2 به چه برنامه ای نیاز دارم ؟

مویک ایر 2 فقط با برنامه DJI Fly قابل استفاده است . علاوه بر ارائه تجربه کاربری ساده ، DJI Fly شامل آموزش پرواز نیز می باشد ، بنابراین می توانید نحوه پرواز ایمن را یاد بگیرید .

آیا می توانم از کنترل از راه دور Mavic 2 برای Mavic Air 2 استفاده کنم ؟

Mavic Air 2 فقط با رادیوکنترل Mavic Air 2 قابل کنترل است .

سوالات کاربران درباره مویک ایر 2

آیا می توانم از رادیوکنترل هوشمند DJI  با مویک ایر 2 استفاده کنم ؟

بله . Mavic Air 2 از طریق به روزرسانی سیستم عامل آینده با کنترل کننده هوشمند  DJI سازگار خواهد بود .

چگونه می توان ملخ های Mavic Air 2 را به درستی بر روی موتورها نصب کرد ؟

پروانه ها را با مارک های سفید به موتورهایی که دارای مارک های سفید هستند وصل کنید و آنهایی را که بدون مارک هستند به بقیه وصل کنید . قبل از اقدام به پرواز اطمینان حاصل کنید که همه پروانه ها به درستی وصل شده اند .

آیا می توانم با مویک ایر 2 از DJI Goggles یا DJI Goggles RE استفاده کنم ؟

خیر

آیا Mavic Air 2 ضد آب است ؟

خیر

چگونه می توان فیلترهای ND را روی Mavic Air 2 قرار داد ؟

دوربین را با دقت نگه دارید تا از آسیب دیدن جلوگیری شود و به آرامی فیلتر را بچرخانید تا آن را وصل یا جدا کنید . اطمینان حاصل کنید که فیلترهای ND به طور ایمن نصب شده اند تا در هنگام پرواز از جدا شدن تصادفی جدا نشوند .

مشخصات دوربین مویک ایر 2

دوربین مویک ایر 2

کیفیت عکس و فیلم برداری در مویک ایر 2 چقدر است ؟

عکس ها را می توان با کیفیت 12 مگاپیکسل JPG و 48 مگاپیکسل با فرمت RAW تهیه کرد . مویک ایر 2 از فیلمبرداری 4K / 60fps ، قابلیت HDR و حرکت آهسته 8 برابر در 1080p 240 fps پشتیبانی می کند .

فناوری فیلتر Quad Bayer چیست ؟

Mavic Air 2 از یک فیلتر Quad Bayer برخوردار است ، که استفاده از نورهای مختلف را برای تولید تصویری با دامنه پویای بالاتر کنترل می کند . فیلتر Quad Bayer همچنین به خیره کننده تصاویر با وضوح بالا کمک می کند .

باتری لیتیوم پلیمر
خواندن مطلب

چه مشخصات رنگ مسطح برای Mavic Air 2 در دسترس است ؟

مویک ایر 2 D-Cinelike را به عنوان پروفایل رنگی مسطح ارائه می دهد ، که بازیابی جزئیات فوق العاده در نکات برجسته و همچنین امکان تنظیم تن را ارائه می دهد .

مزایای کدک ویدیویی H.265 چیست ؟

HEVC H.265 دارای راندمان رمزگذاری ویدیو بالاتر از H.264 است و اطلاعات بیشتری را با استفاده از فضای کمتری ذخیره می کند .

آیا می توانم تنظیمات دوربین را به صورت دستی کنترل کنم ؟

Mavic Air 2 دارای تنظیمات دوربین دستی است و به شما نهایت آزادی را برای تهیه عکس های خود می دهد .

Smart Photo چیست؟

SmartPhoto HDR ، HyperLight و به رسمیت شناختن صحنه را برای یک شات کاملاً بهینه ادغام می کند . HDR از الگوریتم های پیشرفته ای برای بهینه سازی دامنه پویای تصویر شما استفاده می کند ، HyperLight نویز را از صحنه های کم نور حذف می کند ، و تشخیص صحنه پارامترهای عکسبرداری دوربین را بر اساس شناخت غروب خورشید ، آسمان ، چمن ، برف و درختان بهینه می کند .

ویژگی های هوشمند مویک ایر 2

کوادکوپتر مویک ایر 2

آیا مویک ایر 2 از فیلم 8K پشتیبانی می کند ؟

رزولوشن 8K فقط در حالت های Hyperlapse Free و Waypoint قابل استفاده است .

حالت FocusTrack چیست ؟

FocusTrack از سه حالت ردیابی هوشمند ، ActiveTrack 3.0 ، Point of Interes (POI) 3.0 و Spotlight 2.0 تشکیل شده است . ActiveTrack 3.0 بهترین فن آوری ردیابی ما تا به امروز است ، و مانع اجتناب از مانع و تشخیص شیء می شود . POI 3.0 همچنین می تواند اشیاء مانند اتومبیل ، قایق و سایر وسایل نقلیه متحرک را ردیابی کند . Spotlight 2.0 موضوع شما را در مرکز قاب قفل نگه می دارد . این سه حالت ردیابی هوشمند برای ارائه تجربه ای بهتر در زمینه عکاسی هوایی ترکیب شده اند .

پرواز Mavic Air 2 از چه حالت های هوشمند پرواز پشتیبانی می کند ؟

Mavic Air 2 از QuickShots ، Hyperlapse و FocusTrack پشتیبانی می کند . QuickShots توالی پرواز خیره کننده خودکار است که با یک شیر آب ایجاد می شود . هایپرلاپس یک ویژگی خلاقانه است که به شما امکان می دهد زمان و حرکت خود را با یک شات تنها به نمایش بگذارید . FocusTrack مجموعه ای از حالت های ردیابی هوشمند است که ایجاد عکس های سینمایی را آسان می کند .

مزایا و معایب استفاده از پهپادها در کشاورزی
خواندن مطلب

آیا تنظیمات ویدیویی وجود دارد که APAS 3.0 یا FocusTrack در دسترس نباشد ؟

APAS 3.0 و FocusTrack هنگام ضبط در 4K در 60 ، 50 و 48 fps و 1080p در 120 و 240 fps در دسترس نیستند .

مویک ایر 2

آیا Mavic Air 2 دارای یک چراغ LED کمکی است ؟

بله . Mavic Air 2 از نور کمکی برای بهبود دید و ایمنی هنگام پرواز برخوردار است .

آیا مویک ایر 2 دارای قابلیت مانع همه کاره است ؟

Mavic Air 2 برخورد به مانع رو به جلو ، عقب و رو به پایین را فراهم می کند .

تفاوت بین APAS 2.0 و APAS 3.0 چیست ؟

APAS 3.0 بهترین  مانع در حال حاضر در هر هواپیمای بدون سرنشین DJI را ارائه می دهد . این سیستم نقشه ای در زمان واقعی از محیط اطراف خود ایجاد می کند ، عملکرد پرواز فوق العاده ای را ایجاد می کند .

تفاوت بین ActiveTrack 2.0 و ActiveTrack 3.0 چیست ؟

ActiveTrack 3.0 بهترین تکنولوژی ردیابی DJI تا به امروز است که دارای ویژگی های جلوگیری از مانع و تشخیص شیء است . همچنین می توانید موضوع خود را پس از گم شدن در یک صحنه پر سرعت ، با استفاده از الگوریتم ها برای پیش بینی موقعیت آنها دوباره شناسایی کنید .

رادیوکنترل مویک ایر 2

رادیوکنترل مویک ایر 2

چگونه OcuSync 2.0 بهبود یافته است ؟

نسل جدید OcuSync 2.0 از باندهای فرکانس دوگانه در 2.4 گیگاهرتز و 5.8 گیگاهرتز پشتیبانی می کند . همچنین دارای مقاومت در برابر تداخل قوی تر به دلیل تعویض خودکار فرکانس ، انتقال صاف تر تصویر با رمزگذاری H.265 ، و یک انتقال قدرت تا 10 کیلومتر (در صورت عدم مانع ، بدون دخالت و سازگار با FCC) است .

آیا کنترل از راه دور مویک ایر 2 از HDMI پشتیبانی می کند؟

خیر

چگونه می توانم دریافت سیگنال Mavic Air 2 را بهبود بخشم ؟

گیره گوشی ریموت کنترل آنتنها را در خود جای داده است . اطمینان حاصل کنید که آنتن ها به سمت کوادکوپتر قرار گرفته اند . اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید ، راهنمای کاربر را بررسی کنید . علاوه بر این ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که هیچ پوشیدنی منتقل نشده اید ، و Wi-Fi و Bluetooth در تلفن شما خاموش هستند .

مزیت کنترل از راه دور جدید مویک ایر 2 چیست ؟

ریموت کنترل جدید دارای باتری طولانی تا 240 دقیقه ، طراحی آرگونومی راحت تر ، طراحی آنتن بهتر و مشخصات بهینه شده است تا بتوانید کوادکوپتر بدون سرنشین خود را هنگام پرواز بهتر ببینید .

هلی شات dji mavic air 2

چگونه سیستم عامل مویک ایر 2 را آپدیت کنم ؟

می توانید سیستم عامل را از طریق برنامه DJI Fly یا DJI Assistant 2 برای نرم افزار رومیزی Mavic (موجود برای Mac و Windows) به روز کنید .

اگر ریموت کنترل و نسخه های سیستم عامل باتری مطابقت ندارند چکار می توانم انجام دهم ؟

از برنامه DJI Fly یا DJI Assistant 2 برای Mavic برای بروزرسانی سیستم عامل استفاده کنید .

Mavic Air 2 یک هلی شات فوق العاده برای سازندگان محتوا ، کاربران رسانه های اجتماعی و عکاسان هوایی است که می خواهند محدودیت های خلاقانه خود را تحت فشار قرار دهند . با تشکر از یک سیستم انتقال پیشرفته ، عملکرد پرواز و ویژگی های دوربین ، می توانید ماجراجویی خود را آشکار کنید و آن را به سطح بعدی برسانید .

شما کاربران گرامی می توانید جهت خرید مویک ایر 2 با کارشناسان مجموعه جهان آرسی در ارتباط باشید . تمامی محصولات پروازی dji به همراه گارانتی سلامت و ضمانت اصالت کالا به همراه خدمات پس از فروش جامع و کامل به شما کاربران گرامی ارائه می شود .

3 نظرات
  1. علی می گوید

    سلام آیا این دستگاه صدا ضبط می‌کند ؟

    1. بهار هنرخواه می گوید

      سلام دوست عزیز
      وقت بخیر
      خیر

  2. کیان رادمنش می گوید

    خیلی ممنونم از مقاله عالی و خوبتون . واقعا اکثر سئوال های خودم تو این بود که به جواب همشون رسیدم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.