آموزش تعمیر کوادکوپتر

آموزش تعمیر کوادکوپتر
44 2,923

آموزش تعمیرات هلی شات و کوادکوپتر

کوادکوپتر ها و هلی شات ها محصولات نوظهوری هستند که در دهه اخیر در میان مردم جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده اند همین امر موجب شده است تا آموزش تعمیر کوادکوپتر ها نیز یک موضوع بسیار مهم تلقی شود تا هر شخصی بتواند در صورت بروز سانحه بخشی از تعمیرات را خودش انجام دهد . کوادکوپتر ها عضوی از خانواده بزرگ مولتی روتور ها محسوب می شوند و به پرنده های چهار موتوره عمود پروازی گفته می شود که بر مبنای یک باتری قابل شارژ حرکت می کنند . خب گفتن این نکته خالی از لطف نیست که به هر حال طراحی و ساخت کوادکوپتر و هلی شات ها به دست بشر است و به هر دلیل و یا خطای انسانی می شود که این دستگاه ها نیز آسیب ببینند و خراب شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند . باید بدانید که رنج قیمتی کوادکوپتر و هلی شات ها نسبتا بالاست و جزو محصولات تفریحی سرگرمی نسبتا گران قیمت و لوکس محسوب می شوند . از این روی بی شک خدمات پس از فروش آن ها که شامل تامین قطعه و تعمیرات است نیز به تبع قیمت محصول گران است . در واقع شما کاربران و استفاده کنندگان گرامی باید در نظر داشته باشید که فقط خرید هلی شات حائز اهمیت نیست . پرواز با ریسک و سقوط همراه است و شاید در آینده ای دور و یا نزدیک به تعمیرات و یا خدمات پس از فروش نیاز پیدا کنید لذا باید بودجه ای برای این منظور اختصاص دهید و در نظر داشته باشید .

شما می توانید برای تعمیر تخصصی کوادکوپتر کلیک نمایید و یا با شماره زیر تماس بگیرید :

۰۲۱-۲۲۳۸۷۸۱۹

آموزش تعمیر هلی شات یکی از مهم ترین نیاز های کاربران پس از خرید انواع کوادکوپتر و هلی شات می باشد اما آیا واقعا تعمیر کوادکوپتر کار ساده ای است و هر کسی از پس آن بر می آید ؟

آموزش تعمیر کوادکوپتر

آموزش تعمیر هلی شات

جهان آرسی به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های محصولات رادیوکنترلی در کشور مفتخر است تا جدیدترین و بروز ترین هلی شات های روز دنیا را به کاربران گرامی ارائه کند . کوادکوپتر ها به سه دسته کوادکوپتر های تفریحی ، نیمه حرفه ای و تخصصی طبقه بندی می شوند که تمامی این دسته ها در جهان آرسی دارای مدل های بسیار متنوعی است . تمامی کوادکوپتر و هلی شات ها به همراه آموزش و ارسال رایگان و خدمات پس از فروش جامع و کامل شامل تعمیرات و تامین قطعات به کاربران گرامی عرضه می شود . در نظر داشته باشید که پیش از انتخاب و خرید نیز می توانید با کارشناسان خوب ما ارتباط گرفته و متناسب با نیاز و بودجتان بهترین گزینه را انتخاب کنید .

آموزش تعمیر هلی شات

اما نکته مهم در مورد داشتن انواع کوادکوپتر و هلی شات این است که به هرحال کوادکوپتر یک وسیله مصرفی است و بسته به شرایط هر خطری می تواند سلامت آن را تهدید کند . مثلا سقوط در آب و یا برخورد با موانع و یا دیوار . همچنین استفاده ناصحیح از آن و بی توجهی به آپدیت های دوره ای و تنظیمات دقیق هلی شات نیز می تواند خطر آفرین باشد . بسیاری از علاقه مندان بی شک مهارت و دانش کافی پرواز را ندارند و اغلب به دلیل هیجان و ذوق زدگی خرید در همان پرواز اول به دستگاه آسیب می زنند . این عجله بی شک تبعات بدی دارد و امکان دارد ملخ ، فریم و یا دوربین و گیمبال کوادکوپتر آسیب ببیند . همانطور که پیش تر نیز اشاره شد تعمیرات و ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات لوکسی مثل کوادکوپتر و هلی شات ها بی شک مستلزم هزینه است و گاها هزینه ها نیز بالاست . از این روی بسیاری از کاربران نسبت به خرید کوادکوپتر دلسرد می شوند و حتی شاید از خرید خود پشیمان شوند . لذا از شما خواهشمندیم در ابتدا بسیار دقت کنید و شتاب زده دست به پرواز نزنید . حتی اگر کوادکوپتر شما به تعمیرات نیز نیاز پیدا کرد می توانید با مطالعه این مطلب آموزشی قدم های مثبت و بی هزینه ای را برای دستگاه خودتان بردارید .

آموزش راه اندازی فانتوم 4
خواندن مطلب

آموزش تعمیرات کوادکوپتر

آموزش تعمیر کوادکوپتر در جهان آرسی

اگر در پرواز به هر دلیلی کوادکوپتر شما سقوط کرد و یا با موانع اصابت کرد و برای پرواز مجدد همانند روز اول نبود و مشکلاتی در آن مشهود بود اصلا نگران نباشید . تعمیرات آن در شرایط و مواقعی آسان است و شاید خودتان از پسش بربیایید . پس برای آموزش تعمیر کوادکوپتر خود به نکات ذیل توجه کنید :

  • دقت کنید اگر درحال پرواز در محیط بسته و یا باز هستید و به دلیل عدم مهارت کوادکوپتر شما به پرده ، پایه مبل و یا شاخ و برگ درختان گیر کرد برای جلوگیری از سوختن و یا نیم سوز شدن موتور ها باید اهرم سمت چپ را تا انتها ببندید تا دستگاه در همان حالت خاموش شود و به زمین بیفتد . نگران نباشید در این حالت اتفاقی برای دستگاه نمی افتد اما بی شک گیر کردن یک پره و کارکردن سه موتور دیگر حتما منجر به موتور سوزی می شود .

آموزش تعمیر کواد کوپتر

  • اگر کوادکوپتر و یا هلی شات شما در آب سقوط کرد حتما آن را از آب خارج کنید و باتری را جدا کرده و اصلا تحت هیچ شرایطی دستگاه را روشن نکنید . چرا که هلی شات ها اصلا واترپروف و ضدآب نیستند و گاها با مواد خاصی باید شستشو داده شوند و سپس کامل خشک گردند .

افتادن کوادکوپتر در آب

رعایت این دو نکته بسیار ساده می تواند کمک کند تا میزان خسارت هلی شات شما تا 50% کاهش پیدا کند و این موضوعی بسیار خوشحال کننده است .

نکته مهم : معمولا بعد از یک سانحه و یا سقوط کاربر استفاده کننده می خواهد سریعا هلی شات را مجددا به پرواز در آورد و تست کند تا ببیند آیا دستگاه آسیب دیده است یا خیر ! اما این حرکت بسیار اشتباه و خطرآفرین است . دقت کنید اگر کوادکوپتر شما دچار سانحه و یا حادثه ای شد آرامش خود را حفظ کنید و نکات زیر را به ترتیب انجام دهید : ( اکیدا توصیه می گردد در صورتی که پرنده شما دچار آب خوردگی شده است فقط باتری را درآورده و آن را به اولین تعمیر گاه تخصصی برسانید و هرگز ان را روشن نکنید . )

  1. در ابتدا فورا باتری را از دستگاه خارج نمایید .
  2. آب موجود از پرنده را کاملا خارج کنید .
  3. سپس بگذارید تا پرندتان کامل خشک شود .
  4. بعد از آن پرنده خود را به صورت کامل باز کرده و سپس برد اصلی ، موتور ها و تمام قطعات الکترونیکی را با مواد مخصوص شست و شو داده تا تامام املاح از روی برد جدا شود .
  5. مجدد اجازه دهید تا دستگاه خشک شود .
  6. سپس قطعات باز شده را مجدد در سر جای خود قرار دهید و پیچ ها را ببندید .
  7. باتری را کاملا خشک نموده و توسط تستر باتری بررسی کنید تا ببینید آیای باتری شما سالم است یا نه . در صورتی که سالم بود آن را با شارژر مجدد شارژ نمایید .
  8. کوادکوپتر را بر روی زمین بگذارید و سلامت ظاهری و ملخ ها را چک کنید .
  9. ملخ را در حالت خاموش بچرخانید و ببینید آیا صدای نابهنجاری از موتور شنیده می شود یا خیر .
  10. اگر ملخ ها ترک دارند و یا لب پر شده اند آن ها را تعویض کنید و در هنگام بستن ملخ ها به A و B بودن آن ها دقت کنید تا اشتباهی رخ ندهد .
  11. سپس باتری را در دستگاه قرار داده و دستگاه را روشن کنید و ببینید آیا وضعیت نرمال است یا نه ! در صورتی که همه چی نرمال بود موتور ها را روشن کرده و پرنده را به ارتفاع یک متری برده و آن را در محور های حرکتی مختلف تست نمایید .
مشخصات فنی مویک 2 اینترپرایز ادونس
خواندن مطلب

نکات مهم برای راه اندازی مجدد کوادکوپتر پس از حادثه :

پس از چک و بررسی سلامت ظاهری ، ملخ و موتور ها باید باتری و مدار Drone را بررسی کنید . در محیطی که تا شعاع 5 متری مانعی نیست باتری کوادکوپتر را متصل کنید و دستگاه را روشن نمایید . پس از آن چراغ های کوادکوپتر را بررسی کنید و دستگاه را حتما بر روی زمین صاف کالیبره نمایید . اگر تمامی این مراحل را به سلامت پشت سر گذاشتید حالا نوبت به آن می رسد تا موتور ها را روشن کنید و تیکافی امن را تجربه نمایید .
کالیبره کردن هلی شات قبل از هر پرواز و یا بعد از هر سقوط و بروز حادثه و یا تغییر محیط و لوکیشن شما بسیار حائز اهمیت است . این امر کمک می کند تا هلی شات کاملا صاف و ایمن تیکاف کند .
دقت کنید که در پرواز های اولیه با نصب گارد محافظ ملخ و پایه های لندینگ می توانید ایمنی پروازتان را دو چندان کنید . همچنین پیشنهاد میکنیم از عکاسی و فیلم برداری هوایی در پرواز های اولیه خودداری کنید و از نصب دوربین بپرهیزید .

معرفی عیوب کوادکوپتر سانحه دیده

ممکن است پس از سقوط و یا بروز حادثه با یکی از حالت های ذیل مواجه شوید :

  1. هنگام پرواز کوادکوپتر به یک سمت کشیده می شود : اگر با چنین مشکلی مواجه شدید حتما پرنده را بنشانید و آن را کالیبره کنید . در اکثر مواقع این کشیدگی به یک سمت حل می شود . ( آموزش کالیبره کردن کوادکوپتر و هلی شات ) اگر مشکل حل نشد باید سلامت موتور ها و برد دستگاه از نزدیک توسط کارشناس فنی چک شود .
  2. موتور ها روشن می شوند اما کوادکوپتر پرواز نمی کند : به احتمال بسیار قوی موتور ها و دستگاه سلامت است و فقط و فقط ملخ ها را به اشتباه نصب کرده اید . ملخ ها چپ گرد و راست گرد دارند و به صورت ضربدری باید مثل هم باشند . از این روی باید به نصب درست ملخ ها توجه کنید .
  3. کوادکوپتر هنگام اتصال باتری روشن نمی شود : در این حالت باید از سلامت و درست شارژ شدن باتری توسط شارژ اطمینان حاصل کنید . اگر از این بابت مطمئنید کلید اتصال جریان را بررسی نمایید تا دچار قطعی و وصلی نباشد . اگر آن هم نیز سالم است باید دستگاه شما از نزدیک توسط کارشناس فنی چک شود .
  4. کوادکوپتر روشن می شود اما با ریموت اتصال برقرار نمی کند : در این حالت باید از سلامت باتری هایی که درون رادیوکنترل قرار داده اید مطمئن شوید . باتری های آلکالاین انتخاب بسیار استانداردی برای ریموت کنترل کوادکوپتر ها هستند . اگر باتری ها کاملا سلامت هستند از سلامت دکمه روشن و خاموش رادیوکنترل مطمئن شوید و اگر هیچ کدام از این ها نبود رادیوکنترل شما از نزدیک و توسط کارشناس فنی باید چک شود .
  5. دوربین کوادکوپتر کار نمی کند و به wifi وصل نمی شود : در ابتدا از متصل بودن صحیح سوکت های دوربین مطمئن شوید و اگر باز هم مشکل وجود داشت باید دوربین شما از نزدیک و توسط کارشناس فنی چک شود .
بررسی مشخصات فنی کوادکوپتر مویک ایر
خواندن مطلب

در تمامی پنج حالت بالا برد اصلی هلی شات آسیبی ندیده است چون اگر برد اصلی آسیب ببینید قضیه کاملا متفاوت است اما همین موارد بالا نیز در بسیاری از موارد راه گشا است .

تعمیر برد اصلی کوادکوپتر

آیا اگر کوادکوپتر دچار سانحه و یا سقوط شد و برد اصلی آن آسیب دید تعمیر آن مقرون به صرفه است و یا خیر ؟

برد اصلی هلی شات و کوادکوپتر گران قیمت ترین و مهم ترین عضو دستگاه است . اگر کوادکوپتر شما جزو مدل های روز بازار است و برد اصلی آن یافت می شود بی شک تعویض برد اصلی بسیار عقلانی تر است و کوادکوپتر شما همانند روز اول می شود . اما اگر دستگاه شما مدلی قدیمی است و دیگر در بازار یافت نمی شود و کمیاب است بی شک تعمیر برد اصلی و عیب یابی تخصصی آن و تعویض IC و قطعاتی مثل خازن و یا ترانزیستور توسط کارشناس و تکنسین فنی کمک می کند تا مشکل دستگاه شما حل شود . در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی حتما به افراد متخصص رجوع کنید . جهان آرسی متشکل از گروهی از کارشناسان فنی آماده ارائه هر گونه تعمیرات تخصصی به شما کاربران گرامی است .

باید این نکته را نیز بدانید که تعمیر قطعات مکانیکی نظیر موتور ها و یا گیربکس از نظر اقتصادی و زمان مقرون به صرفه نیست و بی شک تعویض آن ها کاری بسیار عقلانی تر است . لذا برای تعویض این قطعات با خرید قطعه جدید خودتان نیز می توانید اقدام کنید .

در چه مواقعی به کارشناس فنی برای تعمیر کوادکوپتر مراجعه کنیم ؟

پیشنهاد می شود در صورتی که شما ابزار ، قطعات و دانش لازم را ندارید به هیچ عنوان برای تعمیر کوادکوپتر خود اقدام نکنید . بخاطر اینکه ، در صورتی که شما دانش لازم را نداشته باشید بجای بهبود و رفع ایرادات دستگاه منجرب خسارت بیشتر برای دستگاه خود شده و باعث می شوید تا هزینه بیشتری را به دستگاه خود تحمیل نمایید .

آموزش تعمیرات هلی شات

شما کاربران گرامی و علاقه مندان به پرواز در صورت نیاز به تعمیرات می توانید به بخش فنی جهان آرسی مراجعه کنید . کارشناسان ما با اتکا بر دانش و تجربه می توانند هر نوع کوادکوپتر و یا هلی شات در طبقه بندی هابی ، نیمه حرفه ای و تخصصی را تعمیر کنند . بی شک پس از بررسی و چک نهایی نتیجه به شما گزارش داده می شود و در صورت تایید هلی شات شما ظرف 48 ساعت همانند روز اول آماده تحویل به شماست . تعمیرات هلی شات ، تخصص ماست .

44 نظرات
  1. بهزاد می گوید

    وقت بخیر
    من کوادکوپترم بدون مشکل پرواز میکنه و استیبل . فقط موردی که هست یکی از موتور ها نسبت به سه تای دیگه سفت تر میچرخه و یکمی گریپاژه که من حدس میزنم بلبرینگ براشلس مشکل داشته باشه . با توجه به اینکه کوادکوپتر بدون مشکل کار میکنه به نظر شما با توجه به هزینه بالای موتور نیاز هست تعویضش کنم . آیا احتمال گیر کردن اون موتور حین پرواز وجود داره ؟
    و یک سوال دیگه اگه یکی از موتورهای حین پرواز از کار بیفته ایا سقوط میکنه و یا میشه کنترلش کرد برای فرود ؟؟؟

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام، وقت بخیر
      باید این موضوع از نزدیک چک بشه . اما اگر قفل کنه قطعا سقوط خواهد کرد .

  2. مهرشاد می گوید

    سلام خسته نباشید کواد کوپتر من یکی از بال هاش خیلی کم کار میکنه این مشکلش چیه ؟

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام، وقت بخیر
      احتمالا یکی از موتور ها سوخته و نیم سوز شده .

  3. محمد هادی می گوید

    سلام من داشتم کوادم رو پرواز می دادم که یهو یک جهت انتخاب کرد و خودش رفت و خورد توی دیوار و الان هرچی کوادم رو روشن می کنم روشن میشه اما یدونه از پره هاشم نمی چرخه و به هوا نمیره

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام، وقت بخیر
      یکی از موتور ها سوخته ، باید بیارید برای تعمیر .

  4. فاطمه می گوید

    سلام دوربین کوادکوپتر من به داخل برگشته چجوری میتونم برش گردونم لنزشو‌بسمت بیرون

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام، وقت بخیر
      این مورد باید از نزدیک بررسی بشه !

  5. محمد می گوید

    سلام وقت بخیر من یک پهبادsyma x5uwخریدم ک دقیقا دو سه ساعت بعد خرید پروزا دادم ۲ سمتری بالا رفت و بعد ک فرو اوردم یکی از پره ها ب چیزی گیر کرد و الان پهباد بالا نمیره خیلی و به یک سمت حرکت میکنه وقتی هم ک روشنش میکنم یکی از موتور ها دیرتر ب چرخش در میاد و اینک وقتی خاموش پره هارو با دست میچرخونم دوتا از پره ها ب سختی میچرخن و تق تق میکنن راهنمایی کنیددلطفا

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام، وقت بخیر
      اون موتور سوخته و باید تعویض بشه .

  6. محمودی می گوید

    باسلام وخسته نباشید من یک کوادکوپتر دارم وقتی روشن میشه ودر حالت پرواز میزارم یهو خانوش میشه اگه اهرم رو رو کاز نزارم روشن میمونه

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام، وقت بخیر
      این موارد باید از نزدیک بررسی بشن .

  7. سپهر می گوید

    با سلام من یک K3 E99 pro دارم دکمه فرود رو میزنم فرود نمیاد وقتی دکمه رو فشار میدم نگه میدارم یهو دیگه پره های نمیچرخه و میوفته پایین نظر شما چیه

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام ، وقت بخیر
      این موارد باید از نزدیک بررسی شود .

  8. امین می گوید

    سلام کوادکوپتر s6پلاس دارم سیمایه سنسور عدم برخورد بهم گرفت و بوی سیم سوز شد دیگه روشن نشد مشکل چیه؟؟

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام ، وقت بخیر
      سوخت دیگه 😀

  9. Raha می گوید

    سلام من هلی شاتم به مدت 5 دقیقه تو اب افتاد باید چیکار کنم؟

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام ، وقت بخیر
      اگر نسوخته باشه باید از نزدیک چک بشه .

  10. افشين می گوید

    سلام ممنون از سايت خوب شما
    من يك كوادكوپتر دارم در هنگام پرواز در ارتفاع 60 متر به طور اتوماتيك فرود آرامي داشت و وقتي خواستم مجددا پرواز را شروع كنم يكي از موتورها كار نميكنه نسبت به تعويض موتور هم اقدام كردم ولي مربوط به موتور نبود. آيا ايراد از برد كوادكوپتر است و ميشه برد را تعمير كرد؟ با تشكر

    1. بهار هنرخواه می گوید

      سلام وقت بخیر
      این مورد باید از نزدیک در واحد تعمیرات چک و بررسی شود .
      می توانید با شرکت هماهنگ کنید .
      موفق باشید .

  11. علی می گوید

    سلام وقت به خیر
    کنترل کواد من وقتی روشنش میکنم و میخوام کانکتش کنم چراغ چشمک زن روی کنترل ثابت نمیشه
    میشه بگید مشکلش چیه؟

    1. بهار هنرخواه می گوید

      سلام وقت بخیر
      بررسی بفرمایید که دسته شارژ دارد و یا از باتری های استاندارد استفاده کرده اید .
      در غیر این صورت باید از نزدیک چک و بررسی شود .
      موفق باشید .

  12. احمد صالحی می گوید

    سلام من یک کواد کوپتر kidomo دارم یکی از پره هایش نمی چرخد به نظر شما دلیلش چیست

    1. بهار هنرخواه می گوید

      سلام وقت بخیر
      احتمالا یکی از موتور های آن سوخته است .
      موفق باشید .

  13. مهدی حامدی می گوید

    سلام ببخشید من یه کوادکوپترE99دارم یکی ازموتوراش گیرداشت من بدنه کوادوبازکردم و به موتورکوادبا باطری یکو‌نیم ولت شوک دادم و بعدش بدنه روبستم والان هم روشن نمیشه لطفاراهنمایی میکنید

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام ، وقت بخیر
      واقعه خسته نباشید … ، اینقدر ما تو آموزش هامون تاکیید میکنیم حتما توسط متخصص امر تعمیرات صورت پذیرد اونوقت شما … 😀
      لطفا برای تعمیر به مجموعه بیاورید :
      تهران – شهرک غرب – بلوار دادمان – خیابان شهید درختی – خیابان سپهر – نرسیده به فخار مقدم – پلاک 52 – طبقه 4 – واحد 13

  14. عرفان می گوید

    سلام من یه کواد کوپتر دارم که با باتری ۲۲۰۰ مثبت و منفیشو اشتباه زدم چیکار کنم

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام ، وقت بخیر
      به احتمال زیاد برد سوخته و باید تعویض شود . ولی در کل باید از نزدیک بررسی شود .

    2. حسین می گوید

      سلام ،من یک کوادکوپتر مینی دارم که تو آب افتاده از آب دراورمش روشن نمیشه ،خواستم بدونم مشکل از چیه ،بعد آیا دوربینشم آسیب دیده

      1. بهار هنرخواه می گوید

        سلام وقت بخیر
        کوادکوپتر ها ضدآب نیستند و غوطه ور شدن آن ها در آب می تواند منجر به آسیب زدن به برد و موتور ها شود و کلا دستگاه دیگر کار نکند .
        موفق باشید .

  15. Amir می گوید

    سلام ببخشید من یک کوادکوپتر دارم که سیم مثبت و منفی رو اشتباه زدم و دیگه کوادکوپترم روشن نمیشه چکار کنم
    ممنون میشم بگید

    1. بهار هنرخواه می گوید

      سلام وقت بخیر
      برد دستگاهتان سوخته است و باید برد آن عوض شود .
      موفق باشید .

  16. Amir می گوید

    سلام ببخشید من یک کوادکوپتر دارم که سیم مثبت و منفی رو اشتباه زدم و دیگه کوادکوپترم روشن نمیشه چکار کنم

    1. بهار هنرخواه می گوید

      سلام وقت بخیر
      برد دستگاهتان سوخته است و باید برد آن عوض شود .
      موفق باشید .

  17. علی می گوید

    سلام مویک ایر ۲ تو اب شور افتاده باتوجه به فاصله سقوط و مسافت زیاد با محل سقوط،۱۲ ساعت بعد از اب در اوردیم باتری دراورده شده و الان قطعات بخاطر اینکه رسوب نگیره شستشو داده شده ایا قابل تعمییر است یا نه بلحاظ اینکه مدت زیادی تو اب مونده تعمییر نمیشه و اینم عرض کنم هیچ نشانه سوختکتی ظاهری مدار دیده نمیشه

    1. بهار هنرخواه می گوید

      سلام دوست عزیز وقت بخیر
      به هیچ وجه باتری را به پرنده وصل نکنید . اجزای داخلی دستگاه باید با مواد خاصی شستشو داده شود تا رسوب های احتمالی بصورت کامل از روی آن برداشته شود . گنارگذاشتن و خشک شدن دستگاه به معنای درست شدن آن نیست . هرچه سریع تر بدون هیچ گونه اقدامی با مجموعه تماس گرفته و دستگاهتان را برای تعمیر به مجموعه بسپارید .
      موفق باشید .

  18. Armin می گوید

    سلام ببخشید دو تا از ملخ های کواد کوپترم آروم تر می چرخند به همین دلیل به جلو حرکت می کند و نمی توند
    پرواز کند این می‌تونه به دلیل ضحیف شدن موتور های کواد کوپتر باشد؟؟

    1. بهار هنرخواه می گوید

      سلام وقت بخیر
      شاید در اثر سقوط و یا بروز ضربه آن دو موتور نیم سوز شده اند که باید تعویض شوند . البته می تواند علل دیگری نیز داشته باشد که باید از نزدیک چک و بررسی شود . شما می توانید جهت بررسی و استعلام قیمت تعمیر دستگاهتان با واحد فنی مجموعه ارتباط برقرار کنید .
      موفق باشید .

      1. یعقوب می گوید

        با سلام پسرم یه دونهx20 داره که موقعه پرواز در آسمان یهوی خاموش وسقوط می کنه باتری هم سالمه راهنمای می فرمائید؟

        1. بهار هنرخواه می گوید

          سلام وقت بخیر
          اگر باتری سالم است احتمالا تا اخرین میزان شارژ و انرژی باتری با آن پرواز میکنید و در یک نقطه دیگر هیچ انرژی در باتری نمی ماند و خاموش می شود و میفتد . لطفا تایم پروازتان را کوتاه تر کنید و قبل از خاموش شدن تیکاف کنید .

  19. سامان خلیلی می گوید

    واقعا از مقاله خوبتون ممنونم ، خیلی کمک کرد تا بتونم خودم کوادکوپتر خودم رو تعمیر کنم .
    خواستم تشکر کنم .

    1. احسان فلاح پور می گوید

      خوشحالیم که تونستیم کمکی به شما دوست عزیز کرده باشیم .

    2. یعقوب می گوید

      با سلام پسرم یه دونهx20 داره که موقعه پرواز در آسمان یهوی خاموش وسقوط می کنه باتری هم سالمه راهنمای می فرمائید؟

      1. بهار هنرخواه می گوید

        سلام وقت بخیر
        اگر باتری سالم است احتمالا تا اخرین میزان شارژ و انرژی باتری با آن پرواز میکنید و در یک نقطه دیگر هیچ انرژی در باتری نمی ماند و خاموش می شود و میفتد . لطفا تایم پروازتان را کوتاه تر کنید و قبل از خاموش شدن تیکاف کنید .
        موفق باشید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.