هر آنچه درباره مویک ایر 2 باید بدانید !

هر آنچه درباره مویک ایر 2 باید بدانید
18 1,996

هر آنچه باید درباره هلی شات مویک ایر 2 بدانید !

در این مقاله قصد داریم تا هر آنچه درباره مویک ایر 2 باید بدانید را به شما بگوییم ، پس تا آخر این مقاله با ما باشید . هلی شات مویک ایر 2 جدیدترین محصول سال 2020 کمپانی dji می باشد که در وضعیت قرنطینه جهانی  شیوع بیماری کرونا رونمایی شد . این مدل نمونه بروز شده مویک ایر می باشد و بی شک یکی از بهترین هلی شات های سال جاری انتخاب خواهد شد . مویک ایر 2 با بازوهای تاشونده و کیفیت دوربین و مدت زمان پروازی فوق العاده بالا می تواند برای مصارف گوناگونی با اهداف مختلف مورد استفاده قرار بگیرد . در واقع برای انواع پروژه های تخصصی و مصارف تفریحی و شخصی می تواند گزینه بسیار خوبی باشد . رونمایی از این محصول در وضعیت حاکم بر جهان نشان داد که زندگی در جریان است و باید برای آن جنگید .

خرید مویک ایر 2

مویک ایر 2 با شعار up your game در تاریخ 27 آوریل 2020 ساعت 9:30 صبح رونمایی شد . این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد . در این رونمایی طبق پیش بینی و انتظار همان از مویک ایر 2 رونمایی شد . خصایص  ویژگی های فنی آن مورد ارزیابی قرار گرفت و بی شک موجب شفتی طرفداران شد . با توجه به نج قیمتی  ویژگی ها  خصایص فنی این مدل هلی شات مویک ایر 2 یک پهپاد میان رده ای محسوب می شود و اگر dji تا شش ماه آینده از محصولی جدید در حوزه هلی شات ها رونمایی نکند بی شک مویک ایر 2 یک مدل بسیار پرفروش خواهد شد که با هیچ نمونه دیگری قابل مقایسه نیست .

هر آنچه درباره مویک ایر 2 باید بدانید

مویک ایر 2 با وزن 250 گرمی خود ما بین مویک مینی و مویک پرو طبقه بندی می شود . مهمترین دلیل کاهش وزن این پهپاد به 250 گرم اخذ مجوز ورود به بازار آمریکا و سایر کشور ها می باشد . البته مویک ایر 2 نمونه بروز شده مویک ایر است اما خب از لحاظ شکل ظاهری و ویژگی های فنی از آن خیلی سر تر است . بی شک DJI Mavic Air 2 به همراه آموزش ، گارانتی سلامت و ضمانت اصالت کالا به همراه خدمات پس از فروش جامع  کامل قابل ارائه به شما کاربران گرامی می باشد .

مشخصات فنی مویک مینی 2
خواندن مطلب

مشخصات و ویژگی های ظاهری مویک ایر 2

مویک ایر 2 دارای یک دوربین 48 مگاپیکسلی بسیار باکیفیت می باشد . دوربین مویک ایر 12 مگاپیکسل بوده است که در این نسخه پیشرفت چشمگیری مشاهده می شود . به کمک این دوربین می توانید تصاویر و فیلم های هوایی بسیار زیبایی را ثبت نمایید . بازوهای تاشو مویک ایر 2 نیز کمک می کند تا در حمل و نقل بسیار آسوده تر باشید . با در دست گرفتن این هلی شات متوجه می شوید که بسیار سبک وزن است . مدت زمان پروازی مویک ایر 2 معادل 34 دقیقه است . این مدت زمان برای پرواز فوق العاده است . مویک ایر 2 می تواند 4 دقیقه بیشتر از مویک مینی و مویک 2 پرو پرواز کند . کاهش ابعاد و وزن پهپاد و استفاده از باتری 3500 میلی آمپری باعث شده تا مویک ایر 2 افزایش توان پرواز 13 دقیقه نسبت به مویک ایر داشته باشد .

کوادکوپتر مویک ایر 2

نکته دیگری که می توانیم از آن اطمینان داشته باشیم این است که Mavic Air 2 دارای سیستم ایمنی جدیدی به نام AirSense خواهد بود .

DJI سال گذشته اعلام كرد كه تمام هواپیماهای بدون سرنشین جدید از سال 2020 (كه بیش از 250 گرم وزن دارند) شامل فناوری AirSense است كه باعث می شود تمامی هواپیما ها و هلیکوپتر های سیگنالهای ADS-B را از پهپاد شما دریافت کنند. در صورت قرار داشتن در مسیر برخورد به شما هشدار دهند . تا کوادکوپتر شما در هوا به هواپیما یا هلیکوپتری برخورد نکند .

dji از دو سنسور و یک دوربین در قسمت زیر پهپاد کمک گرفته تا سیستم تشخیص و اجتناب از موانع یک قدم جلو از مویک ایر فعلی باشد .

چه خطر هایی پهپاد شما را تهدید می کند ؟
خواندن مطلب

مویک ایر 2 در آوریل سال 2020 و در شرایط شیوع ویروس کرونا رونمایی شد اما فروش اینترنتی و پشتیبانی آنلاین بی شک کمک می کند تا کمپانی از فروش آن جا نماند . مویک ایر 2 با رنج قیمتی 799 دلار عرضه شده است که اگر قصد خرید مویک ایر 2 کمبو را داشته باشید حدودا 1000 دلار است . بی شک در آینده ای نه چندان دور مویک ایر 2 جایگزین مویک ایر خواهد شد . در حالی که مویک مینی با قیمت 399 دلار / 369 پوند و Mavic 2 Pro با قیمت اصلی 1599 دلار / 1349 پوند به بازار عرضه شده اند . پس مویک ایر ۲ می تواند قیمتی بین اینها داشته باشد که همینطور هم بود .  البته با توجه به اوضاع اقتصاد بحران زده جهان در این روزها این کمپانی نمی تواند قیمت چندان بالایی برای کوادکوپتر جدید خود در نظر بگیرد .

  • طراحی ظاهری مویک ایر 2

مویک ایر 2 دارای ظاهری کمی مشابه به مویک 2 پرو می باشد . آن طور که تصاویر نشان می دهند طراحی این هلی شات بزرگتر از مویک ایر و البته جمع و جور تر از مویک 2 پرو می باشد. گذشته از پایه های فلزی جدید، یکی از ویژگی های قابل توجه تعداد سنسورهای موجود در این پهپاد جدید است . از آنجا که مویک ایر فاقد سیستم تشخیص موانع و در سه جهت حرکت می کرد. اما مویک جدید دارای سیستم تشخیص موانع 360 درجه می باشد. که این ویژگی کنترل پرواز را بسیار راحت تر می کند . در قسمت زیرین پهپاد یک دوربین دوگانه ، سنسور های مادون قرمز و LED کمکی دیده می شود . بنابراین وجود سنسور جدید در قسمت پشتی پهپاد برای جلوگیری از برخورد با موانع و پیدا کردن محل فرود استفاده می شود. فناوری DJI در این بخش بسیار باورنکردنی است ، اما این تضمین نمی کنده که هواپیمای بدون سرنشین شما هیچ وقت خراب نمی شود بنابراین هنگام پرواز باید دقت کنید .

گرید بندی کوادکوپتر ها چیست ؟
خواندن مطلب

هلی شات مویک ایر 2

یکی از قسمت های مهم هلی شات مویک ایر 2 دوربین آن است . از دوربین آن می توان برای عکاسی و فیلم برداری هوایی با کیفیت استفاده کرد . دوربین بر روی یک گیمبال سه محوره سوار است تا تمامی لرزش و خطاهای ممکن را رفع سازد و خروجی نهایی شما بسیار باکیفیت و فاقد خط و خش باشد . البته یک کوادکوپتر دوربین دار دو بخش دارد یکی دوربین که عکاسی  فیلم برداری هوایی را ممکن می سازد و دیگری پرواز پایدار و با کیفیت است .

  • ریموت کنترل مویک ایر 2

ریموت کنترل مویک ایر 2 با نمونه های قبلی کمی متفاوت است . این رادیوکنترل با رادیو کنترل مویک ایر که به طور کلی متفاوت است . بر روی این ریموت کنترل موبایل قرار میگیرد و طراحی و ابعاد آن به گونه ای است که براحتی در کوله و جیب شما قرار میگیرد .

به نظر می رسد استفاده از یک دکمه در وسط نه تنها برای سوئیچ بلکه برای سه مد یا حالت پروازی شامل (حالت های عادی، اسپرت، و  Tripod استفاده شده است. حالت Tripod سه پایه جهت کاهش حالت های حرکتی و سرعت پهپاد به نصف جهت ثبت ویدئو و عکس با کیفیت بالا و بدون نویز است .  جهت دوم یک حالت پرواز هوشمند مفید است ، که سرعت هواپیمای بدون سرنشین شما را محدود می کند و به شما کمک می کند تا با سرعت ملایم تری عکس برداری کنید. و حالت اسپرت ، کوادکوپتر DJI را به یک هواپیمای بدون سرنشین مسابقه تبدیل می کند ، به شما این امکان را می دهد تا با سرعت های بالاتر از مویک ایر پیشین دست پیدا کنید .

رادیوکنترل مویک ایر 2

همچنین بر روی کنترلر دکمه بازگشت به خانه ، دکمه عملکرد و چراغ وضعیت باتری ، جوی استیک و … نیز دیده می شود. همچنین به برد قابل توجهی پهپاد تا 10 کیلومتر نیز اشاره کرد .

جهت مطالعه کامل و بررسی تمامی خصایص و ویژگی های مویک ایر 2 به فروشگاه جهان آرسی مراجعه کنید . مویک ایر 2 یکی از محبوب ترین هلی شات های دنیا شناخته خواهد شد .

18 نظرات
  1. Ail می گوید

    ببخشید در سایتتون اموزش برگشت به خانه مویک ایر۲ رو هم قرار دهید

    1. بهار هنرخواه می گوید

      سلام دوست عزیز
      چشم حتما اما در فیلم های خود سایت dji هم می توانید آموزش ها را ببینید .
      موفق باشید .

  2. طاها می گوید

    سلام وقت بخیر آیا می شود بدون استفاده از ریموت فقط با استفاده از نرم افزار و گوشی ، هلی شات رو راه اندازی و کنترل کرد ؟با تشکر

    1. بهار هنرخواه می گوید

      سلام وقت بخیر
      خیر به حضور ریموت کنترل نیاز است .
      موفق باشید .

  3. مهرداد می گوید

    سلام.روز بخیر.
    آموزش منوهای مویک ایر 2 به زبان فارسی ” از کجا میشه تهیه کرد؟

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سعی بر این است به زودی در یک آموزش کامل و جامع آن را در سایت قرار دهیم .

  4. مهدی می گوید

    سلام.وقت بخیر.ایر2 قابلیت ضبط صدا روی ریموت و حافظه رو داره؟

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام ، وقت بخیر
      بله این امکان را دارا می باشد .
      موفق باشید

    2. محمد امین بهمنی می گوید

      سلام من هم این مشکل دارم روی اصلا صدا ضبط نمیشه میشه لطف کنید . من راهنمایی کنید . واقعا بدون صدا برام ارزشی ندارم بیشتر صداش بکارم میاد.

      1. بهار هنرخواه می گوید

        سلام وقت بخیر
        صدای گوش خراش ملخ ها در حین پرواز اینقدر حائز اهمیت است که بر روی فیلم شما ضبط شود ؟!؟ صدا در هنگام پرواز ضبط نمی شود .
        موفق باشید .

  5. امیرحسین می گوید

    با سلام مویک ۲ پرو بهتره یا این

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام ، وقت بخیر
      قطعا مویک 2 پرو بهتر و کامل تر از مویک ایر 2 است اما تمام این موارد بر می گردد به نیاز شما !

  6. معید می گوید

    سلام ببخشید قیمت مویک ایر۲ ۲۹میلیون هست یا ۲.۹۰۰.۰۰۰ هست؟

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام
      حدود ۳۰ میلیون تومان است و باید برای دریافت قیمت دقیق با دفتر تماس بفرمایید .

  7. سینا یزدانی می گوید

    سلام ممنون از مقاله خوبتون . میخواستم مویک ایر 2 بخرم که با توجه به اطلاعات شما قطعا از شما تهیه خواهم کرد .

    1. احسان فلاح پور می گوید

      خوشحالیم که تونستیم مقاله ای کاربردی را برای شما تولید کنیم .
      برای خرید هم در صورت تمایل در خدمتتان هستیم.

    2. محمد امین بهمنی می گوید

      سلام وقت بخیر من مویک ایر ۲ گرفتم فیلم ضبط میکنم صدا ضبط نمیکنه فقط تصویر خالی میشه لطف کنید من راهنمایی کنید .

      1. بهار هنرخواه می گوید

        سلام وقت بخیر
        در هلی شات یعنی عکاسی و فیلم برداری هوایی ضبط صدا مفهومی ندارد چرا که فقط صدای ملخ ها در فیلم ضبط می شود . باید موسیقی مدنظرتان را در ادیت بر روی فیلم قرار دهید .
        موفق باشید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.