چشم انداز های اسکوتربرقی

چشم انداز های اسکوتربرقی
0 219

افق چشم اندازهای اسکوتر برقی تا کجاست ؟

در مقاله چشم انداز های اسکوتربرقی سعی داریم تا آن چه که فکر می کنیم در آینده ای نه چندان دور برای اسکوتر های برقی اتفاق بیفتد را باهم مورد بررسی قرار دهیم .

در چند سال اخیر شاهد ورود اسکوتر برقی های هوشمند به بازار جهانی بوده ایم که تغییر و تحول های اساسی و مهمی در زندگی افراد ایجاد کرده اند . دنیای اسکوتر برقی ها روز به روز رو در حال پیشرفت است و چشم اندازهای اسکوتر برقی بسیار روشن و گسترده به چشم می خورد . شاید یک دهه شده است که اسکوتر برقی ها به تولید انبوه رسیده اند اما شکل بروز شده و مدرن آن در قالب اسمارت بالانس ها و یا چرخ های تعادلی هوشمند در سه چهار سال اخیر به طور انبوه به چشم میخورد و آینده ی بسیار روشنی برای آن ها پیش بینی می شود . استقبال بی نظیر مخاطبان موجب شگفتی تولید کنندگان شده است به گونه ای که تنوع در طراحی و استایل ها به قدری شده است که گاها کاربر برای خرید بین دو راهی قرار می گیرد . اسکوتر نامی آشناست و از قدیم الایام کاربران با چنین چیزی مواجه بوده اند اما اسمارت بالانس ویل ها شکل جدیدی از اسکوتر ها هستند که با فعال شدن سنسور ها حرکت می کنند .

چشم انداز های اسکوتربرقی

کاربرد های اسکوتر برقی در زندگی امروز

  1. اسکوتر اسمارت بالانس در ابتدا بیشتر به جنبه بازی و تفریح و سرگرمی تولید شد اما امروزه استفاده های بسیار مهم و وسیعی از این وسایل می شود .
  2. چشم اندازهای اسکوتر برقی بسیار روشن است و یقینا در آینده این وسایل جزء وسایل حمل و نقل عمومی شهری محسوب می شوند . در سال های اخیر اسکوتر برقی ها به سرعت در تمامی کشور رخنه کرده و تمامی خانواده ها در صدد خرید یک اسکوتر برقی بر آمدند .
  3. امروزه از اسکوتر برقی ها برای بازی ، در سفر ، تردد مسافت بین منزل تا کار ، جهت سپری کردن اوقات فراغت ، در باشگاه های ورزشی برای ورزش های دسته جمعی ، در محیط های کاری مثل هایپر مارکت ها و سوله ها نیز استفاده می شود . اما پیش بینی می شود چشم اندازهای اسکوتر برقی اسمارت بالانس محدود به همین ها نشود و همچنان برای مصارف گوناگون و مختلفی از اسکوتر برقی ها بتوان بهره جست !
  4. در بسیاری از مراکز فروشگاهی ، تجاری ، پاساژها ، کارخانه ها و سوله ها برای سهولت در تردد کارمندان و کارگران اسکوتر برقی وجود داشته باشد تا بتوانند براحتی و با سرعت هرچه بیشتر تردد کنند .
بهترین اسکوتر برقی آفرود سال 2023
خواندن مطلب

کاربرد اسکوتر برقی

شاید کاربری و موارد استفاده اسکوتر برقی ها امروزه محدود باشد و یا در حال گسترش است اما چشم انداز های اسکوتربرقی بسیار روشن است . این وسیله درست است که یک وسیله تفریحی سرگرمی است اما بی شک می تواند سهم بسزایی در زمینه های مختلف داشته باشد . چشم انداز هایی که ما برای این وسیله متصوریم این است که جایگاه و پیست هایی اختصاصی همانند دوچرخه ها برای اسکوتر های برقی نیز تعبیه شود . تمامی فروشگاه ها ، هایپرمارکت ها ، کارخانه ها و سوله ها برای تردد پرسنل و کارمندان و کارگران به اسکوتر برقی مجهز شوند . مسابقات اسکوتر سواری در برهه های زمانی در مدارس و دانشگاه ها برگزار است . جایگاه های اجاره اسکوتر برقی در سطح شهر تعبیه شود تا کاربرانی که به صورت انفرادی تردد می کنند بتوانند از اسکوتر برقی استفاده کنند . در تفریحات و پیکنیک و سفر ها کودکان و نوجوانان به جای تفریحات مضر بر روی اسکوتر برقی سوار باشند . همانطور که در چند سال دوچرخه ها جایگاه بسیار خوب و مهمی پیدا کردند اسمارت بالانس ها نیز می توانند . طراحی و تعبیه باتری های قوی تر با خروجی بیشتر ، دسته و کیف های حمل و نقل ، شارژ سریع و … می تواند در گسترش این وسایل جدید و مهیج کمک کنند .

کاربرد اسکوتر برقی در زندگی

ساختار و اساس یک اسکوتر برقی

در ساختار و اساس اسکوتر برقی از باتری ، موتور ، برد ، چرخ ها و بدنه بهره گرفته شده است . منبع تغذیه دستگاه باتری گنجانده شده در آن است و با وصل دستگاه توسط شارژر به برق باتری اسکوتر شارژ شده و خروجی لازم را جهت راندن برای ما فراهم می کند . در اسکوتر برقی ها جایروسکوپ هایی طراحی شده است که کاربر با وزن خود و به کمک انگشت های پا و پاشنه میتواند دستگاه را به طور کامل هدایت کرده و از آن بهره ببرد . ساختار اسمارت بالانس ها به همین سادگی است اما تنوع در سایز چرخ ، طراحی ظاهری و بدنه باعث شده تا مدل ها بسیار متنوع شوند .

جاذبه های اسکوتر برقی
خواندن مطلب

کمپانی ها سازنده اسکوتر های برقی هوشمند

کمپانی ها ، برند ها و سرمایه گذاران مطرحی مانند Smart Balance در این زمینه سرمایه گذاری های کلانی کرده اند و این چنین اسکوتر برقی ها همه گیر شدند تا این پروژه بسیار موفقیت آمیز به ثمر رسید . هرچند سازنده های اسکوتر برقی تمایل داشتند تا این وسله مهیج با موتورهای برقی رقابت کنند اما جالب است که این روزها اسکوتر برقی ها بسیار بیش از موتور ها همه گیر شده اند و به دلیل رنج قیمتی های بسیار مناسب تمامی افراد با سن ، وزن و جنسیت های مختلقی از اسکوتر برقی های هوشمند استفاده می کنند . اسمارت بالانس ها سهم بسیاری زیادی ار فروش جهانی را به خود اختصاص داده اند و در میان مخاطبان به ویژه کودکان و نوجوانان بسیار محبوب واقع شده اند .

کمپانی سازنده اسکوتر برقی

سایز و ابعاد اسکوتر برقی اسمارت بالانس

  • در روز های اول اسکوتر برقی اسمارت بالانس فقط در یک سایز و طرح به تولید انبوه رسید اما این روزها شاهد تنوع بسیار زیادی در کلاس کاری اسکوتر ها هستیم و چشم اندازهای اسکوتر برقی همچنان رو به پیشرفت است . در سال 2017 شاهد تنوع در سایز چرخ ها بودیم به گونه ای که اسکوتر هایی با  سایز های 4.5 ، 6.5 ، 8 ، 10 ، 12 ، 14 و 18 اینچ تولید شده اند .
  • شکل ظاهری و طراحی ایرودینامیکی آن ها بسیار متنوع شد به گونه ای که بسیاری از کاربران در هنگام خرید دچار سردرگمی می شوند و یقینا به مشاوره های تخصصی پیش از خرید نیاز دارند . اسکوتر برقی های آفرود و دسته دار نیز به سرعت همه گیر شدند و امروزه شاهد ورود اسکوتر برقی هایی به بازار هستیم که شاید قیمت آن ها برابر با یک اتومبیل باشد .
  • بی شک چشم انداز های اسکوتربرقی بسیار نامحدود است و در آینده ای نه چندان دور شاهد حضور پر رنگ ان ها در زندگی روزمره هستیم . حتی همین حالا نیز با گشتی در سطح شهر شاهد کاربرانی هستیم که بر روی یک اسکوتر برقی در حال گشت و گذارند . این موضوع بسیار عادی شده است و دنیا را نمی توان بدون حضور اسمارت بالانس ویل ها در نظر گرفت .
  • چشم انداز های اسکوتربرقی

آینده اسکوتر برقی در ایران

  • چشم اندازهای اسکوتر برقی به گونه ای پیش بینی می شود که در آینده ای نه چندان دور در تمامی باشگاه های ورزشی و سالن ها از این وسایل برای ورزش های دسته جمعی مثل ایروبیک استفاده شود . ایستگاه هایی در نقاط مختلف شهر های بزرگی مثل تهران طراحی شود که این اسکوتر های برقی برای تردد های بین شهری به افرادی که به دنبال تردد های پاک هستند اجاره داده شود . مشابه چنین طراحی برای دوچرخه ها وجود دارد که متاسفانه چندان مورد استقبال قرار نگرفته و شاید دلیل آن بیشتر بخاطر قیمت و یا ظاهر و دست و پا گیر بودن آن بوده است .
  • جالب تر از همه این ها مسابقاتی برگزار شود و شرکت کنندگان در مسابقه با استفاده از اسکوتر برقی حضور بعمل آورند . در پیاده رو ها مسیر هایی تعیین شود که مختص اسکوتر برقی باشد و افراد براحتی بتوانند برای تردد های بین شهری و یا خرید از اسکوتر برقی استفاده کنند .
  • این وسیله هوشمند مهیج کم کم در میان خانواده های ایرانی جا خواهد افتاد و یقینا شعار هر خانواده یک اسکوتر برقی بر سر زبان ها می افتد .
    طراحی اسکوتر برقی به گونه ای است که کاملا خانوادگی و پابلیک طراحی شده و هیچ محدودیت وزنی و سنی برای استفاده از آن وجود نخواهد داشت . امید است اسکوتر برقی را در آینده در صحنه های مختلفی و به منظور های گوناگونی مشاهده کنیم .
  • اسکوتر برقی ها یا همان اسمارت بالانس ویل ها بر مبنای یک باتری قابل شارژ حرکت می کنند . پس این موضوع بیانگر این است که به محیط زیست آسیبی نمی رساند و همانند دوچرخه مفید است . باید همانند ایستگاه و پیست های دوچرخه سواری برای اسمارت بالانس ها نیز جایگاه های مشخصی در نظر گرفته شود . از آنجایی که این وسیله نیاز به شارژ دارد باید در ایستگاه های مشخص شارژر های آن گذاشته شود تا کاربران بتوانند دستگاهشان را براحتی شارژ کنند .
سایت های قابل اعتماد برای خرید اینترنتی
خواندن مطلب

چشم انداز های اسکوتربرقی

پیشنهاد خرید اسکوتر برقی در ایران

جهان آرسی به عنوان مرجع تخصصی ارائه کننده انواع اسکوتر برقی مفتخر است تا کاربران را در خرید اسکوتر برقی از مشاوره های تخصصی کارشناسان خود بهره مند سازد و بالاترین تنوع را در اسکوتر های برقی به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر ارائه کند . مجموعه جهان آرسی به عنوان اولین واردکنندگان اسکوتر برقی در ایران توانست سهم بسزایی در شناسایی این وسیله مهیج به کاربران داشته باشد . شعار ما این است : هر خانواده ایرانی یک اسکوتر برقی ! از آنجایی که همه افراد فارغ از هر موضوعی می توانند با کمی تمرین به هدایت و کنترل اسمارت بالانس ویل ها مسلط شوند پس این وسیله برای همه اعضا خانواده مناسب است . برای مشاهده و خرید انواع اسکوتر برقی می توانید از فروشگاه جهان آرسی بازدید کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.