مشخصات فنی مویک ایر 2 اس

هلی شات ایر 2S یکی از جدیدترین کوادکوپتر های برند DJI می باشد که در سال 2021 و در اوج همه گیری شیوع کرونا از آن رونمایی شد .

مشخصات فنی مویک ایر 2 اس
0 1,451

مشخصات فنی هلی شات ایر 2S

مشخصات فنی مویک ایر 2 اس ! هلی شات ایر 2S یکی از جدیدترین کوادکوپتر های برند DJI می باشد که در سال 2021 و در اوج همه گیری شیوع کرونا از آن رونمایی شد . این هلی شات تحت عنوان ایر 2 اس معرفی و رونمایی شد و نمی توان گفت که حتما از خانواده سری مویک است اما شباهت ظاهری بسیار زیادی به مویک ایر 2 دارد .

بی شک این مدل در رده ی هلی شات های تخصصی قرار می گیرد و آن دسته از کاربرانی که به دنبال یک پرواز و عکاسی و فیلم برداری تخصصی هستند می توانند به این گزینه فکر کنند . جهان آرسی مفتخر است تا جدیدترین هلی شات های روز بازار را به همراه گارانتی سلامت ، ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش شامل تعمیرات و تامین قطعات به شما علاقه مندان ارائه کند .

هر آنچه درباره ایر 2S باید بدانید

معرفی اجمالی ایر مویک 2S

مویک ایر 2S تنها 595 گرم وزن دارد و ابعاد آن معادل 7*18*25 سانتی متر می باشد . بازوهای این هلی شات تاشو است از این روی در حمل و نقل فضای بسیار کمی را اشغال می کند و بسیار راحت هستید . دوربین قرار داده شده بر روی این مدل 20 مگاپیکسل 5.4k است که می توانید تصاویر و فیلم های فوق العاده باکیفیت و زیبایی را به کمک آن ثبت و ضبط نمایید . این دوربین بر روی یک گیمبال سه محوره سوار است و تمامی خطا و لرزش های پرواز را خنثی می کند .

هر آنچه درباره ایر 2S باید بدانیدمویک ایر 2s به gps دقیق و بازگشت به خانه مجهز است . از این روی پرواز با آن در محیط های باز بیشتر توصیه می شود . این هلی شات می تواند بسیار پایدار و دقیق پرواز کند و بسیار هوشمند است . حتی اگر تا بحال تجربه پرواز نداشته اید هیچ نگران نباشید . بازگشت به خانه دقیق نیز به شما کمک می کند تا بتوانید در هر موقعیتی هلی شات را به نقطه اولیه تیکافش بازگردانید .

برد رادیویی هلی شات ایر 2 اس در حالت ce معادل هشت کیلومتر است . براحتی در نقطه ای بایستید و هلی شات را از خود دور کنید . برد پروازی عمودی آن نیز معادل 500 متر است .

ایر 2s می تواند 30 دقیقه پرواز کند و با خرید پک کمبو مجموعا سه باتری دارید که می توانید 90 دقیقه تایم پروازی مفید داشته باشید . هر باتری در عرض 60 دقیقه شارژ می شود . در طراحی و ساخت هلی شات ایر 2 اس از چهار عدد موتور براشلس استفاده شده است و این مدل از جلو ، عقب ، بالا و پایین دارای سنسور عدم برخورد با موانع است .

به طور کلی هر آنچه درباره ایر 2S باید بدانید را خلاصتا برایتان شرح دادیم . این هلی شات با دارا بودن رنج قیمتی متوسط بسیار محبوب شده و حتی بسیاری از کاربران به دنبال تعویض هلی شات خود با این مدل هستند . این هلی شات توسط برند dji طراحی و تولید شده است .

دلایل خرید کوادکوپتر اینسپایر 1
خواندن مطلب

هلی شات ایر 2 اس

سوالات متداول درباره مویک ایر 2S

در این بخش از مقاله هر آنچه درباره ایر 2S باید بدانید به سوالات متدوال پیرامون این مدل پاسخ می دهیم :
با ما همراه باشید .

محصول

تفاوت های اصلی بین DJI Air 2S و Mavic Air 2 چیست؟

عملکرد دوربین ، ویژگی های هوشمند ، سیستم سنجش موانع و سیستم انتقال همه به طور قابل توجهی بهبود یافته اند. این بروزرسانی ها شامل یک سنسور CMOS 1 اینچی ، گیربکس کم آنتن چهار آنتن ، APAS 4.0 ، سنسورهای دید دوتایی رو به بالا و MasterShots است.

از چه برنامه ای برای پرواز با DJI Air 2S استفاده می کنم ؟

برنامه DJI Fly

آیا DJI Air 2S با کنترل از راه دور Mavic 2 یا Mavic Air 2 سازگار است ؟

DJI Air 2S با کنترل از راه دور Mavic Air 2 سازگار است

آیا کنترلر هوشمند DJI با DJI Air 2S سازگار است ؟

بله

چگونه پروانه ها را به درستی بر روی موتورها سوار کنم ؟

پروانه ها را با نشان های نارنجی به موتورهایی با نشان های نارنجی وصل کنید. بعد ، پروانه های بدون مارک را به موتورهای بدون مارک وصل کنید. برنامه DJI Fly قبل از پرواز یک یادآوری را نمایش می دهد.

از کدام کارت microSD استفاده کنم ؟

کارت های میکرو SD UHS-I Speed Grade 3 توصیه می شود :

  1. SanDisk Extreme PRO 64 GB V30 A2 microSDXC
  2. SanDisk High Endurance 64 GB V30 microSDXC
  3. SanDisk Extreme 64 GB V30 A2 microSDXC
  4. SanDisk Extreme 128 GB V30 A2 microSDXC
  5. SanDisk Extreme 256 GB V30 A2 microSDXC
  6. Lexar Lexar 667x 64 GB V30 A2 microSDXC
  7. microSDXC Lexar High-Endurance 64 GB V30
  8. microSDXC سامسونگ EVO 64 گیگابایت
  9. microSDXC سامسونگ EVO Plus 64 گیگابایتی
  10. microSDXC سامسونگ EVO Plus 256 گیگابایتی
  11. کینگستون 128 گیگابایتی V30 microSDXC
  12. Netac 256 GB A1 microSDXC

آیا DJI Air 2S ضد آب است ؟

خیر

چگونه فیلترهای ND را بگذارم ؟

دوربین را با احتیاط نگه دارید تا آسیب نبیند و فیلتر را به آرامی بچرخانید تا آن را متصل یا جدا کنید. اطمینان حاصل کنید که فیلتر ND به طور ایمن سوار شده است تا از جدا شدن تصادفی هنگام پرواز جلوگیری شود.

آیا DJI Air 2S از سری DJI FPV Goggles یا DJI Motion Controller پشتیبانی می کند ؟

DJI Air 2S از استفاده از سری DJI FPV Goggles یا DJI Motion Controller پشتیبانی نمی کند و در حال حاضر برنامه ای برای افزودن پشتیبانی از این دستگاه ها وجود ندارد. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به به روزرسانی های میان افزار در آینده توجه کنید.

هلی شات ایر 2 اس

سنجش ایمنی و موانع

آیا DJI Air 2S دارای چراغ کمکی LED است ؟

بله . DJI Air 2S دارای یک چراغ کمکی LED برای بهبود دید و ایمنی در شرایط کم نور ، مشابه سری Mavic 2 است.

آیا DJI Air 2S سنجش موانع چند جهته را ارائه می دهد؟

خیر. DJI Air 2S از سنجش مانع در چهار جهت بالا ، پایین ، جلو و عقب پشتیبانی می کند.

تفاوت APAS 4.0 با APAS 3.0 چیست ؟

APAS 4.0 الگوریتم های نقشه برداری خود را با یک سنسور رو به بالا که اخیراً اضافه شده است ، بهبود بخشیده است تا از جلوگیری از مانع نرم و نرم تر و دور زدن عملکرد جلوگیری کند.

مقایسه فانتوم 4 پرو و مویک ایر 2
خواندن مطلب

تفاوت ActiveTrack 4.0 با ActiveTrack 3.0 چیست ؟

ActiveTrack 4.0 الگوریتم های پیشرفته تری برای برنامه ریزی مسیر پرواز دارد که در صورت شناسایی مانع ، مسیری را از قبل برنامه ریزی می کنند و در نتیجه یک تجربه ردیابی بهینه ایجاد می شود.

هلی شات ایر 2 اس

ریموت کنترل

چگونه سیستم انتقال O3 در مقایسه با OcuSync 2.0 بهبود یافته است ؟

مجهز به یک راه حل انتقال کاملاً جدید ، O3 دارای چهار آنتن است و از دو باند فرکانس پشتیبانی می کند. این ویژگی از مقاومت بیشتر در برابر تداخل برخوردار است ، تغذیه انتقال فیلم HD با حداکثر سرعت 12 کیلومتر (در صورت بدون مانع ، بدون تداخل و سازگار با FCC) را ارائه می دهد و انتقال قابل اطمینان تری را در شهرها و سایر محیط های پیچیده امکان پذیر می کند.

آیا کنترل از راه دور از HDMI پشتیبانی می کند ؟

خیر

چگونه می توان دریافت سیگنال را بهبود بخشید ؟

گیره گوشی هوشمند کنترل از راه دور آنتن ها را در خود جای داده است. اطمینان حاصل کنید که آنتن ها موازی هواپیما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم جهت آنتن ، کتابچه راهنمای کاربر را بررسی کنید. علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که پوشیدنی های پوشیدنی ندارید و Wi-Fi و بلوتوث در دستگاه های تلفن همراه شما خاموش هستند.

مزایای کنترل از راه دور جدید چیست ؟

این کنترل از راه دور دارای دوام باتری طولانی مدت تا چهار ساعت ، گرفتن راحت تر و طراحی آنتن بهبود یافته برای تجربه بهتر مشاهده در صفحه است.

کنترل کننده از راه دور از چه فناوری انتقال استفاده می کند ؟

کنترل از راه دور DJI Air 2S با فناوری انتقال ویدئو OcuSync 2.0 یکپارچه شده و از هواپیماها با استفاده از انتقال OcuSync 2.0 و O3 پشتیبانی می کند. حداکثر فاصله انتقال ممکن است متفاوت باشد و منوط به مدل هواپیمای خاص متصل به کنترل از راه دور است.

هلی شات ایر 2 اس

دوربین

چه وضوح عکس و قالب موجود است ؟

عکس ها را می توان در 20 مگاپیکسل گرفت و فرمت های JPG یا RAW نیز موجود است.

بالاترین وضوح تصویر پشتیبانی شده توسط DJI Air 2S چیست ؟

DJI Air 2S می تواند فیلم هایی با وضوح تا 5.4K / 30fps تهیه کند. همچنین از فیلم های 4K / 60fps پشتیبانی می کند.

آیا می توانم در D-log یا نمایه رنگ مسطح دیگری عکس بگیرم ؟

DJI Air 2S می تواند فیلم های 10 بیتی ورود به سیستم را با فرمت کدگذاری H.265 ضبط کند ، که برای تنظیم رنگ در ویرایش بعد مناسب است.

مزایای دوربین سنسور 1 اینچ در DJI Air 2S چیست ؟

DJI Air 2S دارای یک سنسور CMOS 1 اینچی با پیکسل های 2.4μm است که عملکردی در نور کم را ارائه می دهد. با قرار گرفتن در معرض برجسته و دامنه پویا ، می تواند تا 12.6 توقف را در RAW ثبت کند. علاوه بر این ، رزولوشن 5.4K جزئیات بالایی را ارائه می دهد.

مزایای کدک ویدئویی H.265 چیست ؟

HEVC (H.265) کدک ویدیویی مدرن تری نسبت به H.264 است. جزئیات بیشتری را حفظ می کند و از فضای ذخیره سازی کمتری استفاده می کند.

آموزش تعمیر کوادکوپتر
خواندن مطلب

آیا می توانم تنظیمات دوربین را دستی کنترل کنم ؟

آره. می توانید پارامترهای دوربین مانند ISO و سرعت شاتر را در حالت M تنظیم کنید.

SmartPhoto چیست ؟

SmartPhoto تشخیص صحنه ، HyperLight و HDR را برای دستیابی به نتایج بهینه در یک حالت ادغام می کند. تشخیص صحنه پارامترهای مختلف دوربین را برای صحنه های مختلف بهینه می کند و از شناسایی هوشمند پنج دسته غروب خورشید ، آسمان آبی ، چمن ، برف و درختان سبز پشتیبانی می کند. HyperLight عکس های گرفته شده در شب یا در شرایط کم نور را بهینه می کند. HDR به لطف الگوریتم انبساط پویای انطباقی که پارامترهای بهینه را تعیین می کند ، بهترین تصویر را از چند لایه انتخاب می کند.

هلی شات ایر 2 اس

ویژگی های هوشمند

مزایای MasterShots چیست ؟

سطح بعدی ایجاد محتوا ، MasterShots از عکسبرداری هوایی خودکار و ویرایش پس از آن پشتیبانی می کند. با توجه به نوع و فاصله هدف ، DJI Air 2S به طور خودکار از بین الگوهای Proximity ، Landscape و Portrait انتخاب می شود و توالی سینمایی عکس ها را ایجاد می کند. پس از اتمام عکسبرداری ، DJI Air 2S به طور خودکار فیلم ها را ویرایش می کند. الگوهای متنوع با یک ضربه برای فیلم های چشمگیر در دسترس هستند.

حالت FocusTrack چیست ؟

FocusTrack از سه حالت مختلف ردیابی هوشمند تشکیل شده است: ActiveTrack 4.0 ، Point of Interest 3.0 و Spotlight 2.0. هر سه حالت ویژگی های مختلف ردیابی را برای هر شرایطی ارائه می دهند.

DJI Air 2S از چه ویژگی های هوشمندی پشتیبانی می کند ؟

DJI Air 2S از MasterShots ، QuickShots ، Hyperlapse و FocusTrack پشتیبانی می کند.

آیا تنظیماتی برای ضبط فیلم وجود دارد که APAS 4.0 یا FocusTrack در دسترس نباشد ؟

FocusTrack هنگام ضبط با 5.4K / 30fps ، 5.4K / 25fps ، 5.4K / 24fps ، 4K / 60fps ، 4K / 50fps ، 4K / 48fps ، 2.7K / 60fps ، 2.7K / 50fps ، 2.7K / 48fps ، 1080p در دسترس نیست.

/ 120fps ، 1080p / 60fps ، 1080p / 50fps و 1080p / 48fps. APAS 4.0 در هنگام ضبط با 5.4K / 30fps ، 5.4K / 25fps ، 5.4K / 24fps ، 4K / 60fps ، 4K / 50fps ، 4K / 48fps ، 2.7K / 60fps ، 2.7K / 50fps ، 2.7K / 48fps ، 2.7K / 50fps ، 2.7K / 60fps در دسترس نیست.

1080p / 120fps.

هلی شات ایر 2 اس

FIRMWARE

چگونه می توان سیستم عامل DJI Air 2S را به روز کرد ؟

می توانید سیستم عامل را روی برنامه DJI Fly یا نرم افزار دسک تاپ DJI Assistant 2 (Consumer Drones Series) به روز کنید (برای مک و ویندوز موجود است). هر دو را می توان در صفحه اصلی DJI یافت.

در صورت عدم مطابقت نسخه کنترلر از راه دور و سیستم عامل باتری ، چه کاری انجام می دهم ؟

برای به روزرسانی سیستم عامل یا از برنامه DJI Fly یا از DJI Assistant 2 (Consumer Drones Series) استفاده کنید.

نرم افزار

از کجا می توانم برنامه DJI Fly را بارگیری کنم ؟

برای بارگیری برنامه DJI Fly ، به صفحه بارگیری رسمی DJI Air 2S در https://www.dji.com/air-2s/downloads مراجعه کنید .

شما کاربران گرامی می توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز را در مقاله مشخصات فنی مویک ایر 2 اس به صورت کامل مطالعه کنید . همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه جهان آرسی در ارتباط باشید و یا جهت مشاهده محصول از فروشگاه ما دیدن کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.