مشخصات فنی مویک مینی 2

مویک مینی 2 نسخه بروز رسانی شده مویک مینی 1 است که دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیار کاربردی و خوبی است و در رده ی هلی شات های تخصصی قرار می گیرد .

مشخصات فنی مویک مینی 2
0 1,663

مویک مینی 2

مشخصات فنی مویک مینی 2 . مویک مینی 2 نسخه بروز رسانی شده مویک مینی 1 است که دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیار کاربردی و خوبی است و در رده ی هلی شات های تخصصی قرار می گیرد .

کمپانی DJI همه ساله از مدل های بسیار خوب و پر قابلیتی رونمایی می کند که بی شک می توان پرواز و عکاسی و فیلم برداری هوایی بسیار خوبی را با آن ها تجربه کرد . مویک مینی 2 با وزن 249 گرمی خود همانند مویک مینی 1 جزو سبک وزن ترین هلی شات های موجود محسوب می شود اما گمان نکنید این وزن کم نقطه ضعفی محسوب می شود .

علاوه بر اینکه در حمل و نقل بسیار سبک است و فضای کمی را اشغال می کند از آنجایی که مجهز به gps است بسیار پایدار پرواز می کند . دوربین موجود بر روی مویک مینی 1 معادل 12 مگاپیکسل 2.7k بوده که در هلی شات مویک مینی 2 آپدیت شده و به 12 مگاپیکسل 4k ارتقا پیدا کرده است . این دوربین بسیار باکیفیت است و بی شک می توان با آن پروژه های تخصصی را نیز به سرانجام رسانید . این دوربین بر روی یک گیمبال سه محوره سوار است و می تواند تمامی لرزش و خطاهای ممکن را خنثی سازد .

هر آنچه درباره مویک مینی 2 باید بدانیدبرد رادیویی مویک مینی 2 در حالت ce معادل شش کیلومتر است و می توان با آن براحتی تا نقاط دور پرواز کرد . برد پروازی عمودی آن نیز 500 متر است . هلی شات مویک مینی 2 می تواند 31 دقیقه پرواز کند . با خرید مویک مینی 2 کمبو مجموعا سه باتری دارید و به طور کل 90 دقیقه تایم پرواز دارید . مویک مینی 2 می تواند در دمای 0 الی 40 درجه سانتی گراد پرواز کند .

در طراحی و ساخت مویک مینی 2 از چهار عدد موتور براشلس استفاده شده است و حداکثر سرعت آن 100 کیلومتر بر ساعت است . این مدل در یک رنگ طوسی طراحی و تولید شده است . با ما با ادامه مقاله هر آنچه درباره مویک مینی 2 باید بدانید همراه باشید .

مویک مینی 2 کمبو

کمپانی dji در اکثر مواقع مدل های تولیدی را در پکیج های مختلفی ارائه می کند که پک های کمبو جزو پرفروش ترین و محبوب ترین مدل های ممکن هستند . چرا که در آن ها از طرف کمپانی اقلام و قطعات پرکاربردی همانند باتری یدک ، ملخ اضافه ، هاب شارژر ، کیف ، لنز های ND و … قرار داده می شود و کاربران به صورت مجزا از خرید اقلام و قطعات اضافی مبرا هستند . حتی جالب است که بدانید بی شک خرید پک کمبو از لحاظ اقتصادی نیز بصرفه تر است . در شکل ذیل می توانید اقلام موجود در مویک مینی 2 کمبو را مشاهده کنید .

مویک مینی 2 کمبو

مویک مینی 2 برای چه افرادی مناسب است ؟

همانطور که می دانید کوادکوپتر و هلی شات ها به سه دسته کوادکوپتر های هابی ، نیمه حرفه ای و تخصصی طبقه بندی می شوند . مویک مینی 2 از آنجایی که به gps و بازگشت به خانه دقیق مجهز است و دوربین خوبی دارد در رده ی هلی شات های تخصصی قرار میگیرد . برد رادویی و مدت زمان پروازی این مدل نیز زیاد است . مویک مینی 2 برای همه کاربران چه افراد مبتدی و چه افراد حرفه ای مناسب باشد . اگر می خواهید تفریح حرفه ای کنید و یا حتی کارهای تخصصی انجام دهید و بودجه کمی دارید مویک مینی 2 می تواند همراه خوب شما باشد .

مویک مینی 2 کمبو

سوالات پرتکرار راجع به مویک مینی 2

محصول

چه گزینه های رنگی برای DJI Mini 2 موجود است؟

در حال حاضر ، خاکستری روشن تنها گزینه رنگی برای DJI Mini 2 است. با این حال ، کیت خلاق DIY موجود است که می تواند برای شخصی سازی و تزئین DJI Mini 2. کیت خلاق DIY را می توان به طور جداگانه در فروشگاه آنلاین DJI خریداری کرد.

وزن DJI Mini 2 چقدر است؟

وزن استاندارد هواپیما (شامل باتری ، ملخ و کارت microSD) 242 گرم است. وزن واقعی محصول ممکن است متفاوت باشد. ثبت نام در برخی کشورها و مناطق الزامی نیست. قوانین و مقررات محلی را قبل از استفاده بررسی کنید.

چگونه پس از جعبه گشایی DJI Mini 2 را روشن کنم؟

برای اطمینان از ایمنی حمل و نقل ، باتری های پرواز DJI Mini 2 قبل از حمل و نقل روی حالت خواب قرار می گیرند. به سادگی هواپیما را با شارژر باتری وصل کنید تا باتری فعال شود و شروع به استفاده کنید. پس از فعال کردن باتری ، دکمه روشن / خاموش را یک بار فشار دهید و سپس فشار دهید و نگه دارید تا هواپیما روشن شود.

DJI Mini 2 با چه برنامه ای کار می کند؟ از کجا می توانم آن را بارگیری کنم؟ برنامه با کدام دستگاه های تلفن همراه سازگار است؟

DJI Mini 2 فقط با برنامه DJI Fly قابل استفاده است. شما می توانید برنامه DJI Fly را از فروشگاه های بزرگ برنامه ها یا از صفحه بارگیری ها در وب سایت رسمی DJI (https://www.dji.com/mini-2/downloads) بارگیری کنید. لطفاً سازگاری را در وب سایت بررسی کنید.

چگونه DJI Mini 2 را فعال کنم؟

دستگاه همراه خود را با کنترل از راه دور متصل کنید ، سپس با DJI Mini 2 از طریق برنامه DJI Fly متصل شوید. برای فعال کردن DJI Mini 2 ، دستورالعمل های برنامه را دنبال کنید.

دلایل خرید کوادکوپتر اینسپایر 1
خواندن مطلب

از کجا می توانم نکاتی در مورد استفاده از DJI Mini 2 پیدا کنم؟

DJI Mini 2 به همراه یک کتابچه راهنمای کاربر و آموزش های جامع ارائه می شود که می توانید از آکادمی پرواز در برنامه DJI Fly دریافت کنید.

آیا DJI Mini 2 حافظه داخلی دارد؟ آیا می توانم کارت microSD وارد کنم؟ اگر بله ، انواع کارتهای microSD توصیه می شود؟

خیر. برای ذخیره تصاویر و تصاویر ، کارت microSD مورد نیاز است. کارت های microSD پیشنهادی عبارتند از :

تولید کننده ظرفیت / مدل 16 گیگابایتی: SanDisk Extreme 32 GB: Samsung Pro Endurance، Samsung Evo Plus، SanDisk Industrial، SanDisk Extreme V30 A1، SanDisk Extreme V30 A2، SanDisk Extreme Pro V30 A1، SanDisk Extreme Pro V30 A2، Lexar 633x ، Lexar 667x 64 GB: Samsung Pro Endurance، Samsung Evo Plus، SanDisk Extreme V30 A1، SanDisk Extreme V30 A2، Lexar 633x، Lexar 667x، Lexar 1000x، Lexar High Endurance، Toshiba EXCERIA M303 V30 A1، Netac Pro V30 A1 128 GB: Samsung Pro به علاوه ، Samsung Evo Plus ، SanDisk Extreme V30 A1 ، SanDisk Extreme V30 A2 ، SanDisk Extreme Plus V30 A1 ، SanDisk Extreme Plus V30 A2 ، Lexar 633x ، Lexar 667x ، Lexar 1000x ، Lexar High Endurance ، Toshiba EXCERIA M303 V30 A1 ، Netac Pro V30 A1 256 GB: SanDisk Extreme V30 A1، SanDisk Extreme V30 A2

آیا می توانم بدون کارت microSD عکس یا فیلم بگیرم؟

بله . با این وجود ، وقتی کارت microSD نصب نشده باشد ، عکس ها یا فیلم هایی که می گیرید از وضوح پایین تری (720p) برخوردار می شوند. توصیه می شود قبل از عکسبرداری کارت microSD نصب کنید.

آیا DJI Mini 2 ضد آب است؟

خیر

آیا DJI Mini 2 از جلوگیری از مانع پشتیبانی می کند؟

خیر

آیا DJI Mini 2 از بازگشت خودکار به خانه (RTH) پشتیبانی می کند؟

بله. همیشه اطمینان حاصل کنید که محیط اطراف را با دقت مشاهده کرده و برای جلوگیری از ایجاد مانع در هنگام استفاده از عملکرد Return to Home ، ارتفاع مناسبی تنظیم کنید.

آیا DJI Mini 2 می تواند به طور خودکار اشیا را ردیابی کند؟

خیر

آیا راهی برای درخواست پرواز در یک منطقه محدود وجود دارد؟

بله . با استفاده از برنامه DJI Fly می توانید برای اجازه فعالیت در مناطق پرواز محدود اقدام کنید. با ضربه زدن روی «باز کردن قفل منطقه GEO» در برنامه DJI Fly اقدام کنید یا اطلاعات لازم را در https://www.dji.com/cn/flysafe/custom-unlock پر کنید.

تفاوت بین نسخه بین المللی و نسخه ژاپنی DJI Mini 2 چیست؟

نسخه بین المللی DJI Mini 2 از نظر وزن ، زمان کارکرد ، باتری و ملخ متفاوت از نسخه ژاپنی است.

آیا DJI Mini 2 برای باند تک فرکانس و باند دو فرکانس در نسخه های مختلف ارائه می شود؟

خیر . DJI Mini 2 به طور همزمان از 2.4 گیگاهرتز و 5.8 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. در مناطقی که از هر دو باند فرکانسی پشتیبانی می کنند ، DJI Mini 2 با توجه به شرایط سیگنال به باند فرکانس بهینه و کانال تبدیل می شود.

ارتقا gra اصلی DJI Mini 2 در مقایسه با Mavic Mini چیست؟

موتورها ، انتقال تصویر ، عملکرد دوربین ، ویژگی های هوشمند و تجربه کاربر همه به طور قابل توجهی بهبود یافته اند. سیستم انتقال تصویر خصوصاً چشمگیر است زیرا از Wi-Fi پیشرفته به OcuSync 2.0 ارتقا یافته است. یک روند عملیاتی بهینه سازی شده ، DJI Mini 2 را نیز بصری تر می کند.

تفاوت ظاهری DJI Mini 2 با Mavic Mini چیست؟

طراحی به شدت تغییر نکرده است. تفاوت اصلی این است که DJI Mini 2 دارای نوک پروانه نارنجی ، چراغ جلوی اضافی ، “4K” چاپ شده روی لنز ، نشانگر وضعیت هواپیما با کلیک و اتصال هموارتر بین بازوی عقب و قاب هواپیماست.

آیا کنترل از راه دور DJI Mini 2 و Mavic Mini قابل تعویض هستند؟

خیر

آیا باتری های DJI Mini 2 و Mavic Mini قابل تعویض هستند؟

خیر. Mavic Mini با باتری DJI Mini 2 کار نمی کند. اگرچه نسخه بین المللی DJI Mini 2 می تواند از باتری Mavic Mini استفاده کند ، اما قدرت کاهش می یابد و وزن کل آن از 250 گرم بیشتر می شود ، و این امر نیاز به ثبت در برخی کشورها و مناطق دارد. لطفا قبل از استفاده قوانین و مقررات محلی را بررسی کنید.

آیا کنترل از راه دور DJI Mini 2 و Mavic Air 2 قابل تعویض هستند؟

بله . هم کنترل از راه دور و هم هواپیما را به روز کنید و پس از اتصال موفقیت آمیز دستگاه ها می توانید به طور معمول استفاده کنید.

پارامترهای اصلی دوربین DJI Mini 2 کدامند؟

DJI Mini 2 به سنسور CMOS 1 / 2.3 اینچی با حداکثر 12 میلیون پیکسل مجهز مجهز شده است.

حداکثر وضوح تصویر و فیلم با پشتیبانی DJI Mini 2 چیست؟

وضوح عکس

4000 × 3000 (4: 3)
4000 × 2250 (16: 9)

ویدئو

4K 24/25/30 فریم در ثانیه
2.7K 24/25/30 فریم در ثانیه
1080p 24/25/30/48/50/60 فریم در ثانیه

دوربین

آیا دوربین DJI Mini 2 می تواند بزرگ نمایی کند؟ چگونه از آن استفاده کنم؟

DJI Mini 2 از بزرگنمایی دیجیتال پشتیبانی می کند ، یعنی: 4K: 2x 2.7K: 3x FHD: 4x در نمای ضبط ویدیوی برنامه DJI Fly ، روی نماد بزرگنمایی ضربه بزنید ، صفحه را با دو انگشت لمس کنید یا هنگام فشار دادن Fn از صفحه استفاده کنید دکمه روی کنترل از راه دور برای بزرگنمایی.

مقایسه فانتوم 4 پرو و مویک 2 پرو
خواندن مطلب

DJI Mini 2 از چه حالت های عکس پشتیبانی می کند؟

تک شات ، فاصله ، پانوراما و سه شات AEB.

آیا DJI Mini 2 از حالت عمودی پشتیبانی می کند؟

خیر

آیا DJI Mini 2 از پانوراما پشتیبانی می کند؟

بله . از Sphere ، 180 درجه و Wide-Angle پشتیبانی می کند.

آیا DJI Mini 2 از عکس های RAW پشتیبانی می کند؟

بله

آیا هنگام گرفتن عکس و فیلم DJI Mini 2 از حالت دستی پشتیبانی می کند؟

بله . می توانید شاتر ، ISO و تعادل رنگ سفید را در حالت M تنظیم کنید.

آیا DJI Mini 2 از QuickShots پشتیبانی می کند ؟

بله . حالت های QuickShots برنامه DJI Fly شامل Dronie ، Helix ، Rocket ، Circle و Boomerang است.

چگونه DJI Mini 2 تثبیت کننده را فراهم می کند؟

تثبیت موتور حرکتی 3 محوره (شیب ، رول و پان)

آیا خودم می توانم گیمبال DJI Mini 2 را جایگزین کنم؟

بله

مویک مینی 2 کمبو

کنترل از راه دور و انتقال تصویر

OcuSync 2.0 در مقایسه با Wi-Fi چه مزایایی دارد؟

OcuSync 2.0 از هر دو باند فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5.8 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. این ویژگی به دلیل تعویض خودکار فرکانس ، تحویل تغذیه انتقال فیلم تا حداکثر 10 کیلومتر (در صورت بدون مانع ، بدون تداخل و سازگار با FCC) دارای مقاومت بیشتر در برابر تداخل است.

حداکثر وضوح انتقال فیلم DJI Mini 2 چیست؟

720p @ 30fps

آیا کنترل از راه دور از HDMI پشتیبانی می کند؟

خیر

حداکثر عرض دستگاه های موبایل پشتیبانی شده توسط کنترل از راه دور DJI Mini 2 چقدر است؟

92 میلی متر

چگونه می توان دریافت سیگنال را بهبود بخشید؟

گیره تلفن هوشمند کنترل از راه دور آنتن ها را در خود جای داده است. مطمئن شوید که آنتن ها به سمت هواپیما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم جهت آنتن ، کتابچه راهنمای کاربر را بررسی کنید. علاوه بر این ، دستگاه های بی سیم 2.4 / 5.8 گیگاهرتز می توانند باعث تداخل سیگنال شوند. لطفاً از منابع سیگنال Wi-Fi با تراکم بالا خودداری کنید و خاموش کردن بلوتوث دستگاه های تلفن همراه خود و همچنین دستگاه های بلوتوث بیکار را در نظر بگیرید.

QuickTransfer چیست؟ چگونه از آن استفاده کنم؟

QuickTransfer یک ویژگی کاملا جدید DJI Mini 2 است. به کاربران امکان می دهد عکس ها و فیلم های موجود در برنامه DJI Fly را به سرعت به دستگاه تلفن همراه منتقل کنند. با QuickTransfer ، کاربران می توانند بدون اتصال به کنترل از راه دور به آلبوم هواپیما در برنامه DJI Fly بر روی دستگاه تلفن همراه دسترسی پیدا کنند و عکس ها و فیلم ها را با سرعت 20 مگابایت بر ثانیه بارگیری کنند.

روش 1

  1. هواپیما را روشن کنید. از آنجا که نشانگر وضعیت هواپیما به طور خودکار به رنگ زرد چشمک می زند ، نشانگر را برای دو ثانیه فشار دهید و نگه دارید (اطمینان حاصل کنید که هواپیما به جدیدترین سیستم عامل به روز شده است ؛ اگر نسخه سیستم عامل 1.0.0.0 است ، دکمه نشانگر را دو بار فشار دهید تا چراغ روشن شود) به رنگ آبی روشن و سپس به چراغ های تپشی تبدیل شود.
  2. Wi-Fi و بلوتوث را در دستگاه همراه فعال کنید ، برنامه DJI Fly را راه اندازی کنید و در صورت لغو تماس با هواپیما اعلام می شود.
  3. روی اتصال ضربه بزنید. پس از اتصال موفقیت آمیز ، می توانید به آلبوم هواپیما دسترسی پیدا کرده و با سرعت 20 مگابایت بر ثانیه پرونده ها را بارگیری کنید. توجه داشته باشید که هنگام اتصال دستگاه همراه برای اولین بار با هواپیما ، برای تأیید اتصال باید یک بار دکمه نشانگر را فشار دهید.

روش 2

وقتی هواپیما از طریق کنترل از راه دور به دستگاه تلفن همراه متصل شد ، Wi-Fi و بلوتوث را روی دستگاه همراه فعال کنید تا آن را با هواپیما متصل کنید. بعد از ورود به پخش در برنامه DJI Fly ، روی نماد QuickTransfer در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و سپس می توانید عکس ها و فیلم ها را از هواپیما به تلفن هوشمند خود بارگیری کنید.

پیشرانه و باتری

حداکثر زمان پرواز DJI Mini 2 چقدر است؟

حداکثر زمان پرواز 31 دقیقه است.

حداکثر ارتفاع پرواز DJI Mini 2 چقدر است؟

به دلایل ایمنی حداکثر ارتفاع پرواز 500 متر است. به دلیل قوانین محلی ، ممکن است حداکثر ارتفاع در کشورها و مناطق مختلف متفاوت باشد. قبل از پرواز ، لطفا همیشه قوانین و مقررات محلی را دنبال کنید.

آیا برای ذخیره سازی و حمل و نقل باید پروانه ها را بردارم؟

نه لطفاً ملخ ها را خم نکنید زیرا ممکن است بر عملکرد پرواز تأثیر بگذارد.

پروانه های DJI Mini 2 هر چند وقت یک بار نیاز به تعویض دارند؟ چگونه می توان ملخ های DJI Mini 2 را تغییر داد؟

قبل از هر پرواز ، لازم است که پروانه ها از نظر ترک ، ساییدگی ، تاب خوردگی ، خوردگی و پیچ های سست بررسی شوند. در صورت وجود هر یک از این شرایط ، ملخ ها باید تعویض شوند. برای تعویض ملخ ها از دستورالعمل های کتابچه راهنمای کاربر پیروی کنید. برای تعویض ملخ ها از پیچ گوشتی موجود استفاده کنید. لطفاً دستورالعملهای ارائه شده را دنبال کنید. دو تیغه و پیچ را بر روی همان بازو برداشته و پروانه های موجود در همان بسته را با پیچ های جدید جایگزین کنید. پروانه های دارای مارک را به بازوهای دارای مارک ، و پروانه های بدون مارک را به بازوهای بدون نشان متصل کنید. اطمینان حاصل کنید که پروانه ها و بازوها قبل از هر پرواز به طور ایمن نصب شده اند.

هر آنچه درباره مویک ایر 2 باید بدانید !
خواندن مطلب

حداکثر مقاومت در برابر باد DJI Mini 2 چقدر است؟

DJI Mini 2 می تواند در سرعت باد تا 8.5-10.5 متر بر ثانیه ثابت بماند.

حداکثر سقف خدمات DJI Mini 2 چیست؟

حداکثر سقف سرویس 4000 متر است.

چگونه می توانم DJI Mini 2 را شارژ کنم؟

می توانید هواپیما را با کابل Type-C به شارژر متصل کنید یا از هاب شارژ دو طرفه استفاده کنید.

آیا DJI Mini 2 شرایط خاصی برای شارژر دارد؟ آیا از شارژ سریع پشتیبانی می کند؟

DJI Mini 2 شرایط خاصی برای شارژر ندارد. می توانید از یک شارژر USB معمولی استفاده کنید . DJI Mini 2 از پروتکل های شارژ سریع QC و USB PD پشتیبانی می کند و تا 29 وات از ورودی ورودی پشتیبانی می کند .

عملکرد هاب شارژ دو طرفه چیست؟

هاب شارژ دو طرفه DJI Mini 2 از پروتکل های شارژ سریع QC و USB PD پشتیبانی می کند و می تواند تا سه باتری را به ترتیب شارژ کند. همچنین می توانید از آن برای ذخیره باتری و یا به عنوان پاوربانک برای شارژ دستگاه همراه یا کنترل از راه دور از طریق پورت USB-A استفاده کنید.

چگونه باتری های DJI Mini 2 را نگهداری کنم؟

قبل از ذخیره سازی ، توصیه می شود که باتری را تا حدود 72٪ شارژ کنید. برای بهبود عملکرد باتری توصیه می شود هر سه ماه یکبار باتری را شارژ و تخلیه کنید. اگر میزان باتری زیر 72٪ است ، توصیه می شود قبل از ذخیره سازی ، 72٪ آن را شارژ کنید. اگر میزان باتری بالای 72٪ باشد ، باتری پس از 5 روز تا 72٪ به طور خودکار تخلیه می شود.

مویک مینی 2 کمبو

به روزرسانی میان افزار

آیا به روزرسانی DJI Mavic Mini 2 به کنترل از راه دور نیاز دارد؟ آیا می توانم هواپیما را با اتصال به تلفن هوشمند خود به روز کنم؟

به روزرسانی به جای تلفن هوشمندتان به کنترل از راه دور نیاز دارد. همچنین می توانید DJI Assistant 2 (Consumer Drones Series) را در رایانه خود بارگیری کنید و برای شروع به روزرسانی هواپیما را به رایانه متصل کنید. از طریق https://www.dji.com/mini-2/downloads DJI Assistant 2 (Consumer Drones Series) را بارگیری کنید.

آیا می توانم هنگام به روزرسانی DJI Mini 2 در برنامه DJI Fly از برنامه های دیگر استفاده کنم؟

خیر ، اگر این کار را انجام دهید ، به روزرسانی انجام نمی شود. سپس باید سیستم عامل را بارگیری کرده و دوباره به روز کنید.

آیا می توانم پس از بارگیری میان افزار از اینترنت قطع ارتباط کنم؟

بله

اگر نسخه سیستم عامل هواپیما و باتری متناقض باشد ، چه کاری باید انجام دهم؟

DJI Mini 2 را به برنامه DJI Fly متصل کنید. سپس برنامه به طور خودکار سازگاری میان افزار را بررسی می کند. شما باید طبق دستورالعمل به روز کنید.

چه عواملی می تواند منجر به خرابی بروزرسانی شود؟

  1. باتری کم . قبل از نصب به روزرسانی ، اطمینان حاصل کنید که سطح باتری هواپیما بیش از 15٪ و کنترل کننده از راه دور بیش از 20٪ باشد.
  2. در هنگام به روزرسانی ، خاموش کردن DJI Mini 2 یا کنترل از راه دور. اگر این اتفاق افتاد ، DJI Mini 2 و کنترل از راه دور را دوباره راه اندازی کنید و دوباره به روزرسانی را شروع کنید.
  3. هنگام بارگیری میان افزار ، اینترنت قطع شد. د اگر خرابی بروزرسانی ادامه پیدا کند یا کنترل کننده از راه دور با هواپیما ارتباط برقرار نکند ، ممکن است ناسازگاری میان افزار بین دستگاه ها وجود داشته باشد. در این حالت ، از رایانه خود از DJI Assistant 2 (Consumer Drones Series) استفاده کنید تا هواپیما و کنترل از راه دور را به آخرین نسخه ها به طور جداگانه به روز کنید. در طی به روزرسانی ، هواپیما چندین بار دوباره راه اندازی شده و پس از اتمام به روزرسانی به طور خودکار خاموش می شود.

سازگاری لوازم جانبی

از چه لوازم جانبی Mavic Mini می توان با DJI Mini 2 استفاده کرد؟

Mavic Mini DIY Creative Kit، Mavic Mini Snap Adapter، Mavic Mini Propeller Holder، و Mavic Mini Intelligent Flight Battery از نسخه بین المللی Mavic Mini با نسخه بین المللی DJI Mini 2 سازگار هستند. از باتری Mavic Mini استفاده کنید ، قدرت کاهش می یابد و وزن کلی از 250 گرم تجاوز می کند ، این امر نیاز به ثبت نام در برخی کشورها و مناطق دارد. لطفا قبل از استفاده قوانین و مقررات محلی را بررسی کنید.

آیا Mavic Mini می تواند از باتری DJI Mini 2 استفاده کند؟

نه

آیا هاب شارژ دو طرفه DJI Mini 2 و هاب شارژ دو طرفه Mavic Mini قابل تعویض هستند؟

خیر. مرکز شارژ دو طرفه Mavic Mini نمی تواند باتری های DJI Mini 2 را شارژ کند ، در حالی که DJI Mini 2 می تواند باتری های Mavic Mini را شارژ کند.

آیا کنترل از راه دور DJI Mini 2 از لوازم جانبی کنترل از راه دور Mavic Mini پشتیبانی می کند؟

آره

شما کاربران گرامی می توانید جهت خرید مویک مینی 2 کمبو با کارشناسان جهان آرسی در ارتباط باشید . همچنین می توانید به صورت حضوری از فروشگاه ما بازدید کنید و مطمئن باشید که این محصول به صورت کاملا اورجینال به همراه گارانتی سلامت و ضمانت اصالت کالا به شما تحویل داده می شود . امیدواریم از مقاله مشخصات فنی مویک مینی 2 لذت برده باشید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.