آیا ایر 2 اس ارزش خرید دارد ؟

آیا ایر 2 اس ارزش خرید دارد ؟ شاید این سوال ذهن شما را نیز به خود درگیر کند چرا که در اواسط سال 2021 این مدل جدیدترین هلی شات رونمایی شده توسط کمپانی dji است و جدیدترین و کامل ترین قابلیت های هلی شات ها در این مدل وجود دارد و جزو هلی شات های تخصصی محسوب می شود .

آیا ایر 2 اس ارزش خرید دارد ؟
3 425

آیا هلی شات ایر 2 اس ارزش خرید دارد ؟

آیا ایر 2 اس ارزش خرید دارد ؟ شاید این سوال ذهن شما را نیز به خود درگیر کند چرا که در اواسط سال 2021 این مدل جدیدترین هلی شات رونمایی شده توسط کمپانی dji است و جدیدترین و کامل ترین قابلیت های هلی شات ها در این مدل وجود دارد و جزو هلی شات های تخصصی محسوب می شود .

ایر 2 اس قابلیت های بسیار کاربردی و خوبی دارد به گونه ای که هم برای مصارف شخصی و تفریحی سرگرمی و هم برای مصارف تخصصی می توان از آن بهره برد . البته مقایسه این مدل با مدل های مشابه هم رده ی آن نیز می تواند به انتخاب نهایی شما کمک کند . این مدل حتی از نظر بسیاری از ویژگی های فنی با مویک 2 پرو که هلی شاتی گران قیمت تر است برابری می کند . در مقوله خرید اصولی هلی شات نیاز کاربر و بودجه همیشه در الویت است از این روی اگر هلی شاتی با قابلیت هایی کاربردی با قیمت مناسب تر وجود دارد چرا به آن توجه نکنیم ؟!؟

آیا ایر 2 اس ارزش خرید دارد ؟

ویژگی های ایر 2s

هلی شات ایر 2s دارای وزنی معادل 595 گرم است و ابعاد آن نیز معادل 25 × 18 × 7 cm می باشد . این هلی شات در دو پکیج استاندارد و کمبو عرضه می شود . دوربین این مدل معادل 20 مگاپیکسل 5.4k است و بر روی یک گیمبال سه محوره سوار است . مشخصات فنی این دوربین بدین شرح است : 1CMOS | 2.4μm Pixel Size | FOV: 88° | AF, 35 mm Format Equivalent: 22 mm | Aperture: f/2.8 | Shooting Range: 0.6 m to ∞ .
برد پروازی افقی آن معادل 12 کیلومتر (FCC) | 8 کیلومتر (CE) | 8 کیلومتر (SRRC) | 8 کیلومتر (MIC) و برد عمودی آن معادل 500 متر است . هلی شات ایر 2s می تواند 30 دقیقه مداومت پروازی داشته باشد . ایر 2s می تواند تا 38 کیلومتر بر ساعت پایداری در برابر باد داشته باشد و حداکثر سرعت آن معادل 68 کیلومتر بر ساعت است . در طراحی و ساخت این هلی شات از چهار عدد موتور براشلس استفاده شده است . از جمله مود های هوشمند پروازی این مدل می تواند به موارد ذیل اشاره کرد :
ActiveTrack 4.0, ADS-B, Hyperlapse, Landscape, Panoramas, POI 3.0, Portrait, Proximity, Sphere, Spotlight 2.0, Wide-angle, بازگشت به خانه
سنسور های عدم برخورد با مانع در این مدل از جهات بالا, پایین, جلو, عقب می باشد . ایر 2s در یک رنگ طوسی طراحی و تولید می شود که بی شک پوشش دهنده سلایق مختلف است .

مقایسه مویک ایر 2 و مویک مینی 2
خواندن مطلب

ویژگی های ایر 2s

در جدول ذیل به صورت کاملا موردی نقاط مثبت و منفی ایر 2 اس از کمپانی dji برای شما کاربران گرامی تشریح شده است . لطفا دقت فرمایید :

سنسور دوربین 1 اینچیکیفیت تصویر برداری 5.4K
تصویر برداری 60FPS در 4Kسنسور عدم برخورد : جلو / عقب / بالا /پایین
برد رادیویی 12 کیلومتردوربین و گیمبال یکپارچه آلومینیومی
عکس برداری 20 مگاپیکسلحافظه داخلی 8 گیگ
مدت زمان پروازی 30 دقیقهپشتیبانی از کدک HEVC/H.265
حداکثر بیت ریت 150 Mbpsقابلیت اتصال به ریموت مانیتور دار

سوالات متداول درباره هلی شات DJI Mavic Air 2S

مویک ایر ۲ اس بخرم یا مویک ۲ پرو ؟ کدام بهتر است ؟

با توجه به سنسور یک اینچی در پهپاد مویک ایر 2 اس، برای افرادی که تازه می‌خواهند یک پهپاد حرفه‌ای بخرند، DJI Mavic Air 2S پیشنهاد می‌شود.

این پرنده سنسور عدم برخورد از سمت چپ و راست نداره ! مشکلی ایجاد نمیکنه ؟

بطور کلی سنسور عدم برخورد با موانع در کوادکوپترها و هلیشات‌ها یک آیتم نیمه کاربردی تلقی می‌شود. بدلیل اینکه کوادکوپتر همیشه در آسمان در حال پرواز است. مخصوصا در این نوع پرنده‌های حرفه‌ای که قطعا افرادی که با آن‌ها کار می‌کنند سن معقولی دارند و بچه سال نیستند. به اعتقاد تیم ما بطور کلی سنسور جلو گاهی می‌تونه مفید باشه اما باقی سنسورها خیلی نقش کاربردی در کوادروتور ندارد.

Mavic Air 2S خیلی جدیده. آیا برای خدمات  و قطعات به مشکل نمی‌خورم ؟

حداقل در مورد فروشگاه جهان آرسی این مورد کاملا حل شده است. چرا که در فروشگاه ما تعمیرات تخصصی پهپادها (هرچند جدید) انجام می‌شود و همینطور تامین قطعات یدکی اورجینال DJI بلافاصله پس از موجود شدن کالا، امکان‌پذیر است. بنابراین در این زمینه جای هیچگونه نگرانی برای کاربران و اعضای باشگاه مشتریان آی‌پهباد نیست.

آموزش کالیبره کردن کوادکوپتر ها
خواندن مطلب

مقایسه مویک ایر ۲ اس با دیگر پرنده‌های هم رده

در جدول ذیل می توانید مقایسه هلی شات ایر 2s را با هلی شات های هم رده ی آن مشاهده کنید . به جدول دقت کنید .

آیا ایر 2 اس ارزش خرید دارد ؟
شما کاربران گرامی می توانید هلی شات ایر 2 اس را به صورت کاملا اورجینال از مجموعه جهان آرسی خریداری کنید . این هلی شات به همراه گارانتی سلامت و ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش جامع و کامل شامل تعمیرات و تامین قطعات به شما عزیزان ارائه می شود .
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت تلفنی و یا حضوری با کارشناسان مجموعه ما ارتباط برقرار کنید و پس از مشاهده محصول و کسب آگاهی نسبت به خرید اقدام نمایید . امیدواریم مقاله آیا ایر 2 اس ارزش خرید دارد ؟ مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفته باشد . اگر قصد خرید هلی شات ایر 2 اس را دارید و یا در حال حاضر از این مدل استفاده میکنید تجربیات خودتان را از خرید کوادکوپتر برای ما در قسمت کامنت ها به اشتراک بگذارید .
3 نظرات
  1. Elham می گوید

    چقدر عالی. ممنونیم از محتوای عالیتون.

  2. سیما می گوید

    سلام خسته نباشید الان هلی شات ایر ۲s موجود شده و برای فروش دارید ؟

    1. بهار هنرخواه می گوید

      سلام دوست عزیز وقت بخیر
      بله هلی شات ایر 2 اس در پک های کمبو و استاندارد موجود است . لطفا برای اطلاع از قیمت دقیق با شماره های شرکت تماس بگیرید .
      موفق باشید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.