درباره ی جهان آرسی

شرکت پیشگامان رباتیک جهانیان با نام تجاری جهان آرسی در سال 1392 با بررسی بازار مولتی روتور ها و پرنده های عمود پرواز با تیمی بسیار کوچک تشکیل شد .

درباره ی جهان آرسی
1 122

معرفی شرکت جهان آرسی

درباره ی جهان آرسی : یقیناً معرفی کامل و جامع شرکت برای کاربران و خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است . چرا که افراد زیادی با صرف هزینه ای میخواهند اقدام به خرید پهپاد دلخواه خود بکنند .
این حق مشتریان است تا در هنگام تحقیق و تفحص اطلاعات کاملی راجع به شرکت مرجعی که می خواهند از آن خرید کنند  به دست آورند و در صورت تایید از آن خرید کنند . فلذا در این بخش درباره ی جهان آرسی بیشتر خواهید دانست .

شرکت پیشگامان رباتیک جهانیان با نام تجاری جهان آرسی

درباره ی جهان آرسی : شرکت پیشگامان رباتیک جهانیان با نام تجاری جهان آرسی در سال 1392 با بررسی بازار مولتی روتور ها و پرنده های عمود پرواز با تیمی بسیار کوچک تشکیل شد .

درباره ی جهان آرسی

مسیر حرکتی جهان آرسی

درباره ی جهان آرسی ذکر نکات ذیل واجب و ضروری است :

  1. در ابتدا یک وبسایت اینترنتی طراحی شد و محصولات موجود در بازار آن زمان که چندان نیز متنوع نبود در وب سایت قرار گرفت .
  2. بعد از گذشت چند ماه کاربران نیاز پیدا کردند تا به صورت حضوری خرید کنند لذا دفتر فروشی مرتبط مورد استفاده قرار گرفت و شرایطی برای جذب کاربران به صورت حضوری نیز فراهم شد .
  3. تعداد نیرو ها افزایش یافت و افراد متعددی به صورت تلفنی و یا حضوری اقدام به دریافت مشاوره تخصصی می کردند . آموزش های رایگان در هنگام فروش نیز اضافه شد و کارشناسان فنی ای خبره برای چنین منظوری آموزش دیدند .
    بدین صورت مشاوره دهندگان فروش از کارشناسان فنی تفکیک شدند و مجموعه به سمت تخصص گرایی روی آورد .
  4. تعداد محصولات متنوع افزایش یافت و در همین چند سال تنوع محصولات پروازی بسیار بالا رفت . با تلاش مجموعه جهان آرسی و سایر همکاران و مجموعه های تخصصی دیگر این محصولات در میان مردم شناسانده شد و به سرعت در میان مردم رواج یافت .
  5. پیرامون همین موضوع مقالات آموزشی بسیار متنوع و علمی ای تدوین شد و در وبسایت منتشر شد . روز به روز سطح علمی محصولات پروازی مدل گسترده و پیشرفته شد . در کنار فروش ارائه خدمات پس از فروش جامع شامل بحث تعمیرات و تامین قطعات نسبت به کوادکوپتر های ارائه شده نیز به طور چشم گیری گسترش یافت .
  6. مجموعه با ثبت رسمی شرکت در سال 95 به همراه اخذ مجوز های مربوط به فعالیت هر چه رسمی تر خود نیز قوت بخشید .
  7. پیش از این مجموعه جهان آرسی فعالیت بسیار گسترده ای در زمینه کوادکوپتر های تفریحی – سرگرمی داشت که پس از ثبت خود به صورت رسمی دایره فعالیت خود را گسترده تر کرد و در زمنیه ارائه کوادکوپتر های نیمه حرفه ای و تمام حرفه ای نیز ورود کرد .
مقایسه مویک مینی 2 و مویک مینی 1
خواندن مطلب

جهان آرسی کیست ؟

جهان آرسی به عنوان نمایندگی محصولات DJI در ایران ، محصولات این برند را به کاربران ارائه کرد . محصولات این برند بسیار تخصصی و حرفه ای هستند و یقینا علاوه بر تفریح و سرگرمی برای انواع پروژه ها و کارهای حرفه ای و بزرگ در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند . امیدواریم تا اینجا توانسته باشیم اطلاعات خوبی درباره ی جهان آرسی در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده باشیم .

فانتوم ، اینسپایر ، مویک پرو ، اسپارک و … نام های بسیار آشنا از محصولات کمپانی DJI هستند . جهان آرسی به صورت بسیار گسترده نیز خدمات پس از فروش شامل بحث تعمیرات و تامین قطعات محصولات دی جی آی را نیز در ایران انجام می دهد . کوادکوپتر و کوادروتور های دی جی آی به طور قطع از رنج قیمتی 2 میلیون به بالا شروع می شوند .
این کوادروتور ها دارای جی پی اس ، برد های رادیویی طولانی ، تایم پروازی های بالا ، دوربین های بسیار با کیفیت به همراه گیمبال و … هستند . یقینا اگر به دنبال ثبت و ضبط تصاویر و ویدئو های هوایی بسیار با کیفیت و فاقد هرگونه لرزشی هستند باید از میان محصولات این برند مدل مدنظرتان را انتخاب کنید .

درباره ی جهان آرسی بیشتر بدانید ! جهان آرسی فعالیت خود را در زمینه نقشه برداری هوایی و ساخت و تولید پرنده های کاستوم نیز آغاز و گسترش داد . به کمک کوادروتور های تخصصی و نرم افزار های مرتبط میتوان نقشه برداری های هوایی برای ارگان ها و سازمان های مربوط و با توجه به نیاز کاربر انجام داد .
مجموعه با آموزش و گردهم آیی کارشناسان متخصص در زمینه نقشه برداری هوایی سعی بر ارائه هرچه بهتر و با کیفیت تر این خدمت دارد . از طرفی طراحی و ساخت پرنده های دست ساز نیز توسط کارشناسان فنی در کارگاه جهان آرسی در حال اجرا است .
نیاز بسیاری از کاربران و یا سازمان ها و ارگان ها در حدی است که کوادکوپتر های کامپکت و آماده پاسخ گوی نیازشان نیست و یقینا باید بر اساس یک اصول و الگوریتمی کوادکوپتر مد نظر برایشان ساخته شود . همان طور که مشخص است مجموعه خود را تنها در یک زمینه محدود نکرده است .

آموزش کالیبره کردن قطب نما کوادکوپتر اسپارک
خواندن مطلب

درباره ی جهان آرسی بیشتر بدانید !  دیگر از خدماتی که توسط جهان آرسی ارائه می شود خدمات تصویربرداری و عکاسی هوایی ( هلی شات ) است . این روز ها عکاسی و فیلم برداری هوایی بازار بسیار داغی دارد و در تمامی تبلیغات ، فیلم ها و سریال ها ، کلیپ ها و … بدون شک تصاویری به صورت هوایی ثبت و ضبط شده اند . جهان آرسی با دارا بودن اپراتور هایی حرفه ای که دارای جدید ترین کوادکوپتر های روز بازار هستند اقدام به ارائه خدمات هلی شات به افراد و ارگان ها و سازمان ها می نماید .
البته شعار و هدف جهان آرسی این است که برای اشخاص ماهیگیری نکند بلکه به آنها ماهیگیری یاد بدهد . یقینا فروش یک کوادکوپتر و آموزش کامل آن به شخص استفاده کننده کمک می کند تا آن فرد همیشه و در همه جا بتواند به دانش خود متکی شود و به جای صرف هزینه برای خدمات مرتبط ، خود بدون صرف هزینه به نیاز هایش پاسخ دهد .

جهان آرسی با ارائه آموزش های جامع و کامل و هم چنین ارائه خدمات پس از فروش شامل بحث تعمیرات و تامین قطعات در زمره کوادکوپتر های تفریحی – سرگرمی ، نیمه حرفه ای و تمام حرفه ای حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است .

یقینا همیشه جدیدترین کوادکوپتر های موجود در بازار که از امکانات و ویژگی های خوبی بهره می برند توسط مجموعه ما قابل ارائه می باشد . وبسایت جهان آرسی هر روز در حال آپدیت است و مطالب آموزشی مفیدی در اختیار کاربران قرار می گیرد .

مشخصات فنی فانتوم 4
خواندن مطلب

تمامی محصولات با تشریح جزئیات در سایت معرفی می شود تا کاربران با مطالعه آن ها بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند . جهان آرسی در شبکه های اجتماعی مختلف نیز فعالیت خود را ادامه می دهد و هر روز در حال گسترش مجموعه است .

اهداف بسیار بزرگی در پلن کاری مجموعه قرار گرفته است که بزودی از تمامی آن ها رونمایی خواهد شد .

مجموعه در زمینه ارائه سایر محصولات رادیو کنترلی زمینی ، دریایی و هوایی نیز فعالیت می کند اما میتوان گفت بخش اعظم فعالیت مربوط به کوادکوپتر و خرید کوادکوپتر است .

اسکوتر های برقی نیز از آنجایی که دارای بازار بسیار پرطرفداری هستند به صورت کاملا تخصصی در مجموعه قابل ارائه می باشد . در واقع جهان آرسی یک مجموعه بسیار متنوع از محصولات تفریحی  سرگرمی پر طرفدار است که افراد میتوانند به نیاز های گوناگون خود با انتخاب هر یک از آنان در هر سطح قیمتی ای پوشش دهند . بازدید هر خانواده و یا شخص ایرانی از مجموعه جهان آرسی شگفتی خاصی را به دنبال دارد چرا که برای هر رده سنی محصولی قابل ارائه می باشد .

جهان آرسی به عنوان نمایندگی ارائه کننده کوادکوپتر در سطح کشور آماده خدمت رسانی به همه شما کاربران گرامی می باشد . جهت استعلام قیمت کوادکوپتر می توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید . امیدواریم مقاله درباره ی جهان آرسی برای شما مفید و کاربردی بوده باشد .

1 نظر
  1. میثم می گوید

    من یه هلی شات فانتوم ۴ از جهان ارسی خرید کردم . مشاوره و رفتارشون عالی بود بعدش حتی ملخ یدک خواستم موجود داشتن یه بار پرندم سقوط کرد برام تعمیر کردن و مثل روز اول شد واقعا ازشون ممنونم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.