خرید پهپاد

فروش پهپاد فیلمبرداری در ایران توسط شرکت ها متعددی صورت می گیرد که یکی از این مجموعه ها مجموعه جهان آرسی می باشد .

خرید پهپاد
0 218

خرید پهپاد

خرید پهپاد فیلمبرداری در دنیای مدرن امروز و در سال های اخیر تبدیل به یک دغدغه ی بسیار بزرگ برای کاربران و علاقه مندان به پرواز شده است . لازم به ذکر است که بگوییم تلفظ صحیح این کلمه پهپاد است و نه پهباد و علت استفاده از کلمه پهباد در این مقاله تنها جنبه تکنیکال و سئویی دارد .

فروش پهپاد فیلمبرداری در ایران توسط شرکت ها متعددی صورت می گیرد که یکی از این مجموعه ها مجموعه جهان آرسی می باشد ، پهپاد فیلمبرداری یک Drone حرفه ای به منظور ضبط تصاویر هوایی می باشد که تحول عظیمی در صنعت تصویر برداری به وجود آورده است .

خرید پهپاد فیلمبرداری در دوره زمانه امروز بسیار کار ساده ای بوده که می توان آن را از انواع فروشگاه های حضوری و اینترنتی تهیه نمود . شما کاربران گرامی می توانید جهت خرید انواع پهپاد مجموعه جهان آرسی را برگزینید .

نام دیگر پهپاد ، هلی شات است ، پهپاد یک پرنده هدایت پذیر از راه دور است که برای مصارف مختلف و متعددی می توان از آن ها بهره گرفت . کنترل یک پهپاد بدون استفاده از انسان در درون آن امکان پذیر است بدان معنا که اپراتور بر روی زمین و به کمک کنترل هدایت کننده اقدام به هدایت و کنترل پهباد در حدفاصل مجاز می کند .
از هلی شات ها برای مصارف متعددی استفاده می شود که پر کاربرد ترین آن در میان مردم تصویر برداری هوایی می باشد .

کاربرد پهپاد در صنعت

البته از این وسیله برای فعالیت های غیر نظامی مثل امداد و نجات ، خاموش کردن آتش‌سوزی‌ ها در جایی که پرواز برای خلبان خطر دارد ، نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

مشخصات فنی مویک ایر 2 اس
خواندن مطلب

به پهباد ها مولتی روتور نیز گفته می شود . در این حوزه انواع کوادروتور ها ، هگزاروتور و اکتاروتور ها طراحی و تولید می شوند . حوزه فعالیت این محصولات در میان مردم بسیار گسترده شده است .

خرید پهپاد

خرید پهباد فیلمبرداری حرفه ای

کمپانی های بسیار بزرگی در جای جای دنیا با کمک مهندسین و متخصصین فنی اقدام به طراحی و تولید انواع پهپاد فیلمبرداری می کنند و از آنجایی که بازار تولید این محصولات بسیار گسترده شده خرید پهباد فیلمبرداری نیز بسیار جا افتاده است .
از پهباد ها هم اکنون به طور گسترده در زمینه های مخابرات ، ناوبری جهانی ، تحقیقات هواشناسی ، جغرافیایی و … استفاده می شود .

  • کوادروتور و کوادکوپتر ها ، پرنده های عمود پرواز 4 موتوره ای هستند که دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشند ، به گونه ای که در سطوح کیفی متفاوت اعم از کوادکوپتر های تفریحی – سرگرمی ، نیمه حرفه ای ، تمام حرفه ای و تجهیزات تخصصی هلی شات تولید می شوند . این روزها بسیاری از کاربران با مراجعه به مراکز فروش این گونه محصولات به دنبال خرید پهباد هستند و این موضوع نشان دهنده علاقه ی وافر بسیاری از متقاضیان نسبت به این محصولات است .
  • در حادثه فوکوشیمای ژاپن از پهپاد ها برای تخمین میزان آسیب وارده استفاده کردند . پهباد ها نقش بسزایی در شناسایی و ردیابی کشتی‌هایی که به صید غیرقانونی موجودات دریایی نظیر ماهی می‌پردازند یا خاموش کردن آتش‌سوزی‌ها و جایی که پرواز برای خلبان خطر دارد، ایفای نقش می‌کنند .
  • شرکت های معروفی چون آمازون و گوگل نیز به تازگی اقدام به طراحی و آزمایش پهباد های کالابر کرده اند . پیش بینی می شود از پهپاد ها در جهت ارسال و پست نامه ، سرو غذا ، ارائه محصولات به مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن توسط فروشگاه های اینترنتی و … در آینده ای نه چندان دور استفاده شود .
  • البته در زمینه امداد و نجات و ارائه کمک های اولیه در حوادت و تصادفات به مصدومین نیز می شود اشاره کرد . از پهباد ها یا همان کوادروتور های دوربین دار در زمان سیل ، آتش سوزی و آتشفشان نیز به جهت بررسی موقعیت و آنالیز شرایط نیز می توان بهره برد .
مقایسه مویک مینی 2 و مویک مینی 1
خواندن مطلب

خرید پهپاد

چشم انداز پهپاد ها در دنیا

امروزه کشور های مختلف بسیاری از پرنده و هواپیماهایی بدون سرنشین و از راه دور به کمک رادیو کنترل هدایت می شوند استقبال کرده اند . در زمینه مولتی روتور ها ، کوادروتور ها و پهپاد های فیلمبرداری بیش از سایر مدل ها معروف و محبوب شده اند .

کوادروتور یک پرنده عمود پرواز با 4 موتور است که ابعاد و سایز استانداردی دارد و کاربران حتی افراد مبتدی نیز براحتی میتوانند با اندکی تمرین به آن مسلط شده و هدایتش کنند .

هدف استفاده از پهباد

هدف اول در استفاده کوادکوپتر ها پرواز و تجربه حس خوب پرواز است . همانطور که رانندگی و یادگیری مهارت رانندگی بسیار لذت بخش و پرکاربرد است یادگیری و تجربه پرواز نیز برای علاقه مندان بسیار دوست داشتنی است .

کوادکوپتر هایی وجود دارند که توانایی حمل یک دوربین بسیار با کیفیت با خود را دارند . علاقه مندان کوادروتور های دوربین دار در وهله اول برای لذت شخصی و جمع آوری یک کلکسیون اقدام به عکاسی می کنند .
اما در حوزه کاری صنعت هلی شات بسیار پررونق شده است بگونه ای که کاربران مختلف جهت کسب در آمد و اشتغال ذایی اقدام به خرید و یادگیری پهباد های دوربین دار می کنند . در زمینه عکاسی و فیلم برداریی هوایی برای مراسمی همچون عروسی ها و تولد ها ، ساخت ویدئو کلیپ های تبلیغاتی ، تیزر ها و پیام های بازرگانی و تبلیغاتی ، پیشرفت پروژه ، تصویر برداری از جنگ ها و کنسرت ها و … می توان از پهباد بهره برد .

در صنعت فیلم سازی ، تلویزیون و سینما نیز خرید پهپاد فیلمبرداری حرفی برای گفتن باقی نگذاشته اند . با ظهور و تولید چنین ادواتی صنعت سینما به طور کل متحول شد . امروزه شاهد تصاویری هستیم که با نگاه کردن به آنها مبهوت می شویم . تصاویری که از زاویه بالا گرفته شده اند و یقینا هیچ چیز نتوانسته از زاویه لنز دوربین مخفی بماند .

حفظ ارتفاع خودکار در کوادکوپتر چیست ؟
خواندن مطلب

تمامی خفایا و زوایای محیط توسط پهباد فیلم برداری ثبت و ضبط می شود و همین موضوع بر جذابیت این مساله افزوده است .
در زمینه محصولات تخصصی و حرفه ای کمپانی بنام DJI با طراحی و تولید نمونه های آماده و قابل پرواز کاری کرده است تا خرید پهباد و هدایت آن همانند خرید یک اتومبیل و هدایت آن راحت باشد . در واقع همانند نوشیدن یک لیوان آب . با صرف اندکی زمان و تمرین میتوان به سرعت بر پهپاد ها مسلط شد .

امروزه در ایران خرید پهپاد بسیار زیاد شده است لذا مجموعه های تخصصی و فروشگاه های مرتبط زیادی فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده اند . مجموعه جهان آرسی به عنوان اولین و بزرگترین مرکز ارائه کننده انواع مولتی روتور و پهباد در ایران کاربران را نسبت به خرید پهپاد از مشاوره های تخصصی خود بهره مند می سازد و محصولات بسیار متعددی را در سطوح تفریحی – سرگرمی ، نیمه حرفه ای و تخصصی به کاربران علاقه مند ارائه می کند . تمامی محصولات با آموزش های جامع و کامل و ارائه خدمات پس از فروش شامل بحث تعمیرات و تامین قطعات ارائه می شود .

اگر به دنبال تجربه لذت پروازی هستید خرید پهباد را در اولویت قرار دهید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.