آموزش استفاده از اسکوتر برقی

امروزه اسکوتر های برقی هوشمند یکی از محبوب ترین وسایل تفریحی خانواده ها می باشند و از کوچک ترین تا بزرگ ترین شخص خانواده ، صرف نظر از جنسیت افراد این وسیله ی مهیج را دوست دارند و لااقل تمایل دارند برای یکبار هم که شده آن را تجربه کنند و خنده را به خود و اطرافیان هدیه دهند .

آموزش استفاده از اسکوتر برقی
6 495

آموزش اسکوتر برقی هوشمند و استفاده از آن

آموزش استفاده از اسکوتر برقی در این مقاله به صورت جامع و کامل توضیح داده شده است .امروزه اسکوتر های برقی هوشمند یکی از محبوب ترین وسایل تفریحی خانواده ها می باشند و از کوچک ترین تا بزرگ ترین شخص خانواده ، صرف نظر از جنسیت افراد این وسیله ی مهیج را دوست دارند و لااقل تمایل دارند برای یکبار هم که شده آن را تجربه کنند و خنده را به خود و اطرافیان هدیه دهند . یک اسکوتر برقی می تواند برای تمامی اعضای خانواده مفید و کاربردی باشد .
این اسکوتر های برقی هوشمند از طراحی بسیار ساده ای برخوردارند و تمامی افراد با اندکی تمرین می توانند به آن مسلط شده و لذت ببرند . شاید اگر بخواهیم در مورد استفاده ی اسکیت برد صحبت کنیم لااقل برای حرفه ای شدن هفته ها و یا شاید ماه ها زمان ببرد اما در اسکوتر های برقی هوشمند قضیه به کل متفاوت است .
با صرف 30 دقیقه زمان به گونه ای حرفه ای و مسلط خواهید شد که شاید باورش برای شما و اطرافیان سخت باشد . ما بر آن شدیم تا در مقاله آموزش استفاده از اسکوتر برقی هوشمند آموزش کاملی را در اختیار شما قرار دهیم . یکی از برند های مطرح تولید کننده اسکوتر برقی smart balance wheel می باشد . با آموزش استفاده از اسکوتر برقی کار با آن ها را خواهید آموخت .

هاوربرد چیست ؟
خواندن مطلب

آموزش استفاده از اسکوتر برقی

آموزش استفاده از اسکوتر شارژ‌ی

نحوه سوار شدن و استفاده از اسکوتر شارژی بسیار آسان است و می دانیم با مطالعه این مقاله می توانید براحتی از این مدل استفاده کنید .

آموزش استفاده از اسکوتر برقی هوشمند و مواردی که باید رعایت شود :

اسکوتر برقی دوچرخ از 4 سنسور در دو کفه ی مجزا تشکیل شده اند . فعال شدن این سنسور ها توسط پاهایتان موجب فعال شدن دستگاه می شود . یادگیری استفاده از اسمارت بالانس ویل ها بسیار آسان است فقط کافیست به چند نکته ی حیاتی توجه کنید :

آموزش استفاده از اسکوتر برقی هوشمند :

  1. اطمینان حاصل کنید که باتری اسکوتر کاملاشارژ شده و پر است چرا که میزان شارژ متوسط و یا اندک می تواند در حین تمرین تمرکز شمارا بر هم زده و در نهایت شما را از دستگاه پرتاب کند . چرا که خالی شدن باتری ، خاموش شدن ناگهانی و قفل سنسور ها را به همراه دارد .
  2. شخص دومی باید حتما شما را همراهی کند و ترجیحا برای مدت زمان نیم ساعت دست شما را از جلو بگیرد .
  3. بهتر است برای شروع تمرین ، جایی باشید که میز ، صندلی ، مانع و اجسام تیز وجود نداشته باشد تا در صورت بر هم خوردن تعادلتان و زمین خوردن به شما آسیبی وارد نشود .
  4. توجه کنید  برای شروع فقط یک پای خود را بر روی یک کفه بگذارید تا سنسور ها فعال شود . با عقب و جلو کردن پایتان سعی کنید نقطه ی درگیر شدن سنسور ها را بیابید و با آن عجین شوید .
  5. پای خود را کاملا به دیواره ی کنار بچسبانید و از کج گذاشتن پاهایتان بر روی کفه خودداری کنید .
  6. فاصله دو سنسور از هم به اندازه ی فاصله ی انگشت پا و پاشنه ی پای شماست . با فشردن انگشت پا دستگاه به جلو و با فشردن پاشنه دستگاه به عقب هدایت می شود.
  7. بر روی تمامی اسکوتر های برقی هوشمند چراغی تعبیه شده است که به محض درست فعال شدن سنسور ها ، سبز می شود . اگر سنسور ها در حالت نامناسبی فعال شوند آن چراغ قرمز شده و به شما هشدار خواهد داد .
  8. به دلیل استرس در دقایق اول ، عضلات پاهایتان قفل خواهند کرد لذا تا 15 دقیقه اول هر دو سه دقیقه یکبار از روی دستگاه پیاده شوید و پاهایتان را را رها کنید و مجددا سوار بر دستگاه شوید . دقت و مهارتتان در هر بار به طور چشم گیری افزایش پیدا خواهد کرد .
  9. با فشردن انگشت ها به جلو دستگاه به جلو حرکت می کند . هرچقدر این فشار را بیشتر کنید دستگاه سریع تر حرکت می کند . اگر قصد چرخش دارید فقط کافی است سمتی که قصد دارید به آن سمت حرکت کنید ، همان پا را محکم تر فشار دهید . مثلا  اگر می خواهید به سمت چپ حرکت کنید پای چپ خود را محکم تر فشار دهید .
  10. برای سوار شدن ترجیحا اول پای راست خود را بر روی اسکوتر قرار دهید و برای پیاده شدن هم اول پای راست خود را بر دارید و بر روی زمین بگذارید .
  11. برای حرکت با اسکوتر برقی به جلو یا عقب نیازی نیست که وزن بدن خود را به جلو و یا عقب بیاندازید . مانور دادن به جلو و عقب فقط به میزان فشار انگشت ها و پاشنه پای شما مرتبط است ، کافی است فکر کنید که می خواهید به جلو حرکت کنید .
  12. اصلا زانو های خود را خم نکنید و سعی کنید کاملا نرمال و عادی بر روی دستگاه قرار بگیرید .
  13. زمانی که تعادلتان به هم خورد و در حال زمین خوردن هستید سعی نکنید که بر روی ایستادن مقاومت کنید فقط کافی است تا از روی دستگاه بپرید .
  14. چراغ های تعبیه شده در زیر دستگاه بیانگر سروته و یا جلو و عقب دستگاه نیستند . اما ترجیحا به گونه ای بر روی اسکوتر بایستد تا چراغ ها جلو باشند و در شب هنگام دیگران شما را از جلو ببینند .
  15. چراغ دیگری بر روی اسکوتر گنجانده شده است که  متعلق به باتری دستگاه است . زمانی که باتری دستگاه پر است چراغ سبز است . زمانی که باتری دستگاه به میانه میرسد نارنجی می شود و زمانی که باتری به حداقل می رسد چراغ قرمز می شود . با قرمز شدن چراغ حتما از دستگاه پیاده شوید و آن را به شارژ متصل کنید .
اسکوتر برقی ناین بات مینی
خواندن مطلب

در نتیجه آموزش استفاده از اسکوتر برقی هوشمند باید اذعان کرد مسلط شدن بر اسکوتر های برقی هوشمند بسیار راحت است فقط اندکی صبر و تمرین می طلبد .به زودی آموزش اسکوتر برقی هوشمند نسخه های جدید محصولات ، منتشر خواهد شد.

شما کاربران گرامی می توانید جهت خرید اسکوتر برقی با کارشناسان جهان آرسی در ارتباط باشید . همچنین جهت بازدید و تست رایگان اسکوتر برقی از فروشگاه جهان آرسی به صورت حضوری بازدید فرمایید .
پس از خرید حضوری آموزش اسکوتر برقی به صورت حضوری به شما داده می شود . داشتن اسکوتر برقی این روزها می تواند اوقات فراغت بسیار شاد و مفرحی را برای شما کاربران عزیز فراهم کند فلذا برای خرید تردید نکنید . از شما دعوت می شود تا اگر تجربه استفاده از اسکوتر برقی های هوشمند را دارید در قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید . امیدواریم مقاله آموزش استفاده از اسکوتر برقی برای شما جامع و مفید بوده باشد .

6 نظرات
  1. hamed می گوید

    روش جالبی بود از داخل فیلم چیزی دستگیرم نشد. اما سایت رو خوب متوجه شدم.

    1. بهار هنرخواه می گوید

      سلام ، وقت بخیر
      ممنون حسن نظر شما ، برای ویدئو هم به زودی اصلاح میگردد .
      موفق باشید

  2. A.a می گوید

    با سلام سایت شما خیلی به من کمک کرد و الان دیگه به راحتی سوار اسکوترم میشم . متشکر

    1. بهار هنرخواه می گوید

      سلام ، وقت بخیر
      خواهش میکنم ، وظیفه ما بود .
      موفق باشید

  3. دانش می گوید

    چرا نباید از جلو پیاده شد؟؟

    1. بهار هنرخواه می گوید

      سلام ، وقت بخیر
      در صورتی که بر دستگاه مصلت نباشید ، اسکوتر از زیر پای شما در رفته ، و شما را به زمین می اندازد .
      موفق باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.