چگونه یک اسکوتر برقی خوب را بشناسیم ؟

اسکوتر های برقی بعد از گذشت تقریبا چهار سال هنوز هم یک تکنولوژی جدید به حساب می آیند و محبوبیت آن ها در میان کاربران با هر سن و سالی روز به روز در حال افزایش است. کودکان، نوجوانان و حتی والدین آن ها به راحتی می توانند از این وسیله سرگرم کننده لذت ببرند. علاوه بر اهداف تفریحی و سرگرم کننده، اسکوتر های برقی کاربرد های دیگری نیز دارند و در بسیاری از مواقع در نقش یک وسیله نقلیه کاربردی ظاهر می شوند.

چگونه یک اسکوتر برقی خوب را بشناسیم ؟
0 404

راهنمای خرید اسکوتر برقی

چگونه یک اسکوتر برقی خوب را بشناسیم ؟ اسکوتر های برقی بعد از گذشت تقریبا چهار سال هنوز هم یک تکنولوژی جدید به حساب می آیند و محبوبیت آن ها در میان کاربران با هر سن و سالی روز به روز در حال افزایش است.
کودکان، نوجوانان و حتی والدین آن ها به راحتی می توانند از این وسیله سرگرم کننده لذت ببرند. علاوه بر اهداف تفریحی و سرگرم کننده، اسکوتر های برقی کاربرد های دیگری نیز دارند و در بسیاری از مواقع در نقش یک وسیله نقلیه کاربردی ظاهر می شوند.
به همین دلیل بسیار مهم است که در هنگام خرید اسکوتر برقی اسمارت بالانس نهایت دقت را به خرج دهید و گزینه ای متناسب با نیاز های خود را انتخاب نمایید. ما در مقاله چگونه بهترین اسکوتر برقی را تشخیص دهیم؟ قصد داریم نکات مهم در هنگام خرید اسکوتر را در اختیار شما قرار دهیم و عوامل تاثیرگذار در کیفیت و کارایی اسکوتر برقی را به شما معرفی کنیم.

چگونه بهترین اسکوتر برقی را تشخیص دهیم؟

شش نکته ای که قبل از خرید اسکوتر برقی باید مورد توجه قرار گیرند:

قبل از خرید اسکوتر برقی و در مرحله اخذ مشاوره بهتر است تا به نکات ذیل دقت کنید :

ایمنی اسکوتر های برقی

مهم ترین عاملی که در هنگام خرید اسکوتر های برقی باید به آن توجه کنید، ویژگی ها و استاندارد های مربوط به سطح ایمنی این نوع دستگاه ها است.
بنابراین به شما توصیه می کنیم اسکوتر هایی را انتخاب کنید که ایمنی آن ها در سطح بین المللی تایید شده باشد. کسانی که قصد دارند از اسکوتر های برقی اسمارت بالانس استفاده کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که سواری با این گونه وسایل جذاب و سرگرم کننده خطراتی همچون زمین خوردن را در پی دارد.
علاوه بر ریسک سواری با اسکوتر های برقی، در مواردی نیز انفجار دستگاه در طول شارژ گزارش شده است. متاسفانه بسیاری از اسکوتر های برقی که امروزه در بازار وجود دارند، از باتری های لیتیومی بی کیفیت و گاها معیوب استفاده می کنند.
بنابراین منفجر شدن آن ها در طول شارژ و به وجود آمدن خسارت های مالی احتمالی است که نباید نادیده گرفته شود. برای از بین بردن چنین احتمالاتی بهتر است در هنگام خرید اسکوتر برقی به گزینه هایی رجوع کنید که از گواهی نامه های UL برخوردار هستند و می توانند بالاترین استاندارد های ایمنی این مدرک معتبر را ارائه دهند.
علاوه بر آن توصیه می کنیم نظرات و نقد های تعدادی از کاربران یک محصول را نیز مطالعه نمایید تا اطلاعاتی کابردی پیرامون جنبه های مختلف آن محصول در اختیار شما قرار گیرد.

موتور براشلس چیست و چگونه کار می کند ؟
خواندن مطلب

چگونه بهترین اسکوتر برقی را تشخیص دهیم؟
در صورتی که تعداد شکایت های مطرح شده در مورد یک اسکوتر برقی و ویژگی های آن بیشتر از حد انتظار باشد، می توان نتیجه گرفت که سطح ایمنی محصول نیز چندان قابل تعریف نیست.
در مجموع توصیه ما به شما این است که روی مدل هایی با بالاترین ایمنی ممکن سرمایه گذاری کنید و در عین حال به دنبال برند های معتبر و شناخته شده باشید. البته انتخاب یک فروشگاه تخصصی و معتبر نیز بسیار حائز اهمیت است . جهان آرسی با دارا بودن پیشینه ای بسیار قوی و ارائه محصولات با کیفیت همیشه درصدد جلب رضایت کاربران خود بوده است .

استحکام و دوام اسکوتر برقی

ساختار بدنه و طراحی هر اسکوتر برقی مهم ترین عامل در دوام و مقاومت آن به حساب می آید. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید حتما به مواد اولیه به کار رفته در طراحی سنسور ها، موتور های داخلی و همچنین چرخ ها دقت کنید و پلاستیکی یا فلزی بودن بدنه اصلی را بررسی نمایید.
به عبارت دیگر اگر قصد دارید در مورد کیفیت کلی اسکوتر برقی خود تصمیم گیری کنید، باید تمام این قسمت ها را مورد بررسی دقیق قرار دهید.
گاهی اوقات در صورت مراجعه به فروشگاه های آنلاین ممکن است تمام اطلاعات مورد نیاز در دسترس شما قرار نگیرد و در نتیجه نتوانید تصمیم گیری درستی در مورد استحکام بدنه اسکوتر برقی داشته باشید.
البته در بعضی از سایت ها فروشنده اسکوتر برقی توضیحاتی مختصر در این باره ارائه شده است، اما با این حال توصیه می شود بار دیگر به قسمت نظرات کاربران مراجعه کنید، و با توجه به نقد های مطرح شده توسط مشتریان به یک نتیجه گیری کامل در مورد کیفیت طراحی و استحکام بدنه محصول مورد نظر خود دست پیدا کنید.

هر آنچه درباره مویک ایر 2 باید بدانید !
خواندن مطلب

چگونه بهترین اسکوتر برقی را تشخیص دهیم؟

باتری

واقعیت این است که هر اسکوتر برقی بدون یک باتری خوب و قدرتمند نمی تواند نیاز های شما را برطرف نماید و گزینه مناسبی تلقی نمی شود.
به همین دلیل بسیار مهم است قبل از سرمایه گذاری حتما اطلاعاتی پیرامون مدت زمان شارژدهی باتری و همچنین زمان مورد نیاز جهت شارژ شدن مجدد را از فروشنده بخواهید.
اگر فرزندان شما از سواری هایی با مدت زمان بیشتر لذت می برند، بهتر است مدل های مجهز به باتری هایی با طول عمر بیشتر را انتخاب کنید.
علاوه بر آن توصیه می شود اسکوتر های برقی را خریداری کنید که در آن ها قابلیت توقف خودکار و خاموش شدن در صورت کمبود شارژ (کمتر از 10 درصد) تعریف شده باشد.
چنین قابلیتی به خوبی می تواند طول عمر باتری شما را افزایش دهد، و به شما اجازه می دهد تا قبل از استهلاک و بازنشستگی اسکوتر کاملا از آن استفاده کنید.

باتری اسکوتر برقی

سرعت و برد اسکوتر برقی

اندازه گیری دقیق برد اسکوتر های برقی ممکن است فرایندی دشوار باشد، چرا که عوامل بسیار زیادی در مسافت پیموده شده و یا مدت زمان سواری تاثیرگذار هستند.
به عبارت دیگر عواملی همچون وزن کاربر، سرعت حرکت، شیب مسیر و سطوح مختلف می توانند در مسافت پیموده شده توسط یک اسکوتر برقی تاثیرگذار باشند و برد این وسیله را تغییر دهند.
اما به طور کلی اکثر اسکوتر های برقی می توانند با یک بار شارژ شدن مسافتی برابر با 12 مایل (20 کیلومتر) را پشت سر بگذارند و یا 3 ساعت حرکت کنند.

حمل و نقل

قابل حمل بودن اسکوتر برقی یکی دیگر از ویژگی هایی است که قبل از خرید باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. اگر قصد دارید مسافت های طولانی را به کمک از اسکوتر برقی پشت سر بگذارید و در مکان های ناشناخته از آن ها استفاده کنید، بسیار مهم است که مدل های سبک تر و قابل حمل و نقل را در اولویت قرار دهید.
چنین ویژگی به شما کمک می کند در هنگام تردد روی سطوح ناهموار به راحتی اسکوتر را در دست بگیرید و از آسیب دیدن آن جلوگیری کنید.

مقایسه فانتوم 4 پرو و مویک 2 پرو
خواندن مطلب

قیمت اسکوتر های برقی

زمانی که بحث قیمت اسکوتر های برقی در میان باشد، می توان گفت هزینه کردن منطقی است و این گونه وسایل جذاب ارزش سرمایه گذاری را دارند.
معمولا مدل های بهتر و دارای امکانات بیشتر از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند، و در مقابل مدل های ساده تر با هزینه ای اندک در دسترس شما قرار می گیرند.
با این حال در بعضی موارد استثناهایی نیز وجود دارد و ممکن است مدل هایی بی کیفیت و فاقد هیچ گونه ویژگی مشخص با قیمتی سرسام آور به فروش برسند، و از سوی دیگر تعداد محدودی از اسکوتر های دارای امکانات و قابلیت های گسترده با هزینه ای به مراتب کمتر در اختیار شما قرار بگیرند.
بنابراین پرداختن هزینه های گزاف و خریدن گران قیمت ترین مدل اسکوتر برقی همیشه بدین معنا نیست که بهترین مدل موجود در بازار در اختیار شما قرار گرفته است.
برای دستیابی به بهترین گزینه ابتدا باید اطلاعات خود را در زمینه اسکوتر های برقی گسترش دهید، و پس از تحقیقات گسترده یک اسکوتر شناخته شده و دارای ویژگی های مناسب را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

در سال های اخیر انواع و اقسام اسکوتر های برقی از برند های متنوع وارد بازار شده اند. با توجه به چنین تنوع بالایی می توان گفت تعداد گزینه های پیش روی مشتریان افزایش چشمگیری داشته و در نتیجه احتمال انتخاب محصولات نامناسب و گاها معیوب بیشتر شده است.
به همین دلیل اجرای تحقیقات دقیق امری ضروری به حساب می آید و ما نیز در طول این مقاله بار ها به آن اشاره کردیم. شما نیز می توانید از نکات ذکر شده در این مقاله کمک بگیرید تا در پایان تحقیقات خود به یک نتیجه گیری صحیح و قابل اطمینان دست پیدا کنید.

امیدواریم مقاله چگونه بهترین اسکوتر برقی را تشخیص دهیم؟ توانسته باشد اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در پایان از شما دعوت می کنیم به فروشگاه اسکوتر های برقی این مجموعه مراجعه کنید و از جدیدترین محصولات ارائه شده از سوی برند های معتبر و بین المللی بازدید کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.