نکات مهم در خرید اسکوتر برقی

نکات مهم در خرید اسکوتر برقی
0 1,661

مهمترین نکات در انتخاب اسکوتر برقی

با توجه به پیشرفت های چشم گیر بشر در طول سال های اخیر روزانه شاهد اختراعات جدید و حیرت آوری هستیم . این پیشرفت ها در تمامی زمینه ها صورت گرفته است و از جمله می توان به پیشرفت در زمینه وسایل تفریحی سرگرمی از جمله اسکوتر برقی اشاره کرد ! نکات مهم در خرید اسکوتر برقی دغدغه ی این روزهای کاربران است .
اسکوتر برقی یکی از محصولات پرطرفداری می باشد که امروزه در مصارف های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد . این محصول علاوه بر ایجاد هیجان و شادی در حین بازی ، در زمینه هایی چون طی کردن مسافت محل کار تا منزل ، در محوطه کارخانه ها و مجتمع های مسکونی به منظور گشت زنی ، در مراکز تجاری بزرگ ، در شهربازی ها و در دیگر اماکن بکار میرود . با توجه به تنوع زیاد این اسکوتر ها انتخاب درست آن ها کار دشواری می باشد .

در حال حاضر اسکوتر های برقی به صورت دو چرخ ، تک چرخ ، دسته دار ، 6.5 ، 8 و 10 اینچ ، آفرود و … موجود است و هر یک از آنها با نیاز خاصی منطبق است . قدم اول در انتخاب یک اسکوتر برقی مناسب این است که کاربر تعیین کند که این محصول را برای چه کسی ، با چه سن و وزنی میخواهد و این محصول به چه منظوری مورد استفاده قرار میگیرد .
به عنوان نمونه اگر مصرف کننده اسکوتر برقی یک دختربچه 8 ساله با 25 کیلوگرم وزن است و هدفش از خرید دستگاه تنها بازی کردن می باشد یک اسکوتر برقی 6.5 اینچی مناسب حال اوست اما اگر مصرف کننده و یا متقاضی یک آقای 38 ساله با 100 کیلوگرم وزن است و میخواهد برای گشت زنی در محل کارش این محصول را تهیه کند بهترین گزینه برای ایشان یک اسکوتر برقی 10 اینچ دسته دار می باشد . در این جا خلاصه ای از مطالب پیش رو را برای شما بازگو کرده ایم . حال با ما همراه باشید تا در ادامه در مقاله نکات مهم در خرید اسکوتر برقی نکات و آموزش های مهمی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید انتخاب و خرید درستی داشته باشید .

نکات مهم در خرید اسکوتر برقی

 

چرا بازار اسکوتر برقی ها داغ است ؟

در سال های اخیر استفاده از اسکوتر برقی ها در انواع تبلیغات و تیزر ها و حتی موزیک ویدئو ها بسیار زیاد شده است و از این روی بسیاری از کاربران علاقه مند شده اند که بدانند این وسیله مهیج چیست . در واقع تولید کنندگان انواع اسکوتر برقی این محصولات را به بازار تزریق کرده اند و احساس نیازش را نیز در بین مردم به وجود آورده اند . لذا بسیاری از علاقه مندان برای علاقه و یا تفریح و سرگرمی به دنبال خرید اسکوتر برقی هستند . همچنین بسیاری از سلبریتی ها از اسکوتر برقی در کنسرت ها و یا پیج های شخصی خودشان در شبکه های اجتماعی رونمایی کرده اند و از این روی بسیاری از مردم با این وسیله مهیج آشنایی دارند . البته در زمان اوقات فراغت و تابستان و همچنین برای حمل و نقل های درون شهری و کمک به محیط زیست باید بدانید که می توانید از اسکوتر برقی استفاده کنید و جایگزین بسیار خوبی برای ماشین و تاکسی و اتوبوس است . در رقابت بین دوچرخه و اسکوتر برقی نیز این روز ها تمایل بسیاری از کاربران به سمت خرید اسکوتر برقی است . اسکوتر برقی ها بر مبنای یک باتری قابل شارژ که می تواند بار ها و بار ها شارژ شود حرکت می کنند و می توانند تا حداکثر وزن 120 کیلوگرم را نیز ساپورت کنند . در کفه ی اسکوتر برقی ها سنسور هایی تعبیه شده است که با فشردن انگشت و پاشنه پا فعال می شوند و می توانید به هر جهتی که می خواهید حرکت کنید .

آیا استفاده از اسکوتر برقی قانونی است ؟

استفاده از اسکوتر برقی هیج محدودیت سنی ، جنسیتی ، وزنی و یا ساعتی ندارد و هر کاربری که به اندازه ای بالغ باشد که بتواند بر روی پاهای خودش بایستد می تواند نحوه هدایت و کنترل اسمارت بالانس ها را نیز بیاموزد . در واقع یادگیری اسکوتر برقی به 15 الی 30 دقیقه زمان نیاز دارد و بی شک با کمی تمرین و تکرار می توانید آن را هدایت و کنترل کنید . روزانه نسخه های بسیار زیادی از انواع اسکوتر برقی ها به فروش می رسد . اما باید بدانید که در مکان های مختلفی محدودیت های خاصی اعمال می شود . به عنوان مثال در نیویورک هدایت و کنترل اسکوتر برقی ها بدون گواهی نامه ممنوع است . همچنین در نقاطی دیگر هدایت و کنترل اسکوتر برقی ها در مسیر های پیاده رو  و یا مخصوص دوچرخه ها ممنوع است . در آمریکا و انگلستان نیز قوانین مشابهی وجود دارد . در نظر داشته باشید که این سختگیری ها و وضع قوانین این چنینی برای کنترل ترافیک و حفظ سلامت اسکوتر سواران است . چرا که اسکوتر برقی خطر های خود را نیز به همراه دارد و استفاده کننده باید بسیار دقت کنید . پیشنهاد میکنیم قبل ار اسکوتر سواری از خودتان و تسلط کامل بر روی دستگاه مطمئن شوید و سپس نسبت به هدایت و کنترل آن در مکان های عمومی اقدام کنید . می توانید برای حفظ سلامت خودتان نیز از کلاه ایمنی استفاده کنید .

بهترین اسکوتر برقی آفرود سال 2023
خواندن مطلب

اسکوتر برقی

 

کدام اسکوتر برقی برای من مناسب است ؟

نیاز ها متغیر است لذا انتخاب هر کاربری با دیگری نیز متفاوت است . بررسی نکات مهم در خرید اسکوتر برقی می تواند به انتخاب هرچه بهتر شما کمک کند . در زمینه انتخاب اسکوتر برقی مشاوره ی کارشناسان فروش بسیار مهم و حائز اهمیت است . اگر مشاوران بتوانند با توجه به نیاز کاربر راهنمایی درستی را ارائه دهند ، کاربر خرید موفقی خواهد داشت که احساس رضایت را برایش در پی دارد .
پس از طی کردن اولین گام یعنی تعیین هدف گام بعدی خرید دستگاهی با کیفیت و متریال بالا میباشد . به عنوان مثال باتری های بکاررفته در اسکوتر ها از تنوع و کیفیت های متنوعی برخوردار است . ممکن است باتری بکاررفته در یک اسکوتر از نوع سامسونگ گرید A باشد ولی باتری اسکوتری مشابه گرید D باشد . قضاوت بر عهده ی شمااست که کدام را انتخاب میکنید !
کاربران می توانند با انتخاب مجموعه های باتجربه و حرفه ای در این زمینه به خواسته شان جامه عمل بپوشانند و اسکوتر برقی با کیفیت و متریال فوق العاده بالا خریداری نمایند . مجموعه های صادق همیشه به دنبال جلب رضایت مشتریانشان می باشند . که این هدف تنها با ارائه و فروش محصولاتی با کیفیت بالا محقق می شود و کاربر با خرید از چنین مجموعه هایی برای همیشه از خریدش راضی خواهد بود و هیچ گاه از اعتماد به این مجموعه ها پشیمان نمی گردد . جهان آرسی مفتخر است تا با سال ها تجربه در زمینه ارائه و فروش انواع اسکوتر برقی ، اسمارت بالانس ویل و هاوربرد ها جایگاه خوبی در میان مشتریان پیدا کرده است . جهان آرسی تمامی اسکوتر برقی های موجود را به همراه یک سال گارانتی بی قید و شرط به شما کاربران گرامی عرضه می کند . این کارانتی به موتور ، باتری و برد اسکوتر برقی تعلق می گیرد و حتی پس از اتمام مدت زمان گارانتی خدمات پس از فروش کامل و جامع شامل تعمیرات و تامین قطعات وجود دارد . بی شک قبل از انتخاب و خرید نیز می توانید از مشاوره صادقانه کارشناسان فروش مجموعه بهره ببرید و مناسب ترین اسکوتر برقی را متناسب با نیاز و بودجتان انتخاب کنید .

کاربرد اسکوتر برقی ها

  • حمل و نقل های درون شهری
  • تفریح و سرگرمی
  • استفاده برای مواقعی که احساس خستگی می کنید و نمی توانید پیاده قدم بر دارید
  • مدیران تولید جهت کنترل محصولات و کنترل روند کار
  • مناسب برای کارشناسان HSE جهت گشت های بازرسی
  • استفاده در کارگاه ها و انبار ها و سوله ها
  • تجربه حسی جدید برای اوقات فراغت
  • تقویت عضلات مچ و ساق پا
  • مناسب برای پرنسل های حراست
  • مهمانداران رستوران و هنگام خرید از هایپر مارکت ها
  • مکان هایی که اجازه ورود خودرو نیست
  • گشت زنی در سطح شهر
  • استفاده در باشگاه های ورزشی و استفاده برای ورزش های دسته جمعی
  • مناسب برای سالمندان عزیز
  • و …

کاربرد اسکوتر برقی ها

گارانتی اسکوتر برقی

یکی از آپشن های مهمی که همواره مورد توجه کاربران بوده گارانتی محصول می باشد که البته این آپشن بسیار حائز اهمیت است و داشتن گارانتی های یکساله باعث آرامش خیال مصرف کنندگان می گردد و آن ها در خریدشان مصمم تر می شوند .

شاید یکی از دغدغه های کاربران برای خرید اجناس خارجی تهیه قطعات یدکی می باشد . داشتن خدمات پس از فروش باعث می شود تا کاربر بدون هیچ نگرانی و تردیدی محصول دلخواهش را خریداری کند و در صورت نیاز قطعات خراب یا مصطحلک شده را از مجموعه ارائه کننده بخواهد .
همانطور که پیش تر ذکر شد تنها مجموعه های با تجربه و حرفه ای قادر به ارائه چنین خدماتی نسبت به اسکوتر برقی هستند و باعث آسودگی خاطر مصرف کنندگان از جهت تامین قطعات می گردند .
هنگام خرید اسکوتر برقی توجه به گواهی نامه CE و یا FCC بسیار مهم است . تمامی محصولاتی که تحت لیسانس کشور های اروپایی و یا آمریکایی هستند چنین گواهی نامه ای را دارند که نشان از کیفیت بالای محصولات می باشد . جهان آرسی نیز اسکوتر برقی های موجود را به همراه گارانتی یک ساله بی قید و شرط به کاربران گرامی عرضه می کند .

برند ها و کمپانی های اسکوتر برقی

لازم بذکر است توجه به نام و برند تولید کننده اسکوتر برقی نیز از موارد بسیار مهم محسوب می گردد . در بازار جهانی امروز که روز به روز بر تعداد تولید کنندگان افزوده می گردد و رقابت میان تولید کنندگان و عرضه کنندگان سخت تر می شود اعتماد به مجموعه های معتبر و ثابت شده در این زمینه کاری منطقی و عقلانی می باشد . کاربران عزیز هنگام خرید اسکوتر برقی به کارتن مادر و نحوه ی بسته بندی دستگاه نیز توجه کنید زیرا این مورد نیز خود نشاندهنده ی اصالت محصول است .
مجموعه جهان آرسی مفتخر است به عنوان مجموعه ای قدیمی و با تجربه در زمینه فروش وسایل تفریحی سرگرمی با داشتن مشاوران خبره و کارکشته بهترین اسکوتر ها را با بهترین کیفیت و برند با داشتن گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 3 ساله به شما کاربران عزیز عرضه کند . کارشناسان ما میتوانند نکات مهم در خرید اسکوتر برقی را بر اساس نیاز شما بررسی و بهترین راهنمایی را به شما بدهند .

اسکوتر شارژی چیست ؟
خواندن مطلب

نکات مهم در خرید اسکوتر برقی

 

نکاتی که باید پیش از خرید اسکوتر برقی بدانید !

اسکوتر برقی چیست ؟

اسکوتر برقی یک وسیله تفریحی سرگرمی است که به کمک دو چرخ و یا یک چرخ بر مبنای انرژی یک باتری قابل شارژ حرکت می کند و می تواند یک انسان بالغ را با خود حمل کند . نحوه استفاده از آن بسیار آسان است و با کمی تمرین می توانید براحتی یک اسکوتر برقی را برانید . اسکوتر برقی می توانید وسیله ای مهیج برای نفریح و سرگرمی و یا حمل و نقل های درون شهری باشد . در نظر داشته باشید که ذات اسکوتر برقی و اسمارت بالانس ویل ها تفریح و سرگرمی است و اگر به دنبال این مقوله هستید به فکر خرید باشید .

استفاده راحت و آسان

در کفه ی اسکوتر برقی ها سنسور هایی تعبیه شده است که با قرار گیری بر روی آن و فشردن انگشت و پاشنه پا می توانید آن را به حرکت در آورید . در واقع کافیست تا فکر کنید که می خواهید حرکت کنید . اسکوتر برقی ها کاربری بسیار ساده ای دارند از این روی در دهه اخیر بسیار محبوب و پرفروش شده اند .

وزن کم و طراحی بهینه

اسکوتر برقی ها وسیله های حمل و نقل تک نفره ای هستند که در استایل های متفاوتی طراحی و تولید می شوند . اما نکته ای که باید در مورد همه آن ها بدانیم این است که وزن کمی دارند و طراحی ها بسیار بهینه است و اغلب می توانید آن را براحتی با خود حمل کنید . کیف هایی که برای اسکوتر برقی ها نیز طراحی شده است کار را بسیار راحت کرده . البته اسکوتر برقی های دسته دار و یا تاشو بسیار جالب ترند به این صورت که دسته به صورت کامل جدا می شود و یا اسکوتر برقی از وسط تا می شود و از این روی می توان آن را براحتی با خود و یا اتومبیل جا به جا کرد .

جانشینی مناسب برای وسایل نقلیه

امروزه در سطح شهر اتومبیل های تک سرنشین بسیار زیاد هستند . اسکوتر برقی ها نیز تک نفره اند و با سرعت 30 الی 40 کیلومتر بر ساعت حرکت می کنند . از این روی می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای وسایل نقلیه باشند و مردم از آن ها در سطح شهر براحتی استفاده کنند . البته پیشنهاد ما برای حمل و نقل های درون شهری است . این اسکوتر برقی ها سالم هستند و آلودگی برای محیط زیست ندارند .

اسکوتر برقی

 

تفریحی لذت بخش

علاوه بر مصارف پرفایده و پرکاربرد اسکوتر برقی ها برای تفریح و سرگرمی بسیار لذت بخشند . قیمت مناسب آن ها در مقایسه با بسیاری از وسایل تفریحی دیگر خانواده ها را به خرید آن تشویق می کند . چرا که این وسیله در کل یک وسیله خانوادگی است و همه ی اعضا در اوقات فراغت و به جهت لذت بردن و تفریح می توانند از آن استفاده کنند .

برای خرید اسکوتر برقی به چه نکاتی توجه کنیم ؟

راحتی

طراحی آیرودینامیکی اسکوتر برقی ها بسیار مهم است . راحتی آن ها در استفاده و حرکت روان در پیچ ها ، جاده ها و مکان های مختلف نکته ای است که باید در هنگام انتخاب و خرید بسیار دقت کنید . سایز چرخ اسکوتر برقی ها بسیار متنوع است و از این روی باید ببینید متناسب با طراحی بدن و نیازتان کدام مورد مناسب شمااست . اسکوتر برقی نیز یک وسیله حمل و نقل است که اگر با آن احساس راحتی نکنید و نتوانید در محیط های مختلف از آن بهره ببرید خب بی شک خطراتی شما را تهدید می کند . تایر ها اگر بادی هستند باید حجم متناسبی داشته باشند و طراحی بدنه نیز اسکوتر برقی را در دست انداز ، سراشیبی و پیچ و خم ها منعطف کند .

موتور

اسکوتر برقی های دو چرخ از دو موتور و اسکوتر برقی های تک چرخ از یک موتور بهره گرفته اند . توان موتور ها از 350 تا 500 و یا حتی بیشتر متغییر است . اسکوتر برقی های آفرود و سایز بزرگ از قدرت و شتاب بیشتری بهره مندند . وزن کاربر و نحوه استفاده ، شتاب و میزان سرعت همه و همه به موتور ها و توانشان بر می گردد . بعضی از مدل‌های پیشرفته اسکوتر برقی تا بیش از هزار وات هم توان دارند و به راحتی می‌توان با آنها از شیب‌ها و مسیرهای سخت عبور کرد و سرعت بالایی هم دارند . توان هر دستگاه برقی برحسب وات نشان داده می‌شود . هر چقدر که وسیله وات بیشتری مصرف کند ، قدرت بیشتری خواهد داشت .توان بالاتر باعث افزایش امکان سریع‌تر حرکت کردن دستگاه می‌شود .

سوالات متداول در مورد اسکوتر برقی
خواندن مطلب

نکات مهم در خرید اسکوتر برقی

 

سرعت

اسکوتر برقی ها می توانند تا حداکثر سرعت 20 الی 30 کیلومتر بر ساعت حرکت کنند و شاید حتی بیشتر ! جالب است که بدانید راندن با سرعت حداقلی ، متوسط و یا حداکثری در دستان خودتان است . منظور این است که اگر هر چه بیشتر پاهایتان را فشار دهید شاهد سرعت بیشتری خواهید بود . تمامی کنترل اسکوتر برقی به عهده خودتان است .

ترمز

اسکوتر برقی ها از آنجایی که به واسطه فشار انگشت و پاشنه شما حرکت می کنند به محض کم کردن فشار می توانید شاهد از حرکت ایستاندن اسکوتر برقی باشید . البته مدل ها بسیار متنوع هستند و در بعضی از مدل های پیشرفته شاهد ترمز های عقب و جلو هستیم .

بهترین اسکوترها، اسکوترهایی هستند که هم ترمز عقب دارند و هم جلو یا مجهز به صفحه ترمز هستند. این اسکوترها در زمینه کنترل وسیله و ترمز کردن، بهتر از گزینه‌های دیگر هستند. اسکوترهای برقی مجهز به یک ترمز نمی‌توانند به سرعت مواردی که ترمز عقب و جلو را به صورت توأم دارند در مواقع لازم متوقف شوند .برای مثال ، روی سطوح تمیز و خشک برای متوقف کردن اسکوتر برقی باید از ترمز عقب و جلو به شکل هم‌زمان کمک گرفت . روی سطوح کثیف ، مرطوب یا شِنی باید از ترمز عقب استفاده کرد تا از قفل شدن چرخ جلو و از دست رفتن کنترل وسیله جلوگیری شود .

باتری

باتری اسکوتر برقی یکی از مهم ترین گزینه های اسکوتر برقی است و دستگاه بر مبنای آن شارژ می شود و حرکت می کند . هر چه باتری بتواند بیشتر شارژ نگه دارید قطعا کاربر نیز می تواند بیشتر از آن بهره ببرد . از این روی باید به ظرفیت و ولتاژ باتری اسکوتر برقی با دقت نگاه کنید . باتری های اسکوتر برقی معمولا دو الی سه ساعت زمان میبرند شارژ شوند و سی الی چهل و پنج دقیقه خروجی مفید می دهند . البته باتری های اسکوتر برقی از حساسیت های بالایی برخوردارند و باید نسبت به درست شارژ کردن آن ها آگاه باشید . به محض تمام شدن باتری آن را در شارژ نگذارید و اجازه دهید تا دمای باتری کاهش پیدا کند . اگر برای مدتی طولانی نمیخواهید از آن استفاده کنید فول شارژ آن را کنار بگذارید . هر هفت الی ده روز اسکوتر را شارژ کنید و کناری بگذارید . سیکل شارژ باتری باید هر چند روز یکبار فعال شود .

باتری اسکوتر برقی

 

جنس

اسکوتر برقی ها از یک شاسی آلومینیومی و قابی پلاستیکی تشکیل می شوند که کیفیت و مقاومت خوبی دارند اما نباید از ارتفاع بیفتند و یا مستقیم با جایی برخورد کنند چون امکان دارد آسیب ببینند . همین طراحی کمک کرده تا وزن اسکوتر برقی ها سبک باشد و حمل و نقل آن ها راحت . اما اسکوتر برقی های استیل و یا فولاد سنگین وزنند . بهتر است اسکوتر برقی کودکان سبک تر و کوچک تر باشد و اسکوتر برقی بزرگسالان از آنجا که باید وزن بیشتری حمل کنند دارای مقاومت بیشتری باشند .

آپشن های جانبی

اسکوتر برقی ها اغلب به آپشن ها و قابلیت هایی جانبی مجهزند که در عملکرد نهایی آن ها تاثیری ندارد . به عنوان مثال LED و رقص نور ، بلوتوث و اسپیکر ، ریموت کنترل برای قفل کردن دستگاه ، اتوبالانس و … . این قابلیت ها جذابیت اسکوتر برقی ها را دوچندان می کنند و از این روی می تواند برای کاربر مصرف کننده به خصوص کودکان و نوجوانان جذاب باشد . اما در نظر داشته باشید عملکرد نهایی همه اسکوتر برقی ها یکسان است و آن هم راندن می باشد .

اسکوتر برقی مناسب

 

چرخ ها

اغلب اسکوتر برقی های سایز 6 و 8 دارای چرخ های توپر و سنگی هستند و پنچز شدن و یا پارگی و کم باد شدن برای آن ها مفهوم ندارد . اما در سایز های 10 و یا بیشتر چرخ ها و تایر ها بادی هستند و کم باد شدن و پنچر شدن و سوراخ شدن برای آن ها محتمل است . لذا باید در حین استفاده کمی دقت کنید . پیشنهاد کارشناسان جهان آرسی اسکوتر برقی هایی با تایر های سنگی است چرا که طول عمر بسیار طولانی تری دارند .

قیمت

امروزه قیمت اسکوتر برقی ها بسیار متغییر و متنوع است و از یک میلیون تا ده ها میلیون تومان متغییر است . این تفاوت قیمت ها به کیفیت اجزای داخلی ، سایز و آپشن های اسکوتر برقی ها بر می گردد . در واقع هیچ وقت هیچ ارزانی بی علت نیست . امروزه با فراگیر شدن اسکوتر ها مردم حاضرند برای آن پول هزینه کنند و چه بهتر که این هزینه برای خرید اسکوتر برقی های باکیفیت شود .

نتیجه گیری نکات مهم در خرید اسکوتر برقی

با بررسی پارامتر های آمده در مقاله نکات مهم در خرید اسکوتر برقی می توان باکیفیت ترین و مرغوب ترین اسکوتر برقی را تشخیص داد . از این حیث حالا که می خواهید برای خرید اسکوتر برقی بودجه ای را هزینه کنید چه بهتر که برای باکیفیت ترین اسکوتر برقی این بودجه را خرج کنید . شما کاربران گرامی می توانید پیش از خرید از مشاوره کارشناسان مجموعه بهره مند شوید و همچنین از نزدیک اسکوتر برقی های متنوعی را بازدید کنید . پس از انتخاب و خرید آموزش های لازم و نکات ایمنی به شما آموزش  داده می شود لذا می توانید به بهترین شکل ممکن از دستگاهتان استفاده کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.