معرفی شرکت DJI

آیا دوست داری از روند کاری و فرایند تولید و فروش کمپانی DJI پیرامون عرضه هلی شات اطلاعاتی کسب کنی ؟ پس تا انتها با ما باش !

معرفی شرکت DJI
0 262

معرفی شرکت DJI بزرگترین تولید کننده هلی شات

بزرگ ترین کمپانی ارائه کننده تجهیزات هلی شات و فیلم برداری هوایی در دنیا

یقینا DJI نامی بسیار آشناست که به گوش همه ی شما خورده است . البته افراد و علاقه مندان به صنف عکاسی و فیلم برداری هوایی یقینا به واسطه تحقیق در این زمینه و خرید وسایل و مولتی روتور های مرتبط خواه ناخواه با برند DJI آشنایی دارند .
کمپانی DJI در کشور چین واقع شده است و متشکل از پرسنل ، کارکنان و کارشناسان بسیار زیادی است به گونه ای که تخمین زده می شود تعداد افراد این کمپانی بزرگ و شعب مختلف آن در اقصی نقاط دنیا به 3000 نفر نیز برسد . امروزه این کمپانی درصدبسیار بالایی از فروش انواع هلی شات در دنیا را دارا می باشد و کاربران و استفاده کنندگان نیز بسیار راضی هستند .

معرفی شرکت DJI

 

محل شرکت DJI

در شهر شنزن چین ، دفتر اصلی Da-Jiang Innovations یا DJI قرار دارد . این شرکت در سال 2006 میلادی تاسیس شد و در  زمینه ساخت هواپیما های بدون سرنشین تجاری فعالیت می کند . در آن سال این مجموعه توسط یک دانشجوی رشته مهندسی در هنگ کنگ شروع به فعالیت کرد و امروزه پس از گذشت چند سال حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است .

درآمد شرکت DJI

در طول دو سال گذشته ، حداقل از نظر میزان در آمد DJI به یکی از موفق ترین تولید کننده و فروشنده های صنعت پهباد ها بدل گشته و در آمد این مجموعه در سال 2014 میلادی نسبت به یک سال قبلش رشد 4 برابری داشته و این عدد به مبلغ 500 میلیون دلار رسیده است .
در حال حاضر پیش بینی می شود منابع مالی این شرکت به چند میلیارد دلار رسیده باشد . این کمپانی توانست با خط تولیدی فانتوم که یک کوادروتور 4 موتوره 4 ملخه است درآمد بسیار بالایی را کسب کند و به دلیل سطح کیفی بسیار بالا و رضایت مشتریان به سرعت در سطح بین المللی خوش درخشید .

از کجا هلی شات بخرم ؟
خواندن مطلب

معرفی شرکت DJI

نمایندگی های رسمی DJI

DJI هم اکنون دفاتری را در شهرهای شنژن ، هنگ کنگ ، لس آنجلس ، روتردام ، توکیو و کوبه باز گشایی کرده است و علاوه بر پهپاد و مولتی روتور های تصویر برداری ابزار و ادوات فیلم برداری های سینمایی را نیز عرضه می کند . محصولات این برند صنعت فیلم سازی را نیز به طور عجیبی متحول کرد .

THE FUTURE OF POSSIBLE : احتمالات آینده

شعار معروف و همیشگی شرکت دی جی آی

در سال های اخیر محصولات بسیار جدید و تازه ای در دنیا طراحی و به عرصه ی تولید رسیدند که میتوان به جرات گفت دنیا را متحول کردند . امکان عکاسی و فیلم برداری هوایی از زاویه آسمان توانست به سرعت جا بیفتد و گسترده شود گویی تمامی انسان ها عاشق اینگونه از فعالیت ها هستند . شرکت DJI با فعالیت تیم مجرب و خبره ای از مهندسین توانست مولتی روتور های عمود پروازی در ابعاد و انواع مختلف طراحی و تولید کند که دارای دوربین باشند و بتوانند از زاویه بالا تصاویر و ویدئو ذخیره کنند .
البته یقینا نکته بسیار مهم عدم وجود هرگونه لرزش و خطایی در تصاویر است . در واقع زمانی یک عکس و یا ویدئو هوایی جذاب و دوست داشتنی می شود که بسیار با کیفیت و فاقد هرگونه لرزش و خطایی باشد .

خلاقیت در قلب هر رویاست . هر جهش موفق می تواند دنیا را دگرگون کند . DJI متشکل از سازندگانی خلاق است . یقینا خلاقیت نقش بسیار موثر و مفیدی در تولید و بزرگ شدن دارد . کمپانی DJI استقبال بسیار خوبی از ایده و طرح های مهندسین و متخصصین فنی در این زمینه کرد . یقینا بررسی انواع طرح و ایده ها منجر به تولید این چنین محصولات پروازی توسط این شرکت شد .

فلایت کنترلر چیست ؟
خواندن مطلب

معرفی شرکت DJI

چه کسانی میتوانند از محصولات DJI استفاده کنند ؟

تمامی افراد حتی بدون هیچ گونه دانشی می توانند تصاویر و فیلم های هوایی زیبایی را خلق کنند . سیستم های تثبیت ارتفاع پروازی در کنار دوربین های بسیار با کیفت و سوار بر گیمبال های هوشمند که می توانند کوچک ترین لرزش و خطا ها را از بین ببرند منجر به خلق شاهکاری شد . عکس ها و ویدیو های شگفت انگیز ، خاطرات شخصی با ارزش و تصاویر حرفه ای با کیفیت بالا هر روز در هر گوشه ای از جهان با استفاده از محصولات DJI اسیر می شوند .

کوادروتور های این کمپانی به حدی آسان پرواز و قابل یادگیری هستند که تمامی افراد حتی افراد مبتدی نیز براحتی قادر به استفاده از آن ها می باشند . معروف ترین پهپاد DJI فانتوم ها هستند که در سری و مدل های مختلفی تولید شده اند . در ایران این شرکت به واسطه فانتوم های خود بسیار معروف شد .

شرکت دی جی آی این کار را از طریق تعهد بی نظیر به تحقیق و توسعه ، فرهنگ نوآوری و کنجکاوی ثابت و تمرکز روی تبدیل تکنولوژی پیچیده به دستگاه های آسان برای استفاده انجام می دهد .  محصولات DJI ترکیبی از فن آوری پیشرفته با طرح های پویا است .

معرفی شرکت DJI

کاربرد محصولات DJI

امروزه محصولات DJI تعریف جدیدی از صنایع دارند . حرفه ای ها در زمینه فیلم سازی ، کشاورزی ، حفاظت ، جستجو و نجات ، زیرساخت های انرژی و … از محصولات این کمپانی بهره می برند .

تا قبل از گسترش فعالیت های این کمپانی مولتی روتور های دیگری از سایر کمپانی ها نیز تولید و به بازار جهانی ارائه می شد  اما متاسفانه چندان کارایی نداشت و مورد پسند مخاظبان نبود : به عنوان مثال کمپانی فرانسوی Parrot .
در اصل خط تولید Phantom کمپانی DJI شامل اولین پرنده های هدایت پذیری می شد که از پیش مونتاژ گشته بودند ، سیستم کنترل پرواز مطلوبی داشتند و قیمتشان نیز مناسب بود .

لوازم جانبی کوادکوپتر مویک پرو
خواندن مطلب

اکثر محصولات کمپانی DJI از نوع محصولات سبک پرواز هستند که به صورت کامپکت جهت استفاده مناسب برای کاربر طراحی گشته اند ، علاوه بر آن اینکمپانی محصولات تخصصی تر و اوپن سورسی را نیز برای کاربران حرفه ای خود قرار داده است تا بتواند نیاز این بخش از کاربران خود را نیز پوشش دهد . البته مولتی روتور های سنگین و بزرگ نیز جهت پروژه ها و فعالیت های تخصصی نیز تولید می شود .
وجود GPS بر روی این کوادروتور ها میتواند پروازی بسیار نرم و استیبل را برای کاربران تداعی کند . رنج قیمتی این محصولات نسبتا مناسب است و یقینا کاربران زیادی بر اساس نوع نیاز خود می توانند محصولات این کمپانی را خریداری کنند .

مجموعه ها و شرکت های متعددی اقدام به رقابت با DJI کرده اند اما شاید بتوان گفت تاکنون چندان موفق نبوده اند . برای حفظ امنیت پروازی محدودیت ها و مناطق ممنوعه پروازی نیز تعریف گشته تا استفاده هخای نا صحیح را به حداقل برساند .

در نتیجه می توان گفت خلق این محصولات دنیا را دگرگون کرده و حتی کاربران عادی و مبتدی نیز می توانند تصاویر و ویدئو های هوایی بسیار زیبایی را خلق کنند . این بار شما عکاسی حرفه ای باشید و تصاویر و فیلم های گرفته شدتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید .

نمایندگی DJI در ایران

جهان آرسی به عنوان نمایندگی DJI ( به صورت غیر رسمی ، هیچگونه نمایندگی رسمی در ایران وجود ندارد )  اقدام به ارائه محصولات این کمپانی به صورت حرفه ای در زمینه فروش Drone ، خدمات پس از فروش ، تعمیرات ، ساخت و تولید و مشاوره حرفه ای کرده است . ما همکنون آمادگی خود را برای فعالیت و  همکاری با تمامی سازمان ها و نهاد ها و کاربران علاقه مند در این زمینه اعلام می داریم تا در صورت تمایل از فروشگاه و مجموعه تخصصی ما به صورت حضوری بازدید به عمل آورند .

معرفی شرکت DJI

جهان آرسی مفتخر است تا در ایران به صورت کاملا گسترده محصولات dji را به علاقه مندان عرضه کند و از این روی شما کاربران گرامی می توانید بر حسب نیاز و علاقه تان در هر کجای ایران که باشید از محصولات dji خریداری کنید و متناسب با نوع نیاز و سلیقتان از آن ها بهره ببرید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.