تفاوت اسپارک و اسپارک کمبو

تفاوت اسپارک و اسپارک کمبو
0 212

در مقاله آموزشی تفاوت اسپارک و اسپارک کمبو قصد داریم تا به تفاوت کوادکوپتر اسپارک و اسپارک کمبو بپردازیم . در مواقعی که در حال پرزنت و معرفی هلی شات های کمپانی dji به مخاطبان و کاربران هستیم اغلب از لفظ کمبو استفاده میکنیم . این اصطلاح نه تنها برای اسپارک بلکه برای هلی شات های دیگر نیز به کار می رود .

پکیج کمبو به طور کلی پکیجی است که در آن اقلام و قطعاتی اضافه مثل باتری ، ملخ ، گارد محافظ ملخ ، کیف و … گنجانده شده است . تفاوت قیمتی پکیج استاندارد و کمبو کم است و کمپانی تمایل دارد تا کاربران نسبت به خرید پکیج کمبو اقدام کنند چرا که هزینه ها برای کاربران بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود .

شاید اگر شما خارج از پک به صورت مجزا بخواهید همان اقلام و قطعات را خریداری کنید متحمل هزینه های سنگین تری خواهید شد . کوادکوپتر اسپارک جدیدترین Drone کمپانی بنام DJI در سال 2017 میلادی می باشد . این کوادکوپتر با ویژگی ها و آپشن های فوق العاده کاربردی خود خیلی سریع تر از آنچه که پیش بینی میشد در میان کاربران و علاقه مندان به پرواز هوشمند جای گرفت . کوادکوپتر DJI spark یک پرنده برای سلفی های هوایی است . تمامی علاقه مندان میتوانند برای تفریح و سرگرمی ، ثبت و ضبط تصاویر و ویدئو های هوایی و سلفی های شخصی و خانوادگی از آن بهره ببرند .
برآیندی از ویژگی های خوب در این درون جمع شده و آن را در زمره کوادکوپتر های تخصصی و حرفه ای جای داده است . اسپارک به عنوان ارزان قیمت ترین هلی شات این کمپانی محسوب می شود و به دلیل ابعاد و ظاهر جمع و جورش توانست نظر بسیاری را به سمت خود جلب نماید .

مشخصات فنی مویک 2 اینترپرایز ادونس
خواندن مطلب

تفاوت اسپارک و اسپارک کمبو

در تاریخ 24 می 2017 اسپارک به بازار جهانی معرفی و چندی بعد مخاطبان زیادی پیدا کرد . خانواده های ایرانی بجای استفاده از تلفن همراه و گرفتن تصاویر خانوادگی میتوانند این سلفی هوایی را تهیه و از این پس تصاویری خاطره انگیز ثبت کنند . ابعاد و سایز Drone به اندازه ای است که جایگاه تیکاف و لندینگ آن بر روی کف دستان شماست و به دلیل سایز کوچک در حمل و نقل بسیار راحت خواهید بود چرا که هیچ جای زیادی را اشغال نمیکند . اگر اهل سفر و گشت و گذار هستید تهیه یک اسپارک می تواند عکاسی و فیلم برداری هوایی مهیجی را برای شما رقم بزند .

تفاوت اسپارک و اسپارک کمبو در چیست ؟

کوادکوپتر اسپارک در 2 پکیج مختلف تحت عناوین پکیچ اسپارک استاندارد و اسپارک Combo قابل ارائه می باشد که این دو تفاوت هایی با یکدیگر نیز دارند و سوال بسیاری از کاربران و مخاطبان این است که تفاوت کوادکوپتر اسپارک در پکیج استاندارد و کمبو در چیست ؟
برآن شدیم تا در این مطلب آموزشی تفاوت های این دو را به طور کامل شرح دهیم تا هیچ ابهام و سوالی برای پرواز دوستان باقی نماند و در هنگام خرید با آگاهی بیشتری انتخاب خود را انجام دهند .

اسپارک کمبو

کمپانی DJI به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع پهباد ها و مولتی روتورهای غیر نظامی در سطح دنیا در فواصل مختلف زمانی محصولات گوناگونی را تولید و روانه بازار جهانی میکند . به عنوان مثال در تاریخی که فانتوم 3 معرفی و رونمایی شد تا چند ماه بعد از آن مدل های مختلفی از فانتوم 3 تولید شد که همه ی آن ها از نظر امکاناتی با هم تفاوت هایی داشتند . به عنوان مثال فانتوم 3 دارای 4 مدل فانتوم 3 استاندارد ، فانتوم 3 ادونس ، فانتوم 3 4K و فانتوم 3 پروفشنال بود که این 4 مدل از نظر امکانات تفاوت های بارزی باهم داشتند .

به طور مثال فانتوم 3 استاندارد دارای برد 1 کیلومتری و کیفیت دوربین full HD اما فانتوم 3 پروفشنال دارای برد 4 کیلومتری و کیفیت دوربین 4K بوده است .
پرنده های نسل جدید DJI همانند مویک پرو و اسپارک نیز در 2 پکیج مختلف ارائه میشوند . اما سیاست کمپانی در ارائه این پکیج های مختلف تنها این مسئله است که کاربران مختلف با میزان بودجه های گوناگون بتوانند محصول مورد علاقه خود را تهیه و استفاده کنند .

راهکار های جلوگیری از سقوط کوادکوپتر
خواندن مطلب

تفاوت فاحش و بارز کوادکوپتر اسپارک و اسپارک کمبو تنها در میزان وجود قطعات و لوازم سخت افزاری ( یدکی ) آن دو است و هیچ تفاوتی از نظر فنی و نرم افزاری با یکدیگر ندارند . پس در اینجا می توانیم نتیجه بگیریم آن هلی شاتی که در پکیج استاندارد قرار داده می شود دقیقا همانی است که در پکیج کمبو نیز گذاشته می شود و این دو کاملا یکسان هستند و هیچ تفاوتی از نظر فنی ندارند . تفاوت در پکیج ها تنها و تنها تفاوت در اقلام و قطعات یدکی و جانبی است که بی شک خرید پک کمبو بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه تر است .

تفاوت کوادکوپتر اسپارک و اسپارک کمبو

در این قسمت بر آن شدیم تا به صورت کاملا موردی اشاره کنیم که در پکیج استاندارد و پکیج کمبو چه اقلام و قطعاتی وجود دارد .

کوادکوپتر اسپارک استاندارد ( Dji Spark ) شامل اقلام و قطعات ذیل است :

  • کوادکوپتر Spark
  • 1 عدد باتری
  • شارژر USB
  • کیف فومی
  • 2 عدد ملخ یدکی

اسپارک استاندارد

کوادکوپتر اسپارک کمبو ( Dji Spark Fly More Combo  ) شامل اقلام و قطعات ذیل است :

  • کوادکوپتر اسپارک
  • رادیو کنترل
  • 2 عدد باتری
  • شارژر پاور
  • هاب شارژر
  • کیف فومی
  • کیف چرمی
  • 4 عدد ملخ یدکی
  • 4 عدد گارد محافظ ملخ

با بررسی اقلام و قطعات موجود در کوادکوپتر DJI Spark در پکیج های مختلف به این موضوع پی خواهید برد که این دو پک تنها در میزان تعداد قطعات یدکی و برخی اقلام با یکدیگر فرق میکنند و از نظر ویژگی های فنی کاملا یکسان هستند .

توجه : 

اگر به هر دلیلی خواهان تهیه اسپارک پکیج استاندارد هستید این آسودگی خیال را داشته باشید که در آینده میتوانید برای آن به صورت مجزا رادیو کنترل ، باتری یدک ، گارد محافظ ملخ ، ملخ یدکی و کیف تهیه کنید ؛ چرا که تمامی اقلام و قطعات یدکی هر محصولی از کمپانی DJI به صورت مجزا نیز در بازار قابل ارائه و تهیه است . اما همین جا نیز به صورت واضح و شفاف بیان می کنیم خرید پکیج کمبو از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر است و اگر بخواهید تمامی اقلام اضافه پک کمبو را به صورت مجزا تهیه و خریداری کنید بی شک برای شما گران تر تمام می شود .

DRONE چیست ؟
خواندن مطلب

تفاوت برد رادیویی اسپارک و اسپارک کمبو

  • از دیگر تفاوت های کوادکوپتر اسپارک و اسپارک کمبو می توان به برد رادیویی آن اشاره کرد :

لازم بذکر است کوادکوپتر Spark با وجود رادیو کنترل میتواند تا حداکثر 2 کیلومتر برد رادیویی داشته باشد و اگر از رادیو نخواهید استفاده کنید و یا پک استاندارد که فاقد ریموت کنترل است را تهیه کرده باشید برد دستگاه نهایتا تا 100 متر است و تنها راه افزایش برد رادیویی پرنده استفاده از رادیو کنترل است . در نظر داشته باشید استثناعا در پکیج استاندارد اسپارک ریموت کنترل وجود ندارد و همین مورد باعث شد تا کاربران از خرید پک استاندارد منصرف شود . وجود رادیوکنترل علاوه بر فراهم سازی برد رادیویی استاندارد شرایط کنترل پرواز را برای شما بسیار آسان تر می کند .

امید است در این مطلب آموزشی به صورت دقیق به سوال شما کاربران گرامی پاسخ داده شده باشد و از این پس بدون ابهام و سوالی خرید خود را قطعی کنید .

تفاوت اسپارک کمبو و اسپارک

شما کاربران گرامی میتوانید با کارشناسان فروش جهان آرسی پیش از خرید کوادکوپتر خود صحبت کرده و این محصول را با خدمات پس از فروش ویژه از مجموعه جهان آرسی تهیه فرمایید . هلی شات اسپارک در فروشگاه موجود است و می توانید به صورت حضوری این محصول را از نزدیک بازدید کرده و با بررسی ظاهر ، لمس کیفیت و آنالیز ویژگی های فنی اش نسبت به خرید آن اقدام نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.