اسکوتر برقی با کیفیت

چطور می توان یک اسکوتر برقی با کیفیت و خوب رو تشخیص داد و کجا می توان تهیه کرد ؟

اسکوتر برقی با کیفیت
0 136

اسکوتر برقی های با کیفیت در بازار ایران

اسکوتر برقی با کیفیت یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران در حین خرید این وسیله مهیج و مفرح است . چندی پیش حدود سال های 2013 تا 2014 میلادی اسکوتر های برقی هوشمند در قالب همین چیزی که امروزه بسیاری از خانواده ها در حال استفاده از آن هستند طراحی ، تولید و به تعداد بسیار انبوه به بازار جهانی ارائه شد و دیری نپایید که علاقه مندان بسیار زیادی پیدا کرد .

با گذشت زمان تغییر و تحول های گسترده ای در ساخت اسکوتر برقی بوجود آمد بگونه ای که سایز چرخ ها و طراحی ایرودینامیکی ظاهری به کل متحول شد و امروزه شاهد تنوع بسیار بالایی در دنیای اسکوتر برقی ها هستیم . این تنوع به قدری گسترده است که شاید حتی کاربر در حین خرید گمراه شده و نتواند میان مدل های بسیار خوب و جذاب انتخاب کند و دوست داشته باشد که همه را خرید کند .

اسکوتر برقی با کیفیت

خرید اسکوتر برقی در فصل تابستان و نزدیک به عید باستانی نوروز بسیار داغ می شود و علت آن این است که کودکان و نوجوانان پس از تعطیلی از مدارس با فراغ بال به بازی و تجربه سرعت و هیجان می پردازند . پس از بررسی و مقایسه مدل های مختلف ، بررسی کیفیت اسکوتر برقی از نکات بسیار مهم و ضروری در خرید اسکوتر برقی است . کیفیت های اسکوتر برقی در طبقات مختلفی طبقه بندی می شود و یکی از علل تفاوت های قیمت بسیار متنوع ، تنوع در کیفیت های اجزای داخلی اسکوتر برقی هاست . اگر تا به حال سوار یک اسکوتر برقی نشده اید بی شک با امتحان آن عاشقش خواهید شد و به دنبال خریدش می روید . اسکوتر برقی های باکیفیت به همراه گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش سه ساله توسط مجموعه جهان آرسی به شما علاقه مندان ارائه می شود . شما کاربران ساکن تهران می توانید برای مشاهده و خرید اسکوتر برقی از فروشگاه دائمی ما بازدید نمایید .

کیفیت قطعات اسکوتر برقی

اسکوتر های برقی و یا همان اسکوتر های هوشمند دارای ساختار و طراحی فنی بسیار مشخصی هستند . در ساخت یک اسکوتر برقی از باتری ، برد ، موتور ، قالب آلومینیومی و پوسته بهره گرفته شده است . در واقع با بررسی فنی و تخصصی یک اسکوتر پی خواهیم برد که دارای ساختار بسیار ساده ای است . اما بحث بسیار حائز اهمیت این است که اجزای یک اسکوتر برقی دارای چه کیفیتی با چه گریدبندی ای باید باشد ؟!؟ جهان آرسی مفتخر است تا برترین و با کیفیت ترین اسکوتر ها را با بهترین اجزا داخلی برای فروش به شما کاربران ارائه کند .

آموزش استفاده از اسکوتر برقی
خواندن مطلب

کیفیت قطعات اسکوتر برقی

باتری اسکوتر برقی

اسکوتر برقی ها بر مبنای یک باتری قابل شارژ حرکت می کنند . این باتری می تواند بار ها و بارها شارژ شود و اسکوتر شما را به حرکت در آورد . باتری در بررسی کیفیت اسکوتر برقی از جایگاه والایی برخوردار است . در واقع قلب تپنده یک اسکوتر برقی هوشمند باتری آن است و به موجب وجود باتری است که دستگاه انرژی لازم برای حرکت را دارا می باشد . اسکوتر برقی های معتبر که توسط کمپانی های بنام طراحی و تولید می شوند دارای با کیفیت ترین باتری ممکنه می باشند و گرید بندی باتری قرارگرفته در محصولات این کمپانی گرید A است . معمولا برند این باتری ها سامسونگ و یا ال جی است .

قرارگیری باتری های با کیفیت در اسکوتر برقی موجب می شود تا بتوانید حداکثر میزان خروجی را از اسکوتر برقی خود دریافت کنید و عمر مفید و میزان خروجی مفید آن رو به کاهش نمی رود . باتری های بی کیفیت که در اسکوتر های برقی ارزان قیمت قرارگرفته اند معمولا بدون برند و بی نام هستند و متاسفانه عمر بسیار کوتاهی دارند و امکان دارد در حین استفاده قفل کرده و خاموش شود که به محض قطع انرژی دستگاه خاموش شده و استفاده کننده را زمین میزند و یا بدتر از آن به دلیل ضعف در کیفیت آتش بگیرد و آتش سوزی به راه بیندازد که بسیار خطرناک است مخصوصا برای کاربرانی که کم سن و سال هستند و در چنین شرایطی نمی توانند آن را مهار کنند . باتری های اسکوتر برقی یک باتری بیست سلولی هستند که به ترتیب شارژ می شوند . دقت کنید پس از اتمام بازی سریعا اسکوتر برقی را به شارژ نزنید اجازه دهید تا دما باتری کاهش یابد . اگر برای طولانی مدت می خواهید از دستگاه استفاده نکنید حتما آن را فول شارژ کنار بگذارید و هر دوهفته یکبار به شارژ وصل کنید . این کار باعث می شود تا سلول باتری های شما نخوابد و از کار نیفتد . اگر باتری اسکوتر برقی خراب شود و یا دیگر شارژ نشود عملا اسکوتر برقی شما بلااستفاده است و باید در صدد تعویض باتری آن بر آیید .

ساختار اسکوتر برقی ها به چه صورت است ؟
خواندن مطلب

پس باید این گونه اذعان کرد که کیفیت باتری در یک اسکوتر برقی با کیفیت برای سلامت استفاده کنندهنقش بسیار مهمی دارد .

باتری اسکوتر برقی

موتور اسکوتر برقی

در طراحی تمامی اسکوتر های برقی با کیفیت از دو چرخ و دوموتور با میزان توان یکسان بهره برده شده است ، مگر اینکه اسکوتر تک چرخ باشد که یقینا از یک موتور استفاده شده است . میتوانید این گونه به خاطر داشته باشید که وجود هر چرخ به منزله یک موتور است چرا که موتور ها در چرخ ها گنجانده شده اند . توان موتور ها در دستگاه های متفاوت متغییر است .
بعنوان مثال اسکوتر برقی های سایز 6.5 اینچ دارای توان 400 وات ، سایز 8 اینچ دارای توان 450 وات و سایز های 10 اینچ دارای توان 500 وات هستند . توان موتور ها میتواند میزان شتاب گیری و سرعت دستگاه شما را تعیین کند . بالا بودن کیفیت موتور ها میتواند حداکثر میزان شتاب گیری ، سرعت و راندمان را در استفاده شما فراهم کند . برای حفظ سلامتی چرخ و موتور ها بکوشید چرا که در صورت آسیب باید چرخ شما به صورت کامل تعویض شود .

موتور اسکوتر برقی

برد های الکترونیکی اسکوتر برقی

این روزها بسیار باب شده است که در هنگام خرید اسکوتر برقی برد موجود در آن دو تکه است و یا سه تکه ؟!؟ اما این موضوع از کجا باب شده است . قرارگیری برد بر روی اسکوتر برقی مغز فرمان دهنده ی اسکوتر است . یک دستگاه سالم و استاندارد دارای یک برد در هر کفه و یک مادر برد ( مجموعا یک برد 3 تکه است ) . بیس و اساس ساختار فنی یک اسکوتر برقی استاندارد به این صورت است که البته بالابودن میزان کیفیت خود برد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است . چرا که همان برد 3 تکه نیز در کیفیت بندی های مختلفی تولید می شود .
در اسکوتر برقی های 2 برد ، مادربرد اصلی به کلی حذف شده و متاسفانه پس از چند روز به دلیل وارد شدن فشار بسیار زیادی به دستگاه ، برد به صورت کامل می سوزد . برد نیز یکی از اجزا اصلی و مهم در ساختار یک اسکوتر برقی است و یقینا در بالابودن کیفیت اسکوتر برقی نیز نقشی مهم و حیاتی دارد .
تمامی اسکوتر برقی های موجود در مجموعه دارای برد باکیفیت و سه تکه هستند و برای همین است که یک سال گارانتی بی قید و شرط به آن ها تعلق می گیرد .

جاذبه های اسکوتر برقی
خواندن مطلب

با بررسی سه بخش مهم و اساسی اسکوتر برقی می توانیم در یابیم که کیفیت مربوط به باتری ، موتور و برد است . شاسی آلومینیومی و یا قاب پلاستیکی رو قسمت های مهمی نیستند و در کیفیت اصلی دستگاه تاثیری ندارند . درواقع تنوع در قیمت اسکوتر برقی ها نیز به تنوع در کیفیت اجزای داخلی بر می گردد . به عنوان مثال یک تولید کننده از باتری برد و موتوری با کیفیت پایین استفاده می کند و همین امر باعث می شود تا قیمت نهایی دستگاه ارزان تمام شود . آن وقت در بازار یک اسکوتر برقی با قیمت یک میلیون به فروش می رسد و یک اسکوتر برقی با قیمت دو میلیون تومان . در نظر داشته باشید همیشه و همیشه به دستگاه های باکیفیت گارانتی تعلق می گیرد .

تفاوت اسکوتر برقی با کیفیت و ارزان قیمت

شاید بسیاری از کاربران دانش و تخصص فنی برای تشخیص ، بررسی و انتخاب یک اسکوتر برقی با کیفیت که دارای استادارد های لازم باشد را نداشته باشند اما میتوان گفت انتخاب یک مجموعه تخصصی و بنام ، وجود گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر میتواند دال محکمی مبنی بر بالا بودن کیفیت اجزای داخلی یک اسکوتر برقی باشد . یقینا یک مجموعه تخصصی با گذر زمان و کسب تجربه سعی بر ارائه دستگاه هایی با بالاترین کیفیت ممکنه را دارد .

اسکوتر برقی با کیفیت

یک مجموعه تخصصی خرسند است اگر هیچ کاربری نیاز به تعمیرات پیدا نکند اما وجود گارانتی های قرص و محکم آسایش خاطری برای مشتریان در حین خرید است . دقت کنید هر ارزانی بی علت نیست و اگر می خواهید جنسی باکیفیت داشته باشید که برای مدتی طولانی کار کند باید تحقیق کنید و برای آن هزینه پرداخت نمایید .

جهان آرسی مفتخر است تا پس از گذشت 6 سال همچنان با اقتدار اسکوتر برقی های بسیار متنوع با بالاترین کیفیت اجزای داخلی را به همراه گارانتی های یک ساله معتبر و خدمات پس از فروش 2 الی 3 ساله را به کاربران ارائه کند و مفتخر است که تا به امروز نیز در ارائه گارانتی ، کاملا بی قید و شرط عمل کرده و رضایت تمامی مشتریان اسکوتر برقی را جلب کرده است . پیشنهاد می شود تا از فروشگاه حضوری جهان آرسی و تنوع اسکوتر برقی های آن بازدید کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.