مفهوم حروف بکار رفته در کوادکوپتر های سایما

مفهوم حروف بکار رفته در کوادکوپتر های سایما
0 271

مفاهیم حروف بکار رفته در هلی شات های سایما

مفهوم حروف بکار رفته در کوادکوپتر های سایما از جمله مواردی است که در هنگام خرید محصولات Syma دانستن آن بسیار مهم است . چند سالی می شود که در بازار ایران شاهد کوادکوپتر های تفریحی سرگرمی سایما هستیم که بسیار پرفروش می باشند و با استقبال بسیار گرم مخاطبان روبرو شده اند . سایما در ابتدا فقط و فقط در زمینه طراحی و تولید کوادکوپتر های تفریحی سرگرمی و یا اصطلاحا هابی فعالیت میکرد اما مدتی می شود که در زمینه ارائه هلی شات های نیمه حرفه ای نیز بروز کرده است و خودی نشان می دهد .

با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه شاهد بروز آپشن ها و ویژگی هایی در کوادکوپتر ها هستیم که پرواز را بسیار راحت کرده اند . امروزه دیگر پرواز و تجربه ی حس شیرین آن یک رویا نیست . هر کاربر علاقه مندی می تواند با کمی تمرین و خرید کوادکوپتر به خلبان مدل های پروازی بدون سرنشین مبدل شود . اما باید توجه داشته باشید در برند سایما مدل ها بسیار متنوع هستند و تمامی آن ها با کدهایی شناسایی می شوند . به عنوان مثال در اینجا چند مدل از کوادکوپتر های سایما را برای شما نام میبرم :
x5 – x5c- x5uc – x5uw – x5hw – x5sw- x5sc – x8hc – x8hw – x8sw – x8c – x8 pro – x25 pro  و …

مفاهیم حروف بکار رفته در هلی شات های سایما

 

اما سوالی که مطرح می شود این است ؟ مفهوم حروف بکار رفته در کوادکوپتر های سایما چیست ؟ اگر کاربری علاقه مند در صدد خرید باشد بی شک با مواجه شدن با این همه مدل متنوع گیج خواهد شد و تحقیق و بررسی نسبت به هر کدام از آن ها زمان بسیار زیادی میگیرد .مفهوم حروف بکار رفته در کوادکوپتر های سایما یکی از سوالات متداولی است که برای کابران این محصول همیشه سوال بوده است ، ما میخواهیم در این مقاله به توضیح و تفسیر این حروف بپردازیم .
با توجه به سوالات زیادی که کاربران عزیز از کارشناسان مجموعه جهان آرسی داشته اند برآن شدیم تا در یک متن آموزشی کوتاه مفهوم حروف به کار رفته در مدل های مختلف برند معروف و مطرح سایما را تشریح کنیم .

کوادکوپتر های مناسب برای حمل دوربین گوپرو
خواندن مطلب

شاید به جرات بتوان ادعا کرد برند سایما یکی از پیشکسوتان طراحی و تولید کوادکوپتر در دنیا است ، لذا طرفداران بسیار زیادی دارد .

تنوع مدل های کواد کوپتر های سایما بسیار زیاد است و از عدد و حروف های انگلیسی تشکیل شده است . این تنوع بالا اغلب سردرگمی برای کاربران ایجاد میکند .

در ادامه حروف کلیدی و مهم تاثیرگذار در مدل ها را توضیح میدهیم که از این پس بتوانید با توجه به نیارهایتان انتخاب بسیار مناسبی را داشته باشید .

حروف بکار رفته در خصوص نوع پرواز

H : مدل هایی که در آنها حرف H بکار رفته است بدین مفهوم می باشد که آن مدل دارای قابلیت حفظ ارتفاع خودکار است . یعنی با رها کردن جوی استیک سمت چپ که مربوط به ارتفاع پرنده است کوادکوپتر در همان ارتفاع بصورت معلق خواهد ماند . مثال : x5hw – x54hw

U : مدل هایی  که در آن ها حرف U بکار رفته است بدین مفهوم می باشد که علاوه بر قابلیت تنظیم ارتفاع خودکار ، دکمه ای برای بلند شدن (take off) و نشستن (landing) خودکار نیز دارند . مثال : x5uc – x5uw

مفاهیم حروف بکار رفته در هلی شات های سایما

حروف بکار رفته در خصوص نوع دوربین

C : دوربین های بکار رفته در کوادکوپترهایی که نام آنها دارای کاراکتر C می باشد ، فاقد ارسال تصویر هستند و فقط تصاویر را روی مموری کارت میکرو SD ذخیره می کنند . مثال : x5c – x5sc

کوادکوپتر سایما

W : مدل هایی که در نام آن ها از W استفاده شده است بدین معنا و مفهوم است که دوربین آن پرنده ارسال تصویر لحظه ای از طریق وای فای  دارد ، برد انتقال تصویر ۲۰ متر (یک ساختمان ۸ طبقه) تا ۱۰۰ متر (شرایط ایده آل و فاقد امواج تداخل کننده در محیط) می باشد . مثال : x5sw – x8hw

آموزش تعمیر کوادکوپتر
خواندن مطلب

مفهوم حروف بکار رفته در کوادکوپتر های سایما

توجه : برای دیدن تصاویر از طریق wifi نیازی به هیچ بسته ی اینترنتی نمی باشد .

G : مدل هایی که دارای این حرف هستند دارای کیفیت دوربین ۸ مگاپیکسل و فاقد ارسال تصویر لحظه ای می باشد و در زیر این پرنده ها یک مانت دوربین طراحی شده است که استاندارد بوده و مناسب برای انواع دوربین های ورزشی ، شیائومی و گوپرو است . دوربین این مدل ها فقط رم خور هستند و خروجی کار شما بر روی رم ذخیره می شود . مثال : x8g – x8hg

مفهوم حروف بکار رفته در کوادکوپتر های سایما

در برهه های زمانی مختلف مدل های جدیدتری در حال طراحی و تولید هستند که توسط کمپانی سایما روانه بازار می شوند . برند سایما یکی از معتبر ترین و مطرح ترین برند های تایید شده توسط مجموعه جهان آرسی می باشد .

در ماه های گذشته همانطور که در بالا اشاره کردیم کمپانی سایما در زمینه طراحی و تولید کوادکوپتر های نیمه حرفه ای ورود کرده است و از آینده نیز بی خبریم . دو مدل نیمه حرفه ای بسیار پرفروش سایما که در مجموعه جهان آرسی نیز یافت می شود کوادکوپتر سایما x8 pro و x25 pro می باشد . همانطور که مشاهده میکنید در مدل این دو محصول از کلمه ی پرو استفاده شده است که مخفف شده ی پروفشنال می باشد . در واقع سایما خواسته تا این دو محصول را از سایرین جدا کند و این کار را با کلمه پرو به رخ کشیده است .

کوادکوپتر سایما x8 pro و x25 pro دارای خصایص و ویژگی های مشترکی هستند که برای کاربران بسیار مهم است . بارزترین و کاربردی ترین آپشن این دو مدل gps و بازگشت به خانه دقیق در آن هاست . gps کمک می کند تا با به پرواز در آوردن هلی شات در محیط باز از طریق ماهواره ها کوادکوپتر موقعیت افقی و عمودی خود را حفظ و پرواز بسیار دقیق و استیبلی را تجربه کنید . بازگشت به خانه دقیق نیز کمک می کند تا در هر موقعیتی اگر نخواستید و یا نتوانستید با فشردن یک دکمه هلی شات به صورت هوشمند و اتوماتیک به محل تیکافش بازگردد .

هلی شات چیست ؟
خواندن مطلب

دوربین موجود بر روی این مدل ها قابلیت عکاسی و فیلم برداری هوایی را برای شما فراهم می کند . فاحش ترین تفاوت این دو مدل ابعاد و سایز آن هاست . دوربین بر روی گیمبالی متحرک نصب شده است و می توانید زاویه دوربین را به دلخواه توصیح دهید . هلی شات ها بین 12 الی 15 دقیقه پرواز می کنند و این نوید را برای شما عزیزان داریم که هر دو این مدل ها در جهان آرسی موجود می باشد و می توانید به صورت حضوری بازدید و سپس خرید کنید .

اگر در آینده سایما از مدل هایی با اعداد و عناوینی متفاوت رونمایی کرد حتما شما را در جریان می گذاریم . خوشحال میشویم اگر نسبت به استفاده از کوادکوپتر های سایما تجربه ای دارید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید . همچنین در صورتی که مقاله مفهوم حروف بکار رفته در کوادکوپتر های سایما برای شما مفید بود ممنون میشویم آن را با دیگران به اشتراک بگذارید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.