هلی شات چیست ؟

هلی شات کلمه ای نام آشنا در زمینه عکاسی و فیلم برداری است اما بسیاری از افراد به صورت دقیق نمی دانند که به چه معناست ! هلی شات یک کلمه ی دو قسمتی است که هلی در بخش اول آن به معنای هلیکوپتر و شات در قسمت دوم آن به معنای عکاسی و تصویر برداری است .

هلی شات چیست ؟
24 18,635

هلی شات کلمه ای نام آشنا در زمینه عکاسی و فیلم برداری است اما بسیاری از افراد به صورت دقیق نمی دانند که به چه معناست ! هلی شات یک کلمه ی دو قسمتی است که هلی در بخش اول آن به معنای هلیکوپتر و شات در قسمت دوم آن به معنای عکاسی و تصویر برداری است . البته این عکاسی و فیلم برداری به صورت هوایی و از زاویه دید آسمان اتفاق می افتد که بسیار منحصربفرد است یا به معنای دیگر اسم دوربین پرنده را هلی شات یا کوادکوپتر می گویند . کوادکوپترهای دوربین دار نیز مولتی روتور های چهارموتوره ی عمود پروازی هستند که می توانند از بالا عکاسی و فیلم برداری هوایی انجام دهند . البته باید بدانید که کوادکوپتر ها به سه گروه کوادکوپترهای هابی یا اسباب بازی ، نیمه حرفه ای و تخصصی طبقه بندی می شوند که به گروه سوم یعنی کوادکوپتر های تخصصی لفظ هلی شات نیز اطلاق می شود . پس زمانی که یک کاربری میگوید قصد خرید هلی شات دارم منظورش یک کوادکوپتر دوربین دار خوب است که بتواند عکس و فیلم های هوایی خوبی را ثبت و ضبط نماید .

هلی شات چیست ؟

هلی شات چیست ؟

عکاسی از دیرباز مورد استقبال بسیاری از افراد بوده است . بسیاری از کاربران عکاسی را به صورت تفریحی و یا تخصصی دنبال می کرده اند . با طراحی و رونمایی از کوادکوپتر هایی که مجهز به دوربین هستند تصویربرداری هوایی ( هلی شات ) ظهور کرد . ضبط عکس از زاویه دید آسمان بسیار جذاب است چرا که هیچ چیز از چشمان تیز بین کوادکوپتر دوربین دار دور نخواهد بود و تمامی خفایا و زوایای لوکیشن در تصویر خواهد افتاد . امروزه از تصاویر هوایی استفاده های متعددی می شود که می توان به ساخت مستند ، تیزر ، ساخت کلیپ عروسی ، پیشرفت پروژه و … اشاره کرد .

کاربرد های هلی شات

مدل های پروازی بسیاری متنوعی در سال های اخیر به بازار معرفی شده اند که می توان به جرات گفت بهترین هلی شات های مورد استفاده ی دنیا در این روز ها از کمپانی بنام DJI است . هلی شات امروزه به یک صنعت مستقل برای در آمد زایی بالا تبدیل شده است . بسیاری از علاقه مندان با تهیه یک کوادکوپتر دوربین دار و با کمی تمرین به پرواز مسلط می شوند و اقدام به تصویربرداری و فیلم برداری هوایی می کنند . هدایت و کنترل یک مدل پروازی از راه دور اصلا کار سختی نیست کمی به تمرین و کسب مهارت نیاز دارد که برای همگان میسر است . امروزه برای ساخت تیزر و کلیپ های تبلیغاتی ، فیلم و سریال ، رصد ، نگهبانی و حفاظت ، سم پاشی ، پیشرفت پروژه و … از هلی شات استفاده می شود . رنج قیمتی دستگاه های تخصصی در سطح نسبتا بالایی قرار می گیرد چرا که یک دوربین با کیفیت و بعد از آن آپشن ها و ویژگی های مهم و تخصصی در مدل پروازی طراحی شده لذا قیمت های محصولات موجود در بازار کاملا طبیعی است .

مهم ترین نکته در هلی شات ها عدم وجود لرزش و یا حرکات اضافه دوربین است . ضبط تصاویر ثابت و ویدئو های بدون لرزش از اهداف مهم یکه هلی شات است . دوربین های تعبیه شده در چنین پرنده های بدون سرنشینی مجهز به یک گیمبال هستند . گیمبال قطعه ای است که مکمل دوربین بوده و تمامی لرزش و حرکات اضافه دوربین را در حین پرواز کاملا خنثی کرده و خروجی کار بسیار دقیق و بی عیب نقص خواهد بود . کیفیت فوق العاده خوب دوربین به همراه گیمبال در کنار پرنده ای بسیار هوشمند و پایدار ، حس خوب و شیرین پرواز را برای شما فراهم خواهد کرد .

فلایت کنترل چیست ؟
خواندن مطلب

کاربرد هلی شات چیست ؟

این روز ها از کوادکوپتر ها در زمینه های بسیار متعددی استفاده می شود . در واقع کارهایی با هلی شات می توان کرد که به ذهن خطور نمی کند . امروزه در فیلم های تلویزیونی ، سینمایی ، ساخت تیزر ، ویدئو کلیپ ، آتلیه ها ، عروسی ها ، مستند سازی ، پیشرفت پروژه ، نظارت و بازرسی ، نقشه برداری ، تصویر برداری و فیلم برداری هوایی ، امداد و نجات و … می توان از هلی شات استفاده کرد . هلی شات ها به قدری کار را در زمینه های بالا راحت کرده اند که تصور انجام کار و پروژه بدون آن ها دشوار است . محال است صحنه ای از یک فیلم یا تیزر از زاویه دید بالا نباشد و این نشان دهنده ی نفوذ بالای این دستگاه ها در قلب سازندگان و مخاطبان است . البته جالب است که بدانید بسیاری از کاربران عادی برای مصارف تفریحی و سرگرمی خود و ثبت خاطره هایشان از زاویه دید آسمان نیز نسبت به خرید هلی شات اقدام می کنند . در واقع ساخت عکس و فیلم هوایی امروزه به یک شغل پردرآمد تبدیل شده است و هلی شات کار ها با خرید یک هلی شات تخصصی این مسیر را آغاز می کنند . اگر حتی یک عکاس هستید خوب است که لاین هلی شات را نیز به کار خود اضافه کنید چرا که علاوه بر جذاب بودن پر سود نیز می باشد .

آیا کار با هلی شات نیاز به دانش و یا تخصص دارد ؟

هلی شات چیست

در گام اول شاید پاسخ این سوال منفی باشد . کوادکوپتر و هلی شات ها به قدری هوشمند هستند که هر کاربر عادی و یا مبتدی می تواند نسبت به کنترل این دستگاه ها اقدام کند . البته این گام اول است . برای تبدیل شدن به یک هلی شات کار حرفه ای صرف زمان و کسب مهارت و تجربه بسیار مهم است . ثبت تصاویر بسیار حرفه ای به مهارت بسیار زیاد نیاز دارد . کسب دانش تصویر و پرواز توام با یکدیگر می تواند کمک کند تا خروجی های بسیار باکیفیتی را ثبت و ضبط نمایید . البته باید بدانید که عکاسی و فیلم برداری هوایی به دو مهارت و دانش متفاوت نیاز دارد که می توانید با کمی صبر و تمرین به آن ها برسید . قدم اول یادگیری مهارت پروازی است . شما به عنوان دارنده یک کوادکوپتر باید بدانید که چطور آن را هدایت و کنترل کنید . این کار بسیار مهم است و باید آموزش ببینید. و تمرین کنید تا مهارت پروازی کسب نمایید . پس از یادگیری هدایت و کنترل یک پهپاد باید با عکاسی آشنا باشید تا بتوانید عکس و فیلم های زیبایی ذخیره کنید . البته بسیاری از کاربران در این حیطه تخصص ندارند و فقط علاقه کمک می کند تا به صورت تجربی بتوانند عکس و فیلم های خوبی بکیرند که خب می توان گفت اگر کارتخصصی انجام نمی دهید در همین حد نیز کافی است .

کوادکوپتر های مناسب برای هلی شات کدام اند ؟

کوادکوپتر مناسب هلی شات

کوادکوپتر ها به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند و مدل های دوربین دار از رنج های قیمتی بسیار ارزان قیمت نیز در بازار موجود است . اما نمی توان با هر کوادکوپتری که صرفا دوربین دارد به ثبت و ضبط تصویر هوایی با کیفیت پرداخت . بسیاری از کوادکوپتر ها دارای دوربین هایی با میزان کیفیت ضعیف و یا متوسط جهت تصویربرداری و فیلم برداری هوایی به صورت شخصی و خانوادگی هستند . از این مدل ها جهت انجام کار و یا پروژه های تخصصی نمی توان بهره برد .

آموزش کالیبره کردن کوادکوپتر ها
خواندن مطلب

کمپانی DJI یکی از معروف ترین این کمپانی ها در زمینه طراحی و ساخت مدل های تخصصی است که می توان به مدل هایی از جمله اسپارک ، مویک ایر و فانتوم ها اشاره کرد . به طور مثال کوادکوپتر اسپارک دارای دوربین 12 مگاپیکسل Full HD ، تایم پروازی 16 دقیقه ای و برد رادویی 2 کیلومتری است و این موارد ویژگی های یک هلی شات تخصصی است .

با یک پهباد تخصصی تصویر برداری می توانید تایم طولانی تری پرواز کنید و نسبت به ثبت و ضبط عکس های حرفه ای اقدام کنید . پس لزوما هر کوادکوپتری برای انجام کارهای هلی شات مناسب نیست . در واقع بهتر است اینگونه بیان کنیم که هر کوادکوپتر دوربین داری صرفا برای انجام هلی شات مناسب نیست . مهم ترین ویژگی های یک هلی شات تخصصی بالابودن میزان کیفیت دوربین ، تایم پروازی بالا ، سیستم بازگشت به خانه دقیق ، gps های دقیق و برد رادویی طولانی جهت ارسال پرنده به نقاط صعب العبور است .

آیا به هر کوادکوپتری که دوربین دارد هلی شات می گویند ؟
در بالا کمی در رابطه با این سوال توضیح دادیم . باید بدانید که در عرف و میان مردمان عامه چنین چیزی جا افتاده است و اغلب برای خرید به دنبال هلی شات هستند اما اگر می خواهید تخصصی تر برخورد کنید باید بدانید هلی شات یک عمل است و به کوادکوپتر های تخصصی با دوربین های باکیفیت برای عکاسی و فیلم برداری هوایی نیز هلی شات می گویند . مثلا اگر قصد خرید یک کوادکوپتر اسباب بازی برای فرزند دلبندتان را دارید بهتر است بگویید به دنبال خرید یک کوادکوپتر یا پهپاد هستید . این نشان می دهد نسبت به این موضوع آگاهی دارید .

چه کوادکوپتری برای هلی شات ( عکاسی و فیلم برداری هوایی ) مناسب است ؟

جهان آرسی مفتخر است تا در زمینه فروش کوادکوپتر این نوید را به شما بدهد که برای هر سه گروه معرفی شده محصولات خوبی برای ارایه دارد اما اگر بخواهیم انحصاری به مدل هایی که برای عکاسی و فیلم برداری هوایی مناسب اند بپردازیم باید بگوییم فقط و فقط هلی شات های dji پیشنهاد می شوند . این برند اولین برند دنیاست و محصولات بسیار باکیفیتی را تهیه و تولید می کند به طوری که در تمام دنیا برای امور هلی شات از مدل های این کمپانی استفاده می شود . از جدیدترین هلی شات های این برند می توان به مویک مینی ، مویک مینی 2 ، مویک ایر ، مویک ایر 2 ، مویک 2 پرو و فانتوم 4 پرو ورژن دو اشاره کرد . هلی شات های تخصصی dji دارای دوربین های حرفه ای ، تایم پروازی طولانی ، برد های رادیویی طولانی ، gps و بازگشت به خانه دقیق هستند که علاوه بر تجربه یک پرواز خوب و پایدار می توانید عکس و فیلم های فوق العاده ای نیز ثبت نمایید .

  • برای ورود به دنیای هلی شات می توانید طبق مراحل ذیل عمل کنید :
  1. گام اول : در ابتدا جهت یادگیری پرواز یک کوادکوپتر معمولی تهیه کنید . متاسفانه تصور بسیاری از کاربران این است که خرید یک هلی شات تخصصی و گران قیمت گام اول است در صورتی که نمی دانند باید اول از همه پرواز را به خوبی بلد باشند و سپس بتوانند تصاویر خوب را ثبت کنند .
    حتی اگر کوادکوپتر انتخابی شما فاقد دوربین نیز باشد اهمیتی ندارد چرا که همانند مهارت رانندگی که با یک ماشین معمولی کسب می شود کسب مهارت پرواز نیز به کمک یک کوادکوپتر معمولی میسر است . می توانید برای این انتخاب از کوادکوپتر های تفریحی سرگرمی برند هایی همچون سایما ، چرسون و یا sj مدلی را برگزنید .
  2. گام دوم : پس از کسب تجربه و مهارت پرواز حالا می توانید نسبت به خرید هلی شات تخصصی اقدام کنید . بی شک می توانید بهترین مدل را از میان هلی شات های تخصصی کمپانی DJI برگزینید . بهترین مدل های موجود از این برند اسپارک ، مویک ایر ، مویک 2 پرو و فانتوم 4 پرو است که بسته به نیاز و بودجه کاربران انتخاب آن ها متفاوت است . جهان آرسی مفتخر است تا با ارائه مشاوره های تخصصی و ارائه دایره ی وسیعی از محصولات تخصصی و هلی شات های روز بازار نظر مخاطبان را به سمت خود جلب نماید . ارائه مشاوره های کاملا تخصصی و رایگان ، تضمین اصالت کالا ، گارانتی سلامت و ارائه خدمات پس از فروش جامع و کامل شامل بحث تعمیرات و تامین قطعات شعار کاری ماست و علت ماندگاری و رضایت کاربران ما نیز همین است .
مقایسه هلی شات مویک ایر و اسپارک
خواندن مطلب

اخذ مجوز برای هلی شات

گرفتن مجوز برای هلی شات

مولتی روتور های تخصصی ها از آنجایی که دارای خصیصه های منحصربفردی هستند و می توان از آن ها استفاده های نادرست و غیراخلاقی نیز کرد باید در سایه حمایت نظارت و قانون مورد استفاده قرار بگیرند . جهان آرسی عضور رسمی اتحادیه هوافضا با آگاهی کامل از تمامی قوانین و شرایط و با دارا بودن تمامی مجوز های لازم اقدام به فروش هلی شات های مختلف می کند .

شرکت جهان آرسی پس از خرید برای کاربران معرفی نامه رسمی صادر میکند تا آن ها بتوانند با تکمیل مدارک و اخذ گواهینامه ی پروازی نسبت به پلاک گذاری هلی شات خود اقدام کنند . اخذ پلاک و مجوز برای هلی شات کمک می کند تا در سایه حمایتی قانون و سازمان مربوطه به راحتی جهت اهداف و نیازهایتان از کوادکوپتر بهره ببرید .
دقت کنید پرنده هایی که برد آنها از 500 متر بیشتر باشد و و همچنین دارای سیستم ناوبری و مجهز به GPS باشند برای پرواز حتما به مجوز نیاز دارند و مابقی که در رده ی کوادکوپتر های تفریحی سرگرمی و یا نیمه حرفه ای هستند به اخذ مجوز نیازی ندارند . دقت کنید اخذ مجور به منزله ی اجازه ی پرواز در محیط های عمومی و حریم شخصی افراد نیست . با رعایت نکاتی ساده همیشه و براحتی پرواز کنید و لذت ببرید .

  • نتیجه گیری

کارشناسان مجرب جهان آرسی آماده هستند تا با ارائه مشاوره تخصصی به شما کاربران گرامی کمک کنند تا در جهت پیشبرد اهدافتان و پاسخ گویی به نیازهایتان بهترین مدل پروازی موجود را برگزنید . می توانید با شماره گیری واحد فروش و یا مراجعه حضوری تصمیم نهایی خود را بگیرید . جهان آرسی اولین و معتبر ترین فروشگاه اینترنتی محصولات رادیو کنترلی و هلی شات در ایران آماده فروش و ارائه خدمات پس از فروش جامع و کامل به شماست .

ما با مخاطبان خود صادقیم . اگر با مطالعه تمامی مطالب فوق باز هم می خواهید به این حرفه ورود کنید باید به شما تبریک بگوییم . چون سختی و راه طولانی در مقابل دارید اما اگر تصمیم خود را گرفته اید به شما تبریک می گوییم . پرواز واقعا به علاقه ، صبر و تمرین نیاز دارد .

امیدواریم مقاله ” هلی شات چیست ” مورد توجه شما علاقه مندان این حوضه قرار گرفته باشد . لطفا در صورتی که مقاله برای شما مفید بوده است لطفا آن را با عزیزان خود به اشترک بگذارید ، همچنین در صورتی که هر گونه ، نظر و یا سئوالی دارد لطفا آن را در قسمت نظرات با سایرین به اشتراک بگذارید .

24 نظرات
  1. نورجهان می گوید

    سلام. وقت بخیر. ببخشید برای تصویر برداری از بناهای تاریخی بایستی از کجا مجوز گرفت و چطور میتونیم به شخص متخصصی که این نوع تصویربرداری پروژه را انجام میدهد، دسترسی داشته باشیم. سپاس از پاسخ شما

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام ، وقت بخیر
      مجوز از شورای تامین استان باید دریافت شود .

  2. علی می گوید

    سلام خسته نباشید من برای اتلیه میخوام های شات بخرم نمیدونم موزیک ۲بخرم یا فانتوم 4پرو

    1. بهار هنرخواه می گوید

      سلام وقت بخیر
      جفت این مدل ها جزو مدل های تخصصی dji محسوب میشوند البته با این تفاوت که رنج قیمتی و آپشن ها و قابلیت های بسیار متفاوتی دارند . بی شک بین این دو مدل فانتوم 4 پرو در رده ی بالاتری از لحاظ آپشن و قابلیت قرار میگیرد . شما میتوانید متناسب با میزان بودجه ای که دارید با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید و راهنمایی و مشاوره دریافت کنید .
      موفق باشید .

  3. سحر می گوید

    لطفا در مورد فرهنگ استفاده از این تکنولوژی مفید گوشزد کنید حریم شخصی و خصوصی دیگران سوژه عکاسی نیست.کاش که فرهنگ استفاده را قبل از استفاده یاد بگیریم که هم از مزایای مفید تکنولوژی بهره ببریم هم حقوق شهروندی را زیر پا نگذاریم.با سپاس

    1. احسان فلاح پور می گوید

      حق کاملا با شماست . تاکید ما در هنگام فروش بر این موضوع بسیار بالاست و جز موارد غیر مجاز تلقی میشه و هر کاربری میتونه در صورت مشاهده چنین موردی آن را با مقامات انتظامی در میان بگذارد تا در سریع ترین زمان مورد پیگرد قانونی قرار گیرد .

  4. الهه می گوید

    سلام ببخشید میشه هلی شات و از خارج از ایران به عنوان سوغاتی بیاریم؟

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام ، وقت بخیر
      معمولا در صورت مشاهده ضبط می شود و این کالا فقط باید توسط شرکت های مجاز وارد کشور شوند .
      موفق باشید

  5. affiliate می گوید

    I am genuinely grateful to the holder of this website who has shared this wonderful

    1. احسان فلاح پور می گوید

      thank’s for you

  6. میترا می گوید

    سلام مرسی از مقالات و مطالب مفیدی که میزارید من یه چند وقتیه میخوام یه هلی شات بخرم و خیلی هم پیگیری میکنم اما متاسفانه قیمت ها خیلی بالا رفتن خرید این هلی شات ها برای من که یه دانشجوی عکاسی هستم واقعا سخته شما میتونید دستگاهی رو به من پیشنهاد بدید که ویژگی هاش مثل هلی شات حرفه ای باشه و قیمت یکمی پاییت تر.

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام ، پیشنهاد ما به شما در ابتدا اسپارک و درصورتی که تمایل به هزینه کمتری دارید می تونید باگز 5w و یا باگز 3 پرو را انتخاب بفرمایید .

  7. ماهان می گوید

    سلام به همگی من یه سوال داشتم من یه فانتوم 3 پروفشنال دارم که متاسفانه وقتی داشتم ازش استفاده میکردم اسیب دید و دیگه نه روشن میشه نه پرواز میکنه البته اون موقع هم که پرواز میکرد خیلی گیج شده بود و فرامین رو خیلی با تاخیر اجرا میکرد بازگشت به خانه اصلا کار نمیکرد و اگر هم کار میکرد اصلا دقیق نبود و شاید خطای 100/150 متری داشت.
    میشه راهنماییم بفرمایید کجا میتونم دستگاهم رو تعمیر کنم؟اگر خودتون انجام بدید که واقعا عالیه چون من به تخصص عوامل جهان ارسی اعتماد کامل دارم

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام قربان . مجموعه جهان آرسی دارای یک تیم مجرب در زمینه ارائه خدمات تعمیرات انواع هلی شات و کوادکوپتر دارد که می توانید برای تعمیر دستگاه فانتوم 3 پرو خودتون اون رو به دفتر بیارید تا بررسی ها و تعمیرات لازم بر رویش انجام شود .

  8. مجيد شاهپوری می گوید

    سلام من مقالتون را خوندم ولي بايد گفت که اين مقاله دو اشکال علمی دارد
    1- کودکوپتر کلمه ای يونانی است که به ربات های پرنده چهار پره گفته می شود که متاسفانه در اين مقاله به تمامي ربات های پرنده کواد کوپتر گفته شده است
    2- هلی شات اسم نمايی است که با ربات های پرنده و يا هلی مانت ها گرفته می شود که شما به اشتباه استفاده نموده ايد

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام بزرگوار . بله حق با شماست و ما نیز از این موضوع آگاه هستیم اما این مقاله با توجه سرچ کاربر ها و اسم عامیانه که افراد آن را می نامند تولید شده است تا دسترسی در سطح وب آسان تر باشد .

  9. فراز می گوید

    سلام وقت همگی به خیر من دانشجو هستم و باید برای تکمیل درسم یک هلی شات طراحی کنم و بسازم میشه منو راهنمایی کنید که من باید از کجا شروع کنم از چه کسانی میتونم در این رابطه مشورت بگیرم ایا میشه گفت که طراحی و ساخت یک هلی شات چقدر زمان میبره و چقدر هزینه داره ؟
    میشه راهنماییم کنید که شما قطعات ساخت هلی شات رو دارید یا باید از جای دیگه ای تهیه کنم ؟ برای ساخت این هلی شات به راهنمایی زیادی نیاز دارم لطفا اگر امکانش هست منو راهنمایی کنید .

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام قربان . نیاز شما را فروشگاه های رباتیک بهتر می تونن پاسخ بدن . مجموعه جهان آرسی ارائه کننده مولتی روتور های تجاری می باشد و مدت زیادی است که به صورت قطعات رباتیک فعالیتی ندارد .
      این مسئله رو نیز در نظر داشته باشید که قطعا قیمت دستگاه های آماده و کامپکت بسیار ارزان تر از دستگاه های کاستوم می باشد .

  10. مهرداد می گوید

    مدتیه که قصد خرید هلی شات دارم اما چیزی که فکرم رو مشغول کرده مراحل گرفتن مجوز های دستگاه هست که متاسفانه هیچ چیز ازش نمیدونم میشه منو راهنمایی بفرمایید که برای گرفتن مجوز های لازمه از کجا باید شروع کنم؟و ایا اصلا به افرادی که استفاده شخصی میکنن مجوز میدن؟

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام ، وقت بخیر
      برای دریافت مجوز باید در ابتدا یک Drone تهیه بفرمایید سپس مراحل می توانید جهت مجوز پرنده خود اقدام نمایید .
      افراد میتونن برای نیاز های تفریحی و شخصی خودشون نیز مجوز بگیرن و ممنوعیتی ندارد .

  11. فرهاد می گوید

    سلام به شما
    میخواستم بدون اصلا تفاوت هلی شات با کواد کوپتر چیه؟ برای کارای حرفه ای مثل ساخت کلیپ و تیزر کدومشو باید خرید اصلا خریدش برای انجام کار تبلیغاتی درسته.باتوجه به قییمت های فوق العاده بالا این دستگاه ها من واقعا نمیدونم که چی باید بخرم که برای کار من مناسب باشه.ممنون میشم اگر اطلاعی دارید منم راهنمایی کنید.

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام ، وقت بخیر
      در ارتباط با تفاوت هاشون به طور کامل در مقاله توضیح داده شد . اما در صورتی که می خواهید مشاوره خرید دریافت نمایید لطفا با دفتر تماس بفرمایید : 22387819
      همچنین برای کار های تخصصی قطعا باید یک هلی شات حرفه ای تهیه بفرمایید .

  12. سیما رنجبر می گوید

    سلام . میخواستم بدونم کسی میدونه کجا دوره آموزشی کار با هلی شات برگذار میکنن ؟ من تازگی یه فانتوم 4 پرو خریدم نمیدونم کجا باید کار باهاشو حرفه ای یاد بگیرم ؟

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام ، وقت بخیر
      در صورت تمایل مجموعه به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی دوره آموزش کار با هلی شات را برگذار می کند . می تونید جهت هماهنگی با شماره 02122387819 تماس بفرمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.