لوازم جانبی کوادکوپتر مویک پرو

لوازم جانبی کوادکوپتر مویک پرو
1 258

لوازم جانبی هلی شات مویک پرو

بسیاری از مردم قبل از خرید کوادکوپتر به لوازم جانبی مورد نیاز توجهی ندارند . بنابراین وقتی کوادکوپتر ایده آل خود را سفارش می دهند و آن را دریافت می کنند ، تازه متوجه می شوند که به تجهیزات دیگری نیز نیاز دارند تا بتوانند عملیات های پروازی موفق داشته باشند .
البته کوادکوپتر های پیشرفته شرکت DJI مانند Mavic Pro بلافاصله پس از خارج شدن از جعبه نیز می توانند پرواز را شروع کنند ، اما یک سری لوازم و تجهیزات اضافی برای آن ها در نظر گرفته شده است که می تواند سطح پرواز و تجربه حاصل از آن را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد .
ما در مقاله لوازم جانبی کوادکوپتر مویک پرو قصد داریم همین تجهیزات اضافی را مورد بررسی قرار دهید و پنج مورد از بهترین لوازم جانبی کوادکوپتر مویک پرو را به شما عزیزان معرفی کنیم . بنابراین اگر شما صاحب این مدل از کوادکوپتر های دوربین دار شرکت DJI هستید یا قصد دارید در آینده آن را سفارش دهید ، توصیه می کنیم تا پایان با ما همراه باشید .

یکی از ویژگی های مثبت کوادکوپتر مویک پرو این است که شما می توانید لوازم جانبی کوادکوپتر مویک پرو را از نمایندگی محصولات DJI دریافت کنید و هیچ مشکلی بابت دسترسی به آن ها نخواهید داشت .
همچنین اگر هنوز برای خرید کوادکوپتر Mavic Pro اقدام نکرده اید ، می توانید بسته کمبو (Fly More Combo) را سفارش دهید که شامل دو عدد باتری اضافه ، یک عدد هاب مخصوص شارژ باتری ها ، ملخ های اضافه، کیف محافظ ، پاور بانک مخصوص شارژ موبایل ، شارژ ماشین ، و البته خود دستگاه مویک پرو می باشد . اما اگر قبلا مویک پرو را تهیه کرده باشید ، می توانید تمام وسایل و تجهیزات ذکر شده را به صورت جداگانه از نمایندگی های معتبر DJI خریداری نمایید .

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به لوازم جانبی کوادکوپتر مویک پرو …

لوازم جانبی هلی شات مویک پرو

  • باتری های اضافه
مشخصات فنی ماتریس 300
خواندن مطلب

در روز های اول ممکن است وجود تنها یک باتری برای کوادکوپتر Mavic Air کافی باشد ، اما به محض اینکه آن را برای ماجراجویی های بیشتر به مسافرت می برید ، بلافاصله متوجه خواهید شد که 20 دقیقه پرواز در طول یک روز به هیچ وجه کافی نیست .
در چنین شرایطی اگر امکان شارژ کردن باتری وجود نداشته باشد ، به احتمال زیاد ماجراجویی شما نیمه کاره باقی خواهد ماند . به همین دلیل توصیه می شود حداقل یک باتری اضافه به عنوان لوازم جانبی کوادکوپتر مویک پرو خریداری نمایید. لازم به ذکر است که در حالت ایده آل سه یا حتی چهار باتری نیز تعداد مناسبی به حساب می آید .

لوازم جانبی مویک پرو

  • ملخ های اضافه

حوادثی همچون تصادف یا سقوط کوادکوپتر ممکن است حتی برای حرفه ای ترین خلبانان نیز رخ دهد و در بسیاری از مواقع صدمات جدی به دنبال دارد . طبق تجربه ، اولین قسمتی که معمولا دچار آسیب می شود ، پروانه یا همان ملخ است. ملخ ها فوق العاده ظریف هستند و هنگام برخورد به زمین به راحتی می شکنند .
از آنجایی که نمی توان زمان و مکان دقیق بروز حوادث این چنینی را مشخص کرد ، توصیه می شود تعدادی ملخ اضافه را جدا از ملخ های اصلی داخل کیف مخصوص مویک پرو نگهداری کنید . به این ترتیب حتی سقوط کوادکوپتر باعث متوقف شدن عملیات نخواهد شد و شما پس از تعویض جایگزینی ملخ های جدید می توانید به پرواز کردن ادامه دهید .

لوازم جانبی مویک پرو

  • کیف محافظ مخصوص حمل و نقل

با توجه به ساختار کوادکوپتر Mavic Pro ، می توان گفت هنگام حمل و جابجایی آن انتخاب های متعددی پیش روی شما وجود خواهد داشت . از سوی دیگر ابعاد کوچک این کوادکوپتر به شما اجازه می دهد آن را داخل کوله پشت و در کنار سایر وسایل حمل کنید .
اما اگر قصد دارید مویک پرو را در طول مسافرت به همراه داشته باشید ، بهتر است به دنبال گزینه های قابل اعتماد تر باشید و قبل از هر چیزی استحکام آن ها را محک بزنید . در حال حاضر دو نوع کیف محافظ مخصوص حمل و نقل برای مویک پرو تولید شده است :

باتری لیتیوم پلیمر
خواندن مطلب

اولین مدل کیف مخصوص مویک پرو طراحی شده توسط شرکت DJI است که با نام Mavic Shoulder Bag شناخته می شود . این کیف شباهت های بسیاری به کیف مخصوص دوربین های فیلم برداری دارد ، با این تفاوت که به طور اختصاصی برای نگهداری کوادکوپتر مویک پرو، دستگاه کنترل از راه دور ، سه عدد باتری ، ملخ های اضافی و پاور بانک طراحی شده است .

دومین مدل که برای موقعیت های سخت گزینه مناسب تری به حساب می آید ، کیف محافظ برند PolarPro است . این کیف برای ماجراجویی های بدون حد و مرز طراحی شده است و از ویژگی هایی همچون ضد آب بودن ، فضای کافی و استحکام فوق العاده بالا برخوردار می باشد .
لازم به ذکر است که مویک پرو و تمام لوازم جانبی آن به خوبی داخل این کیف جای می گیرند . از سوی دیگر شما می توانید با ایستادن روی کیف PolarPro Hard case استحکام آن را محک بزنید .

لوازم جانبی مویک پرو

  • فیلتر های ND

اگر شما به طور حرفه ای فیلم برداری می کنید ، به احتمال زیاد با فیلتر های ND و نحوه کار آن ها آشنا هستید . اما اگر به تازگی وارد این صنعت شده اید و تجربه خاصی در کار کردن با این فیلتر ها ندارید ، باید به شما بگوییم که فیلتر های چگالی خنثی (ND filters) کاربرد عینک آفتابی را برای دوربین کوادکوپتر دارند .
این فیلتر ها اجازه می دهند سرعت شاتر پایین نگه داشته شود تا موشن بلور بیشتری در برداشت ها وجود داشته باشد . بنابراین می توان گفت فیلتر های تراکم خنثی باعث می شوند برداشت ها روان تر از همیشه باشند و هنگام فیلم برداری از صحنه هایی با تحرک زیاد فوق العاده مناسب هستند .

لوازم جانبی مویک پرو

متاسفانه شرکت DJI فیلتر های تراکم خنثی مخصوص کوادکوپتر Mavic Pro را تولید نمی کند . به همین دلیل شما باید به دنبال محصولات سایر برند ها باشید و سازگاری آن ها را با دوربین مویک بررسی نمایید . برند PolarPro که کیف محافظ مخصوص مویک پرو را نیز تولید می کند در حال حاضر یکی از بهترین مجموعه های فیلتر تراکم خنثی را ارائه می دهد ، فیلتر هایی که به راحتی در قسمت جلویی دوربین کوادکوپتر مویک پرو قرار می گیرد .
علاوه بر آن برند های دیگری نیز وجود دارند که فیلتر های ND متناسب با این کوادکوپتر را در اختیار کاربران قرار می دهند . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان مجموعه جهان آر سی تماس گرفته و یا با افراد با تجربه مشورت نمایید .

  • پاور بانک با درگاه USB
آموزش پرواز با کوادکوپتر
خواندن مطلب

زمانی که شما مشغول پرواز کردن با کوادکوپتر مویک پرو هستید ، اپلیکیشن DJI Go که روی تلفن هوشمند شما نصب شده است شارژ گوشی شما را کاملا تخلیه می کند .
بنابراین بهتر است همیشه به فکر تهیه شارژ تلفن هوشمند خود باشید و از یک پاور بانک کمک بگیرید . در حال حاضر شما می توانید هر نوع پاور بانک سازگار با تلفن همراه خود را از سایت های مختلف تهیه کنید ، اما این نکته را به یاد داشته باشید که بسیاری از مدل ها دارای ابعاد بزرگی هستند و در کنار سایر لوازم جانبی مویک پرو داخل کیف جای نمی گیرند . به همین دلیل بعضی از کاربران ترجیح می دهند باتری مویک پرو را به آداپتور پاور بانک تبدیل کرده و با استفاده از یک باتری استفاده شده تلفن همراه خود را شارژ کنند .

در پایان امیدواریم مقاله لوازم جانبی کوادکوپتر مویک پرو اطلاعات مفیدی در اخیار شما عزیزان قرار داده باشد . لازم به ذکر است که هر کدام از این تجهیزات به نوبه خود عملکرد کوادکوپتر مویک پرو را تحت تاثیر قرار می دهند و لازم نیست حتما به صورت یکجا خریداری شوند . برای مشاهده و خرید لوازم جانبی کوادکوپتر مویک پرو نیز می توانید از فروشگاه جهان آرسی بازدید نمایید .

1 نظر
  1. سید جلیل لطیفی می گوید

    احسنت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.