قابلیت های هلی شات اسپارک

آیا با قابلیت های هلی شات اسپارک آشنا هستید ؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با قابلیت های کابردی اسپارک به جهت پرواز راحت تر و عکاسی و فیلم برداری هوایی با کیفیت آشنا کنیم .

قابلیت های هلی شات اسپارک
0 217

قابلیت های جدید کوادکوپتر اسپارک

قابلیت های هلی شات اسپارک چیست ؟ شرکت DJI به تازگی ویژگی های جدیدی برای کوادکوپتر خود تعریف کرده است که کار با آن را ساده تر و لذت بخش تر کرده است . DJI Spark کوچک ترین و هوشمند ترین محصول این کمپانی است که به کاربر امکان می دهد تا تنها از طریق دست آن را کنترل کند . در آپدیت جدید Firm Ware کوادکوپتر اسپارک برخی خصوصیات فیلم و عکس در این پرنده ارتقا یافته است که به شرح زیر می باشد :

  1. ایجاد حرکت جدید برای شروع و پایان ضبط ویدئویی
  2. مود تصویر برداری 180 درجه و رزولوشن تصویر بالاتر
  3. ویژگی های ویدئو Quick Shot ارتقا یافته جهت کنترل حرکتی بهتر

امکانات جدید کواد کوپتر DJI Spark

مود Gesture  و Palm Control

دانستن قابلیت های هلی شات اسپارک می تواند کمک کند تا به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید . کوادکوپتر اسپارک به دلیل سیستم حسگر 3 بعدی خلاقانه اش دارای مود Gesture  و Palm Control  می باشد . کاربران می توانند آن را باحرکات دست کنترل کرده و به آن فرمان دهند تا آنها را تعقیب کند ، تصاویر سلفی هوایی بگیرد ، پرنده را به نقاط دور بفرستند و آن را برگردانند . به علاوه با ویژگی حرکتی جدید افزوده شده میتوانید با یک حرکت ساده ی بازوی خود شروع و پایان فیلم برداری را برای آن تعیین نمایید و انعطاف پذیری کافی را برای گرفتن یک تصاویر ویدئویی زیبا و روان را با استفاده از دوربین HD 1080p داشته باشید .

خرید پهپاد
خواندن مطلب

مود Quick Shot در اسپارک

از دیگر قابلیت های جدید کوادکوپتر Spark مود پرواز هوشمند Quick Shot اسپارک که امکان یک فیلم برداری حرفه ایی را برای شما فراهم می کند نیز ارتقا یافته است . با استفاده از این امکان جدید کوادکوپتر اسپارک به صورت اتوماتیک در مسیر پرواز فعلی حرکت کرده ، فیلم برداری می کند و یک سوژه را د رمسیر خود تعقیب میکند . کاربران میتوانند کنترل کنند که پرنده در چه جهت دایره ایی در حین مودهای   Circle یا Helix  پرواز کند تا کنترل سینماتیکی بهتری روی فیلم برداری آن داشته باشند از دیگر موارد ارتقا در مود های Quick Shot این است که با افزوده شدن ارتفاع در مود Dronie  و روان تر شدن حرکت Pitch  دوربین در مود Rocket  نیز ارتقا یافته اند .

کیفیت تصویر در کوادکوپتر SPARK

کوادکوپتر Spark همچنین دارای قابلیت های جدید تصویر برداری شده است که توانمندیهای دوربین را حداکثر نموده است . علاوه بر مودهای موجود Vertical ، Horizontal و Pano یک مود جدید به آن اضافه شده است که 18 و یا 21 عکس را به طور جداگانه را به هم وصل میکند تا تصاویر پانورامای 189 درجه تولید شود . همچنین کیفیت تصویر در مودهای Active Track و Gesture  نیز به 12 مگا پیکسل و رزو لوشن  3968×2976 پیکسل ارتقا یافته است .

دیگر بروزرسانی ها

در آپدیت Firmware اسپارک جدید همچنین ارتقایی روی عملکرد کلی اسپارک از جمله پاسخ بهتر به ارسال اطلاعات ریموت کنترلر ، ایجاد ارتباط بهتر بین پرنده و رادیو کنترل به همراه قابلیت Logg In بر روی سیستم باتری انجام گرفته است . برای بهره مندی از این ویژگی های جدید کاربران بایستی آخرین نسخه Firmware  را روی پرنده و ریموت خود بروز رسانی نمایند

تفاوت فانتوم 4 ادونس با دیگر فانتوم ها
خواندن مطلب

همچنین لازم به ذکر ایت که برای استفاده از امکانات جدید کاربران می بایست از آخرین نسخه نرم افزاری Dji Go 4  موجود برای دستگاههای اندرویدی و Ios خود استفاده نمایند .

  • دستور العمل استفاده از مود حرکت دست در DJI Spark :

  1. برای انجام ضبط با حرکت دست کافیست تا ابتدا به فاصله 2 متر از پرنده ایستاده و یکی از بازوهای خود را به سمت کنار بدن خود حرکت دهید و آن را بازکنید ، به گونه ایی که به صورت زاویه 45 درجه از سطح زمین  در بیاید .
  2. Led های جلویی پرنده هنگامی که دوربین آماده ی ضبط شده به سرعت چشمک زن شده .
  3. همچنین برای متوقف کردن فیلم برداری ، دوباره همان حرکت را با یکی از بازوها تکرار نمایید .

قابلیت های هلی شات اسپارک

توصیه : در صورتی که اطلاعات کاملی در ارتباط با بروز رسانی این محصول ندارید پیشنهاد ما به شما این است که این مورد را حتما توسط افراد و یا مجموعه ای انجام دهید که تسلط و اشراف کامل به این محصول داشته باشند . در صورت تمایل می توانید برای بروز رسانی این آپدیت از کارشناسان مجموعه جهان آرسی کمک بخواهید . البته در این بازه ی زمانی تولید اسپارک از سمت کمپانی متوقف شده و مدل های جدیدتر و بروز تری جایگزین آن شده است که به طور کلی برای انتخاب و خرید یک هلی شات خوب متناسب با نوع نیاز و بودجتان می توانید با کارشناسان جهان آرسی در ارتباط باشید . قابلیت های هلی شات اسپارک بی شک در رده ی خود می تواند کمک کند تا پرواز بسیار پایدار و و دقیقی در کنار عکاسی و فیلم برداری هوایی باکیفیت داشته باشید .

هگزاکوپتر چیست ؟
خواندن مطلب
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.