روش های کسب درآمد با هلی شات

پهباد ها و هلی شات های دوربین دار چیزی فراتر از گجت های جذاب و سرگرم کننده هستند و امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهند . در واقع یک کوادکوپتر با کیفیت می تواند به منظور کسب درآمد و یا حتی راه اندازی کسب و کار مورد استفاده قرار گیرد . هلی شات به معنای تصویربرداری و فیلم برداری هوایی می باشد .

روش های کسب درآمد با هلی شات
1 1,964

روش های کسب درآمد با انواع هلی شات

روش های کسب درآمد با هلی شات چیست ؟ پهباد ها و هلی شات های دوربین دار چیزی فراتر از گجت های جذاب و سرگرم کننده هستند و امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهند . در واقع یک کوادکوپتر با کیفیت می تواند به منظور کسب درآمد و یا حتی راه اندازی کسب و کار مورد استفاده قرار گیرد . هلی شات به معنای تصویربرداری و فیلم برداری هوایی می باشد .

اگر بتوانید هوش خود را به کار بگیرید و عنصر خلاقیت را چاشنی کار نمایید ، انتخاب های متنوعی پیش روی شما وجود خواهد داشت . البته بعضی از گزینه هایی که در  مقاله روش های کسب درآمد با هلی شات به آن ها اشاره خواهیم کرد ممکن است با توجه به قوانین و مقررات محلی محدود شده باشند .
به همین دلیل توصیه می کنیم قبل از شروع حتما با اشخاص کارشناس در این زمینه مشورت داشته باشید و مقررات محلی مربوط به پرواز با کوادکوپتر را بررسی نمایید .

به هر حال اگر قصد دارید ذوق و علاقه خود نسبت به پهباد ها را به یک کسب و کار پر سود تبدیل کنید ، در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا هفت مورد از بهترین راه ها برای درآمد زایی با هلی شات را به شما معرفی کنیم .

چگونه کسب درآمد با کوادکوپتر را شروع کنیم ؟

1- تحویل بسته

در حال حاضر شرکت هایی همچون Amazon و AliExpress که سعی می کنند پهباد ها را مورد آزمایش قرار دهند و آن ها را به عنوان وسیله ارسال بسته در بعضی از سرویس های خود استفاده کنند .
علاوه بر آن سازمان های خیریه، موسسه های بین المللی و سایت های پزشکی از پهباد ها کمک می گیرند و تدارکات و کمک های امدادی را به نقاط دور افتاده ارسال می کنند .

به طور کلی اگر حمل و نقل مرسولات به صورت زمینی با توجه به شرایط لجستیکی دشوار باشد و یا با هزینه های سرسام آور صورت پذیرد ، بهره گیری از پهباد ها به منظور ارسال بسته ها راه حلی خلاقانه و به مراتب کاربردی تر محسوب می شود .

بررسی مشخصات فنی کوادکوپتر اسپارک
خواندن مطلب

بنابراین کسانی که حتی یک هلی شات دارند ، می توانند خدمات ارسال را به شرکت های کوچک و موسسات خیریه ارائه دهند . به این ترتیب شاید شروع یک کسب و کار جدید و پر رونق کلید بخورد .

روش های کسب درآمد با هلی شات

2- تاسیس کانال در یوتیوب و سایر بستر های مشابه

با استفاده از برداشت های تهیه شده توسط پهباد ها و هلی شات های دوربین دار می توانید در بستر هایی همچون یوتیوب و آپارات کانال های اختصاصی خود را تاسیس کنید ، و با استفاده از برنامه های مشارکتی این پورتال ها کسب درآمد را آغاز نمایید .
معمولا کلیپ های ویدیویی با بیشترین تعداد بازدید کننده بخش اعظمی از سود تبلیغات را به خود اختصاص می دهند . به این ترتیب کسانی که ویدیو های جذاب تر و خلاقانه تر تولید می کنند ، می توانند به درآمدی قابل توجه دست پیدا کنند .
البته برای رسیدن به چنین جایگاهی شما باید عملکردی با ثبات داشته باشید و همواره با انتشار ویدیو کلیپ های حرفه ای کانال خود را به روز نگه دارید . علاوه بر آن لازم است مهارت های خود را در زمینه کنترل پهباد ها افزایش دهید تا کیفیت کار شما بهتر شود .
بد نیست به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که تنها یک ویدیو چهار دقیقه از آتش بازی که توسط کوادکوپتری با دوربین HD تهیه شده است ، نزدیک به 19 میلیون بار در یوتیوب مشاهده شده است که آماری واقعا خیره کننده است .

روش های کسب درآمد با هلی شات

3- نظارت تصویری

بسیاری از شرکت های بزرگ در سال های اخیر به استخدام افراد متخصص در زمینه کنترل و استفاده از پهباد ها روی آورده اند تا با کمک آن ها نظارت بر نواحی گسترده را عملی سازند .
بعضی از کوادکوپتر هایی که در این زمینه به کار گرفته می شوند دارای دوربین هایی با قابلیت تصویربرداری حرارتی هستند تا این نوع نظارت ها کارایی به مراتب بیشتری داشته باشند .
لازم به ذکر است که در حال حاضر هزینه استخدام شخصی که می تواند با استفاده از پهباد کار نظارتی را انجام دهد فوق العاده کمتر از نصب تعداد زیادی از دوربین های ثابت است . علاوه بر آن دوربین های نظارتی ثابت در بسیاری از موارد با محدودیت های متنوع روبرو هستند .

10 هلی شات برتر 2021
خواندن مطلب

روش های کسب درآمد با هلی شات

4- شرکت در عملیات های جستجو و نجات

گاهی اوقات پهباد ها و کوادکوپتر های دوربین دار می توانند در عملیات های جستجو و نجات فوق العاده موثر واقع شوند . برای درک بهتر این موضوع می توان به تصادفی در ایالت ویرجینیا آمریکا اشاره کرد که در آن مردی 82 ساله و مبتلا به زوال عقل مفقود شده بود .
پس از گزارش تصادف تیم های نجات به محل اعزام شدند تا با استفاده از روش های مرسوم (سگ زنده یاب و جستجوی هوایی با استفاده از هلی کوپتر) پیرمرد گمشده را پیدا کنند .
پس از گذشت چندین ساعت اعلام شد که عملیات ناموفق بوده و هیچ گروهی نتوانسته است پیرمرد را پیدا کند . در همین حین یک خلبان کوادکوپتر به کمک تیم نجات آمد و با استفاده از کوادکوپتر خود تنها در عرض بیست دقیقه موقعیت مکانی پیرمرد را مشخص کرد . این مورد به خصوص به خوبی می تواند اهمیت و نقش پر رنگ کوادکوپتر ها را در عملیات های جستجو و نجات نشان دهد .

روش های کسب درآمد با هلی شات

5- تبلیغات

هلی شات ها از جمله تجهیزات مناسب برای اجرای تبلیغات موثر و کارآمد هستند . جالب است بدانید در بعضی از کشور ها استفاده از پرچم های تبلیغاتی که در حال پرواز هستند طرفداران بسیار زیادی دارد . به عبارت دیگر شرکت ها و بیزینس های زیادی با پرداخت مبالغ هنگفت لوگو یا نام برند خود را بر فراز شهر به پرواز در آورند .
به همین منظور کوادکوپتر ها و پهباد ها مورد استفاده قرار می گیرند تا کمپین های تبلیغاتی خیره کننده برگزار شود . در چنین مواقعی شما می توانید حتی با استفاده از کوادکوپتر های بدون دوربین به شرکت های کوچک تر خدمات رسانی کنید و به مرور زمان مشتری های بیشتری را جذب نمایید .
علاوه بر آن اگر کوادکوپتر شما به یک دوربین با کیفیت مجهز شده باشد ، می توانید سرویس هایی همچون تصویر برداری و تهیه برداشت های جذاب در طول اجرای کمپین تبلیغاتی را به مشتریان پیشنهاد دهید .

روش های کسب درآمد با هلی شات

6- تهیه ویدیو کلیپ و فیلم سازی

همانطور که می دانید تصاویر و برداشت های هوایی روز به روز محبوب تر می شوند . بنابراین اگر شما از مهارت های کافی در زمینه تصویربرداری و ویرایش برخوردار باشید ، از طریق تولید کلیپ های هنری و حتی فیلم های کوتاه به کمک کوادکوپتر های دوربین دار می توانید به درآمد های قابل ملاحظه ای دست پیدا کنید .
در حال حاضر کوادکوپتر های زیادی همچون DJI Phantom 3 Pro وجود دارند که به دوربین هایی با رزولوشن فوق العاده بالا مجهز شده اند و می توانند ویدیو های 4K با نرخ فریم 30fps تهیه کنند .
علاوه بر آن کافیست یک بار به سایت های کاریابی مراجعه کنید تا فرصت های شغلی فراوان مناسب برای تصویربرداران هوایی ماهر مشاهده کنید . گاهی اوقات حتی برداشت های یک دقیقه ای می توانند به درآمدی بیشتر از یک روز کامل کاری منتهی شوند . البته چنین موقعیت هایی تا حدود زیادی به سلیقه و بودجه مشتریان شما بستگی دارد .

مزایا و معایب استفاده از پهپادها در کشاورزی
خواندن مطلب

روش های کسب درآمد با هلی شات

7- بازرسی های حرفه ای

بعضی از سازه ها به بازرسی های تخصصی نیاز دارند . به عنوان مثال ساختمان هایی که در حال تخریب شدن هستند ، سازه هایی که کیفیت ساختاری خود را از دست داده اند ، و آپارتمان هایی که دچار آتش سوزی شده اند از جمله مکان هایی هستند که باید با دقت فوق العاده بالا مورد بررسی قرار گیرند .
به این ترتیب آتش نشانان و کارگران ساختمانی می توانند کار خود را با ایمنی بیشتری دنبال کنند . پهباد ها یکی از بهترین ابزار هایی هستند که به این منظور مورد استفاده قرار می گیرند و باعث می شوند بازرسی هایی کامل ، دقیق و ایمن صورت پذیرد .
بنابراین اگر شما مالکیت کوادکوپتر یا هر نوع مولتی روتور دیگری را در اختیار دارید و از مهارت های پروازی کافی برخوردار هستید ، می توانید خدماتی در زمینه بازرسی های حرفه ای به شرکت ها و سازمان های خصوصی ارائه دهید و کسب و کاری پر سود برای خود رقم بزنید .

روش های کسب درآمد با هلی شات

نتیجه گیری 

صنعت هلی شات این روزها به یک صنعت بسیار پردرآمد تبدیل شده است . شما کاربران گرامی می توانید با خرید یک هلی شات زمینه کاری خود را متحول سازید . شروع کنید ! جهان آرسی به عنوان ارائه دهنده تخصصی ترین دستگاه های هلی شات آماده ازائه مشاوره های تخصصی به شماست .

1 نظر
  1. علی می گوید

    معنی کلمه هلی شات یعنی پهپادی که به دوربین مجهز باشه و فیلم برداری هوایی کنه. پس یه جورایی نمیشه از هلی شات برای تبلیغات و رساندن بسته پستی استفاده کرد. بهتر برای این کارها از یک اسم دیگر استفاده شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.