راهکارهای افزایش زمان پرواز کوادکوپتر

راهکارهای افزایش زمان پروازی چیست ؟ پرواز کردن با کوادکوپتر و تهیه برداشت های خیره کننده یکی از لذت بخش ترین تجربه هایی است که باعث رقم خوردن ساعاتی خوش می شود . اما گاهی اوقات ممکن است کمبود شارژ باتری و در نتیجه عدم وجود زمان کافی برای پرواز به این سرگرمی شیرین پایان دهد و یا حتی باعث توقف برداشت ها شود .

راهکارهای افزایش زمان پرواز کوادکوپتر
2 354

راهکار های افزایش زمان پرواز هلی شات

راهکارهای افزایش زمان پروازی چیست ؟ پرواز کردن با کوادکوپتر و تهیه برداشت های خیره کننده یکی از لذت بخش ترین تجربه هایی است که باعث رقم خوردن ساعاتی خوش می شود . اما گاهی اوقات ممکن است کمبود شارژ باتری و در نتیجه عدم وجود زمان کافی برای پرواز به این سرگرمی شیرین پایان دهد و یا حتی باعث توقف برداشت ها شود .
همانطور که می دانید بسیاری از کاربران پهباد ها و کوادکوپتر های دوربین دار همواره در تکاپوی خرید مدل هایی هستند که طولانی ترین مدت زمان های پروازی را در اختیار آن ها قرار می دهد .
اما آیا می دانستید روش های دیگری نیز وجود دارند که باعث افزایش مدت زمان پرواز کوادکوپتر ها می شوند ؟ اگر مایلید با این روش ها بیشتر آشنا شوید و از پرداخت هزینه های سرسام آور برای مدل های فوق حرفه ای جلوگیری نمایید ، توصیه می کنیم در ادامه مقاله راهکار های افزایش زمان پرواز کوادکوپتر با ما همراه شوید .

چگونه مدت زمان پرواز کوادکوپتر را افزایش دهیم؟

1- قطعات محافظ را جدا کنید

پایه های فرود و گارد محافظ ملخ ها ابزاری فوق العاده برای حفظ ایمنی کوادکوپتر به حساب می آیند ، اما در عین حال باعث افزایش وزن کلی دستگاه می شوند . همانطور که می دانید افزایش وزن به مصرف بیشتر انرژی منجر می شود و در نتیجه میزان شارژ موجود در باتری با سرعت بیشتری کاهش می یابد .
بنابراین اگر شما از تجربه کافی برای اجرای پرواز های ایمن برخوردار هستید ، بهتر است این ابزار های محافظ را از بدنه کوادکوپتر جدا کنید و از پرواز هایی طولانی تر لذت ببرید . همچنین توصیه می شود در محیط های باز و عاری از موانع گوناگون پرواز کنید تا احتمال بروز تصادف و خسارت کاهش یابد .

اکتیو ترک چیست ؟
خواندن مطلب

راهکارهای افزایش زمان پروازی

2- شرایط آب و هوایی مناسب را برای پرواز انتخاب کنید

باران و باد شدید از جمله عناصری هستند که کار را برای کوادکوپتر سخت می کنند . به عبارت دیگر مانور پذیری و حفظ تعادل کوادکوپتر ها در شرایط جوی نامساعد به سختی صورت می پذیرد و همین عامل نیز باعث مصرف بیشتر انرژی و خالی شدن باتری در زمان کمتر می شود .
بنابراین اگر دوست دارید کوادکوپتر دوربین دار برای مدت زمان طولانی تر در آسمان بماند و شما نیز از فرصت کافی برای تهیه برداشت های حرفه ای برخوردار باشید ، باید در انتخاب روز و ساعت عملیات دقت کنید و از مناسب بود شرایط آب و هوایی اطمینان حاصل نمایید .

راهکارهای افزایش زمان پروازی

3- باتری های با کیفیت تر تهیه کنید

اگر به مراکز فروش کوادکوپتر یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید ، به احتمال فراوان باتری هایی را پیدا خواهید کرد که کارایی و بازدهی بیشتری نسبت به باتری کوادکوپتر شما دارند .
بنابراین شما می توانید با تهیه باتری های قدرتمندتر ، مدت زمان پرواز کوادکوپتر را افزایش دهید . لازم به ذکر است که تولیدکنندگان همواره در حال ارتقا و به روز رسانی باتری های خود هستند ، به همین دلیل شما باید در انتخاب باتری جدید دقت کنید و مدل های مشابه باتری اصلی موجود در کوادکوپتر که گنجایش بیشتری دارند را خریداری نمایید . به یاد داشته باشید که هر چقدر گنجایش باتری (mAh) بالاتر باشد ، مدت زمان شارژدهی بیشتر خواهد شد و در شما پرواز های طولانی تری را تجربه خواهید کرد .

راهکارهای افزایش زمان پروازی

4- در مواقع غیر ضروری دوربین را جدا کنید

HEADLESS MODE چیست ؟
خواندن مطلب

اگر هدف شما از پرواز کردن با کوادکوپتر تهیه تصاویر و ویدیو های هوایی نیست ، بهتر است با جدا کردن دوربین مقداری از وزن کلی دستگاه را کاهش دهید .
جالب است بدانید دوربین نه تنها باعث افزایش وزن کوادکوپتر می شود ، بلکه در مواردی نیز برق مورد نیاز خود را از باتری اصلی دریافت می کند و با کاهش شارژ باتری موجب کوتاه تر شدن مدت زمان پرواز می شود .

راهکارهای افزایش زمان پروازی

5- تزیینات روی بدنه را کنار بگذارید

با وجود اینکه تزیینات روی بدنه کوادکوپتر ظاهری جذاب و منحصر به فرد به آن می بخشند ، اما باعث سنگین تر شدن وزن کلی دستگاه نیز می شوند . به همین دلیل توصیه می شود آن ها را جدا کنید تا از طریق کاهش وزن کوادکوپتر ، مدت زمان پرواز را افزایش داده باشید .

هر کدام از این پنج روش به نوبه خود می توانند در افزایش مدت زمان پرواز کوادکوپتر نقش داشته باشند . به منظور دستیابی به نتیجه ای بهتر توصیه می شود هر پنج روش را به صورت موازی در پیش بگیرید .

در پایان نیز اگر اجرای دستور العمل های ذکر شده در مقاله راهکار های افزایش زمان پرواز کوادکوپتر نتوانست زمان پرواز مورد نظر شما را فراهم کند ، توصیه می شود باتری های یدک تهیه کنید و در صورت نیاز آن ها را جایگزین باتری تخلیه شده نمایید .
به این ترتیب لازم نیست برای شارژ شدن مجدد باتری صبر کنید و در کمترین زمان ممکن پرواز از سر گرفته می شود .

جهان آرسی به عنوان تخصصی ترین فروشگاه ارائه کننده محصولات پروازی در ایران مفتخر است تا با فروش مدل های بسیار گوناگون و متنوع نظر کاربران را بیش از پیش جلب نماید .

هگزاکوپتر چیست ؟
خواندن مطلب
2 نظرات
  1. علی می گوید

    سلام من کواد کوپتر مدل RG100تهیه کردم دوربینش کیفیت پایینی داره
    میشه ارتقاعش داد ؟

    1. احسان فلاح پور می گوید

      سلام ، وقت بخیر
      خیر متاسفانه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.