جاذبه های اسکوتر برقی

جاذبه های اسکوتر برقی
0 100

جذابیت های اسکوتر برقی

اسکوتر برقی نامی بسیار آشنا برای همه ماست چرا که در سال های اخیر این وسیله تفریحی سرگرمی مهیج به سرعت جای خود را در میان خانواده های ایرانی پیدا کرد و دستاورد های مهمی را با خود به همراه داشته است . جاذبه های اسکوتر برقی میتواند به قدری متنوع باشد که یقینا هر شخصی را به داشتن یکی از آن ها تشویق و ترغیب می کند .

با شروع فصل گرم تابستان و همزمان با تعطیل شدن بچه ها و نوجوانان از مدارس ، بازار وسایل تفریحی سرگرمی به سرعت بر روی بورس می آید و داغ می شود . اسکوتر برقی وسیله ای است که کوچک و بزرگ نمی شناسد و اخیرا حتی افراد بزرگسال را به سرعت به خود جذب کرده و می توان به جرات ادعا کرد که وسیله ای کاملا خانوادگی است و والدین و کودکان می توانند به نوبت با آن بازی کرده و نهایت لذت را ببرند . البته یادگیری استفاده از آن به کمی دقت و تمرین نیاز دارد اما پس از یادگیری هیچ شخصی علاقه مند به پایین آمدن از آن نیست .

دنیای اسکوتر برقی ها به سرعت در حال پیشرفت است . اسکوتر برقی های هوشمند در سایز ها و طراحی های مختلفی روانه بازار جهانی می شود . بعنوان مثال اسکوتر برقی ها دارای سایز های 4.5 ، 6.5 ، 8 ، 9 ، 10 ، 12 ، 14 و … اینچ هستند . مدل هایی دارای دسته در غالب یک فرمان حرکتی و مدل هایی بدون دسته هستند . در سال های اخیر اسکوتر برقی های آفرود نیز وارد بازار شده اند که دارای چرخ های بزرگ و پهنی هستند و برای استفاده در محیط های ناهموار و پستی و بلندی ها توصیه می شوند . حتی جالب است بدانید که اسکوتر برقی هایی طراحی و تولید شده اند که رنج قیمتی های بسیار بالایی داشته اما از یک ماشین آفرود چیزی کم ندارند .

اسکوتر برقی اسمارت بالانس چیست ؟
خواندن مطلب

جذابیت های اسکوتر برقی

کاربرد های اسکوتر برقی

جاذبه های اسکوتر برقی برای کاربران بسیار گسترده و متنوع است . این وسیله دوستدار محیط زیست است و هیچ گونه آلودگی برای محیط ایجاد نمیکند . با هر بار شارژ کامل میتوانید تا مسافت 15 الی 20 کیلومتر با آن حرکت کنید . برای طی کردن مسافت های بین شهری ، پیمودن مسیر محل کار تا منزل و یا حتی بازدید از مراکز خرید میتوانید از یک اسکوتر برقی براحتی بهره ببرید .

در بسیاری از پاساژ ها و یا مراکز خرید های بزرگ کارمندان و مشاوره دهندگان به کاربران برای پیمودن مسافت و جابه جایی بین نقاط مختلف سالن از اسکوتر برقی کمک میگیرند . در بسیاری از کارخانه ها و سوله ها نیز کارگران و کارمندان با استفاده از انواع اسکوتر های برقی مسافت های طولانی را طی می کنند و این موضوع کم کم در بین مشاغل مختلف نیز در حال جا افتادن است .

کاربرد اسکوتر برقی

جالب است که بدانید در بسیار از باشگاه های ورزشی برای ورزش های دسته جمعی از جمله ایروبیک نیز اسکوتر برقی های هوشمند مورد توجه قرار گرفته است و رفته رفته باشگاه ها و سالن های ورزشی در حال مجهز کردن خود به اسکوتر برقی های هوشمند هستند . بودن آن ها در جذب ورزشکاران بسیار تاثیر گذار است .

بسیاری از پیست های اتومبیل رانی و یا دوچرخه سواری که دارای زمین ها صاف و مشخصی هستند نیز در حال مجهز شدن به اسکوتر های برقی هستند و وجود چنین دستگاه های مدرنی یقینا به هرچه بهتر و بیشتر دیده شده آن ها به ضرس قاطع کمک شایانی خواهد کرد .

با وقت گذراندن در یک روز گرم تابستانی در خیابان ها شاهد افرادی خواهید بود که بر روی اسکوتر برقی هوشمند در حال حرکت هستند و این موضوع به سرعت در حال فراگیر شدن است .

کاربرد اسکوتر برقی

هر خانواده ایرانی یک اسکوتر برقی

شاید بتوان گقت وجود یک اسکوتر برقی برای هر خانواده نیز لازم و ضروری است چرا که علاوه بر سرگرم شدن همه اعضای خانواده در اوقات فراغت و ایجاد لبخند و شادی ، در مسافرت ها و آخرهفته ها در پارک و پیکنیک ها نیز میتواند وسیله ای مهیج برای سرگرم شدن کودکان و نوجوانان نیز باشد .

نکات مهم در خرید اسکوتر برقی
خواندن مطلب

این روزها اسکوتر های برقی حضور بسیار پر رنگ تری نسبت به دوچرخه ها در خانواده های ایرانی پیدا کرده اند .

از جذابیت های اسکوتر برقی میتوان به مناسب بودن آن برای تمامی سنین و قابل استفاده بودن آن در هر مکان و زمانی نیز اشاره کرد .

رنج قیمتی این وسیله هوشمند به گونه ای است که هر خانواده با توجه به بودجه خود میتواند یکی از آن ها را تهیه کند .

آموزش و یادگیری اسکوتر برقی بسیار آسان است و یقینا با صرف اندک زمانی ، هر کسی میتواند براحتی بر آن مسلط شود .

این اسکوتر ها توانایی ساپورت وزن های سنگین تا 120 الی 140 کیلوگرم را نیز دارند و افرادی که دارای وزن های بالا نیز هستند میتوانند بدون هیچ نگرانی از آن استفاده کنند .

در نهایت میتوان گفت امنیت اسکوتر برقی ها پس از تمرین و یادگیری بسیار بالاست و هیچ نگرانی ای برای استفاده از آن ها نیست .

از خوبی ها و مزیت ها و جذابیت های اسکوتر برقی هر چقدر سخن بگوییم باز هم کم است .

جهان آرسی یکی از تخصصی ترین مجموعه های ارائه کننده اسکوتر های برقی هوشمند در ایران از تمامی کاربران دعوت بعمل می آورد تا از فروشگاه حضوری مجموعه دیدن فرمایید .

از بدو ورود اسکوتر های برقی در ایران جهان آرسی جزو اولین مجموعه های ارائه دهنده این وسایل بوده است . درواقع ما به هرچه بهتر دیده شدن این وسیله مهیج در ایران بسیار کمک کردیم و به سرعت شاهد هجوم مصرف کنندگان برای خرید اسکوتر برقی بوده ایم .

جاذبه های اسکوتر برقی

پیشینه اسکوتر برقی

شاید از طراحی و ساخت اولین اسکوتر برقی ها بیش از 10 الی 15 سال نگذشته باشد . اما جالب است که بدانید این وسیله الکتریکی به سرعت جایگاه خود را در میان مردم پیدا کرد و درست است که در روز های اول فقط و فقط با یک شمایل عرضه می شد اما امروزه شاهد صدها تنوع و استایل و رنگ بندی از اسکوتر های برقی هستیم . این نشان می دهد که این وسیله دارای محبوبیت زیادی در میان مردم است و حتی برای تفریح و سرگرمی نیز مردم و کاربران هزینه میکنند و ارزش قایل هستند .

اگر بخواهیم با یک نگاه ، یک دید کلی نسبت به کاربری های بی شمار اسکوتر برقی به دست بیاوریم ، می توان دسته بندی زیر را برای آن ارائه نمود :

اسکوتر برقی و تابستان
خواندن مطلب

جنبه تفریحی اسکوتر برقی

اولین و مهم ترین جاذبه اسکوتر برقی ها بحث تفریح و سرگرمی آن است . کارشناسان ما به همه خانواده ها توصیه می کنند حتما حداقل یک اسکوتر برقی برای خودشان تهیه کنند تا از لذت و هیجان آن در قالب تفریح و سرگرمی برخوردار شوند . بی شک این وسیله برای اوقات فراغت بسیار پیشنهاد می شود و امکان ندارد شخصی از کاربری و نحوه استفاده از آن و لذتی که می دهد خوشش نیاید . سپری کردن اوقات فراغت به بهترین شکل به شما انرژی و انگیزه می دهد پس سعی کنید بهترین تفریحات را برای این تایم خود در نظر بگیرید .

جنبه کاری اسکوتر برقی

ار بحث تفریح و سرگرمی که بگذریم امروزه از اسکوتر های برقی برای کار های مختلفی استفاده می شود . به عنوان مثال برای کارگران و کارمندان در کارخانه و سوله ها ، سرکشی و حراست ، نگهبانی ، دفاتر کار و شرکت ها ، نمایشگاه های بزرگ داخلی و خارجی ، فرودگاه ها و پایانه های مسافربری ، سرویس دهی در رستوران ها ، مدیریت و نظارت گلخانه ها ، باشگاه ها و ورزش های گروهی ، سالن های نمایش و کنسرت ها و … . این نشان می دهد اسکوتر برقی ها در کارها و مشاغل مختلف نیز مهم و مفید واقع شده اند .

حمل و نقل به واسطه اسکوتر

به جرات می توان گفت از اسکوتر های برقی می توان برای تردد های درون شهری و طی کردن مسافت های کوتاه ، رفتن به مدرسه ، کلاس ، سرکار و یا دانشگاه استفاده کرد . این وسیله جایگزین بسیار مناسبی برای ماشین ها و اتوبوس هاست و دوستدار محیط زیست می باشد .

جنبه حفاظتی اسکوتر برقی

مثل سیستم های حفاظتی مجتمع های تجاری یا مسکونی بزرگ ، حفاظت و نظارت سواحل و بنادر (سگوی ها)

جنبه رقابتی اسکوتر برقی

مثل مسابقات ویژه ی مدارس، آموزشگاه های علمی یا دیگر برگزار کنندگان مسابقات هوشمند، هدایای مسابقات و …

جاذبه های اسکوتر برقی

شاید اسکوتر برقی ها دارای طراحی و ظهر بسیار ساده ای باشند اما همانطور که در بالا اشاره کردیم می توان از آن ها برای مصارف متعددی استفاده کرد . درواقع یوزر فرندلی بودن آن برای همه می باشد و همه افراد می توانند براحتی با آن بازی کنند . بی شک با گذشت زمان شاهد پیشرفت های چشمگیر انواع اسکوتر ها خواهیم بود و این وسایل بیشتر در جنبه های مختلف انسان ها نفوذ خواهند کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.