نکات مهم در خرید اسکوتر برقی

نکات مهم در خرید اسکوتر برقی
0 1,625

مهمترین نکات در انتخاب اسکوتر برقی

با توجه به پیشرفت های چشم گیر بشر در طول سال های اخیر روزانه شاهد اختراعات جدید و حیرت آوری هستیم . این پیشرفت ها در تمامی زمینه ها صورت گرفته است و از جمله می توان به پیشرفت در زمینه وسایل تفریحی سرگرمی از جمله اسکوتر برقی اشاره کرد ! نکات مهم در خرید اسکوتر برقی دغدغه ی این روزهای کاربران است .
اسکوتر برقی یکی از محصولات پرطرفداری می باشد که امروزه در مصارف های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد . این محصول علاوه بر ایجاد هیجان و شادی در حین بازی ، در زمینه هایی چون طی کردن مسافت محل کار تا منزل ، در محوطه کارخانه ها و مجتمع های مسکونی به منظور گشت زنی ، در مراکز تجاری بزرگ ، در شهربازی ها و در دیگر اماکن بکار میرود . با توجه به تنوع زیاد این اسکوتر ها انتخاب درست آن ها کار دشواری می باشد .

در حال حاضر اسکوتر های برقی به صورت دو چرخ ، تک چرخ ، دسته دار ، 6.5 ، 8 و 10 اینچ ، آفرود و … موجود است و هر یک از آنها با نیاز خاصی منطبق است . قدم اول در انتخاب یک اسکوتر برقی مناسب این است که کاربر تعیین کند که این محصول را برای چه کسی ، با چه سن و وزنی میخواهد و این محصول به چه منظوری مورد استفاده قرار میگیرد .
به عنوان نمونه اگر مصرف کننده اسکوتر برقی یک دختربچه 8 ساله با 25 کیلوگرم وزن است و هدفش از خرید دستگاه تنها بازی کردن می باشد یک اسکوتر برقی 6.5 اینچی مناسب حال اوست اما اگر مصرف کننده و یا متقاضی یک آقای 38 ساله با 100 کیلوگرم وزن است و میخواهد برای گشت زنی در محل کارش این محصول را تهیه کند بهترین گزینه برای ایشان یک اسکوتر برقی 10 اینچ دسته دار می باشد . در این جا خلاصه ای از مطالب پیش رو را برای شما بازگو کرده ایم . حال با ما همراه باشید تا در ادامه در مقاله نکات مهم در خرید اسکوتر برقی نکات و آموزش های مهمی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید انتخاب و خرید درستی داشته باشید .

نکات مهم در خرید اسکوتر برقی

 

چرا بازار اسکوتر برقی ها داغ است ؟

در سال های اخیر استفاده از اسکوتر برقی ها در انواع تبلیغات و تیزر ها و حتی موزیک ویدئو ها بسیار زیاد شده است و از این روی بسیاری از کاربران علاقه مند شده اند که بدانند این وسیله مهیج چیست . در واقع تولید کنندگان انواع اسکوتر برقی این محصولات را به بازار تزریق کرده اند و احساس نیازش را نیز در بین مردم به وجود آورده اند . لذا بسیاری از علاقه مندان برای علاقه و یا تفریح و سرگرمی به دنبال خرید اسکوتر برقی هستند . همچنین بسیاری از سلبریتی ها از اسکوتر برقی در کنسرت ها و یا پیج های شخصی خودشان در شبکه های اجتماعی رونمایی کرده اند و از این روی بسیاری از مردم با این وسیله مهیج آشنایی دارند . البته در زمان اوقات فراغت و تابستان و همچنین برای حمل و نقل های درون شهری و کمک به محیط زیست باید بدانید که می توانید از اسکوتر برقی استفاده کنید و جایگزین بسیار خوبی برای ماشین و تاکسی و اتوبوس است . در رقابت بین دوچرخه و اسکوتر برقی نیز این روز ها تمایل بسیاری از کاربران به سمت خرید اسکوتر برقی است . اسکوتر برقی ها بر مبنای یک باتری قابل شارژ که می تواند بار ها و بار ها شارژ شود حرکت می کنند و می توانند تا حداکثر وزن 120 کیلوگرم را نیز ساپورت کنند . در کفه ی اسکوتر برقی ها سنسور هایی تعبیه شده است که با فشردن انگشت و پاشنه پا فعال می شوند و می توانید به هر جهتی که می خواهید حرکت کنید .

آیا استفاده از اسکوتر برقی قانونی است ؟

استفاده از اسکوتر برقی هیج محدودیت سنی ، جنسیتی ، وزنی و یا ساعتی ندارد و هر کاربری که به اندازه ای بالغ باشد که بتواند بر روی پاهای خودش بایستد می تواند نحوه هدایت و کنترل اسمارت بالانس ها را نیز بیاموزد . در واقع یادگیری اسکوتر برقی به 15 الی 30 دقیقه زمان نیاز دارد و بی شک با کمی تمرین و تکرار می توانید آن را هدایت و کنترل کنید . روزانه نسخه های بسیار زیادی از انواع اسکوتر برقی ها به فروش می رسد . اما باید بدانید که در مکان های مختلفی محدودیت های خاصی اعمال می شود . به عنوان مثال در نیویورک هدایت و کنترل اسکوتر برقی ها بدون گواهی نامه ممنوع است . همچنین در نقاطی دیگر هدایت و کنترل اسکوتر برقی ها در مسیر های پیاده رو  و یا مخصوص دوچرخه ها ممنوع است . در آمریکا و انگلستان نیز قوانین مشابهی وجود دارد . در نظر داشته باشید که این سختگیری ها و وضع قوانین این چنینی برای کنترل ترافیک و حفظ سلامت اسکوتر سواران است . چرا که اسکوتر برقی خطر های خود را نیز به همراه دارد و استفاده کننده باید بسیار دقت کنید . پیشنهاد میکنیم قبل ار اسکوتر سواری از خودتان و تسلط کامل بر روی دستگاه مطمئن شوید و سپس نسبت به هدایت و کنترل آن در مکان های عمومی اقدام کنید . می توانید برای حفظ سلامت خودتان نیز از کلاه ایمنی استفاده کنید .

سایت های قابل اعتماد برای خرید اینترنتی
خواندن مطلب

اسکوتر برقی

 

کدام اسکوتر برقی برای من مناسب است ؟

نیاز ها متغیر است لذا انتخاب هر کاربری با دیگری نیز متفاوت است . بررسی نکات مهم در خرید اسکوتر برقی می تواند به انتخاب هرچه بهتر شما کمک کند . در زمینه انتخاب اسکوتر برقی مشاوره ی کارشناسان فروش بسیار مهم و حائز اهمیت است . اگر مشاوران بتوانند با توجه به نیاز کاربر راهنمایی درستی را ارائه دهند ، کاربر خرید موفقی خواهد داشت که احساس رضایت را برایش در پی دارد .
پس از طی کردن اولین گام یعنی تعیین هدف گام بعدی خرید دستگاهی با کیفیت و متریال بالا میباشد . به عنوان مثال باتری های بکاررفته در اسکوتر ها از تنوع و کیفیت های متنوعی برخوردار است . ممکن است باتری بکاررفته در یک اسکوتر از نوع سامسونگ گرید A باشد ولی باتری اسکوتری مشابه گرید D باشد . قضاوت بر عهده ی شمااست که کدام را انتخاب میکنید !
کاربران می توانند با انتخاب مجموعه های باتجربه و حرفه ای در این زمینه به خواسته شان جامه عمل بپوشانند و اسکوتر برقی با کیفیت و متریال فوق العاده بالا خریداری نمایند . مجموعه های صادق همیشه به دنبال جلب رضایت مشتریانشان می باشند . که این هدف تنها با ارائه و فروش محصولاتی با کیفیت بالا محقق می شود و کاربر با خرید از چنین مجموعه هایی برای همیشه از خریدش راضی خواهد بود و هیچ گاه از اعتماد به این مجموعه ها پشیمان نمی گردد . جهان آرسی مفتخر است تا با سال ها تجربه در زمینه ارائه و فروش انواع اسکوتر برقی ، اسمارت بالانس ویل و هاوربرد ها جایگاه خوبی در میان مشتریان پیدا کرده است . جهان آرسی تمامی اسکوتر برقی های موجود را به همراه یک سال گارانتی بی قید و شرط به شما کاربران گرامی عرضه می کند . این کارانتی به موتور ، باتری و برد اسکوتر برقی تعلق می گیرد و حتی پس از اتمام مدت زمان گارانتی خدمات پس از فروش کامل و جامع شامل تعمیرات و تامین قطعات وجود دارد . بی شک قبل از انتخاب و خرید نیز می توانید از مشاوره صادقانه کارشناسان فروش مجموعه بهره ببرید و مناسب ترین اسکوتر برقی را متناسب با نیاز و بودجتان انتخاب کنید .

کاربرد اسکوتر برقی ها

  • حمل و نقل های درون شهری
  • تفریح و سرگرمی
  • استفاده برای مواقعی که احساس خستگی می کنید و نمی توانید پیاده قدم بر دارید
  • مدیران تولید جهت کنترل محصولات و کنترل روند کار
  • مناسب برای کارشناسان HSE جهت گشت های بازرسی
  • استفاده در کارگاه ها و انبار ها و سوله ها
  • تجربه حسی جدید برای اوقات فراغت
  • تقویت عضلات مچ و ساق پا
  • مناسب برای پرنسل های حراست
  • مهمانداران رستوران و هنگام خرید از هایپر مارکت ها
  • مکان هایی که اجازه ورود خودرو نیست
  • گشت زنی در سطح شهر
  • استفاده در باشگاه های ورزشی و استفاده برای ورزش های دسته جمعی
  • مناسب برای سالمندان عزیز
  • و …

کاربرد اسکوتر برقی ها

گارانتی اسکوتر برقی

یکی از آپشن های مهمی که همواره مورد توجه کاربران بوده گارانتی محصول می باشد که البته این آپشن بسیار حائز اهمیت است و داشتن گارانتی های یکساله باعث آرامش خیال مصرف کنندگان می گردد و آن ها در خریدشان مصمم تر می شوند .

شاید یکی از دغدغه های کاربران برای خرید اجناس خارجی تهیه قطعات یدکی می باشد . داشتن خدمات پس از فروش باعث می شود تا کاربر بدون هیچ نگرانی و تردیدی محصول دلخواهش را خریداری کند و در صورت نیاز قطعات خراب یا مصطحلک شده را از مجموعه ارائه کننده بخواهد .
همانطور که پیش تر ذکر شد تنها مجموعه های با تجربه و حرفه ای قادر به ارائه چنین خدماتی نسبت به اسکوتر برقی هستند و باعث آسودگی خاطر مصرف کنندگان از جهت تامین قطعات می گردند .
هنگام خرید اسکوتر برقی توجه به گواهی نامه CE و یا FCC بسیار مهم است . تمامی محصولاتی که تحت لیسانس کشور های اروپایی و یا آمریکایی هستند چنین گواهی نامه ای را دارند که نشان از کیفیت بالای محصولات می باشد . جهان آرسی نیز اسکوتر برقی های موجود را به همراه گارانتی یک ساله بی قید و شرط به کاربران گرامی عرضه می کند .

برند ها و کمپانی های اسکوتر برقی

لازم بذکر است توجه به نام و برند تولید کننده اسکوتر برقی نیز از موارد بسیار مهم محسوب می گردد . در بازار جهانی امروز که روز به روز بر تعداد تولید کنندگان افزوده می گردد و رقابت میان تولید کنندگان و عرضه کنندگان سخت تر می شود اعتماد به مجموعه های معتبر و ثابت شده در این زمینه کاری منطقی و عقلانی می باشد . کاربران عزیز هنگام خرید اسکوتر برقی به کارتن مادر و نحوه ی بسته بندی دستگاه نیز توجه کنید زیرا این مورد نیز خود نشاندهنده ی اصالت محصول است .
مجموعه جهان آرسی مفتخر است به عنوان مجموعه ای قدیمی و با تجربه در زمینه فروش وسایل تفریحی سرگرمی با داشتن مشاوران خبره و کارکشته بهترین اسکوتر ها را با بهترین کیفیت و برند با داشتن گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 3 ساله به شما کاربران عزیز عرضه کند . کارشناسان ما میتوانند نکات مهم در خرید اسکوتر برقی را بر اساس نیاز شما بررسی و بهترین راهنمایی را به شما بدهند .

بهترین اسکوتر برقی آفرود سال 2023
خواندن مطلب

نکات مهم در خرید اسکوتر برقی

 

نکاتی که باید پیش از خرید اسکوتر برقی بدانید !

اسکوتر برقی چیست ؟

اسکوتر برقی یک وسیله تفریحی سرگرمی است که به کمک دو چرخ و یا یک چرخ بر مبنای انرژی یک باتری قابل شارژ حرکت می کند و می تواند یک انسان بالغ را با خود حمل کند . نحوه استفاده از آن بسیار آسان است و با کمی تمرین می توانید براحتی یک اسکوتر برقی را برانید . اسکوتر برقی می توانید وسیله ای مهیج برای نفریح و سرگرمی و یا حمل و نقل های درون شهری باشد . در نظر داشته باشید که ذات اسکوتر برقی و اسمارت بالانس ویل ها تفریح و سرگرمی است و اگر به دنبال این مقوله هستید به فکر خرید باشید .

استفاده راحت و آسان

در کفه ی اسکوتر برقی ها سنسور هایی تعبیه شده است که با قرار گیری بر روی آن و فشردن انگشت و پاشنه پا می توانید آن را به حرکت در آورید . در واقع کافیست تا فکر کنید که می خواهید حرکت کنید . اسکوتر برقی ها کاربری بسیار ساده ای دارند از این روی در دهه اخیر بسیار محبوب و پرفروش شده اند .

وزن کم و طراحی بهینه

اسکوتر برقی ها وسیله های حمل و نقل تک نفره ای هستند که در استایل های متفاوتی طراحی و تولید می شوند . اما نکته ای که باید در مورد همه آن ها بدانیم این است که وزن کمی دارند و طراحی ها بسیار بهینه است و اغلب می توانید آن را براحتی با خود حمل کنید . کیف هایی که برای اسکوتر برقی ها نیز طراحی شده است کار را بسیار راحت کرده . البته اسکوتر برقی های دسته دار و یا تاشو بسیار جالب ترند به این صورت که دسته به صورت کامل جدا می شود و یا اسکوتر برقی از وسط تا می شود و از این روی می توان آن را براحتی با خود و یا اتومبیل جا به جا کرد .

جانشینی مناسب برای وسایل نقلیه

امروزه در سطح شهر اتومبیل های تک سرنشین بسیار زیاد هستند . اسکوتر برقی ها نیز تک نفره اند و با سرعت 30 الی 40 کیلومتر بر ساعت حرکت می کنند . از این روی می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای وسایل نقلیه باشند و مردم از آن ها در سطح شهر براحتی استفاده کنند . البته پیشنهاد ما برای حمل و نقل های درون شهری است . این اسکوتر برقی ها سالم هستند و آلودگی برای محیط زیست ندارند .

اسکوتر برقی

 

تفریحی لذت بخش

علاوه بر مصارف پرفایده و پرکاربرد اسکوتر برقی ها برای تفریح و سرگرمی بسیار لذت بخشند . قیمت مناسب آن ها در مقایسه با بسیاری از وسایل تفریحی دیگر خانواده ها را به خرید آن تشویق می کند . چرا که این وسیله در کل یک وسیله خانوادگی است و همه ی اعضا در اوقات فراغت و به جهت لذت بردن و تفریح می توانند از آن استفاده کنند .

برای خرید اسکوتر برقی به چه نکاتی توجه کنیم ؟

راحتی

طراحی آیرودینامیکی اسکوتر برقی ها بسیار مهم است . راحتی آن ها در استفاده و حرکت روان در پیچ ها ، جاده ها و مکان های مختلف نکته ای است که باید در هنگام انتخاب و خرید بسیار دقت کنید . سایز چرخ اسکوتر برقی ها بسیار متنوع است و از این روی باید ببینید متناسب با طراحی بدن و نیازتان کدام مورد مناسب شمااست . اسکوتر برقی نیز یک وسیله حمل و نقل است که اگر با آن احساس راحتی نکنید و نتوانید در محیط های مختلف از آن بهره ببرید خب بی شک خطراتی شما را تهدید می کند . تایر ها اگر بادی هستند باید حجم متناسبی داشته باشند و طراحی بدنه نیز اسکوتر برقی را در دست انداز ، سراشیبی و پیچ و خم ها منعطف کند .

موتور

اسکوتر برقی های دو چرخ از دو موتور و اسکوتر برقی های تک چرخ از یک موتور بهره گرفته اند . توان موتور ها از 350 تا 500 و یا حتی بیشتر متغییر است . اسکوتر برقی های آفرود و سایز بزرگ از قدرت و شتاب بیشتری بهره مندند . وزن کاربر و نحوه استفاده ، شتاب و میزان سرعت همه و همه به موتور ها و توانشان بر می گردد . بعضی از مدل‌های پیشرفته اسکوتر برقی تا بیش از هزار وات هم توان دارند و به راحتی می‌توان با آنها از شیب‌ها و مسیرهای سخت عبور کرد و سرعت بالایی هم دارند . توان هر دستگاه برقی برحسب وات نشان داده می‌شود . هر چقدر که وسیله وات بیشتری مصرف کند ، قدرت بیشتری خواهد داشت .توان بالاتر باعث افزایش امکان سریع‌تر حرکت کردن دستگاه می‌شود .

جاذبه های اسکوتر برقی
خواندن مطلب

نکات مهم در خرید اسکوتر برقی

 

سرعت

اسکوتر برقی ها می توانند تا حداکثر سرعت 20 الی 30 کیلومتر بر ساعت حرکت کنند و شاید حتی بیشتر ! جالب است که بدانید راندن با سرعت حداقلی ، متوسط و یا حداکثری در دستان خودتان است . منظور این است که اگر هر چه بیشتر پاهایتان را فشار دهید شاهد سرعت بیشتری خواهید بود . تمامی کنترل اسکوتر برقی به عهده خودتان است .

ترمز

اسکوتر برقی ها از آنجایی که به واسطه فشار انگشت و پاشنه شما حرکت می کنند به محض کم کردن فشار می توانید شاهد از حرکت ایستاندن اسکوتر برقی باشید . البته مدل ها بسیار متنوع هستند و در بعضی از مدل های پیشرفته شاهد ترمز های عقب و جلو هستیم .

بهترین اسکوترها، اسکوترهایی هستند که هم ترمز عقب دارند و هم جلو یا مجهز به صفحه ترمز هستند. این اسکوترها در زمینه کنترل وسیله و ترمز کردن، بهتر از گزینه‌های دیگر هستند. اسکوترهای برقی مجهز به یک ترمز نمی‌توانند به سرعت مواردی که ترمز عقب و جلو را به صورت توأم دارند در مواقع لازم متوقف شوند .برای مثال ، روی سطوح تمیز و خشک برای متوقف کردن اسکوتر برقی باید از ترمز عقب و جلو به شکل هم‌زمان کمک گرفت . روی سطوح کثیف ، مرطوب یا شِنی باید از ترمز عقب استفاده کرد تا از قفل شدن چرخ جلو و از دست رفتن کنترل وسیله جلوگیری شود .

باتری

باتری اسکوتر برقی یکی از مهم ترین گزینه های اسکوتر برقی است و دستگاه بر مبنای آن شارژ می شود و حرکت می کند . هر چه باتری بتواند بیشتر شارژ نگه دارید قطعا کاربر نیز می تواند بیشتر از آن بهره ببرد . از این روی باید به ظرفیت و ولتاژ باتری اسکوتر برقی با دقت نگاه کنید . باتری های اسکوتر برقی معمولا دو الی سه ساعت زمان میبرند شارژ شوند و سی الی چهل و پنج دقیقه خروجی مفید می دهند . البته باتری های اسکوتر برقی از حساسیت های بالایی برخوردارند و باید نسبت به درست شارژ کردن آن ها آگاه باشید . به محض تمام شدن باتری آن را در شارژ نگذارید و اجازه دهید تا دمای باتری کاهش پیدا کند . اگر برای مدتی طولانی نمیخواهید از آن استفاده کنید فول شارژ آن را کنار بگذارید . هر هفت الی ده روز اسکوتر را شارژ کنید و کناری بگذارید . سیکل شارژ باتری باید هر چند روز یکبار فعال شود .

باتری اسکوتر برقی

 

جنس

اسکوتر برقی ها از یک شاسی آلومینیومی و قابی پلاستیکی تشکیل می شوند که کیفیت و مقاومت خوبی دارند اما نباید از ارتفاع بیفتند و یا مستقیم با جایی برخورد کنند چون امکان دارد آسیب ببینند . همین طراحی کمک کرده تا وزن اسکوتر برقی ها سبک باشد و حمل و نقل آن ها راحت . اما اسکوتر برقی های استیل و یا فولاد سنگین وزنند . بهتر است اسکوتر برقی کودکان سبک تر و کوچک تر باشد و اسکوتر برقی بزرگسالان از آنجا که باید وزن بیشتری حمل کنند دارای مقاومت بیشتری باشند .

آپشن های جانبی

اسکوتر برقی ها اغلب به آپشن ها و قابلیت هایی جانبی مجهزند که در عملکرد نهایی آن ها تاثیری ندارد . به عنوان مثال LED و رقص نور ، بلوتوث و اسپیکر ، ریموت کنترل برای قفل کردن دستگاه ، اتوبالانس و … . این قابلیت ها جذابیت اسکوتر برقی ها را دوچندان می کنند و از این روی می تواند برای کاربر مصرف کننده به خصوص کودکان و نوجوانان جذاب باشد . اما در نظر داشته باشید عملکرد نهایی همه اسکوتر برقی ها یکسان است و آن هم راندن می باشد .

اسکوتر برقی مناسب

 

چرخ ها

اغلب اسکوتر برقی های سایز 6 و 8 دارای چرخ های توپر و سنگی هستند و پنچز شدن و یا پارگی و کم باد شدن برای آن ها مفهوم ندارد . اما در سایز های 10 و یا بیشتر چرخ ها و تایر ها بادی هستند و کم باد شدن و پنچر شدن و سوراخ شدن برای آن ها محتمل است . لذا باید در حین استفاده کمی دقت کنید . پیشنهاد کارشناسان جهان آرسی اسکوتر برقی هایی با تایر های سنگی است چرا که طول عمر بسیار طولانی تری دارند .

قیمت

امروزه قیمت اسکوتر برقی ها بسیار متغییر و متنوع است و از یک میلیون تا ده ها میلیون تومان متغییر است . این تفاوت قیمت ها به کیفیت اجزای داخلی ، سایز و آپشن های اسکوتر برقی ها بر می گردد . در واقع هیچ وقت هیچ ارزانی بی علت نیست . امروزه با فراگیر شدن اسکوتر ها مردم حاضرند برای آن پول هزینه کنند و چه بهتر که این هزینه برای خرید اسکوتر برقی های باکیفیت شود .

نتیجه گیری نکات مهم در خرید اسکوتر برقی

با بررسی پارامتر های آمده در مقاله نکات مهم در خرید اسکوتر برقی می توان باکیفیت ترین و مرغوب ترین اسکوتر برقی را تشخیص داد . از این حیث حالا که می خواهید برای خرید اسکوتر برقی بودجه ای را هزینه کنید چه بهتر که برای باکیفیت ترین اسکوتر برقی این بودجه را خرج کنید . شما کاربران گرامی می توانید پیش از خرید از مشاوره کارشناسان مجموعه بهره مند شوید و همچنین از نزدیک اسکوتر برقی های متنوعی را بازدید کنید . پس از انتخاب و خرید آموزش های لازم و نکات ایمنی به شما آموزش  داده می شود لذا می توانید به بهترین شکل ممکن از دستگاهتان استفاده کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.