اسکوتر برقی ناین بات مینی

اسکوتر برقی ناین بات مینی
0 229

ناین بات مینی چیست ؟

در مقاله معرفی اسکوتر برقی ناین بات مینی به طور اختصاصی به معرفی اسکوتر برقی Ninebot mini می پردازیم . کمپانی بنامی به نام شیائومی چنین اسکوتر هایی را طراحی و تولید می کند و یکی از مدل های پرفروش این کمپانی اسکوتر برقی Ninebot mini است . شیائومی یکی از مطرح ترین برند های تولید کننده انواع گجت ها و محصولات تفریحی سرگرمی است و برای عقب نماندن از رقبا در زمینه طراحی و تولید انواع اسکوتر برقی نیز ورود کرده است .

این روزها در زندگی شهری و پر ترافیک ، آلودگی های محیطی و صوتی بیداد میکند و یقینا پیمودن مسافت های مختلف بین محل کار تا منزل و یا دانشگاه ، کلاس های مختلف ، خانه دوستان و … میتواند دشوار و یا کمی آزار دهنده باشد . و شاید اغلب یکی از دلایل افتادن فاصله بین خانواده ها و یا دوستان سختی و دوری راه باشد . در سال های اخیر وسیله های جدید و مهیجی به نام اسکوتر برقی ( Scooter ) طراحی و تولید شده اند که در سایز و طرح بندی های مختلف وارد بازار می شوند و وسایل بسیار کاربردی برای زندگی شخصی و اجتماعی انسان ها است . اسکوتر برقی ها استایل و سایز بندی های مختلفی دارند . اسکوتر هایی با نام اسمارت بالانس ویل ها وجود دارند که تنها و تنها با فشردن سنسور های کف دستگاه فعال می شوند و کاربر بر روی آن قرار دارد و هیچ دسته ای وجود ندارد . کافیست تا فکر کنید که می خواهید حرکت کنید . مدل هایی نیز وجود دارند که دسته دارند و مصرف کننده با اتکا بر دسته ایمنی خود را حفظ می کند .

 Ninebot mini

اغلب کاربران میخواهند مسافتی را بین دو فاصله طی کنند که نه آنقدر طولانی است که از اتومبیل شخصی و یا وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و نه آنقدر کوتاه است که بتوانند به صورت پیاده اقدام به پیمودن آن مسافت کنند . هرچند که پیاده روی بسیار توصیه می شود و برای سلامتی مفید است اما گاهی از حوصله آدمی خارج است و انسان دوست دارد با وسیله حرکت کند و به مقصد مدنظر برسد و نگران جای پارک ماشین و ترافیک شهری نیز نباشد .

کمپانی شیائومی با طراحی و تولید اسکوتر های برقی متنوع سعی بر جلب نظر و رضایت کاربرانی دارد که به دنبال اسکوتر برقی ناین بات مینی های بسیار با کیفیت و بادوامی هستند .
اسکوتر برقی ناین بات مینی بی شک یکی از بهترین ها در دنیای متنوع اسکوتر برقی این روزهای بازار است  .

در معرفی اسکوتر برقی ناین بات مینی باید به جرات گفت این اسکوتر برقی از هوشمندی فوق العاده بالا و طراحی خاصی برخوردار است بگونه ای که حتی اگر هیچ تجربه قبلی و یا تمرینی نداشته باشید نیز براحتی میتوانید بر روی دستگاه مسلط شده و حرکت کنید . یک دسته به عنوان فرمان تا میان زانوان شما تعبیه شده است که میتوانید پاهایتان را به آن حائل کنید . به دلیل ایستایی هوشمند از لحظه سوار شدن بر روی معرفی اسکوتر برقی Ninebot mini ، به گونه ای عمل خواهید کرد که انگار مدتی است بلد هستید و بر اسکوتر برقی براحتی مسلطید . این دسته نقش امنیتی و کمکی برای شما ایجاد میکند . برای حرکت به سمت جلو بعنوان مثال کافیست تا کمی خود را به جلو حائل کرده و انگشتان پاهایتان را به جلو فشار دهید خواهید دید که به چه راحتی و با چه سرعتی به راه می افتید .

بهترین اسکوتر های 2023
خواندن مطلب

خیلی ریلکس با اسکوتر ninebot mini حرکت کن 🙂

استفاده از اسکوتر برقی ناین بات مینی به هیچ عنوان سخت نیست . اگر دوچرخه سواری کرده اید یقینا به خاطر دارید که در هنگام یادگیری باید از چرخ های کمکی بهره میگرفتید و شخصی نیز هوای شما را می داشت . اما برخلاف یادگیری دوچرخه ، اسکوتر برقی ناین بات مینی به هیچ کمکی و تمرین خاصی نیاز ندارد . به محض گذاشتن پاهایتان بر روی دستگاه و فعال شدن سنسور ها و جایروسکوپ های آن ، گویی حرکت میکنید که انگار بلد هستید . استفاده از اسکوتر برقی ناین بات مینی به سن و یا جنسیت خاصی وابسته نیست و هر شخصی با توجه به هر سن و جنسیتی که دارد میتواند براحتی برای مصارف مختلف از این اسکوتر برقی استفاده کند . حتی کودکان و افراد سالخورده نیز میتوانند براحتی تعادل خود را بر روی اسکوتر برقی حفظ کرده و از آن استفاده کنند . زمانی که به خود می آیید شاهد سپری شدن لحظاتی هستید که با خنده و شادی گذشت و نهایت لذت را از اسکوتر برقی ninebot mini خود برده اید .

استفاده و راندن اسکوتر برقی Ninebot mini همانند رانندگی با ماشین شخصی و یا اسب سواری با اسب است . اگر خودتان و اسکوتر برقی ninebot mini را یکی بدانید یقینا میتوانید براحتی به کنترل کردن آن بپردازید . بهتر است بگوییم اسکوتر برقی با نیروی فکر و ذهن شما کار میکند . کافیست تصور کنید که میخواهید چه کنید و یا به کجا بروید لحظه ای دیگر همان جا خواهید بود . چرخ های این مدل سایز نسبتا بزرگی دارند و در وسط دستگاه نیز یک دسته وجود دارد که تا زانو شما امتداد دارد . این دسته را به هیچ وجه با دست نمی توانید نگه دارید و بلند هم نمی شود . پاها را بر این دسته می توانید تکیه کنید و با اعتماد به نفس حرکت کنید . در نظر داشته باشید که راندن ناین بات مینی به هیچ نمرین و مهارتی نیاز ندارد و به محض اینکه سوار بر اسکوتر برقی می شوید گویی عملکرد و راندن آن را از قبل بلدید . والدینی که فکر می کنند اسکوتر برقی خطرآفرین است و نگران فرزندانشان هستند می توانند به اسکوتر برقی ناین بات مینی فکر کنند . این مدل هیچ گونه خطر و آسیبی به همراه ندارد و از این موضوع حیرت خواهید کرد .

 Ninebot mini

کاربرد و مکان های قابل استفاده از اسکوتر برقی ناین بات مینی

از اسکوتر برقی ناین بات مینی علاوه بر استفاده کردن در محیط های صاف و هموار میتوانید در محیط های شیبدار و دارای پستی و بلندی نیز بهره ببرید . این اسکوتر برقی قادر است براحتی شیب هایی تا 15 الی 20 درجه را طی کند . حتی در تست های انجام شده مشخص شده که میتواند میزان بیشتری شیب را نیز طی کند . براحتی با اندکی تمرین به جای فشار آوردن به پاها و کمرمان میتوانیم با استفاده از Ninebot mini حرکت کرده و خشنود باشیم . در معرفی اسکوتر برقی ناین بات مینی میتوان گفت بسیار کامل و همه چیز تمام است .

روش های نگهداری صحیح از اسکوتر برقی
خواندن مطلب

خودتان را بر روی اسکوتر برقی Ninebot mini زیاد از حد شل نکنید چرا که به دلیل حرکت فوق العاده نرم دستگاه به سرعت رو به جلو به حرکت می افتید . کافیست کمی نوک انگشتان و یا پاشنه پاهایتان را برای حرکت به جلو و یا حرکت به عقب فشار دهید .

برای استفاده در محیط های ناهموار و یا دارای پستی و بلندی نیز پس از کمی تمرین براحتی میتوانید از دستگاهتان استفاده کنید .

اسکوتر برقی ناین بات مینی

 

بدنه این معرفی اسکوتر برقی ناین بات مینی حرفه ای از منیزیم باکیفیتی که در صنایع هوایی استفاده می‌شود ساخته شده است . یقینا Ninebot mini از استحکام بالایی برخوردار است و در اثر اصابت ضربه براحتی آسیب نمیبیند و یا نمی شکند . بسیار بدیهی است که اسکوتر برقی از زیر پای شما در رود و یا به در و دیوار بخورد . لذا کیفیت متریال بدنه به قدری بالاست که احتمال هر اتفاق بدی را به حداقل می رساند . این فلز در وزن نهایی اسکوتر نیز تاثیر گذار بوده و به محض بلند کردن دستگاه به استخوان دار بودن آن پی خواهید برد . در جلوی اسکوتر برقی نشان گرهایی طراحی و تعبیه شده است که از مهم ترین آن ها میتوان به نشانگر میزان باتری اشاره کرد . وجود این نشانگر کمک میکند تا هر زمانی که به جلوی اسکوتر برقی نگاهی بیندازید بتوانید میزان شارژ باقی مانده از دستگاهتان را مشاهده کنید . علاوه بر این ، نشانگر بلوتوث و قفل شدن اسکوتر نیز در جلوی اسکوتر وجود دارند که استفاده کردن از آن ها کاملا سلیقه ای است . البته در دورهمی های خانوادگی میتوانید به کمک بلوتوث از دستگاه خود آهنگ پخش کرده و محیط را به موسیقی ها دلنواز مزین کنید .

کیفیت و سایز لاسیک اسکوتر برقی ناین بات مینی

نوع لاستیک های اسکوتر برقی ناین بات مینی از نوع بادی است و بسته به محیط و آب و هوا و همچنین سطحی که تمایل به استفاده از دستگاه دارید میتوانید باد تایر ها را تغییر دهید . البته لاستیک های بادی کمی مستعد پنچر شدن نیز هستند اما با کمی دقت و احتیاط میتوانید این خطر را نیز از دستگاه خود دور کنید . قطر و میزان پهنای لاستیک های اسکوتر برقی Ninebot mini بزرگ و پهن است و در محیط های ناهموار و بر روی پستی و بلندی ها براحتی میتوانید با آن بازی کرده و همچون ماشین های آفرود برای شما از یک سطح ناهموار عبور خواهد کرد .

اسکوتر برقی ناین بات مینی

 

اسکوتر برقی شیائومی واتر پروف ( ضد آب ) است و میتوانید در روزهای بارانی و در گل و لای نیز براحتی از آن استفاده کنید و این آسودگی خیال را داشته باشید که هیچ اتفاقی برای دستگاهتان نخواهد افتاد . اما در نظر داشته باشید که اسکوتر برقی تان به هیچ وجه در آب به صورت کامل غوطه ور نشود و یا با آب آن را نشویید .

اسکوتر برقی و تابستان
خواندن مطلب

توان و قدرت اسکوتر برقی Ninebot mini

حداکثر سرعت اسکوتر برقی ناین بات مینی بین 15 الی 20 کیلومتر بر ساعت است . در سرعت گرفتن ، اسکوتر برقی شروع به بوق زدن میکند و به شما هشدار می دهد . میتوانید اوج سرعت و هیجان را با این اسکوتر برقی تجربه کنید و نهایت لذت را ببرید .

در جلو و عقب معرفی اسکوتر برقی Ninebot mini چراغ هایی تعبیه شده است که علاوه بر زیبایی کاربرد های زیادی دارند . چراغ های جلو دستگاه وظیفه روشن کردن جلوی پای شما را بر عهده دارند و به محض قرار گرفتن بر روی اسکوتر روشن می شوند . این چراغ ها به نور محیط حساس بوده و با قرار گیری در محیط کم نور خودشان روشن می شوند . در پشت دستگاه نیز چراغ های قرمزی وجود دارد که در هنگام عقب رفتن ، افراد پشت سر شما را مطلع می کنند . جالب تر از آن این است که در هنگام دور زدن چراغ های همان سمت چشمک میزند و مانند راهنما زدن در اتومبیل می باشد .

ناین بات مینی

 

وزن اسکوتر برقی ناین بات مینی معادل 12.8 کیلوگرم است . با هر بار شارژ کامل تا مسافت 20 کیلومتر میتوانید از آن بهره ببرید . با چنین عملکردی این فکر به ذهن خطور میکند که برای حمل و نقل درون شهری و یا جابه جایی بین منزل تا محل کار میتوان از این اسکوتر بهره برد .

در معرفی اسکوتر برقی Ninebot mini میتوان گفت یکی از منحصربفرد ترین ویژگی های بارز آن وجود یک اپلیکیشن موبایلی است که برای سیستم عامل های اندروید و ios وجود دارد . با نصب نرم افزار مربوطه میتوانید کارهای بزرگی انجام دهید . به عنوان مثال میتوانید رنگ چراغ های اسکوتر برقی خود را تغییر دهید و یا الگوریتم مشخصی برای روشن شدن و خاموش شدن آن ها را تعریف کنید . هم چنین میتوانید سرعت مشخصی را برای دستگاه تعریف کنید تا شخص استفاده کننده با توجه به توانایی هایش با امنیت بیشتری از دستگاه بهره ببرد . همچنین میتوانید اسکوتر برقی خود را قفل کنید و اگر شخصی بدون اطلاع و اجازه شما قصد استفاده از آن را داشت دستگاه و موبایل شما شروع به ویبره زدن میکند و شما را آگاه می سازد . اپلیکیشن این اسکوتر برقی از مزیت های بسیار کاربردی آن است .

اسکوتر برقی ناین بات مینی

 

با خرید یک اسکوتر برقی Ninebot mini یقینا تحول بزرگی در زندگی شما ایجاد می شود و حتی شاید دیگر زحمت پیاده روی را نیز به خود ندهید هرچند که روزانه 30 دقیقه پیاده روی برای شما لازم و ضروری است . بی شک به قدری به این دستگاه علاقه مند می شوید که دیگر دوست ندارید از روی آن پایین بیایید . لذا برای تمامی مصارف شدنی می خواهید سوار بر آن حرکت کنید .

امید است در مقاله فوق اطلاعات مفیدی راجع به اسکوتر برقی ناین بات مینی در اختیار کاربران قرار گرفته باشد . شما میتوانید این محصول را به صورت اورجینال و گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش تنها از جهان آرسی بخواهید . این محصول به همراه گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش سه ساله به شما عزیزان ارائه می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.