رونمایی از مویک پرو پلاتینیوم

رونمایی از مویک پرو پلاتینیوم
0 170

رونمایی از هلی شات DJI Mavic pro platinum

  • رونمایی از مویک پرو پلاتینیوم ، قدرتمند و قابل انعطاف برای ماجراجویی هوایی

چندی پیش کمپانی بنام DJI واقع در کشور چین از نسخه بروز شده ی هلی شات مویک پرو خود با نام کوادکوپتر مویک پرو پلاتینیوم رونمایی کرد و موجب شگفتی بسیاری از پرواز دوستان شد . یقینا در این نسخه اصلاحاتی انجام شده و قابلیت هایی اضافه شده است که آن را از مویک پرو  متمایز می کند و پاسخ گوی این اختلاف قیمت تقریبا 500 دلاری میان آن هاست .

مویک پرو یکی از متفاوت ترین و بروز ترین کلاس های هلی شات های عمود پرواز بود که با نام سلفی هوایی و بازوهای تا شونده خود بین مردم به سرعت معروف شد . کوادکوپتری که از نظر آپشن و ویژگی ها با فانتوم 4 برابری می کرد و حتی بازوهای تاشونده آن کمترین جای ممکن را اشغال می کرد و حتی برای کنترل آن همیشه و در همه جا به رادیوکنترل نیازی نبود چرا که با تلفن همراه شما نیز کنترل می شود . به طور کلی طراحی و تولید سری مویک تغییر و تحول اساسی در این زمینه ایجاد کرد و کاربران بسیار از آن استقبال کردند . مویک پرو پلاتینیوم یکی از مدل های این رده است و می تواند برای مصارف تفریحی سرگرمی و تخصصی مورد استفاده قرار گیرد .

رونمایی از مویک پرو پلاتینیوم

  • در رونمایی از مویک پرو پلاتینیوم میتوان به قابلیت های بروز شده آن اشاره کرد :
بررسی مشخصات فنی کوادکوپتر مویک ایر
خواندن مطلب

هلی شات DJI Mavic Pro Platinum دارای یک بدنه بسیار براق ، جذاب و تیره رنگ است که بسیار جمع و جور بوده و با جمع کردن بازوهای آن کمترین جای ممکن در کیف شما به این کوادکوپتر اختصاص داده خواهد شد . مویک پرو پلاتینیوم دارای 2 تغییر اساسی با مویک پرو است :

  1. اول اینکه میزان صداهای ملخ ها در این نسخه 60% کاهش پیدا کرده که کاهش همین صدا می تواند آرامش و شرایط مساعدتری را برای پرواز اپراتور فراهم کند .
  2. دوم اینکه تایم پروازی مویک پرو پلاتینیوم از 27 دقیقه به 30 دقیقه افزایش پیدا کرده است و این تایم پروازی معادل تایم پروازی کوادروتور فانتوم 4 پرو است .

تفاوت مویک پرو و مویک پرو پلاتینیوم

هلی شات Mavic Pro Platinum جزء یکی از بهترین پهباد های بدون سرنشین عمود پرواز است که علاوه بر استفاده در جنبه تفریح و سرگرمی میتوان برای مصارف تجاری ، صنعتی و هلی شات های تخصصی از آن بهره برد . پس می توان اینگونه بیان کرد که در مویک پرو پلاتینیوم شاهد تغییرات بسیار چشم گیر و فاحشی نبودیم و می توانیم این طور نتیجه گیری کنیم که مویک پرو پلاتینیوم نسخه بروز شده ی مویک پرو است و شاید انتخاب بین آن دو ما را بسیار گیج نکند و انتخاب سخت نباشد .

تفاوت اساسی مویک پرو و مویک پرو پلاتینیوم

  1. در رونمایی از مویک پرو پلاتینیوم کاهش صدا تا 60% ، افزایش تایم پروازی تا 30 دقیقه و استفاده از ملخ های بهبود یافته و جدید در کوادکوپتر Mavic Pro Platinum موجب شده تا این محصول از محبوبیت فوق العاده بالایی برخوردار شود . جالب است که بدانید کمپانی ، این ملخ ها را به گونه ای طراحی کرده است که برای مویک پرو سابق نیز قابل استفاده است .
  2. با طراحی ایرودینامیکی کاملا جدید و قرار گیری ملخ های 8331 بر روی مویک پرو پلاتینیوم شاهد یک عملکرد کنترلی بسیار چشم گیری خواهید بود . اسپید کنترل های موجود در پرنده نیز پروازی بسیار نرم و فوق العاده استیبل را برای شما کاربران گرامی فراهم می کند .
مشخصات فنی مویک ایر 2 اس
خواندن مطلب

رونمایی از مویک پرو پلاتینیوم

در رونمایی از مویک پرو پلاتینیوم می توان به دوربین بسیار باکیفیت آن نیز باقابلیت فیلم برداری 4K اشاره کرد . این دوربین بر روی یک گیمبال 3 محوره سوار است که تمامی خطا ها ، لرزش ها و اشتباهات تصویر را خنثی کرده و خروجی کاری بسیار تمیز و صافی را به شما می دهد . به دلیل وجود همین دوربین و گیمبال است که میتوانید برای مصارف حرفه ای و کاری از مویک پرو استفاده کنید و از نتیجه کار خود بسیار راضی باشید .

اقتدار پروازی بسیار بالایی را با حداکثر تایم ممکنه با Mavic Pro Platinum تجربه خواهید کرد . اختلاف قیمتی بین این دو نسخه مویک نیز به دلیل بهبود و مدرن شدن مدل اخیر بسیار منطقی است . مدت زمان زیادی از ورود مویک پرو پلاتینیوم به بازار جهانی نمی گذرد اما این هلی شات با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است . اگر شما کاربر گرامی برای تفریح و سرگرمی و یا اجرای پروژه های تخصصی و یا حتی ثبت عکس و فیلم هوایی به دنبال خرید یک هلی شات هستی پیشنهاد میکنیم به مویک پرو پلاتینیوم فکر کنید .

تفاوت مویک پرو و مویک پرو پلاتینیوم

امکانات هلی شات DJI Mavic Pro Platinum

هلی شات مویک پرو پلاتینیوم قابلیت نصب به عینک DJI Goggles را نیز دارا می باشد . پهباد و عینک مکمل یکدیگرند و یقینا با تهیه این عینک میتوانید میزان ترشح آدرنالین خونتان را افزایش داده و لحظات بسیار مفرح و مهیجی را با کوادروتور خود تجربه کنید . در واقع عینک بر روی چشمان شما قرار می گیرد و دید اول شخص می دهد . گویی سوار بر هلی شات هستید و می توانید آن را هدایت و کنترل کنید .

چگونه یک اسکوتر برقی خوب را بشناسیم ؟
خواندن مطلب

در رونمایی از کوادکوپتر مویک پرو پلاتینیوم میتوان به سنسور عدم برخور با موانع از جلوی پرنده اشاره کرد که به دلیل تعبیه سنسور هایی قادر است موانع و اجسام را دیده و از برخورد با آن ها ممانعت کند . البته دقت کنید این سنسور در شب و نور کم کار نمی کند .

پکیج هلی شات Mavic Pro Platinum به صورت کامل است و کاربران نیازی به اسمبل کردن چیز خاصی ندارند . به محض باز کردن و خارج کردن از جعبه آماده پرواز است .

درانتها باید بیان کنیم که رونمایی از مویک پرو پلاتینیوم دستاورد چندان مهمی برای این کمپانی نبود . چرا که تفاوت های بسیار مهم و فاحشی در آن حاصل نشده و شاید ارزش این اختلاف قیمت را نداشته باشد تا کاربران حتما حتما بخواهند نسبت به خرید آن اقدام کنند . به عنوان مثال زمانیکه کمپانی از مویک دو پرو رونمایی کرد تفاوت ها و پیشرفت های آن نسبت به مویک پرو بسیار حایز اهمیت و فاحش بوده است . به طوری که به جرات می توان گفت خرید مویک 2 پرو نسبت به مویک پرو ارزش این اختلاف قیمت را دارد .

مویک پرو

جهان آرسی به عنوان نماینده رسمی محصولات DJI در ایران مفتخر است تا محصولات این کمپانی را با نازل ترین قیمت ، آموزش ها تخصصی ، خدمات پس از فروش جامع شامل بحث تعمیرات و تامین قطعات به پرواز دوستان گرامی ارائه کند . همچنین شما می توانید برای مشاهده و خرید کوادکوپتر از فروشگاه ما نیز بازدید نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.