ده کوادکوپتر برتر آماتور

معمولا جستجو هایی که توسط کاربران مبتدی برای پیدا کردن بهترین کوادکوپتر دوربین دار موجود در بازار انجام می شود، در کمترین زمان ممکن به گمراهی و سردرگمی این کاربران بی اطلاع منتهی می شود . واقعیت این است که امروزه پهباد ها و کوادکوپتر های دوربین دار متنوعی وجود دارند که هر یک دارای مشخصات خاص خود می باشند و به راحتی می توانند شما و سایر کاربران تازه کار را در دریایی از اطلاعات گوناگون غرق کنند .

ده کوادکوپتر برتر آماتور
0 213

ده کوادکوپتر برتر آماتور

ده کوادکوپتر برتر آماتور بار رنج قیمتی مناسب در مقاله پیش رو به شما معرفی خواهد شد . معمولا جستجو هایی که توسط کاربران مبتدی برای پیدا کردن بهترین کوادکوپتر دوربین دار موجود در بازار انجام می شود، در کمترین زمان ممکن به گمراهی و سردرگمی این کاربران بی اطلاع منتهی می شود . واقعیت این است که امروزه پهباد ها و کوادکوپتر های دوربین دار متنوعی وجود دارند که هر یک دارای مشخصات خاص خود می باشند و به راحتی می توانند شما و سایر کاربران تازه کار را در دریایی از اطلاعات گوناگون غرق کنند .
اما اصلا لازم نیست ترس را به وجود خود راه دهید، این لیست که شامل ده کوادکوپتر دوربین دار برتر برای کاربران مبتدی است به شما کمک می کند تا در انتخاب اولین سیستم پروازی خود عملکردی موفق داشته باشید و اولین گام خود را در دنیای پهباد ها و کوادکوپتر های مخصوص فیلم برداری با موفقیت پشت سر بگذارید .

خوشبختانه این لیست تنوع بالایی دارد و پهباد های مخصوص خلبانان مبتدی از هر محدوده قیمت و کارایی در آن گنجانده شده است تا شما بتوانید پهباد هایی ارزان قیمت و در عین حال جذاب و سرگرم کننده را انتخاب کنید، و یا به سراغ گزینه های پیشرفته تر با امکانات بیشتر بروید و گام اول را بلند و محکم بردارید.
بنابراین اگر به تازگی وارد دنیای هیجان انگیز پهباد ها و کواد کوپتر های فیلم برداری شده اید، توصیه می کنیم حتما ادامه  مقاله ده کوادکوپتر برتر آماتور – بخش اول را مطالعه نمایید و با بهترین پهباد های دوربین دار طراحی شده برای خلبانان تازه کار آشنا شوید.

ده کوادکوپتر برتر آماتور با قیمت مناسب

قبل از شروع لیست لازم است به این نکته اشاره کنیم که قابلیت تهیه ویدیو های HD برای کوادکوپتر های مخصوص فیلم برداری ارزان قیمت یک مزیت عالی به حساب می آید .
علاوه بر آن هر چقدر وضوح تصاویر تهیه شده توسط دوربین این پلتفرم های پروازی از پیکسل بالاتری برخوردار باشد ، نتایج بهتری رقم خواهد خورد و شما می توانید با آگاهی کامل درمورد آینده خود در صنعت تصویر برداری هوایی تصمیم گیری کنید .
از سوی دیگر اگر قصد دارید با سرعت بیشتری در این زمینه پیشرفت کنید و پیچ و خم های موجود در مسیر را به سادگی پشت سر بگذارید، بهتر است کوادکوپتر هایی را تهیه کنید که قابلیت اجرای هدلس مود در آن ها تعریف شده باشد .
قابلیت هدلس مود به شما اجازه می دهد فرایند تنظیم کردن موقعیت پرنده قبل از شروع پرواز را نادیده بگیرید و با سهولت بیشتری آن را در آسمان هدایت کنید .

پهباد های مناسب تازه کار ها

1) کوادکوپتر Syma X8C

جایگاه اول در لیست بهترین پهباد های دوربین دار برای کاربران مبتدی به کوادکوپتر Syma X8C اختصاص داده شده است. نقطه قوت این کوادکوپتر دوربین قدرتمند نصب شده روی آن است که از توانایی تهیه ویدیو های ۲ مگاپیکسلی HD برخوردار می باشد.
وجود چنین دوربینی روی یک پهباد مقدماتی ارزان قیمت یک ویژگی واقعا استثنایی محسوب می شود. علاوه بر آن امکان اجرای حالت هدلس مود در این کوادکوپتر تعریف شده است تا خلبانان مبتدی بتوانند به ساده ترین شکل ممکن کنترل آن را در دست بگیرند.
با توجه به قیمت فوق العاده مقرون به صرفه کوادروتور Syma X8C در مقایسه با سایر پهباد های دارای امکانات مشابه، بعید است علاقه مندان به تصویر برداری های هوایی به راحتی بتوانند از این پلتفرم کارآمد و تمام امکانات و قابلیت های گنجانده شده در آن چشم پوشی کنند.

معرفی سنسور های بکار رفته در کوادکوپتر
خواندن مطلب

2) کوادکوپتر Syma X5C

جایگاه دوم این لیست به کوادکوپتر Syma X5C تعلق می گیرد که عملکرد کلی آن نسبت به کوادکوپتر شناخته شده UDI کمی بهتر است. این کوادکوپتر که به عنوان یکی از کاندید های اصلی کسب عنوان بهترین پهباد دوربین دار برای کاربران مبتدی نیز شناخته می شود، برخلاف کوادکوپتر U818A UDI می تواند ویدیو های HD تهیه کند.
کوادکوپتر سایما X5 نیز یکی از پرنده های محبوب بدون دوربین می باشد که نمونه ارتقاء یافته آن کوادکوپتر سایما X5C می باشد . این محصولات توسط کمپانی بنام سایما طراحی و تولید شده اند . محصولات این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و اصطلاحا ضد ضربه هستند . با خیالی آسوده پرواز را تمرین کنید و از سقوط و یا اصابت پرندتان به جایی نهراسید .

کوادکوپتر syma x5c

3) کوادروتور UDI U818A

در جایگاه سوم لیست پهباد های مناسب کاربران مبتدی کوادروتور فوق العاده محبوب و شناخته شده UDI U818A به چشم می خورد. این کوادروتور با قیمت کمتری نسبت به بسیاری از پهباد های دوربین دار حرفه ای به فروش می رسد، اما طیف وسیعی از امکانات آن ها را در خود جای داده است و یک پلتفرم پروازی قابل اطمینان به حساب می آید. ثبات و چابکی این کوادروتور در هوا برای کاربران مبتدی بسیار مناسب است و به آن ها کمک می کند تا در حضور باد های نه چندان شدید پرواز هایی موفقیت آمیز داشته باشند.

شاید تنها نقطه ضعفی که به این کوادروتور نسبت داده می شود دوربین نه چندان قدرتمند آن می باشد که ویدیو هایی با کیفیت کمتر از 720p را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال قیمت کلی این پلتفرم پروازی به قدری مقرون به صرفه است که نمی‌ توان به کیفیت پایین دوربین آن اعتراض کرد. این نکته را هم فراموش نکنید که کوادروتور UDI U818A به خوبی می تواند دست انداز ها و چاله های هوایی را پشت سر بگذارد و با توجه به این که کاربران آن اکثرا مبتدی و تازه کار هستند، چنین قابلیتی بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.

کوادکوپتر UDI U818A

4) کوادروتور UX5C RC

این کوادروتور از تمام قابلیت های مورد نیاز برای پهباد های دوربین دار مقدماتی برخوردار است. علاوه بر آن امکان تهیه ویدیو های HD و تصاویر با رزولوشن بالا، حالت هدلس مود، و ثبات پروازی کم نظیر در هوا برای آن در نظر گرفته شده است تا به گزینه ای ایده آل برای کاربران و خلبان های مبتدی تبدیل شود. این کوادروتور اگر چه در مجموع گزینه بهتری نسبت به رتبه اول یعنی کوادکوپتر های Syma محسوب نمی شود، اما با این حال محافظت از بخش های مختلف در آن بهتر از تمام پهباد های دوربین دار موجود در این لیست صورت گرفته است و محافظ های در نظر گرفته شده برای ملخ ها وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند.

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که بدنه کوادروتور UX5C RC به عنوان یک پهباد دوربین دار غیر حرفه ای نسبت به سایر مدل ها بزرگ تر است و در نتیجه از استحکام بیشتری برخوردار می باشد. همانطور که در قسمت های قبل اشاره شده است، بدنه مستحکم و مقاوم برای خلبانان مبتدی که همواره با تصادف ها و سقوط های احتمالی روبرو هستند بسیار مهم و تعیین کننده به شمار می‌ رود.

DRONE چیست ؟
خواندن مطلب

کوادکوپتر UX5C RC

5) کوادروتور UDI U818A DISCOVERY

این کوادروتور که به عنوان نسخه جدید تر کوادروتور محبوب UDI U818A شناخته می شود، از دوربین به مراتب قوی تر برخوردار می باشد تا امکان تهیه ویدیو ها و تصاویر حرفه ای تر در اختیار کاربران قرار گیرد. جالب است بدانید که قیمت این مدل افزایش چشمگیری داشته است که با توجه به امکانات جدیدی همچون قابلیت بازگشت به خانه خودکار و حالت هدلس مود اصلا غیر منطقی به نظر نمی‌ رسد. جدای از این قابلیت های اضافه شده، سایر قسمت های این کوادروتور دقیقا مشابه مدل قبلی یعنی UDI U818A طراحی شده اند و تفاوت خاصی در آن ها صورت نگرفته است.

بنابراین این پهباد دوربین دار و ویدیو های HD تهیه شده توسط آن به خوبی می توانند حس پرواز با سیستم های پیشرفته و فوق العاده گران قیمت را به شما القا کنند و گزینه ای مناسب برای شروع فعالیت در زمینه تصویر برداری هوایی به حساب می آیند.

کوادکوپتر UDI U818A DISCOVERY

۶) کوادروتور DB Power Hawkeye – II FPV

این کوادروتور برای بسیاری از کاربران مبتدی بهترین گزینه است. در میان تمام پهباد های دوربین دار موجود در این لیست، کوادروتور DB Power Hawkeye – II FPV تنها گزینه ای است که قابلیت پخش زنده ویدیو ها و تصاویر دریافت شده توسط دوربین را روی تلفن هوشمند شما فراهم می کند. به عبارت دیگر این کوادروتور می تواند از طریق اتصال بدون سیم Wi-Fi  به تلفن هوشمند شما متصل شود و زاویه دید پرنده یا همان Bird eye view معروف را در اختیار شما قرار می دهد. قیمت این کوادروتور تقریبا مناسب و منطقی به نظر می رسد، اما لازم به ذکر است که هیچ یک از امکانات پیشرفته نظیر حالت هرلس مود در این پلتفورم پروازی گنجانده نشده است. علاوه بر آن دوربین این پهباد نیز در مقایسه با گزینه های ذکر شده قبلی به مراتب ضعیف تر است و ویدیو های تهیه شده توسط آن نمی تواند رضایت شما را جلب کند.

7) کوادکوپتر Holy Stone F180c

کوادکوپتر کوچک Holy Stone با وجود بدنه کوچک و فشرده، گزینه ای کاملا مناسب برای کاربران و خلبانان مبتدی به حساب می آید. این کوادکوپتر دوربین دار قادر است ویدیو های 720p تهیه کند و امکان چرخش 360 درجه ای را نیز در اختیار شما قرار می دهد. لازم به ذکر است که سایر امکانات پیشرفته موجود در پهباد های قبلی این لیست در Holy Stone F180c وجود ندارد، اما با این حال این کوادکوپتر دوست داشتنی می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند و تجربه لذت بخش پرواز به وسیله پهباد های دوربین را برای  شما به ارمغان می آورد.

8) کوادکوپتر Hubsan X4

نمی توان گفت دوربین کوادکوپتر Hubsan X4 در میان تمام پهباد های موجود در این لیست بهترین است، اما این کوادروتور از قابلیت ارسال تصاویر زنده به کنترل کننده برخوردار است و امکان پخش مشاهده ویدیو ها و تصاویر زنده را در اختیار شما قرار می دهد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این کوادکوپتر ثبات قابل قبولی است که در طول پرواز به نمایش می گذارد و ایمنی بیشتری را برای خلبانان مبتدی فراهم می کند.
لازم به ذکر است که هیچ یک از امکانات ویژه نظیر حالت کنترلی هدلس مود، بازگشت به خانه و … در کوادکوپتر Hubsan X4 گنجانده نشده است، و به همین دلیل این کوادروتور در رتبه هشتم لیست برترین پهباد های دوربین دار مناسب کاربران مبتدی قرار گرفته است.

کوادکوپتر Hubsan X4

9) کوادکوپتر Heli-Max 1SQ V-CAM

با وجود این که کوادکوپتر Heli-Max 1SQ V-CAM در صدر لیست بهترین پهباد های دوربین دار مناسب برای افراد مبتدی قرار نگرفته است، اما بسیاری از کاربرانی که تجربه استفاده از این کوادروتور را داشته اند به دلیل ظاهر جذاب و شیک آن را شایسته رتبه های بالایی و شاید حتی رتبه اول می دانند.
به عبارت دیگر بدنه کوادکوپتر Heli-Max در میان تمام گزینه های موجود در این لیست از همه جذاب تر است و به نظر می رسد که از آینده به زمان حال آمده است تا با جلب توجه نظر همگان را متوجه خود نماید. از سوی دیگر دوربین مورد استفاده در این پهباد چندان چنگی به دل نمی زند و ویدیو های 720p آن در میان تمام پهباد های دوربین دار موجود در این لیست، جایگاه آخر را به خود اختصاص می دهد. شاید تنها نکته ای که در کنار ظاهر جذاب باعث برجسته شدن این کوادروتور می شود، مدت زمان فوق العاده کم شارژ شدن آن می باشد که چیزی بین 15 تا 20 دقیقه است.
جالب است بدانید سایر گزینه های معرفی شده در این لیست به حداقل دو برابر این زمان نیاز دارند تا کاملا شارژ شوند. با توجه به تمام این نکات مثبت و منفی، توصیه ما به شما این است که اگر قصد دارید پهبادی با این قیمت تهیه کنید، بهتر است به سراغ گزینه هایی بروید که از دوربین بهتری برخوردار هستند و در پایان ویدیو های مطلوب تری را در اختیار شما قرار می دهد. خوشبختانه پهباد هایی در همین لیست وجود دارند که در محدوده قیمت مشابه قرار می گیرند و از امکانات ویژه ای نظیر حالت کنترلی هدلس مود برخوردار هستند، در حالی کوادکوپتر Heli-Max چنین قابلیت هایی را در خود جای نداده است.

راهکارهای افزایش زمان پرواز کوادکوپتر
خواندن مطلب

کوادکوپتر Heli-Max 1SQ V-CAM

10) کوادکوپتر MJX X101

MJX X101 کوادروتوری است که هیچ دوربینی به صورت پیش فرض روی آن نصب نشده است و به همین دلیل در جایگاه دهم این لیست قرار گرفته است. از سوی دیگر امکانات منحصر به فرد این کوادکوپتر سطح مبتدی ما را مجبور کرد تا آن را در این لیست جای دهیم. بر خلاف تمام پهباد های دوربین دار موجود در این لیست، کوادکوپتر MJX X101 امکان نصب هر مدلی از دوربین های فوق العاده قدرتمند GoPro Hero را در اختیار شما قرار می دهد.
با این ترتیب قیمت نهای این کوادروتور به همراه دوربین نصب شده روی آن افزایش قابل توجهی نسبت به سایر پهباد های این لیست خواهد داشت، اما در عوض کاربران می توانند دوربین مورد نظر و کیفیت تصویر دلخواه خود را انتخاب کنند و در نتیجه پهبادی متناسب با نیاز های خود داشته باشند.

کوادکوپتر x101

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که امکان تعویض دوربین باعث می شود ارتقای دوربین بدون تعویض کوادکوپتر ممکن باشد و در بلند مدت شما را از پرداخت هزینه های اضافی معاف نماید. لازم به ذکر است که کوادکوپتر Stratus امکاناتی همچون حالت کنترلی هدلس مود و بازگشت به خانه را در اختیار کاربران قرار می دهد و در طول پرواز از ثبات قابل قبولی برخوردار می باشد. از سوی دیگر گارد هایی مطمئن برای هر یک از پروانه ها در نظر گرفته شده است تا در صورت تصادفات احتمالی، محافظت از این قسمت های حیاتی به خوبی صورت پذیرد.

نتیجه گیری :

در این مقاله سعی کردیم ده پهباد برتر برای کاربران مبتدی را به شما عزیزان معرفی کنیم. خوشبختانه تمام پهباد های موجود در این لیست گزینه هایی مناسب جهت شروع فعالیت های پروازی و ورود به دنیای کوادروتور ها و کوادکوپتر های دوربین دار به حساب می آیند، اما با این حال تفاوت های جزیی در قیمت، قابلیت های کنترلی، کیفیت ویدیو ها و تصاویر، استحکام بدنه و … وجود دارد.
به همین دلیل توصیه می شود هر کاربری با توجه به نیاز های خود تمام جوانب را در نظر بگیرد و با آگاهی کامل اولین پهباد دوربین دار خود را انتخاب نماید. اما چیزی که در نهایت واقعا اهمیت دارد این است که صرف نظر از پهباد انتخاب شده، قرار است شما ساعت ها سرگرم شوید و از قابلیت های این تکنولوژی مدرن لذت ببرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.