سایت های قابل اعتماد برای خرید اینترنتی

سایت های مورد اعتماد برای خرید اینترنتی
0 518

سایت های مورد اعتماد برای خریدهای اینترنتی کدام اند ؟

سایت های قابل اعتماد برای خرید اینترنتی از این حیث امروزه حائز اهمیت شده اند که چون خریدهای اینترنتی و آنلاین بسیار گسترش پیدا کرده اند . در واقع در جوامع امروز بسیاری از انسان ها ترجیه می دهند تا در منزلشان بمانند و انتخاب هایشان به جلوی درب منزل برود . از این حیث شناسایی بهترین سایت های اینترنتی و ویژگی های آن ها می تواند بسیار کمک کننده باشد . البته ما بر آنیم تا در مقاله سایت های قابل اعتماد برای خرید اینترنتی به آنالیز و شناسایی برترین فروشگاه های آنلاین در حوزه محصولات تفریحی سرگرمی رادیوکنترلی بپردازیم .

در سال های اخیر بازار کسب و کارهای اینترنتی بسیار پر رونق شده است و هر مجموعه ، سازمان و یا موسسه ای سعی بر طراحی یک وبسایت اینترنتی دارد . در سال های دورتر داشتن یک وبسایت و حفظ و نگهداری هر چه بهتر آن بسیار پرهزینه بوده اما در سال های اخیر طراحی و نگهداری یک وبسایت بسیار ارزان قیمت شده و هرشخصی میتواند با آموزشی کوتاه نسبت به طراحی یک سایت فروشگاهی ، تجاری اقدام کند . راه های شناخت سایت های مورد اعتماد برای خریدهای اینترنتی متنوع است . این روزها این اتفاق می افتد و اشخاص متعددی یک شبه تصمیم بر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی می گیرند .

جالب است که بدانید معمولا افرادی که دارای سرمایه ی کلانی نیستند ویترین سایتشان را به زیبایی هرچه تمام تر چیده و بزرگ نمایی زیادی میکنند و متاسفانه در فضای مجازی نیز مردم فریب ظاهر یک وبسایت را خورده و براحتی اعتماد میکنند . معمولا فروشگاه های بزرگ و تخصصی از تنوع بالای محصولات و همچنین فروشگاهی فیزیکی برخوردارند و علاوه بر داشتن یک وبسایت تخصصی و حرفه ای سئو و بهینه سازی سایتشان نیز در جایگاه خوبی است .

مثلا با سرچ کلمه ” کوادکوپتر ” وبسایت فروشگاهی جهان آرسی در نتایج اول گوگل خود را نشان می دهد . بهینه سازی درست یک وبسایت مستلزم هزینه های هنگفتی است . چرا که اگر یک مجموعه یا فروشگاه تخصصی دارای فروشگاه حضوری و تنوع و تخصص بالایی است یقینا باید دارای یک وبسایت حرفه ای با جایگاهی عالی باشد و مجموع این ویژگی ها نشان خوبی برای اعتماد به آن فروشگاه می باشد .

در واقع متخصصانی پیرامون این حوزه گرد هم آمده اند و در صدد بهبود و رونق جایگاه های اینترنتی فروشگاه مذکور هستند . اگر اندکی در این زمینه اطلاعات داشته باشید نگهداری یک وبسایت در بهترین حالت ممکن خودش هزینه های سنگینی دارد و متخصصان سئو و بهینه سازی و تولید محتوا نیز دستمزد های سنگینی دارند . این مطالب را عنوان کردیم تا در ادامه به شما نشان دهیم بتوانید بین یک فروشگاه اینترنتی واقعی و فیک تفکیک قائل شوید . همانطور که می دانید خرید یک محصول صرفا مهم نیست بلکه پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش بسیار مهم تر است که متاسفانه بعضی از فروشنده ها و وبسایت ها بویی از آن نبرده اند .

سایت های مورد اعتماد برای خرید اینترنتی

  • ساختار یک مجموعه معتبر تخصصی فروش کوادکوپتر

سایت های مورد اعتماد برای خریدهای اینترنتی معمولا نشان از یک مجموعه تخصصی دارند و پشت آن وبسایت و سیستم گروهی مجرب و کارکشته در حال تلاش های شبانه روزی برای ارائه هرچه بهتر محصولات و خدمات آنها می باشند . یک فروشگاه غنی متشکل از گروه های مختلفی در حوزه های مرتبط و فروشگاه حضوری و فیزیکی است . به عنوان مثال جهان آرسی با سابقه ای طولانی در زمینه ارائه و فروش انواع هلی شات و محصولات رادیوکنترلی با دارا بودن کارشناسان فروش و فنی در یک فروشگاه حضوری و فیزیکی آماده خدمت رسانی به شماست . دارا بودن یک وبسایت حرفه ای و پر محصول بسیار خوب است اما موجود داشتن محصولات و دارا بودن اطلاعات نسبت به آن ها بسیار مهم تر است .

چگونه یک اسکوتر برقی خوب را بشناسیم ؟
خواندن مطلب

متاسفانه این روزها افراد زیادی خود را متخصص فرض کرده و با طراحی یک وبسایت به ظاهر پر محصول و خرید روزانه تبلیغات گوگلی و یا همان ادورز برای نمایش و خودنمایی در صفحه اول گوگل اقدام به فروش محصولاتی بعضا تخصصی میکنند . جالب است که در پشت چنین وبسایتی به ظاهر شلوغ یک شخص به تنهایی در حال فعالیت است و هدف آن شخص صرفا فروش و کسب سود است . شخصی که هیچ دانش و تخصصی فنی نسبت به محصولاتی که ارائه می کند ندارد . و دیر یا زود با کسب سود مدنظر نسبت به جمع آوری فروشگاه و فعالیت در حوزه دیگر اقدام خواهد کرد .

سایت های مورد اعتماد برای خرید اینترنتی

شخصی که برای وبسایت و یا جایگاه اینترنتی سایت خود ارزشی قائل نیست بی شک برای خرید کاربران و بعضا ارائه تعمیرات و خدمات پس از فروش نیز ارزشی قائل نخواهد بود . چرا که با بررسی بسیار اجمالی وبسایت و یا مراجعه به دفتر و یا مغازه ی آن شخص که بعضا در جایی بسیار دورافتاده قرار دارد پی خواهید برد که محصولات وبسایت 100 مدل اما موجودی واقعی و حقیقی آن فروشنده نهایتا 5 الی 6 مدل است و پس از جذب شما سعی دارد ذهن شما را به سمت موجودی های خود سوق دهد و با تعریف و تمجید های کاذب از محصول خود شما را نسبت به خرید آن محصولات هدایت نماید  .

جایگاه یک سایت ادورزی به قدری متزلزل است که حیات و وجود وبسایت و جایگاه آن شخص تا 2 هفته و یا 1 ماه آینده مشخص نیست . بعضا پس از خرید اگر به دنبال قطعه و یا تعمیرات برای هلی شات خود باشید شما را به روزهای آینده و وعده های خیالی سوق داده تا جایی که خسته شوید و آن موضوع را فراموش کنید . چراکه موجودی محصول X نهایت ۶ عدد است و آن فروشنده ادورزی به دنبال سود بر روی آن هاست و هیچ وقت نمیتواند از سود خود گذشته و برای ارائه یک قطعه به شما ، دستگاهی نو و آکبند را خرد کند .

  • این افراد و یا مجموعه ها معمولا با چند هزار تومان قیمت های پایین تر سعی بر جذب مشتری دارند اما به چه قیمتی ؟
    یقینا آسودگی خیال برای داشتن تعمیرات ، ارائه قطعات و لوازم یدکی ، آموزش های صحیح ، پاسخگویی های درست ، گارانتی و خدمات پس از فروش از هر چیزی مهم تر است ! البته بعضا این افراد به قدری طمع کار میشوند که شاید قیمت های بالاتری از مجموعه های معتبر نیز ارائه کنند .
  • در بعضی مواقع نیز این افراد از مجموعه ها و فروشنده های معتبر نیز به صورت امانی محصول آورده و بر روی فروش آن ها متمرکز می شوند . اغلب این مجموعه ها محصولاتی را به صورت تکی و امانی از فروشگاه ها و همکاران هم صنف خود گرفته تا به محض فروش با آن ها تسویه کند . این موضوع بسیار واضح و مشخص است به گونه ای که با مراجعه به مغازه و یا فروشگاه چنین شخصی ( اگر وجود خارجی داشته باشد ) مشاهده خواهید کرد که اغلب محصولاتی که دارای رنج قیمتی بالایی هستند به صورت تک موجود می باشد . شخص فروشنده توان خرید و ریسک چنین کاری را ندارد تا از محصول X که مبلغ بالایی نیز دارد تعداد بالایی خرید کند لذا محصول را به مشتریان معرفی میکند تا به محض فروش از همکار گرفته و با فروشنده اصلی تسویه کند .
اکتیو ترک چیست ؟
خواندن مطلب

سایت های مورد اعتماد برای خرید اینترنتی

نکته حائز اهمیت بعدی این است که بدون وجود تبلیغات گوگلی چنین مجموعه های نامعتبر و غیر متخصصی بستر و شرایط دیده شدن ندارند و اگر چند روز نباشند به کل از یاد و خاطره ها حذف می شوند . البته هدف گوگل در این میان 1 ) گرفتن سود و منفعیت و 2 ) کمک به افراد غیر متخصصی است که توان همگام سازی با قوانین گوگل را ندارند و نمی توانند در این زمینه خود را به نتایج عالی برسانند می باشد .

جالب است که بدانید مجموعه های نامعتبر و غیر متخصص با کپی کردن شعار های مجموعه های بزرگ سعی در بزرگ نمایی دارند . مثلا همه ی ما میدانیم اپراتور ایرانسل دارای این شعار است : ایرانسلی شو دنیاتو تغییر بده ! یک شخص غیرمتخصص که تنها هدف فروش و کسب پول را دارد با کپی کردن چنین شعاری برای مجموعه اش سعی دارد خود را در ذهن مخاطبان جا بیندازد و بزرگ نمایی کند . البته جالب است که بدانید در یکی دو سال گذشته فروشگاه های بسیار ضعیف در غیرمتخصص در زمینه فروش و ارائه هلی شات آغاز به کار کرده بودند که هم اکنون هیچ چیزی از آن ها باقی نمانده است و همه ی آن ها حذف شده اند .

سایت های مورد اعتماد برای خریدهای اینترنتی دارای ویژگی های بسیار مشهودی من جمله فروشگاه فیزیکی ، سایت معتبر با جایگاه عالی در گوگل ، تنوع محصولات ، کارشناسان مجرب ، ارائه خدمات پس از فروش ، قیمت های مناسب ، کالاهای تخصصی ، پویایی و بروزرسانی روزانه وبسایت و … هستند .
جهان آرسی از شما نمی خواهد که حتما از ما خرید کنید ، تنها صحبت ما در این مقاله این بود که برای خرید خود ارزش و احترام قائل باشید ، تا پس از خرید فروشنده ای که شاید کالای غیر اصل و تقلبی به شما فروخته و هیچ دانش فنی نسبت به آن نداشته است از میزان سودی که برده است خرسند و خشنود شود و پس از خرید دیگر شما را نشناسد .
انتخاب نهایی با شماست .

جهان آرسی متشکل از تیمی چند نفره و تخصصی با داشتن فروشگاهی حضوری ، بالاترین تنوع محصولات تفریحی سرگرمی رادیو کنترلی ، قیمت های مناسب و منطقی برای همگان ، ارائه گارانتی ها و وارانتی های معتبر ، آموزش های رایگان ، ارسال رایگان به اقصی نقاط ایران ، ارائه قطعات و لوازم یدکی نسبت به تمامی محصولات ، ارائه مشاوره های تخصصی قبل از خرید ، پاسخ گویی و رفع ایرادات فنی ، پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق تلگرام ، فروش محصولات تخصصی ، آموزش و تعمیرات آن ها و … بر آن است تا بتواند نظر شما کاربران را بیش از پیش جلب نماید . با ما همراه باشید !

خرید کوادکوپتر

با بررسی پیشینه و حوزه فعالیت جهان آرسی متوجه خواهید شد که درصد بالایی از تمرکز فعالیت مجموعه ما بر روی فروش انواع کوادکوپتر ، هلی شات و پهپاد است . جالب است که بدانید در سال های اخیر این محصولات جایگاه بسیار خوبی در میان مردم پیدا کرده اند و روز به روز تخصصی تر می شوند . کوادکوپتر ها به سه دسته کلی کوادکوپتر های هابی ، نیمه حرفه ای و تخصصی طبقه بندی می شوند . در فروشگاه جهان آرسی مدل های بسیار متنوعی از هر سه دسته خواهید دید و بی شک می توانید متناسب با بودجه و نیازتان بهترین گزینه موجود را انتخاب کنید .

مقایسه مویک مینی 2 و مویک مینی 1
خواندن مطلب

سایت های مورد اعتماد برای خرید اینترنتی

برای خرید یک هلی شات باید تذکر های بسیار مهمی به شما داده شود چرا که این محصولات دارای حساسیت های بالایی هستند و یک خرید نا مطمئن می تواند دردسر و مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد . امروزه هلی شات ها و کوادکوپتر ها تحت نظارت اتحادیه هوافضا و سازمان هوایی کشور کنترل می شوند و خرید و فروش آن ها کاملا تحت نظارت است . همانطور که اتومبیل های در تردد نیاز به پلاک و ثبت دارند کوادکوپتر ها نیز باید ثبت و پلاک شوند . پس در نظر داشته باشید که برای انتخاب فروشگاه مورد نظرتان باید مطمئن شوید که آن ها دارای شرکت ثبتی هستند و عضو اتحادیه می باشند . یعنی می توانند برای پهپاد شما مدارک لازم را جهت اخذ پلاک صادر کنند . هلی شات های بدون پلاک از درجه اعتبار ساقط اند و توسط نیروهای امنیتی در صورت مشاهده ضبط خواهند شد .

می توان اینگونه نتیجه گرفت که در وهله ی اول وجود نماد اعتماد الکترونیک برای یک وبسایت بسیار مهم است . پس از آن می توانید مجوز های فعالیت آن شرکت را در حوزه ی مورد نظرش بررسی کنید . به عنوان مثال برای فروش کوادکوپتر آن شرکت باید حتما عضو اتحادیه مربوطه باشد . پس از آن یک موقعیت و لوکیشن فیزیکی بسیار مهم است . در نظر داشته باشید پس از فروش یک محصول باید گارانتی های مرتبط و ارائه خدمات پس از فروش شامل تامین قطعات و تعمیرات به صورت 0 تا 100 وجود داشته باشد . کوادکوپتر و هلی شات های محصولات بسیار حساسی هستند و اگر پشتیبانی فنی نسبت به محصول شما وجود نداشته باشد خدایی نکرده در اثر یک سقوط و یا سانحه دستگاه شما دیگر بلااستفاده می شود و متحمل ضرر های سنگینی می شوید . یک فروشنده متخصص باید همیشه آماده و حاضر باشد که سوالات و مشکلات فنی شما را حل کند .

البته این موارد فقط و فقط محدود به این محصولات نمی شود . به عنوان مثال در فروشگاه جهان آرسی محصولات تفریحی دیگری همچون اسکوتر برقی های هوشمند و ماشین های رادیوکنترلی نیز به چشم می خورد که هر کدام دارای شرایط و ویژگی های خاص خود هستند . به عنوان مثال اسکوتر برقی های وسایلی هستند که حتما حتما باید دارای سلامت و کیفیت اولیه قطعات باشند . همچنین به همراه گارانتی های طولانی مدت ارائه شوند . ماشین های رادیوکنترلی نیز دارای گارانتی سلامت هستند و به همراه آموزش و خدمات پس از فروش کامل و نامحدود به فروش می رسند .

سایت های مورد اعتماد برای خرید اینترنتی

به طور کلی اطلاعاتی که در مقاله ” سایت های قابل اعتماد برای خرید اینترنتی ” در اختیار شما قرار دادیم می تواند برای خرید های اینترنتی دیگر نیز از فروشگاه های متنوع مورد استفاده قرار گیرد . امروزه به دلیل تنوع و تعدد بسیار بالای فروشگاه های اینترنتی تفکیک فروشگاه های خوب از بد کمی سخت شده است . اما با کمی تحقیق و بررسی می توان بهترین آنلاین شاپ ممکن را برای خرید هر محصولی یافت . جهان آرسی مفتخر است تا با سال ها تجریه در ارائه و فروش محصولات تفریحی سرگرمی آنلاین جایگاه خوب و بنامی در میان کاربران پیدا کند . امیدواریم در ادامه نیز بتوانیم با کیفیتی بی نظیر و ارائه محصولاتی متنوع و باکیفیت در خدمت شما عزیزان باشیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.